Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/6645-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Wysokie Mazowieckie: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 6645 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 86 275 86 12, faks 86 275 86 13.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-wysokiemazowieckie.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych. 1. Asystent do spraw księgowości - 11 osób, 2. Magazynier - 12 osób, 3. Pracownik kancelaryjny - 11 osób, 4. Sortowacz surowców wtórnych - 5 osób, 5. Kasjer handlowy - 11 osób. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.pup-wysokiemazowieckie.pl..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.03.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.) tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna zorganizowanie i przeprowadzenie na zamówienie z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osób, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, składając wykaz wykonanych zamówień z podaniem terminu realizacji, ich wartości, liczby przeszkolonych osób, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenie to zostało przeprowadzone należycie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się posiadaniem: Cześć nr 1 - Asystent do spraw księgowości: a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 11 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Cześć nr 2 - Magazynier: a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 12 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Cześć nr 3 - Pracownik kancelaryjny c) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 11 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Cześć nr 4 - Sortowacz surowców wtórnych a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 5 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia wyposażonego w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac określonych programem szkolenia. Cześć nr 5 - Kasjer handlowy a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 11 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oswiadczeń złozonych przez Wykonawcę.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: Cześć nr 1 - Asystent do spraw księgowości a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie asystent do spraw księgowości lub pokrewnym, b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w księgowości lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako asystent do spraw księgowości. Cześć nr 2 - Magazynier a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie magazynier lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zawodzie magazynier lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako magazynier. Cześć nr 3 - Pracownik kancelaryjny a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie pracownik kancelaryjny lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zawodzie pracownik kancelaryjny lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako pracownik kancelaryjny. Cześć nr 4 - Sortowacz surowców wtórnych a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie sortowacz surowców wtórnych lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zakresie sortowania surowców wtórnych lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako sortowacz surowców wtórnych. Cześć nr 5 - Kasjer handlowy a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie kasjer handlowy lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zawodzie kasjer handlowy lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako kasjer handlowy. W przypadku przedstawienia większej liczby osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należy wykazać spełnianie przez te osoby powyższych warunków. W tym celu przedstawić należy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich poziomu i kierunku wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Program szkolenia zgodny z wymogami SIWZ. 2. Wzór dokumentu (zaświadczenie) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 3. Wzór ankiety oceniającej szkolenie. 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2012 prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm..) stanowiące Zał. nr 4 do SIWZ (dotyczy również podmiotów trzecich na zasobach których ewentualnie Wykonawca będzie polegał przy wykonaniu zamówienia).</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 70</li> <li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30</li> </ul> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-wysokiemazowieckie.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem ul.1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie Sekretariat pokój nr 16 (1 piętro).</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Asystent do spraw księgowości.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla grupy 11 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem. Liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika - 75.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.03.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 70</li> <li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Magazynier.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla grupy 12 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckie. Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 75..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.03.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 70</li> <li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pracownik kancelaryjny.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla grupy 11 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckie. Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika 75..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.03.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 70</li> <li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sortowacz surowców wtórnych.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla grupy 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem.Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 75..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.03.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 70</li> <li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kasjer handlowy.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla grupy 11 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem. Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 75..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.03.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 70</li> <li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li> </ul> </li> </ul><br>