Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/438408-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Cewice: Projekt budowlany i wykonawczy na budowę kolektora ścieków komunalnych wraz z przepompownią , łączącego kompleks wojskowy oraz budynki mieszkalne w miejscowości Siemirowice z kanalizacyjną siecią zbiorczą w miejscowości Cewice</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 438408 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.cewice.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt budowlany i wykonawczy na budowę kolektora ścieków komunalnych wraz z przepompownią , łączącego kompleks wojskowy oraz budynki mieszkalne w miejscowości Siemirowice z kanalizacyjną siecią zbiorczą w miejscowości Cewice.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie. Projektu budowlanego i wykonawczego na budowę kolektora ścieków komunalnych wraz z przepompownią , łączącego kompleks wojskowy oraz budynki mieszkalne w miejscowości Siemirowice z kanalizacyjną siecią zbiorczą w miejscowości Cewice. 2. Dane do projektowania: a) Obecnie ścieki z JW. i osiedla mieszkaniowego odprowadzane są do oczyszczalni ścieków w Siemirowicach, położonej na terenie zamkniętym, należącym do MON. Oczyszczalnia zostanie zlikwidowana , po wybudowaniu kolektora wraz z przepompownią i włączeniu go do eksploatacji. b) Przewidywana długość trasy kolektora ok. 6,5 km. Proponowany przebieg trasy kolektora sanitarnego stanowi załącznik graficzny do niniejszego postępowania. Jeżeli w trakcie prac projektowych wystąpi konieczność zmiany trasy kolektora, Zamawiający dopuszcza zmiany po uprzednim z nim uzgodnieniu. c) Z m. Oskowo do m. Cewice (do przepompowni P2 i P1) ścieki odprowadzane są poprzez istniejący kolektor sanitarny , do którego ze względu na małą średnicę nie można podłączyć m. Siemirowice. d) Przewidywana ilość ścieków z: JW. 4653 w Siemirowicach - 70 m3/dobę , WAM (osiedle mieszkaniowe) - 156 m3/dobę, Wieś Siemirowice - 71 m3/dobę, z obiektów lotniskowych - 12 m3/dobę. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługę: 1) Uzyskanie we własnym zakresie map do celów projektowych w tym odrębnie mapy na tereny zamknięte: PKP - przejście pod torami i tereny wojskowe będące w użytkowaniu MON (dot. Jednostki Wojskowej w Siemirowicach) 2) Uzyskanie niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3) Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego ( na odcinek poza m.p.z.p) oraz pozwoleń na budowę, 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego, prawomocnych pozwoleń na budowę. 5) Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie kanalizacja . Do zgód właścicieli działek ( w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych, należy dołączyć zestawienie zawierające imię i nazwisko (nazwę właściciela nieruchomości), nr ewidencyjny działki oraz datę uzyskania zgody właściciela działki . Zgody właścicieli nieruchomości należy uzyskać odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi. 6) Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla projektowanej przepompowni w Siemirowicach oraz w razie potrzeby zmianę warunków dla przepompowni P2 i P1. 7) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa Budowlanego. 8) Badanie podłoża gruntowego w osi lokalizowanej sieci kanalizacyjnej oraz w planie lokalizacji zbiornika przepompowni w Siemirowicach - w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 9) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany) w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 10) Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (jeżeli będzie wymagane) 11) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy (jeżeli będzie wymagany) - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 12) Opracowanie następujących projektów: a) projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla sieci kanalizacji sanitarnej , informacji BIOZ - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej. - W projekcie należy dodatkowo uwzględnić: włączenie w przyszłości do projektowanego kolektora; m. Kamieniec, obiektów lotniskowych na wysokości m. Kamieniec, istniejącego kolektora sanitarnego z m. Oskowo do nowoprojektowanego w m. Kamieniec, modernizację istniejących przepompowni ścieków P2 i P1 w Cewicach, tak aby była możliwość włączenia do nich nowoprojektowanego kolektora sanitarnego. b) projektu instalacji elektroenergetycznej i oświetlenia przepompowni z połączeniem kablowym ZK z rozdzielnicą przepompowni w Siemirowicach oraz w razie konieczności - projekt nowej instalacji elektrycznej w przepompowniach P2 i P1- w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. c) projektu konstrukcyjno-budowlanego przepompowni ścieków z pomieszczeniem na agregat prądotwórczy z uwzględnieniem zasilania awaryjnego działającego automatycznie lub inne rozwiązanie uwzględniające lokalizację zespołu prądotwórczego na terenie przepompowni ścieków w Siemirowicach - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. 13) Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej . 14) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na zakupie usług tego samego rodzaju.</li></ul> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3, 71.24.20.00-6.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie doświadczenia w wykonaniu co najmniej 1 projektu budowlano- wykonawczego o wartości co najmniej 80 tys. zł brutto, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił dysponowaniem osobami posiadającymi stosowne uprawnienia w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, b) instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) konstrukcyjno-budowlanej Ponadto wymaga się aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia posiadały ważne poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą minimum ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Potwierdzenie spełnienia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.cewice.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Cewice, ul. W.Witosa 16.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 lub listownie na adres: Urząd Gminy Cewice, 84-312 Cewice, ul. W.Witosa 16.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 07.02.2012.</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>